לכבוד השבועות- מוצרים ומתכונים שתרצו להגיש




למי שרוצים לצאת קצת מהשגרה בשבועות ולהגיש מטעמים שונים מהרגיל, כאלו שיקפיצו את הארוחה ויגרמו לאורחים להתענג על כל ביס ולגימה- הגעתם למקום הנכון!

מצורפות המלצותי לקראת השבועות:




עוגת גבינה אישית מוס מסקרפונה וקפה- קינוח מנצח לחג השבועות מבית קפה ביגה

ברשת קפה ביגה, בחרו להמתיק לכם את החג, עוגת גבינה מסקרפונה וקפה, שהפכה כמעט למסורת בכל בית, בחג השבועות. מדובר בעוגה אוורירית בארומה של קפה עדין.

המחיר לצרכן: 37 ש"ח משקל כ- 200 גרם- לישיבה בסניף.
ניתן גם לקחת הביתה עוגת גבינה פס מלבנית ב -65  ש"ח


הקונדיטורית הראשית של רשת קפה ביגה, מירן קל מעניקה לקראת החג את המתכון המנצח לעוגת גבינת מסקרפונה וקפה.

מרכיבים להכנת, מוס מסקרפונה וקפה
חבילת ביסקוויטים
כוס מים רותחים
כף נס קפה                             
כף ליקר אמרטו
כפית סוכר
200 גרם גבינת מסקרפונה
200 גרם שמנת מתוקה 
60 גרם חלמון                                               
130 גרם סוכר                                                

אופן ההכנה
מערבבים מים רותחים עם הכפית סוכר ונס קפה מניחים לקירור
טובלים ביסקוויטים בקפה ומניחים בתחתית תבנית עוגה בקוטר 18
מקציפים חלמון עם הסוכר עד לקבלת קצף יציב ובהיר.

מקציפים גבינת מסקרפונה יחד עם השמנת המתוקה והליקר אמרטו , מקפלים יחד עם החלמונים המוקצפים ומעבירים מחצית מהמסה לרינג העגול מעל הביסקוויטים טובלים שיכבה נוספת של ביסקוויטים בסירופ קפה ומסדרים מעל המוס מכסים ביתרת המוס ומקררים לילה , מקררים לילה או לפחות 6 שעות מפזרים אבקת קקאו מעל ומגישים.


ו......בתאבון!


ערק מברוקה
בשנת 1925 החל אבי משפחת כהן  לייצר ערק במגוון טעמים בעיר מוגדור במרוקו.
בשנת 1977 פתח ג'ק כהן, אחד הבנים, את המפעל הראשון בעיר הולדתו ובכך מגשים חלום ילדות עבור אביו.
תחת ליוויו של אביו הכניס שיטות זיקוק חדישות וטעמים חדשים.
בשנת 1992 פתח מפעל נוסף בעיר קזבלנקה והחל בייצוא של הערק לחנויות יוקרה ברחבי העולם ובחנויות הדיוטי פרי השונות.
לאור השיטות החדשות לזיקוק המוצרים והסטנדטרטים הגבוהים שקבע עבורו, ייצר כהן מספר טעמים שונים ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים וללא חומרים משמרים.
בשנת 2005 עולה עם משפחתו ארצה שהוא משאיר אחריו את המפעלים במרוקו. הוא פותח בישראל מפעל קטן ומייצר בו את הערק הייחודי לו. בישראל מייצר כהן מגוון של 13 טעמים שונים: מנטה, תאנים, תמרים, אוריינטלי, מוחיטו, תפוח, קרמל, אשכולית אדומה, אספרסו, מסטיק, לימונענע, אפרסק וצמר גפן מתוק.
ערק מברוקה משלב בין המסורת והמורשת אך גם מודרניזם ויצירתיות בעולם של צבעים וטעמים ומציע חוויה ייחודית עם מוצר ייחודי. חוויה של ארבעה דורות ואהבה לשלמות מבטיחה איכות של 100% ערק טבעי.

