מתנות לילדים בחג הסוכות

 

אם יש חג יהודי שמזכיר לי את הכריסטמס הנוצרי, הרי שזהו חג הסוכות.
אנחנו יושבים תחת גג של עלים רעננים המדיפים ריח נהדר והכל מקושט כ"כ יפה וכ"כ צבעוני!


מלבד זאת, נולדתי בערב סוכות אז אני גם קצת משוחדת... :-)

וממש כמו בחג המולד - גם בסוכות חוגגים ונהנים בצל הקישוטים ומעניקים לילדים מתנות יפות.



 

מצ"ב המלצותי:

טרנד הצביעה
טרנד הצביעה סחף בשנה אחרונה כמעט את כל העולם. נשים וגברים, ילדים וילדות, לכל אחד יש חוברת צביעה בבית. מדובר בפתרון נפלא לשעות בהם בא לנו להירגע, להתרכז, וליהנות מהצבעוניות של החיים. לקראת החגים משיקה חברת משחקי יצירה סדרה צביעה ייחודית המיועדת לא רק לילדים, אלא גם להורים, ויכולה לשמש כמתנה נפלאה לחג.
מזוודות מנדלה – ערכות צביעה במזוודה, קל לנשיאה לכל מקום, הערכה מגיעה עם חוברת צביעה וכן עם מארז צבעי עיפרון איכותיים.


בנוסף, תושק ערכה גדולה של יצירה מנדלות באמצעות חישוקי ציור במגוון גדלים.


פליימוביל, מותג הצעצועים המוביל והנמכר ביותר בכל העולם, ישיק השנה מגוון עולמות חדשים ומפתיעים בישראל

במשך קרוב לארבעה עשורים, המותג פליימוביל הפך לשם נרדף לתפקידי משחק יצירתיים לילדים ומחובר עם תקני האיכות ובטיחות הגבוהים ביותר.
מאז השקתם לראשונה ב 1974, הפכו צעצועי PLAYMOBIL לאחד מהצעצועים הנפוצים ביותר בכל חדר משחקים בעולם, עם מגוון עולמות ונושאים כה רב החל מטירה של אביר / מלון חופשות שטופת שמש / נסיכות / כבאים ועוד ועוד ועוד.
כ -2.7 מיליארד דמויות משחק אהובות, שהפכו עם השנים לאייקונים, הופקו מאז השקתם לראשונה, וגורם לילדים לפתח ולשחק במשחקי דמיון בכל רחבי העולם.


כ -30 עולמות משחק שונים מופצים בלמעלה מ -100 מדינות ברחבי העולם.
גם הורים וגם מחנכים ומורים הבינו ומבינים את הערך הלימודי והחינוכי הגבוה שצעצועי פליימוביל מעניקים לילדים, ובכך הפכו להיות גם צעצועים עטורי פרסים.

עולמות חדשים לקטנטנים בסדרת פליימוביל 1-2-3
לפליימוביל סדרת ערכות ומוצרים המתאימים במיוחד לגיל שנה וחצי ומעלה. הסדרה, נקראת 1-2-3, מציגה עשרות דגמים חדשים בשנה המתאימים לעולם הפעוטות כגון חיות חווה, גן שעשועים, מטוסים, סירות ועוד. חדש לחגים –
האנייה הניידת שלי – ערכה הכוללת אוניה מאוירת וגדולה, עם מקום למשחק לדמויות השונות, וציוד חובה כגון דגים, גלגל הצלה וקפטן.
הבית בכפר – בית משחק כפרי, המצויד בפעמון דלת אמיתי, ואפילו ניתן להוריד את המים בשירותים ! הבית מגיע יחד עם שולחן אוכל, חדר שינה, שירותים ועוד.

ממלכת הבובות של פליימוביל
בית הבובות המושלם (5303) – בית בובות מהודר הכולל מרפסת ופעמון דלת, תא דואר, וריהוט לחדרים. מה שילדה צריכה בשביל עולם שלם של דמיון ומשחק.
ערכות נוספות בעולם הבובות של פליימוביל מציגות ערכת סלון עם אח, ערכת חדר שינה, ערכת חדר ילדים, ערכת חדר תינוקות עם עריסה, ואפילו ערכת בית בובות קטן 2 קומות למשחק, ונוח לנשיאה.


ילדי בית העץ
עולם של הרפתקאות בסגנון רובינזון קרוזו – נתקעתם באי בודד? בונים בית עץ, מחפשים מטוסי חילוץ, דגים דגים ומגלים את עולם הטבע שמסביב.
ערכת בית העץ להרפתקאות – ערכה גדולה הכוללת גשר חבלים והמון המון ציוד. מטוס ימי לכיבוי והצלה.

