קולקציית "קל גב" לשנת הלימודים הקרובה




חברת "קל גב",  מהמובילות בשוק הילקוטים בארץ, השיקה לקראת שנת הלימודים הקרובה קולקציה איכותית וחדשנית המשלבת טכנולוגיה, אופנה ופונקציונאליות בהתאמה מלאה לילדים ולסטודנטים.
הקולקציה בעיצוביים מרהיבים נותנת ביטוי לטרנדים האופנתיים עם המותגים האהובים מעולם התוכן של הילדים.
כיום כבר ניתן לאמר בהסכמה מלאה שהילקוט איינו יותר רק תיק לסחיבת צרכי הלימודים אלא אביזר איכותי ופונקציונאלי המשדרג את המראה של כל אחת ואחד.


לילדי הכיתות הגבוהות בבית הספר היסודי, יצרה "קל גב" את קולקציית OUTDOOR JUNIOR תיק עם מערכת טרול איכותית הכוללת ידית טלסקופית, גלגלים איכותיים ועמידים במיוחד.



לתיק תא עיקרי המותאם לאחסון קלסר, תא נוסף ותא פנימי מרופד עבור מחשב ולטאבלט ברוב הדגמים. תא קדמי עם ארגונית פנימית מובנית, 2 תאי צד מרשת אלסטית. לתיק רגלית פלסטיק קשיח בתחתית ליציבות ולהגנה בפני שחיקה. תחתית מבד בליסטי עמיד במיוחד ומגני פינות לשמירה בפני שחיקה. בגב התיק כתפיות נסתרות המאפשרות נשיאה על הגב למקרה ונדרש. התיק מיוצר מבד עמיד למים.הקולקציה בצבעים והדפסים אופנתיים לבנים ובנות. במגוון לבחירה דגמים המותאמים לילדים בכיתות הגבוהות יותר:



OUTDOOR REVOLUTION- URBAN - היא סדרת תיקים עם מגוון עשיר של עיצובים ופתרונות פונקציונאליים בהתאמה כמעט אישית, אחד יכול למצוא מענה לצרכיו. לכל התיקים מערכת גב איכותית מנדפת זיעה כל תיקים עם תא מוגן ומרופד למחשב נייד ותא נוסף מוגן לטאבלט. בחלק מהתיקים ניתן לשלוף את תא המחשב. התא שמור ומרופד, מוגבה מתחתית התיק להגנה מקסימלית .


אצלי בבית מאוד אוהבים את התיקים הניתקים בקולקציית OUTDOOR REVOLUTION- URBAN. מדובר בתיק ניתק לשימוש יומיומי בעל מערכת גבD MESH 3 מערכת גב אורטופדית המורכבת מרשת לאוורור הגב ומכבישה תלת ממידית המקנה לגב התיק יציבות והגנה לגב המשתמש.



תיק יום הכולל 2 תאים מרכזיים גדולים, תא קדמי וארגונית מובנית. לתיק 2 כיסי צד, תא מובנה ומרופד עבור מדיה הכולל יציאה לאוזניות.בפתיחת רוכסן נוצרים שני תיקים הראשון תיק גדול עם תאים רבים והשני תיק יום קטן מעוצב ומאובזר


OUTDOOR FASHION  הוא התיק האהוב על בנות הנוער .
זוהי קולקציה פורצת גבולות, עם אמירה אופנתית וסגנון כובש, שילוב מושלם של שיק וסטייל בצבעוניות עדכנית ומלבבת, דגמים תוססים לצד דגמים סולידיים. שילוב של אופנה עדכנית, פונקציונאליות, מערכת גב איכותית, וחידושים טכנולוגיים שיחד מביאים לשוק הישראלי פריצת דרך ואמירה אופנתית חדשה. OUTDOOR FASHION קולקציה במראה שיקי עדכני שתשדרג הופעה של כל אחת נערות , סטודנטיות, אימהות, נשים ביומיום ובעצם כל אחת שמקפידה להתעדכן באופנה עכשווית.בקולקציה מגוון רחב של דגמים בגזרות יצירתיות מגוון חומרים ועיצובים שיתאימו לכל שעות היום.התיקים עם הדפסים גיאומטריים צבעוניים, אתניים, נקודות, כוכבים ופרחים, וינטאג' וניאון ועוד.
לתיקים קלמרים תואמים, חלק מהצרכניות יבחרו כנראה להפוך אותם לנרתיק איפור שתואם לתיק.



 
קולקציית "קל גב" אאוטדור ומרקו פולו נמכרת בחנויות ורשתות התיקים, מכשירי הכתיבה והצעצועים.