סדרת ערק מברוקה גרפה מספר מדליות בתחרות טרה וינו 2010 ואף זכתה בתואר הערק הקלאסי הטוב ביותר המזרח התיכון!
ניתן למצוא את הערק בחנויות היין והאלכוהול ברחבי הארץ.
מחיר מומלץ לצרכן כ – 59 ש"ח
משווק ע"י חברת שע"ל רובין חדשה 2015 בע"מ



"חלום לבן" -לקט מתכונים לחג הכולל סט סכיני גבינה: מארז חגיגי של הוצ' "מדיה 10"

בהוצאה לאור "מדיה 10" מציעים לקראת שבועות מארז חגיגי: חוברת מתכונים וסט סכיני גבינה.
בחוברת ניתן למצוא עשרות מתכוני גבינה הכוללים מנות פתיחה, סלטים, מאפים, עוגות גבינה ומנות אחרונות, ביניהן: פונדו גבינות, טאפס גבינות עיזים, פאי גבינות, כרובית ברוטב בשמל, פוקצה, קדה, עוגת גבינה ומייפל, טרמיסו, סברינה ועוד .
המארז אידיאלי כמתנה לחג.




המתכונים מתאימים לארוחות ערב מגוונות ולאירוח חלבי בכלל.
מחיר 60 ש"ח
להזמנת המארז ולפרטים נוספים - 077-7508086
ברחבי העולם קיימים אלפי סוגי גבינות. הסגנונות והטעמים השונים של הגבינה הם תוצאה של שימוש בחומרי גלם שונים, לגבינה יש מקום של כבוד בתרבות המערבית זה מאות שנים, גבינות רבות נחשבות למאכלים אקזוטיים ויקרים למדי, ובעבור אניני הטעם פותחה טכניקה מתוחכמת מאד להתאמת הגבינה לטעם היין המוגש בארוחה. יתרונות הגבינה: יעילה כמזון בזכותה ניידותה והכמויות הגדולות של השומן, חולבן, סידן וזרחן המצויות בה.

מדיה 10 – הוצאת ספרים לאנשים פרטיים המומחים בתחומם (קואוצ'רים, אנשי מכירות, אנשי שיווק, אנשי שוק ההון, מומחי תזונה, מומחים בשיטות מיוחדות כלשהן ועוד).
מדיה 10  רואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבים: כותבי פרוזה, כותבי סיפורת מקורית, שירה, כותבי ספרי ילדים ועוד. להוצאה גם מחלקת שיווק שתפקידה להפיץ את הערך ואת הידע הטמון בספרים, את ההנאה שבקריאת פרוזה, ואת ההעשרה הקולינרית מספרי מתכונים ייחודיים. ייחודה של מדיה 10 הוא ביכולת להתאים לכל גוף באשר הוא את המארז המתאים, את הספרים הנכונים לפי תפיסת עולמו, ועל ידי כך להפיץ את הספרים בהתאמה למידות הלקוח ולקלוע לטעם הקוראים.



חוגגים שבועות עם מוצרי LA PASTA של "תומר"

"תומר" משיקה לחג השבועות טעמים חדשים בסדרת הניוקי, המצטרפים לסדרת מוצרים רחבה ואיכותית מהמטבח האיטלקי – קנלוני, לזניה, רטבים לפסטה, מוצרי עגבניות ועוד

חברת "תומר" המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון, מרחיבה לקראת חג השבועות את סדרת LA PASTA – מותג פרימיום שפיתחה בשוק המטבח האיטלקי, ומשיקה טעמים חדשים בסדרת הניוקי – ניוקי תפוחי אדמה עם דלעת וניוקי תפוחי אדמה עם עגבנייה.

המוצרים החדשים מצטרפים למגוון עשיר ואיכותי של מוצרים מהמטבח האיטלקי תחת המותג LA PASTA, בהם: קנלוני, לזניה, ניוקי, סדרת רוטבי עגבניות, מוצרי עגבניות – שלמות ומרוסקות ועוד.
אבישי אייזן, סמנכ"ל הסחר בחברת "תומר", מציין כי הייחוד של המותג LA PASTA בהיותו מציע מוצרי פרימיום איכותיים במחירים אטרקטיביים ונוחים לצרכן. הודות
ל-LA PASTA יכולים חובבי האוכל האיטלקי להכין בבית מטעמים מעולים ללא צורך בהוצאות כבדות.