*פליימוביל צועדת עם עולם הטכנולוגיה:
באמצעות אפליקציית סריקה חדשה playmobil scan סורקים עמודים בחוברות המצורפות למוצרים עצמם, וניתן לצפות במכשירים הסלולרים בסרטונים מדליקים על העולמות השונים וכן בסרטי תלת מימד.


פליימוביל מיובא ומשווק בישראל על ידי חברת "משחקי יצירה - אורדע", המובילה את ענף משחקי הקופסא לילדים בישראל, מאז 1998.



הנסיכות החדשות בשכונה
יותר חזקות, יותר אמיצות, ויותר עצמאיות.
בשנה האחרונה יצאה חברת הסברו בקמפיין עולמי המציג ומעצים את השינוי שחל בנסיכות דיסני. כיום יש לנסיכות של דיסני סיפור הרפתקה ייחודי שמכיל השראה לילדות, ובסופו מסר של העצמה נשית. גם תכונות אופי הייחודיות של כל נסיכה באות ליידי ביטוי בדרך שהיא עוברת, החל מהמרדנות והאומץ של מרידה בסרט 'אמיצה' או הנחישות של הנסיכה טיאנה להיות יזמית עסקית בסרט 'הנסיכה והצפרדע' שלבסוף פותחת עסק משפחתי.
בסדרה החדשה 11 נסיכות כגון: שלגיה, הנסיכה יסמין מ-'אלאדין', בל מ-'היפה והחיה' טיאנה מ-'הנסיכה והצפרדע' בת הים הקטנה אריאל, סינדרלה, היפיפייה הנרדמת, אורורה, פוקהונטס, מולאן, רפונזל והנסיכה האמיצה מרידה.


המגוון של הנסיכות והבידול של סיפוריהן מאפשר לילדות להפגין הזדהות. ההשראה שהסיפור נותן לילדים מחברת אותם למציאות האישית שלהם.


העיר של פליי-דו
מאז השקתו לראשונה בארצות הברית בשנת 1950 , הפך פליי-דו למותג הבצק האיכותי והנמכר ביותר בעולם. מאז נשאר המותג כבחירה המובילה על ידי הורים למוצר הבונה את דמיון הילדים, ועוזר לפתח קשר ותאום עין-יד. פליי-דו הוא גמיש, מתאים לשימושים חוזרים ומרובים, אינו רעיל או מכתים, ומבטיח שעות של כייף לילדים.
"בכל שנה משיקים בפליי-דו מגוון של עולמות חדשים המאפשרים לילדים להתנסות ב"עולם האמיתי" באמצעות בצק הפליידו" מסביר ראובן גרף. "בשנה שעברה השיקו מארז מיוחד המעניק לילדים כלים להתמודד עם רופא שיניים, אחד מהפחדים המובילים של ילדים, באמצעות בצק הפליידו". בימים אלא מציג פליידו מגוון חדש של מוצרים המתאימים גם לתקופת החזרה לבית הספר וגם כמתנה נפלאה לחגים.
השנה מציג מותג פליי-דו עולמות חדשים תחת הכותרת play doh town
החיים העיר – בערכות החדשות הילדים יוכלו לעצב באמצעות הבצק האיכותי אלמנטים שונים בבניית העיר כגון מדרכה, בניינים, ואף את אנשי העבודה עצמם. בערכות נוספות ניתן לעצב חנויות שונות כגון חנות חיות, ואף את החיות עצמן.


בנוסף יציעו בערכות פליי-דו גם את עולמן המלכותי של הנסיכות. במגוון של עיצובים להרכבה ולמשחק.

My little pony
הפוני הקטן (באנגלית: My Little Pony) הוא בובת פוני קטנה בצבעים פסטליים מגוונים, עם רעמה צבעונית. בובות הפוני הראשונות יצאו בשנת 1983, על ידי חברת "הסברו" ולאורך השנים נוצרו הבובות בארבע גרסאות שונות. בדרך כלל מגיעות בובות הפוני עם מברשת משלהן, ולעתים אף עם מוצרים נלווים נוספים כגון: ערכת פיקניק, מיטה, חיית מחמד ועוד.
לכל בובות הפוני הקטן, בכל הדורות, ישנו ציור על הישבן - זהו "הסמל" שלהם. למשל, לפוני מסוג Lemon Drops (טיפות לימון) ישנו עיטור של טיפות סגלגלות על רקע צהוב.


נושא השיער משמעותי מאוד בבובות הפוני המקסימות – רעמתן שופעת וארוכה, משולבות בה צבעים רבים, והילדות יכולות במשך זמן רב להשקיע, לסרק ולעצב את שיער הפוני.



