מארזי מתנות לכבוד הפסח





ערב החג אוטוטו פה ואם עוד לא רכשתם מתנות חג אז הגיע הזמן למהר...
בתחום המתנות המטפחות יש לי כמה המלצות:

מארז מוצרי SABON מסדרת ים המלח.

סדרת המוצרים החדשה הינה מבוססת רכיבים מים המלח ומהווה שת"פ שבמסגרתו סבון נכנסת לתחום הספא.

בשיתוף פעולה ראשוני עם מלון דוד אינטרקונטיננטל בת"א, מלון עלמה בזכרון יעקב ומלון יהודה בירושלים יחלו המלונות לטפל בלקוחות הספא באמצעות סדרת ים המלח של סבון.



הסדרה החדשה משגעת!
היא שילוב של יתרונות ים המלח, ניחוחות ספא ועיצוב יוקרתי כפי שסבון יודעים לעשות.

גם עיצוב המוצר מגיע מים המלח- הן בצבעים (חום, אפור, שחור, טורקיז) והן הצורות הגאומטריות (משושים כמו גבישי המלח) וצורות נוספות המזכירות את התפזרות הבוץ כשנוגע במים.

הריח ששבה את ליבי מורכב מפירות הדר, למון גראס, תפוז, פרחי לילך ויסמין ואני מפצירה בהנהלת החברה הוציא גם בושם מאותו הליין.

הריח האהוב הינו יוניסקס ועל כן המוצרים מתאימים הן לגברים והן לנשים.

להשיג בכל חנויות SABON ברחבי הארץ.



מארז SABON מקולקציית מוצרים על בסיס שמן זית


סדרת המוצרים הייחודית אשר נרקחה במעבדות SABON מנצלת את כל תכונות הפרי, עלי הזית ושמן הכתית המשובח, בכדי לטפח את הגוף והבית.
הפורמולה הייחודית עשירה בוויטמינים, חומרים נוגדי חמצון ואומגות, שיחד מעניקים לעור לחות, רוך ונועם, מגבירים את גמישותו ועוזרים בהאטת תהליך ההזדקנות: השמן מסייע בהזנה ובלחות, החמאה המופקת משמן הזית יעילה כנגד קמטים ומסייעת בשמירה על עור גמיש, צעיר ורענן ותמצית עלי הזית מסייעים בהגנה מפני השמש ונזקיה.


ניחוח הסדרה מחבר אותנו לטבע, לאדמה, לשורשיו של עץ הזית ומותיר אחריו שובל ניחוח ירוק, מפתה ורענן. בבסיס הניחוח ניתן לחוש בהדרים ונרולי, המתובלים בלבנדר ורוזמרין.

להשיג בכל חנויות SABON ברחבי הארץ.



מארז ניקוי מפנק לאישה מבית YON-KA PARI

 מארז ניקוי מפנק הכולל מסכת ניקוי על בסיס חימר ירוק וחלב פנים קטיפתי בתיק ערב יוקרתי.

במארז:
מסכת חמר ירוק – מסכה מטהרת המבוססת על 3 סוגי חימר ותמציות שמנים. פועלת לטיהור העור מרעלים ולהבהרתו ומותירה את העור בגוון ובמרקם אחידים, מסייעת בכיווץ נקבוביות פתוחות ומעניקה תוצאות נפלאות במיוחד לבעלי עור מוכתם ופגום. מומלצת לשימוש בכל הגילאים.
חלב פנים- תחליב עשיר המשלב שתי פעולות בתכשיר אחד – הסרת איפור העיניים וניקוי. מסיר בעדינות איפור, גם איפור עמיד, לכלוך והפרשות העור. מעניק מגע משיי והרגשת מותרות ונוחות. מרגיע ומרכך את העור.


ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מוסמכות בכל רחבי הארץ, בבתי מלון, מכוני יופי וספא. לבירור נקודות המכירה במשרדי החברה בטל' 09-7456220.


מארז crèma לנשים בניחוח מאסק

המארז מכיל:
תחליב רחצה לגוף בתכולת 500  מ"ל , קרם גוף בתכולת  500  מ"ל, דאודורנט ספריי אנטי פרספירנט בתכולת 150 מ"ל , קרם ידיים מזין בתכולת  100  מ"ל.


