"פלפוט" - מיטב הטרנדים, העיצובים והמותגים לילדי הגן וביה"ס

 

"פלפוט" משיקה את קולקציית חזרה לביה"ס 2016-7. החברה הוותיקה והמובילה בתחומה משיקה קולקציה מרשימה, הכוללת אלפי פריטים מעוצבים בקטגוריות שונות עם עשרות מותגים אהובים בעיצובים אופנתיים עדכניים, לבוגרים, לצעירים ובקווים נקיים ומודרניים.
במותגי הבנות: אנה ואלזה מהסרט "פרוזן" ממשיכות להוביל יחד עם נסיכות דיסני, מיני מאוס, הלו קיטי, ברבי וקומיקס.
במותגי הבנים: מפרץ ההרפתקאות, CARS, בוב ספוג, הנוקמים, מלחמת הכוכבים, באטמן וסופרמן. לאוהבי הכדורגל : ריאל מדריד.
לבוגרים יותר: מיקי מאוס שזכה השנה לעיצובים בוגרים יותר, גאליס, PETS, סמיילי ופול פרנק.


במותגי הגלישה הפופולאריים לנוער: ריפקרל ובילבונג בעיצובים לבנים ולבנות.
מותג הבית TOUCH - הקולקציה העשירה מאופיינת בצבעים עזים זרחניים ונותנת מענה יצירתי ועדכני לצרכנים בשילוב החידושים בתחום.


ישנו גם ליין לא ממותג של מוצרים ב- 4 עיצובים פרחוניים וגיאומטריים מיועד למגזר הדתי ולאלה שאינם מעוניינים במוצרים ממותגים.
בכל אחד מהמותגים שצויינו מגוון עשיר של מוצרים: יומנים, מחברות במגוון גדלים וסוגים, תיקיות, קלסרים, אוגדניות, מדבקות, עטיפות לספרים ולמחברות, וניירות עטיפה ממותגים ומעוצבים. ליין של מכשירי כתיבה ממותגים הכולל: דבקי סטיק, טושים צבעוניים, לוחות מחיקים, מחדדים, מחקים, מספריים, מעמדי עטים, מרקרים, סטים לכתיבה, סרגלים, מגוון עטים, עפרונות. בנוסף, ציוד נלווה הכולל: מפיות אוכל ממותגות סטים ממותגים של קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה, תיקי אוכל עם קופסא ובקבוק ועוד.


יומנים
בתחום היומנים נוספו השנה עיצובים חדשים, ייחודיים ואופנתיים עם כל האייקונים הטרנדיים כמו: אננס, פלמינגו, אלמנטים מעולם הים, יומן לצביעה עצמית ועוד. לחלק מהיומנים נוספו במעטפת שוליים מעוטרים בכסף או זהב, המקנים להם מראה יוקרתי. קולקציית היומנים המעוצבים כוללת מגוון רחב של יומנים מעוצבים במספר גדלים ופורמטים ונותנת מענה לכל הגילאים, המינים, המגזרים, הסגנונות והטעמים האישיים.

ציוד נלווה
סטים ממותגים של תיקי אוכל ובקבוקים, תיקי אוכל שקופים עם קופסת אוכל ובקבוק, שלישיות מפיות אוכל ועוד...

TOUCH - מותג הבית של "פלפוט"
TOUCH המותג הפרטי של "פלפוט" מרחיב את ליין המוצרים שלו המיועד לתלמידים, סטודנטים ובוגרים וכן למשרדים ולשימוש ביתי, המסייעים בשמירה על הסדר והארגון. הליין השנה עשיר במיוחד וכולל: מחברות, קלסרים, אוגדניות למיניהן, תיקיות למסמכים בגדלים ועיצובים בצבעים חיים וזוהרים, מכתביות מהודרת, קלמרי בד וקלמרי סילקון ועוד.


במותג TOUCH הושק ליין חדש של מכשירי כתיבה הכולל מחקים, מחדדים, עטים, עפרונות, טושים צבעוניים, סרגלים, מספריים, דבקים, ומדגשים.
בנוסף הושקו סטים חדשים וצבעוניים של ציוד משרדי לבית ולמשרד הכוללים מעמד לעטים, מספרים, שדכן, מחורר, סיכות שדכן, ומהדקים צבעוניים וסטים של שדכנים ייחודיים בגדלים שונים ובעיצובים וצבעים מיוחדים, עם סיכות צבעוניות.
תיקים לנוער ולבוגרים
תיקי גב ממותגים לנוער במבחר גדול ומרהיב של עיצובים ודגמים במגוון מותגים : גאליס, מיני מאוס, מלחמת הכוכבים, סמיילי, פול פרנק, פרוזן קומיקס וריפקרל. התיקים עשויים מבדים איכותיים ובחלקם מערכת גב מרופדת עשויה רשת לאוורור הגב וכותפות מעוצבות ארגונומיות. בכל תיק 2 או 3 תאים מרכזיים (בהתאם לדגם) אירגונית פנימית ו-2 כיסי צד.


בחרתי השנה  תיק יפייפה עם פלמינגו שמאוד אופנתיים לאחרונה.

מיד כשהגיע התיק ניתן היה להבחין באיכות: הצבעים מאוד עזים ויפים והחומרים לא זולים.