במגוון המוצרים בסדרת LA PASTA

ניוקי – "תומר" משיקה 2 טעמים חדשים – ניוקי תפוחי אדמה עם דלעת וניוקי תפוחי אדמה עם עגבנייה. הטעמים החדשים מצטרפים לסדרת מוצרי הניוקי: ניוקי תפוחי אדמה, תפוחי אדמה עם תרד, ניוקי המשלב 3 צבעים – תפוחי אדמה, תפוחי אדמה עם תרד, ותפוחי אדמה עם עגבניות, וכן מיני-ניוקי תפוחי אדמה. מחיר: 10 ש"ח לאריזה של 500 גרם. כשרות – באישור הרבנות.

קנלוני – גלילי פסטה איכותיים למילוי, עשויים מקמח סמולינה מחיטת דורום. מחיר: 8 ש"ח לאריזה של 250 גרם. כשרות – בד"צ בית יוסף.

לזניה – דפי פסטה להכנת לזניה, עשויים מקמח סמולינה מחיטת דורום. מחיר: 10 ש"ח לאריזה של 500 גרם. כשרות – בד"צ בית יוסף.


רוטבי עגבניות לפסטות ב-3 טעמים מעולים: רוטב עגבניות עשיר קלאסי, רוטב עגבניות עם שום קלוי על האש, ורוטב עגבניות עם בזיליקום. מחיר: 15 ש"ח לצנצנת של 680 גרם. כשר פרווה בהשגחת ה-O.K. ובאישור הרבנות הראשית.

מוצרי עגבניות איכותיים הכוללים 2 סוגים: עגבניות שלמות מקולפות במיץ עגבניות ועגבניות חתוכות במיץ עגבניות. מחיר: 5.50 ש"ח לקופסה של 400 גרם. המוצרים מוצעים גם במארזי שלישייה במחיר של 15 ש"ח למארז. כשרות: בד"צ אגודת ישראל.

להשיג ברשתות השיווק.

הצעה למתכון לחג השבועות: ניוקי תפוחי אדמה עם דלעת ברוטב שמנת

מצרכים:
1 חבילת ניוקי LA PASTA, 1 חבילת שמנת לבישול 15%, 50 גרם חמאה, 2 שיני שום כתושות, 1 בצל קטן קצוץ, מלח, פלפל, אגוז מוסקט.
אופן ההכנה:
מבשלים את הניוקי בסיר ובו מים רותחים ומעט מלח, עד שהניוקי צפים על פני המים.
להכנת הרוטב – מטגנים את הבצל הקצוץ והשום בחמאה, מוסיפים את השמנת והתבלינים, מערבבים ומביאים כמעט לרתיחה. מכניסים את הניוקי המוכן לרוטב ומערבבים. מעבירים לצלחת הגשה. אפשר להוסיף מעל גבינת פרמזן או גבינה צהובה מגורדת.

בתיאבון!




קמח חומוס וקמח כוסמין מלא אורגני  מבית תבואות– עשירים בערכים תזונתיים ומתאימים להכנת מגוון מטעמים

חברת "תבואות" המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משווקת מגוון קמחים מיוחדים להכנת מאפים ומטעמים נהדרים לחג השבועות, בהם קמח כוסמין מלא אורגני וקמח חומוס.

הנטורופתית הילה גבע אבירם, מנהלת מכללת מדיטבע לרפואה משלימה, מציינת כי קמח חומוס עשיר בערכים תזונתיים רבים, בהם חלבון, פחמימות מורכבות (המסייעות לתחושת שובע), אשלגן, ברזל, חומצה פולית, סידן ועוד. הקמח מתאים כתחליף ביצה, ואפשר להכין ממנו חביתה מהצומח.
קמח כוסמין מלא אורגני עשוי מגרעין הכוסמין שנטחן בשלמותו, עם הקליפה העשירה בערכים תזונתיים, ועשיר במיוחד בסיבים התורמים לתפקוד תקין של מערכת העיכול.
הכוסמין קל לעיכול, מכיל חלבון מסוג מתיונין (החיוני לכבד), עשיר בוויטמין B ובמינרלים רבים, בהם ברזל, אשלגן, אבץ ומגנזיום. הקמח מיוצר מדגן בגידול אורגני, נקי מכימיקלים ומרעלים.