Gift'Ems גיפט'אמס הלהיט החדש בעולם

ילדים מכל העולם מסירים את עטיפת המתנה מבובות האיסוף החדשות. גיפט'אמס הן מיני בובות הפתעה מערים שונות ברחבי העולם. כל גיפט'אם מגיעה בתוך קופסא ייחודית משלה אשר נפתחת ובה מגלים את שם הבובה, את עיר וארץ מוצאה.
האריזה הופכת לתצוגה של שתי סצנות אייקוניות מעירה של הבובה, של מפת המיקום ותמונה של דגל המדינה שלה. הקופסא עשויה מפלסטיק קשיח עם סרט מתנה מלמעלה ומגיעה בשלל צבעים ודוגמאות כיפיות ועליזות. הבובות עצמן חמודות ביותר- הן מגיעות עם תסרוקות שונות, גווני עור שונים, צבעי עיניים ומגוון הבעות פנים.


כל בובה לבושה בתלבושת אופנתית הרלוונטית לארץ מוצאה.
את הבובות אפשר גם לקחת לבית ספר ולהלביש איתן את העפרונות.


Plush Heart פלאש הרט
ערכה לתפירת בובה עם לב. תוכלו לתפור בעצמכם בובה לכם וליקרים לכם.
בלב של כולנו יש מקום מיוחד עבור צעצועים. הם מעלים עבורנו זיכרונות מהילדות ויכולים להזכיר לנו אירוע או אדם מיוחד. כעת תוכלו להוסיף מגע אישי בכך שתיצרו אותם בעצמכם. לכל ערכה מצורף לב מוכן ותפור אשר מוכנס לבובה על מנת לתת לה חיים ונשמה. הכנסת הלב לבובה יוצרת קשר רגשי וקסום בין הילדים לבובה שיישמר במהלך כל מסע החיים.


לערכה מצורפות הוראות מפורטות בעברית וחלקים גזורים ומוכנים לתפירה ליצירת הבובה. הכול מצורף לאריזה מלבד מחט ואצבעון. כל בובה היא עולם שלם של יצירה, דמיון וחוויות.



Engino אנג'ינו
משחקים לממציאים
אנג'ינו הוא משחק הרכבה איכותי ביותר הכולל דגמים רבים במורכבויות שונות. קיימים מגוון מארזים כאשר מכל מארז ניתן להרכיב מספר דגמים שונים, החל מ-4 דגמים ועד ל-120 דגמים שונים. חלק מהמארזים כוללים גם מנוע חשמלי, פאנל סולארי, שלט רחוק ועוד. בין הדגמים להרכבה- מכוניות, מטוסים, מסוקים, רובוטים ועוד וגם מבנים אדריכליים כמו מגדל אייפל וגשר סידני.
המשחקים מיועדים לילדים וילדות מגיל 5 ומעלה ומעודדים יצירתיות ודמיון ומפתחים מוטוריקה עדינה ומיומנויות טכניות. לכל מארז מצורפות הוראות ברורות ומפורטות להרכבת הדגמים.


מערכת המשחק של אנג'ינו הומצאה ע"י קוסטאס סיסאמוס, מורה ומהנדס, כדי לעזור לתלמידים לבנות מודלים טכנולוגיים בצורה פשוטה ויצירתית, כך שהם יוכלו לחוות מדע וטכנולוגיה וללמוד עליהם באמצעות משחק.

Playgro פלייגרו

המותג הבינלאומי המתמחה בפיתוח וייצור צעצועים חדשניים לתינוקות. לקולקציה נוסף ליין בשם Jerry's Class המיועד לפעוטות בין הגילאים 1-3. צעצועים אלו נועדו לעידוד הדמיון ומפתחים את המוטוריקה העדינה, קשר עין-יד ומגרים את כל חושיו של הפעוט. הליין כולל משחקי התאם צורה, השחלות, כלי נגינה, הליכונים ועוד.


אוניברסיטה ניידת ומתקפלת של פלייגרו
התינוק יכול להמשיך "ללמוד" באוניברסיטה גם מחוץ לבית. קשת גדולה לתינוקות לה מחוברים 5 צעצועים תלויים, צבעוניים ומרשרשים. הקשת מתקפלת בקלות וניידת ומתאימה במיוחד לשימוש בחוץ, לפיקניקים, טיולים וכמובן גם לים ולבריכה ולביקורים מחוץ לבית. ניתן לנתק בקלות את הצעצועים התלויים ולחבר לקשת כמעט כל צעצוע נתלה אחר המתאים לתינוקות.





ברבי
מגוון מוצרים של ברבי.

ברבי נצחית ומתחדשת כל פעם מחדש וכל אחת יכולה להרגיש כמו ברבי. גטר מביאים מגוון רחב של מוצרי ברבי, סטים שונים לעיצוב השיער הכוללים מסרקים שונים, סיכות ומייבשי שיער, סטים עם חרוזים צבעוניים ליצירת שרשראות וצמידים, שולחנות איפור עם כסא, ערכות רופא, עגלת קניות מלאה בכל טוב, שולחן גיהוץ ועוד.





את כל הערכות ניתן להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות