טיפים ומוצרים שישמרו על בריאות ילדיכם בשנת הלימודים הקרובה



הרוקחת נאוה דולב מרשת בתי המרקחת "ש.ר.מ פארם" נותנת המלצות חשובות לקראת החזרה לבית הספר

לקראת סיום החופש הגדול מומלץ להיערך לחזרה לבית הספר, כדי להקנות לילדים ולמתבגרים ולהזכיר להם הרגלים נכונים לשמירה על הבריאות.
נאוה דולב, רוקחת ברשת בתי המרקחת "ש.ר.מ פארם" נותנת המלצות חשובות בנושאי היגיינה, תזונה נכונה ותוספי תזונה.

היגיינה:
  • מומלץ שיהיה בתיק של הילד ALCO-GEL – לחיטוי הידיים, המוצע בחנויות בג'ל או במגבונים. חשוב מאוד שהילדים יקפידו לנקות את הידיים לפני האוכל ולאחר היציאה מהשירותים, כדי למנוע זיהומים ולהפחית הידבקות במחלות (כגון הג'ל של מדיבר שמפורט בהמשך).
  • חשוב לשמור על היגיינת הראש של הילדים. למניעת הידבקות מומלץ להשתמש בתרסיס נגד כינים שמתיזים על השיער לפני היציאה לבית הספר. מומלץ להתיז 3 פעמים בשבוע. התרסיס מונע הידבקות בכינים ומונע את התפתחות הביצית. אם לילד יש כינים מומלץ לטפל בתכשירים המכילים חומרים טבעיים המחסלים את הכינים וגם חודרים לתוך הביציות כך שהן מונעות את התבקעותן ואת התפשטות הכינים.

תוספי תזונה:
  • תוסף תזונה מומלץ לילדים הוא אומגה 3. אומגה 3 אחראית על תפקודים רבים בגוף האדם. מחקרים מראים כי אומגה 3 משפרת את יכולת הקשב והריכוז, היפראקטיביות ומסייעת לשיפור כושר הלמידה והפנמת החומר. יש לשים לב לרכוש תכשיר אומגה 3 שיש בו יחס גבוה בין EPA ל-DHA, לטובת EPA.
  • תוסף תזונה נוסף חשוב לילדים הוא פרוביוטיקה – תכשירים המכילים חיידקים ידידותיים התורמים לתפקוד תקין של מערכת העיכול ומערכת החיסון.
    מחקרים מראים שנטילה קבועה של פרוביוטיקה מסייעת למניעת מחלות בדרכי הנשימה ולמניעת שלשולים.
    לנוחות השימוש לילדים אפשר לרכוש פרוביוטיקה באבקה שמוסיפים למזון, או בצורת סוכריות (כגון מדיבר שמפורט בהמשך).
תזונה בריאה:
  • מומלץ להקנות לילדים הרגלי תזונה בריאה כבר מגיל הילדות. הרגלי אכילה בריאים חשובים להתפתחות ולגדילה תקינים של ילדים ומתבגרים.
  • חשוב להקפיד על ארוחת הבוקר לפני היציאה לבית הספר. תחושת השובע מסייעת לילדים להיות מרוכזים וערניים בשעות הלימודים. כמו כן, חשוב שהילד יאכל ארוחת עשר מזינה – כריך (מומלץ מחיטה מלאה) עם חלבון (גבינה, חביתה, טונה או פסטרמה), בתוספת ירקות, ופרי. ביום לימודים ארוך מומלץ לצייד את הילד בכריך, בפרי ובשתייה נוספים. אפשר לשלב חטיפים בריאים כמו יוגורט, חטיף גרנולה או דגנים, פירות יבשים, חטיף חלבה.
  • חשוב לעודד את הילדים לשתות מים במהלך היום ולהימנע משתייה ממותקת. מומלץ לקחת לבית הספר בקבוק מים אישי.

הגנה מהשמש:
  • חשוב להקפיד למרוח קרם הגנה לפני שיוצאים לבית הספר ולפני שיעורי ספורט המתקיימים בחוץ – לשמירה על העור מפני נזקי השמש.
  • דאודורנט: בני הנוער בגיל ההתבגרות לא תמיד מודעים לריח הזיעה של גופם. חשוב להרגיל אותם להשתמש בדאודורנט לפני היציאה לבית הספר, ואף להחזיק בתיק מגבונים לחים לניקוי במהלך היום, במיוחד אחרי שיעור ספורט. מומלץ להשתמש בדאודורנט ללא אלכוהול וללא אלומיניום שאינו מזיק לגוף.

למידע ופרטים על מיקום בתי המרקחת באתר - www.sharampharm.co.il




כפי שפורט למעלה- אחת הבעיות עם החזרה ללימודים, ובייחוד עם הילדים שנכנסים בפעם הראשונה אל הגנים, היא ההדבקות בשלשולים. הילדים מגיעים עם מערכת חיסונית חלשה ופשוט נדבקים בהרבה מחלות! יוצא, בייחוד אצל הקטנטנים, שהם יותר חולים מבריאים ומרותקים למיטה בבית חלושים ועייפים.


הסיבות לתופעה הזו מרובות: אי שמירה על היגיינה מצד אנשי הצוות, אי הקפדה על נטילת ידיים לאחר משחקים בחצר, תזונה לא מסודרת ולא מאוזנת, מערכת חיסונית חלשה שטרם התמודדה עם קשיים ועוד... כל אלו עלולים להוביל לתופעות המוכרות של הקאות ושלשולים חוזרים.

במידה וסובלים משלשולים מומלץ להמעיט באכילה תוך הקפדה על מזונות יבשים, להרבות בשתייה, עדיף לא ממותקת וניתן לקחת פרוביוטיקה.

מחקרים מראים כי במקרים של נטילת אנטיביוטיקה לטיפול בזיהום הגורם לשלשול, תסמין השלשול מופחת ב-64% בקרב מי שטופל בפרוביוטיקה. בהתאם לכך מומלץ לקחת פרוביוטיקה כתוסף תזונה לטיפול משלים במחלות שונות, הקשורות למערכת העיכול. הפרוביוטיקה תורמת להשבת איזון "אוכלוסיית החיידקים הנורמלית" ובכך עשויה לקצר את תהליך ההחלמה.

מדיבר פרוביוטיקה פורטה, מסדרת מדיבר, סדרת ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, המשווקת על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, עם פורמולה ייחודית לטיפול משלים בשלשול זיהומי ובמחלות דלקתיות של המעי, מכילה חיידקים ושמרים פרוביוטיים וכן תוספת סיבים תזונתיים (FOS), התורמים לאיזון אוכלוסיית החיידקים שבמערכת העיכול. השמר הפרוביוטי במדיבר פרוביוטיקה פורטה, בשונה מחיידק פרוביוטי, עמיד יותר לחומציות הקיבה ולמיצי מרה ולכן מגיע בריכוז גבוה יותר למעי וניתן ליטול אותו במקביל לאנטיביוטיקה, בשונה ממוצרים אחרים בתחום.


פרוביוטיקה פורטה של מדיבר פותחה במיוחד לילדים.
המוצר מגיע בצורת דובונים לאכילה בטעם שוקולד לבן-בננה. טעם שילדים אוהבים. לתינוקות ולילדים שאינם לועסים ניתן להמיס את הדובונים בחלב או בשוקו בטמפרטורה פושרת. כל דובון ארוז באריזה היגיינית בנפרד, על מנת לשמור על ההרכב הייחודי ועל טריות המוצר.

פרוביוטיקה של מדיבר הינה ללא לקטוז.
המוצר הינו פרווה ובעל כשרות בד"ץ העדה החרדית.



עוד מבית מדיבר שיכול להועיל מאוד לחוזרים ללימודים: מארז חזרה בריאה לבית הספר הכולל: מולטי ויטמין, ויטמין C וג'ל לניקוי ידיים – מתנה!

בחופשת הקיץ, ישנם ילדים שלא אכלו ארוחות מסודרות מדי יום, הפריזו בשתייה ממותקת וצרכו כמות גדולה יותר של ממתקים ומזון מהיר מבשגרה. לפיכך, סביר להניח כי לא צרכו את מלוא קצובת הויטמינים והמינרלים היומית המומלצת.
לקראת החזרה לבית הספר, מדיבר, מותג ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק מארז חזרה בריאה לבית ספר במהדורה מוגבלת.
המארז מכיל: מולטי ויטמין, ויטמין C ומתנה לילדים- ג'ל ניקוי ידיים 80 מ"ל.

תוספי התזונה של מדיבר תורמים לסיוע בהגנה הטבעית של הגוף, להתפתחות הילד
ולתזונה מאוזנת. המוצרים מכילים 30% פחות סוכר*, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל
מלאכותיים ומוגשים בצורת פירות צבעוניים ובטעמי פירות שילדים אוהבים.

המארז במהדורה מוגבלת ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.

המארז כולל:
  • אריזת 60 סוכריות ג'לי מולטי ויטמין בצורת פירות ובטעם תות, המכילות 8 ויטמינים ומינרלים, כגון ויטמין C, ויטמינים מקבוצה B, חומצה פולית ואבץ. הסוכריות מכילות 30% פחות סוכר*.
  • אריזת 60 סוכריות ג'לי ויטמין C בצורת פירות ובטעם תפוז המכילות מיצוי פקעות ורדים, 30% פחות סוכר*, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וחומרים משמרים.
  • ג'ל לניקוי ידיים 80 מ"ל – מתנה!
המארז מוצע במחיר אטרקטיבי במיוחד של 69.90 שקלים בלבד ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.


סדרת מדיבר:
ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, התורמים בסיוע להגנה הטבעית של הגוף, להתפתחות הילד ולתזונה מאוזנת.
מוצרים נוספים בסדרה: מדיבר מולטיויטמין פורטה, מדיבר כמוסות אומגה 3, מדיבר אומגה 3 קיד, מדיבר ויטמין D, מדיבר חורף פלוס ומדיבר פרוביוטיקה פורטה.
המוצרים נמכרים ברשתות הפארם, בתי המרקחת, בתי הטבע ובכל בתי המרקחת של קופות החולים.
אתר מדיבר: www.medibear.co.il

*30% פחות סוכר מסדרת מוצרי מדיבר הקודמת (ויטמין סי, מולטיויטמין+, מגה מולטיויטמין, מגה פרופוליס ואכיניצאה)