הקמחים כשרים בהשגחת הרבנות מטה יהודה ובד"צ בעלז"א.
מחירים: קמח חומוס 14.90 ש"ח (לאריזה של 500 גרם), קמח כוסמין מלא אורגני – 12.90 ש"ח (לאריזה של 500 גרם).
להשיג ברשתות וחנויות בתי טבע ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il


אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר, עליה מוצג מתכון להכנת עוגת גבינה משובחת, וכן קופסת פח מהודרת לאחסון הקמח

לכבוד חג השבועות, כמו לכל חגי ישראל, משיקה "הטחנות הגדולות של א"י" אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר, בעיצוב רטרו, עם איור מקסים של עוגת גבינה וברכה לחג שבועות שמח! על האריזה גם מתכון של עוגת גבינה חגיגית לכבוד החג.
כמו כן, תשווק "הטחנות הגדולות של א"י" לחג השבועות מהדורה מוגבלת של קופסת פח מהודרת בעיצוב חגיגי תואם לאריזת הקמח, לאחסון נוח ופרקטי של קמח לאורך כל השנה.
אריזת הקמח לחג השבועות נמנית על סדרת "החגים" המיוחדת שהשיקה החברה, הכוללת חמש אריזות של קמח בעיצוב מיוחד לחגי ישראל – ראש השנה, חנוכה, פורים, שבועות ויום העצמאות. הסדרה זכתה בפרס הזהב לשיווק בתחרות האריזות העולמית היוקרתית WorldStar Packaging Award , לשנת 2015.
מחיר אריזת קמח לבן בהיר : 5-3 ש"ח(לאריזה של 1 ק"ג).
להשיג ברשתות ובחנויות: רשת לגעת באוכל, רשת חנויות הטבע בוסתן, ברכל, נתיב החסד, מרכז מזון יהודה, סופר ספיר, סיטונאות רחמים, עזרה וחסד, סופר טוב מודיעין, שפע ברכת השם בית"ר עילית, דיפ שיווק, מאיה בוטיקטבע, רני אורגני, ל.א.ב.ל, המאפייה של ראסל ירושלים, סופר הס (כפר הס), לחם ברויטמן אילת, לחם בורקין בנימינה, ובחנויות מובחרות נוספות. מידע על חנויות נוספות אפשר לקבל בדף הפייסבוק של הטחנות הגדולות או
בטלפון: 04-8672137.
למידע נוסף ומתכונים


"הטחנות הגדולות של א"י" מציעה מתכונים חגיגיים לחג השבועות:
מתכון לעוגת גבינה פירורים בניחוח אקזוטי, המופיע על אריזת הקמח:
אפייה: 10-15 דק', תנור מחומם ל-170 מעלות, תבנית 26

חומרים לתחתית ולפירורים:
340 גר' חמאה בטמפ' החדר
150 גר' ( 3/4כוס) סוכר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
420 גר' (3 כוסות) קמח לבן בהיר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
3 כפיות תערובת 5 תבלינים סיניים מוכנה (ניתן להחליף בקינמון, אגוז מוסקט, הל ופלפל שחור או כל תבלין אחר)

חומרים לקרם:
225 גר' חמאה רכה
225 גר' סוכר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
3 ביצים L
2 כפות תמצית וניל
3 גביעי שמנת חמוצה
300 גר' גבינת שמנת 5% רכה
1 סלסלה של תותים/דובדבנים טריים ו/או ריבת תותים/דובדבנים עם חתיכות פרי

אופן ההכנה:
תחתית ופירורים: מקרימים חמאה וסוכר במיקסר עד לתערובת חלקה. מוסיפים קמח ותבלינים ומערבבים עד לקבלת בצק. משטחים על מגש מרופד בנייר פרגמנט ומקררים חצי שעה. מחוררים בעזרת מזלג. אופים 10-15 דק' בתנור שחומם מראש ל-170 מעלות עד לקבלת צבע זהוב. מוציאים מהתנור ומקררים לחלוטין.

