סיימן- גבינות משובחות עם כשרות ישראל SEYMAN

 

כמה שאני אוהבת גבינות עשירות. כאלו שנחות חודשים עד שהן מוכנות, כאלו שלבשו קטיפה לכבוד הסעודה ומפיצות ניחוחות ש-או שאהובים אותם או שלא. אין באמצע!
גבינות כמו אלו שכשהייתי ילדה הסבתא שלי היתה מניחה בארון המטבח בשביל שיתבשלו טוב יותר ויהפכו לנוזליות. מממ.... כמו שאמרתי- או שאוהבים את זה או שממש לא. אצלנו ממש ממש ממש כן אוהבים!
ולאט לאט, עם השנים, עם ישראל התחיל גם הוא להעריך ולהבין בגבינות. פתאום חג שבועות שהוא בכלל חג הביכורים הפך לחג המזוהה עם גבינות משובחות ובערבי אירוח ובבתים פתוחים מונחים מגשי עץ מכובדים עם שלל גבינות טובות.

את התודה לכך אפשר למסור לגברת נני סיימן שעלתה לישראל מצרפת, יחד עם בני משפחתה, בשנות השמונים.
כשעלתה לארץ בקושי היתה פה תרבות גבינות.  נני מצאה שאין לה מה לאכול!
מאשה שסתם אהבה לאכול גבינות משובחות היא הפכה עצמה למומחית בעלת שם עולמי לנושא והכל בכדי להתחיל ולהביא לארץ את כל הטוב שגבינות משובחות יכולות לתת.
נני ייסדה את חברת "סיימן" והחלה לשווק בארץ את הגבינות המשובחות ביותר. ומאז- הכל היסטוריה.
כעת, היא גם הצליחה להביא את הגבינות לקבלת "כשרות ישראל" מה שמאפשר לקהל גדול יותר של ישראלים להינות מן הגבינות.

הגבינה האהובה עלי ביותר היא הבראס בלו. נני- תודה תודה תודה שאת מאפשרת לי להשיג את הגבינה הזו בארץ! תודה!


ועכשיו, לכבוד החג הלבן של השנה "סיימן", ממשיכה לחדש את המבחר המרשים שלה בסוגי גבינות חדשות איכותיות ועשירות.
הגבינות של סיימן מיובאת, תחת פיקוח מוקפד על הליך הייצור, התאמתו לחיך הישראלי והכשרתו.

חברת ייבוא מזון 'סיימן'  משיקה  6 גבינות גורמה מקוריות מרחבי העולם: גורגונזולה לנדנה, פסטו ועוד... אותן תייבא מהמדינות-הולנד, צרפת ואיטליה. הגבינות של סיימן מהוות את ליבת האירוח, האפייה והכנת מאכלי החלב של חג השבועות ושמחה להציג את מוצריה החדשים על המדפים:
ברס בלו   BRESSE BLEU / סבנסיה פרומאג' ( בונגראן): גבינה תוצרת באיזור הרברס שבצרפת. העשוייה מחלב פרה ובעלת תפרחת לבנה ובתוכה גבינה כחולה. רכה ונימוחה מבפנים ומזכירה בטעמה העשיר את הגורגונזולה האיטלקית מומלצת להגשה בשולחן האירוח לצידם של לחם כפרי ויין אדום ומתאימה להכנת לזניה או קישים למיניהם. מחיר: 125₪ לקילו הגבינה קיבלה לאחרונה שידרוג לכשרות חלב ישראל.


ST MORET גבינת סנט מורה  
 גבינת שמנת לבנה וטרייה המפורסמת והאהובה ביותר בצרפת. עשויה מחלב פרה
ובעלת טעם עשיר של שמנת וחלב טרי. קלה למריחה ומומלצת להכנת טוסטים וכריכים.  'סנט מורה' מיוצרת במפעל הממוקם בדרום מערב צרפת באזור הדורדוני המתמחה בתוצרת גבינות שמנת לבנות בלבד על בסיס תוצרת החלב המקומית. את החלב ממנו מייצר המפעל את הגבינות הטעימות מפיקות פרות הגודלות במרעה טבעי ומפיקות חלב בעל תכולת שומן גבוהה ועשיר בחלבונים ובסידן.


Ambrosi  גבינות גורגונזולה אותנטית  
 שני סוגים של  גבינות גורגונזולה פיקנטה פרימוולה הינן גבינות כחולות עשויות מחלב פרה ומיוצרות במפעל המפורסם  של משפ' אמרוזי בעיר ברצ'יה הממוקמת בחבל לומברדיה אשר בצפון איטליה. גורגונזולה דולצ'ה הינה עלת טעם עדין ואילו גורגונזולה פיקנטה הינה בעלת טעם מודגש ויותר פיקנטי. הגבינות מומלצות לאירוח לצד פירות מתוקים, אגוזים או פירות יבשים. יכולות להוות שילוב נפלא כתוספת לפסטה שמנת או בסלט ירקות עשיר. בנוסף מומלצת להגשה לצד יין כבד וכהיל או בירה.


גבינות לנדנה Landana/Vandersterre
גבינת לנדנה כמהין ופטריות: גבינה הולנדית חצי קשה מחלב פרה מכילה בתוכה שבבי פטריות כמהין ופטריות יער הינה מעדן מומלץ לחובבי הפטריות ובכלל. מדובר בגבינה חדשה יחסית תוצרת המפעל שכבר זוכה להצלחה עולמית. מותג הגבינות 'לנדנה' מיוצר ע"י תאגיד הולנדי אשר עיקר ההתמחות שלו היא ייצור גבינות ע"פ שיטות המסורתיות ההולנדית. שיטות אשר עברו מדור לדור והולידו תעשיית גבינות מפוארת ואהובה ברחבי העולם. לנדנה כמהין ופטריות יער מתאימה לכל מאכל המכיל פטריות, להכנת כריכים ולכל מאכלי הפסטה. מומלץ להגיש בשולחן האירוח לצד יינות אדומים קלים כדוגמת מרלו צעיר או בוז'ולה- מתכון מנצח לאורח שבע ושמח. הגבינה בעלת כשרות חלב ישראל.
לנדנה עזים מעודנת- 100% חלב עזים הולנדיות: גבינה חצי קשה מעודנת תוצרת הולנד. דלת לקטוז מאחר ומיוצרת מ-100% חלב עיזים. הגבינה בעלת ארומה עדינה ובעלת טעם ייחודי השונה מטעמם של גבינות חלב הבקר ההולנדיות. הגבינה מגיעה בטעמים ים תיכוניים כגון: עגבניות מיובשות בשמש טבעית, זיתים שחורים עדיני טעם. מתאימה ומומלצת לכל צרכי המטבח, להכנת כריכים אניני טעם או כהפתעה טעימה בסלט ירקות כקוביות שלמות.


לנדנה פסטו אדום
מכילה עגבניות מיובשות בשמש אורגנו ושום עדין: גבינה הולנדית חצי קשה מחלב פרה, בעלת טעם נפלא עשיר בפסטו עגבניות בליווי ניחוחות של אורגנו ושום, בדומה לטעמים המזוהים בבישול האיטלקי והספרדי.  גבינה מיוחדת, עשירה שילוב טעמים פנטסטי של חלב ושמנת, יחד עם עגבניות מיובשות ואורגנו. קיימת גם בסוג נוסף של לנדנה פסטו ירוק, המכיל בזיליקום טרי וניחוח שום. את הצבע הירוק הייחודי שלה קבלה מכמות עשירה של פסטו שהתווסף אליה במהלך תהליך היצור. גם היא, כמו אחותה האדומה מומלצת כהפתעה טעימה בסלט וגם תבשילי פסטה בתנור.

לנדנה פסטו ירוק
גבינה הולנדית חצי קשה מחלב פרה, בעלת טעם נפלא עשיר בפסטו פסטו ירוק, המכיל בזיליקום טרי וניחוח שום, בדומה לטעמים המזוהים בבישול האיטלקי והספרדי.  גבינה מיוחדת, עשירה שילוב טעמים פנטסטי של חלב ושמנת, ובזיליקום. את הצבע הירוק הייחודי שלה קיבלה מכמות עשירה של פסטו שהתווסף אליה במהלך תהליך היצור. גם היא, כמו אחותה האדומה מומלצת כהפתעה טעימה בסלט וגם תבשילי פסטה בתנור.


גבינת עזים מיני בושה/קלאסי שום ועשבי תיבול מרסי שף
גבינה על בסיס 100% חלב עזים היישר מהמפעל הצרפתי 'מרסי שף' הנחשב לתאגיד הגדול ביותר בצרפת ובאירופה כולה לייצור גבינות מחלב עזים. 'הבושה'  הינה גבינה כמעט טרייה אשר עברה יישון קצר ובעלת הטעם הנינוח והקל ביותר שניתן לייצר מחלב העזים ומגיעה בשני טעמים שונים:  האחת קלאסית והשנייה בטעם שום ועשבי תיבול. מומלצת להגשה כחלק במגש גבינות ומעולה בכדי לקחת חלק מהטוסט של הבוקר.


גבינת עזים פירמידה קלאסי/ דבש/שום ועשבי תיבול מרסי שף
גבינה נפלאה נוספת מבית היוצר של 'מרסי שף' גבינת עזים טרייה המגיעה בשלושה טעמים נפלאים
דבש, שום ועשבי תיבול ובטעם קלאסי למי שאוהב גבינה לבנה ללא טוויסט בטעם.
מתאימה להצטרף אל מגש הגבינות ומומלצת להגשה לצד לחם וירקות טריים כמוכן ניתנת לשילוב במאפים, רטבים לפסטה.


אודות סיימן
סיימן יבואנית מוצרי מזון גורמה משנת 1985 מציעה מגוון רחב של גבינות גורמה. בין הגבינות אותן מייבאת החברה ניתן למנות גבינות מחלב עיזים, גבינות חצי קשות מחלב פרה, חצי קשות מחלב כבשים, גבינות קשות, גבינות מעטה עובש, גבינות עובש כחול, גבינות לבנות מלוחות ועוד.
הגבינות המקוריות מיובאות מרחבי העולם במעדניות וברשתות השיווק הנבחרות.