להשיג בכל רשתות הפארם המובחרות.


מארז רב שימושי ומגוון לגבר מבית ניוואה

המארז מכיל:
קרם לחות רב שימושי לגבר - נוסחה קלילה במרקם קרם-ג'ל. מטפח את העור. מעניק לחות ומונע יובש.
מתאים לעור הפנים, הגוף והידיים. אינו שומני או דביק ונספג במהירות.
פותח במיוחד עבור גברים. 75 מ"ל

דאודורנט INVISIBLE BLACK & WHITE - אנטי פרספירנט
דאודורנט שקוף לגבר, אינו משאיר סימנים על בגדים כהים או בהירים.
מעניק טיפוח והגנה לאורך זמן בניחוח עדין. 35 מ"ל

קצף גילוח לעור רגיש SENSITIVE - קצף גילוח לעור רגיש בעל ניחוח עדין. מכיל נוסחה שפותחה במיוחד למניעת גירויים במהלך הגילוח. גילוח חלק שאינו משאיר זיפים ומגן על העור. 35 מ"ל



ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.



Flowers by Laline

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש משיקה לקראת חג הפסח קולקציה אביבית ופרחונית במיוחד:
Flowers by Laline – סדרת מוצרי טיפוח ואקססוריז מעוצבת בניחוח Clearly במהדורה מוגבלת, למתנה המושלמת.

עונת האביב, המאופיינת בפריחה בשלל צבעים, חגיגיות ורעננות- מקבלת ביטוי בקולקציית המתנות החדשה של הרשת. הסדרה מהווה שילוב בין ניחוח פריחה מרענן לבין הטרנד הפרחוני הרומנטי והבינלאומי, בהשראת שדות הפריחה האינסופיים, למתנה המושלמת לחג.

הסדרה מכילה מגוון מוצרי טיפוח לגוף ואקססוריז בניהם: סורבה גוף, סבון פילינג, שמן גוף, סבון מוצק פרחוני, תיק רחצה, תיק איפור, דיפיוזר, זר פרחים ריחני, מניפה, סל קש קלוע ועוד.


להשיג ברשת חנויות ללין.

מארזי מתנה ל חג מבית "ערך מוסף"
חנות "ערך מוסף" - פרי שיתוף פעולה של קבוצת שכולו טוב,
מזרחי טפחות ודיזנגוף סנטר מציעה לכבוד החג מגוון מארזים ומתנות, פרי עמלם של בעלי צרכים מיוחדים.

לכבוד חג הפסח, יש לכם הזדמנות לשמח פעמיים – גם את מקבל המתנה וגם את מי שהכין אותה – חנות ערך מוסף מוכרת מוצרים שמיוצרים על ידי בעלי צרכים מיוחדים – מוצרים איכותיים שכל אחד ישמח לתת ולקבל. חנות ייחודית שמנוהלת על ידי אנשים בעלי מוגבלויות ומציעה מגוון מוצרים שנעשו על ידם ועל ידי האנשים שעובדים במפעלים המוגנים של העמותות.

החנות הינה פרי שיתוף פעולה של קבוצת שכולו טוב, בנק מזרחי טפחות ודיזנגוף סנטר, ומשולבים בה אנשים המתמודדים עם אתגרים נפשיים במטרה להכשירם לעבודה בשוק החופשי.
מטרת החנות היא לחבר בין העמותות המייצרות מוצרים אשר יש בהם "ערך מוסף", לבין המעוניינים לרכוש מתנה לחג ובו זמנית לסייע בשיקומם ושילובם של אוכלוסיות מיוחדות, כאנשים עצמאיים ויצרניים התורמים לחברה.

ההכנסות ממכירות המארזים והמתנות עוברות למשתקמים ולארגונים החברתיים, ומסייעות להם להמשיך בפעילותם המבורכת ולהרחיב את הבסיס הכלכלי עליו הם נשענים - אל מעבר לתרומות.


ניתן להשיג בחנות 'ערך מוסף' בדיזנגוף סנטר ת"א - או דרך האתר