קרם:
מערבבים חמאה, סוכר, ביצים ותמצית וניל בקערת מיקסר עד לקבלת קרם אחיד ואוורירי. מוסיפים גבינת שמנת ומערבבים עד לקבלת קרם חלק. מוסיפים שמנת חמוצה ומקפלים פנימה בעזרת מרית גומי.
הרכבת העוגה:
מרפדים תבנית 26 עם תחתית מתפרקת בנייר פרגמנט. מרפדים את צדי התבנית בנייר פרגמנט/שקף להוצאה קלה של העוגה. מפוררים 2/3 מהבצק האפוי, מכסים את תחתית התבנית ומהדקים מעט. יוצקים מעל את קרם הגבינה. מפוררים את שארית הבצק האפוי ומפזרים על הקרם. מכסים את העוגה בניילון נצמד ומקררים לפחות 6 שעות במקרר. לפני ההגשה מקשטים עם תותים/דובדבנים טריים ו/או ריבה.

מתכון להכנת בריוש שמרים מתוק במילוי גבינת ריקוטה ושוקולד צ'יפס
תנור מחומם ל-180 מעלות, תבנית אינגליש קייק / עגולה / מרובעת

חומרים
בריוש:
500 גרם (3 כוסות) קמח חיטה לבן בהיר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
10 גרם (1 כף) שמרים יבשים
75 גרם (1/3 כוס + 1 כף) סוכר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
100 גרם חמאה מומסת, פושרת
152 מ"ל (1/2 כוס + 2 כפות) חלב, פושר
2 ביצים, בטמפרטורת החדר
1/2 כפית מלח

מלית גבינה:
450 גרם (2 קופסאות) גבינת ריקוטה
150 גרם (3/4 כוס) סוכר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
1 כף גדושה פודינג וניל
1 כף גדושה קמח לבן בהיר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
3/4 כוס כוס מיני שוקולד צ'יפס
2 כפות ליקר שוקולד או קרמל (אופציונלי)

סירופ סוכר:
1 כוס מים 
200 גרם (1 כוס) סוכר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
1 לימון

אופן הכנה:
מערבבים קמח, שמרים וסוכר במיקסר עם וו לישה.
מוסיפים חמאה, חלב וביצים ומעבדים כ-3 דק' במהירות נמוכה-בינונית.
מוסיפים את המלח וממשיכים לערבל במהירות בינונית-גבוהה כ-6 דק', לקבלת בצק חלק ודביק מעט (אם דביק מדי ניתן להוסיף מעט קמח, אם יבש להוסיף מעט חלב או מים).
מעבירים לקערה משומנת קלות, עוטפים במגבת נקייה ולחה ומניחים בצד 45 דק'-שעה לתפיחה.
לאחר תפיחה ראשונה, טופחים קלות על הבצק להוצאת האוויר ומחלקים ל-2 חלקים שווים.
מערבבים את כל חומרי המלית יחד, שומרים במקרר עד לשימוש (עד 1 יום).
מרדדים את הבצק למלבן. מורחים את מלית הגבינה, מגלגלים לגליל וחותכים לשושנים או לצמה.
מעבירים לתבנית, מורחים בביצה טרופה, מכסים בניילון ומניחים בצד 30-45 דק' לתפיחה שנייה עד שהבצק כמעט מכפיל את נפחו.
מורחים בעדינות בביצה טרופה (שוב).
אופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות עד לקבלת צבע זהוב.
מבשלים מים, סוכר ולימון (חצוי) בסיר בינוני, על אש בינונית עד שמסמיך. מורידים מהאש, מוציאים את הלימון וסוחטים את המיץ לתוך הסירופ.
מוציאים את הבריוש מהתנור ומורחים עליו סירופ סוכר קר.
- ניתן לפזר אבקת סוכר במקום סירופ סוכר לפני ההגשה.
- סירופ חם מורחים על מאפה קר, סירופ קר מורחים על מאפה חם.

למידע נוסף ומתכונים