התיק והקלמר הנבחרים  הם של חברת Ripcurl האוסטרלית לציוד גלישת גלים.
תיק מתאים לבני נוער. הוא בעל שני תאים גדולים(שבאחד מהם מצוי תא קטן לסמרטפון), תא בינוני ובו תאים קטנים לשלל אביזרים ושני כיסים צדדיים לבקבוקי שתיה.


הצבעים מאוד חזקים ויפים.
הדוגמה מנצנצת ודיי קולית.

הקלמר בעל שני תאים  ומתאים בגודלו לבני נוער, שכבר לא לוקחים מליון טושים וצבעים, אלא יותר מנימליסטים.

בנוסף, מציעה פלפוט ערכות פעילות עם המותגים האהובים: סמי הכבאי – 20 כרטיסי משחק ומשימות להנעים את הדרך. מסיבת פיג'מות עם המותג המבוקש "פרוזן" כולל פנקס הזמנות למסיבה. שני החידושים פותחו ע"י נטע סילוני -  מפצחת ויוצרת משחקים מקוריים לילדים.


20 דברים שכיף לעשות בדרך "סמי הכבאי"- מבית "פלפוט"
הדרך עוברת לאט?
20 כרטיסי משחקים, רעיונות ומשימות מקוריות ומשעשעות כיצד להנעים את הדרך הארוכה (או הקצרה):
מדבבים את יושבי המכונית הסמוכה, שרים שירי דרך, מהמרים על שעת ההגעה ועוד. המארז כולל פנקס רשימות.

דוגמאות לפעילויות עם כרטיסי המשחק:

צבעים בדרך: כל אחד בוחר צבע. מי הראשון שיספור 10 מכוניות בצבע שבחר? מכריזים על צבע. כל אחד בתורו מוצא משהו בצבע הזה שהוא רואה מהחלון.
שאלון הדרך:
לאן אני אוהב לנסוע? עם מי? איפה אני הבי אוהב לשבת? מה הכי מבאס אותי בנסיעה? מוזיקת נסיעות מועדפת? גשם או שמש? ישן או ער? ביום או בלילה? בעיר או במרחב? שטח או כביש?
לאן אני נוסע?
אחד הנוסעים חושב על מקום שאליו הוא חולם לנסוע. השאר צריכים לנחש מהו יעד הנסיעה הדמיוני שלו, בעזרת 10 שאלות שהתשובה עליהן היא כן או לא.
שפת החית:
מכירים את שפת הב'? יופי! אז שפת הח' היא בדיוק אותו דבר – אבל עם ח'. אחרי כל תנועה מוסיפים את האות ח', עם אותו הניקוד בדיוק. לדוגמא: שלום= שחלוחום. הבנתם? נראה אם תצליחו לשוחח. כשנמאס, עוברים לשפת המ' או שפת הג' או שפת הק' או ...?
מספרי מכוניות:
עוקבים אחרי מספרי המכוניות. הראשון שמזהה מכונית שהמספר שלה כולל ספרה אחת שחוזרת ברצף 3 פעמים לפחות, מכריז על המספר, "777" למשל וטופח על כתף אחד הנוסעים.


20 דברים שכיף לעשות במסיבת פיג'מות "פרוזן"- מבית "פלפוט"

הבנות קבעו מסיבת פיג'מות? 20 כרטיסי משחקים, משימות ורעיונות למסיבת בנות משמחת ומגבשת,
כמו: תחרות תסרוקות, שיחות נפש, מגדל כריות משותף, משחקי מחבואים בחושך ועוד.

דוגמאות לפעילויות עם כרטיסי המשחק:
מסיבת תסרוקות: מכינים מלאי מסרקים, מברשות, קוקיות, סיכות, קשתות ואביזרים אחרים. כל אחת לבד ובעזרת חברותיה מעצבת את התסרוקת החלומית שלה.
הפנינג איפור: כולן מאפרות ומתאפרות, מומלץ לרכז את כל כלי האיפור ביחד- כך המבחר יהיה גדול יותר.
תופסת כריות: קחו כרית שינה, עמדו במעגל והתחילו להתמסר. מי שלא תופסת בפעם הראשונה עומדת על רגל אחת, בפעם השניה – מתיישבת, ובפעם השלישית – נשכבת ויוצאת מהמשחק, האחרונה שמתמסרת בלי שהכרית תיפול- ניצחה.
תצוגת אופנה: דואגים למוזיקה טובה ברקע, ומתחילים לצעוד. כל פיג'מה מקבלת תואר: הפיג'מה הכי יפה/ הפיג'מה הכי ילדותית/ הפיג'מה הכי אוורירית/ הפיג'מה הכי שמרנית/ הפיג'מה הכי קולית/ הפיג'מה הכי מהממת.
דברים שכיף לעשות בחושך: התחילו להסתובב בחדר בחשיכה מוחלטת. מי שנתקלת בחפץ או בבת אחרת – נפסלת. מי תנצח?

אני חושבת שהקלפים מתאימים גם להפסקות הגדולות בבית הספר ולימים גשומים או חמים מדי בהם נשארים בכיתה.
את הקטלוג המלא של מוצרי החזרה לבי"ס של פלפוט תמצאו באתר האינטרנט: http://www.palphot.com ובדף הפייסבוק שלה.

את מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות המובחרות למכשירי כתיבה ומתנות.