הגיע הזמן לזוז ולעשות ספורט- אלו המוצרים שתרצו שיהיו לכם כשתתחילו לזוז






זה לא סוד שאנחנו מתנוונים.
בעבר בני האדם היו צדים מזון, הולכים ברגל, שוחים, רצים ו- גם אוכלים הרבה פחות קלוריות.

גם כשהיינו ילדים זזנו לא מעט- שיחקנו ברחוב קלאס, חבל, תופסת, מחבואים, מחניים ושלל משחקים שגרמו לנו להיות פעילים.

היום אנחנו יושבים במשרד כל היום, במזגן, ובקושי זזים.
במקביל- אנחנו אוכלים הרבה יותר משמינים ומפתחים מחלות לב, סכרת, לחץ דם, כולסטרול ועוד מרעין בישין....

אז מה עושים? מתחילים לזוז ולבדוק כמה באמת אנחנו פעילים (בדר"כ אנשים בטוחים שהם הרבה יותר פעילים ממה שהם בפועל...).

איך בודקים?

אפליקצייה לספירת צעדים
מורידים לסמרטפון את אפליקציית Moves, מניחים את הנייד בכיס  ובסוף היום בוחנים את הממצאים.
האפליקצייה מודדת צעדים ומרחקים.

נהדר להתחיל ולהיות מודעים לכמה אנחנו זזים!

לתשומת לבכם- יש ללכת מינימום של 10,000 צעדים ביום!



אחרי שנוכחתם לדעת שאתם לא זזים מספיק כדאי לבצע החלטה משנת חיים ולהתחיל להתעסק בספורט.

אם החלטתם לעשות הליכות/ריצות בפארק, יש כמה מוצרים עליהם אני ממליצה:


KYT leggings

המותג הישראלי חדש KYT , המתמחה בעיצוב מכנסי טייץ לנשים וילדות, משיק את קולקציית אביב - קיץ 2016.

KYT leggings – קולקציה ראשונה לקיץ 2016 - מלאת השראה, צבעים והדפסים מקוריים.

הטייצים מאוד נוחים ולספורט הם מושלמים! הגזרה שלהם גבוהה ומחזיקה היטב את הבטן כך שגם נשים בעלות עודף משקל ירגישו נוח להתנועע בהם מבלי שהבטן תפריע לפעילות.
בנוסף, הדוגמאות מעלפות ויהפכו כל אימון קשה לקצת צבעוני יותר.

את פעילות המותג KYT מובילים צמד יזמים ישראלים אלכס קופרשטיין ונטליה צועיר - תושבים חוזרים, שעבדו וטיילו בעולם ונחשפו לכיוונים רבים באופנה, סטייל, סגנון חיים ומוצרים איכותיים. את ניסיונם בתחומי המיתוג והשיווק החליטו ליישם באופנה.

לעיצוב הקולקציה נרתמו זוג המעצבים פראו בלאו – הלנה ופיליפ, המוכרים לפאשניסטות בישראל ובעולם בזכות עיצוביהם הססגוניים המשלבים הדפסים בטכניקות ייחודיות.
בבסיס העיצוב עמד הרעיון לפיו נוח ללבוש מכנסי טייץ בכל יום ולאורך כל היום: לעבודה, לבילוי ולאימון ספורט.



ההדפסים הייחודיים של KYT:
עבור הזוג פראו בלאו שעמלו על עיצוב הקולקציה- הפרינט הוא המלך.
במהלך יצירת הקולקציה נעשה שימוש במספר קבוצות של הדפסים, זאת כדי לענות על טעמן האישי של קהל הלקוחות ולשקף את מגוון הדרישות האופנתיות.
"בהדפסים אפשר להגיע לקהלים שונים. יש לנו קבוצות של הדפסים קלאסיים מעולם השמלות הפרחוניות של שנות ה-50. ישנה קבוצה של הדפסים בסגנון הודי שמוכרת יותר לכל מי שאוהבת יוגה. קבוצה של הדפסים גיאומטריים שמדברת על הטרנד החדש של תרבות ההיפסטרים. ובנוסף, ההמצאה החדשה והכי מדוברת – מטיריאל דיזיין, שפת העיצוב החדשנית. היה לנו מרתק לקחת את זה מעולם ה-web ולהפוך את זה לבגד", הדגיש פיליפ בלאו.


מבצע לרגל השקה:
3 מכנסי טייץ אופנתיים לנשים ב-495 ש"ח.

לקטלוג המלא ולרכישה:
www.kytclothing.com



כובעי קש רחבי שוליים מבית קרייזי ליין

כובעי הקש רחבי השוליים מתאימים לפעילות ספורטיבית.
הכובעים מסוגננים ומשלבים אלמנטים של פפיון, סרטי משי המעטרים את הכובע, חבלים ועוד.
היתראון- הכובעים הן קלי משקל והן מתגלגלים והופכים לחבילה קטנה ונוחה לנשיאה בתיק.
חובה לכל מי שרוצה לשמור על עור הפנים נטול פגמנטצייה ולחסוך מעצמה מכת שמש כואבת בסיום הפעילות הספורטיבית.


ניתן להשיג ברשת חנויות קרייזי ליין ובאתר המקוון https://www.crazyline.com

Life Sun מציע פורמולה חדשה להגנה מהשמש

חובה חובה חובה בקיץ הישראלי להשתמש במסנן קרינה. מילא הפיגמנטציה אבל מה לגבי שמירה על העור מפני סרטן?

מותג Life מבית סופר-פארם ממשיך כמדי שנה לאמץ את התקנים המחמירים ביותר בתחום ההגנה מהשמש, ומשדרג את תכשירי Life Sun בהתאם.
השנה מצטרפת לתכשירים גם פורמולה חדשנית המסייעת בהגנה מפני קרינת IR, וכך עוזרת לשמור על העור גם בשהייה בצל, כאשר קרינת השמש אינה ישירה.
קרני IR (אינפרה רד) הן בעלות אורך גל גבוה, אשר חודר לעומק העור עד שכבת המיטוכונדריה. הקרינה מחממת ויוצרת רדיקלים חופשיים, אשר גורמים לנזקים ברקמות הקולגן ואלסטין וב- DNA של העור, וכך עלולה להוביל לדלקות בעור, לירידה בלחותו ובמיצוקו, להזדקנות העור ואפילו לסרטן. תכשירי ההגנה החדשים של לייף, מנטרלים את הרדיקלים החופשיים הנוצרים מקרינת IR וכך מסייעים להגנה מוגברת על העור.

כל מוצרי הסדרה יעודכנו בפורמולה החדשה, וכך מספקים הגנה לעורם של תינוקת, ילדים ומבוגרים ומתאימים לשימוש יומיומי ובעת חשיפה אינטנסיבית לשמש בים או בבריכה. כל מוצרי Life sun מתאימים למריחה/התזה על עור רטוב וכך עמידים בפני מים וזיעה. כמו כן, לייף היה המותג הראשון ליישם את התקן המחמיר של משרד הבריאות- UVA Balance, המחייב הגנה רחבה יותר מפני קרני השמש UVA ויצירת איזון בהגנה מפני שני סוגי הקרינה – UVA  ו-UVB .


אגב, גם השנה מתגייסת סופר-פארם למאבק בסרטן העור ומכריזה על תרומה בסך של 1 שקל לאגודה למלחמה בסרטן ממכירת כל אחד ממוצרי Life sun.