סדרת הטיפוח MY PAYOT של חברת הטיפוח הצרפתית PAYOT






את מוצרי חברת הקוסמטיקה הצרפתית PAYOT אני מאוד אוהבת.
לאחר השימוש בהם מרגיש עור הפנים חלק וקורן יותר.
עכשיו מוציאה החברה סדרת  טיפוח  חדשה:.MY PAYOT

סדרת הטיפוח החדשה כוללת 6 מוצרים - קרם יום, קרם לילה, תחליב לחות, קרם עיניים, מי פנים ומסיכת זוהר אינטנסיבי - המבוססים על "פירות העל" גוג'י ואסאי לתוספת אנרגיה, לחות והגנה, מעודדים זוהר ומאירים את עור הפנים. סדרת הטיפוח
מתאימה לכל גיל ולכל סוגי העור

סדרת הטיפוח MY PAYOT מתאימה לכל גיל ולכל סוגי העור.


בין הרכיבים הפעילים הייחודים לסדרת MY PAYOT: פרי הגוג'י - פרי יער אדום הגדל בעמקי ההימלאיה ומונגוליה, ומשמש ברפואה הסינית המסורתית להגנה על המערכת החיסונית. בין פעולותיו הנפלאות ממריץ את פעילות התאים באפידרמיס, מחזק את המערכת החיסונית במחזור הדם, ועשיר בנוגדי חמצון של סוכרים וויטמין C הלוכדים את הרדיקלים החופשיים המזיקים לתאי העור. פרי האסאי – פרי יער סגול מדרום אמריקה, עשיר בוויטמינים ומינרלים ומעניק לחות, הזנה וריפוי של השכבה הקרנית, מנקז רעלים וממריץ את מחזור הדם ומעורר את זוהר העור.

על מוצרי סדרת MY PAYOT :
My Payot Tonique
מי פנים על בסיס תמציות מפירות על, מעודדים זוהר לעור הפנים ומסירים תאים מתים. מתאים לכל סוגי העור, לניקוי העור בוקר וערב פעמים ביום. מי הפנים בעלי מרקם נוזלי ומרענן ומגיעים בבקבוק שקוף עם משאבה נוחה לשימוש. מכילים את פירות העל גוג'י, אסאי, תמצית ביפידוס פעילה המגנה ומחזקת את המערכת החיסונית, ותמצית אננס המסייעת להסרת התאים הטבעית ומטפלת בפגמי עור. לאחר השימוש העור נקי, נמרץ ומאוזן. יש להספיג לתוך פיסת צמר-גפן ולהחליק על עור הפנים, להימנע ממגע עם העיניים.

My Payot Jour
קרם יום על בסיס תמציות מפירות העל גוג'י ואסאי, מעודד זוהר ומעניק הגנה מקיפה לעור הפנים, מתאים לעור רגיל עד יבש, בעל מרקם קרמי עדין. תמציות פירות העל גוג'י ואסאי תורמות לחיזוק המערכת החיסונית, מגנות מפני רדיקלים חופשיים, ממריצות אנרגיה בתאי העור, עשירות במינרלים חיוניים ופוליפנולים. מעניקות לחות ומגנות נגד גורמים סביבתיים. תמצית ביפידוס פעילה המגנה ומחזקת את המערכת החיסונית, וויטמין B5 המסייע לשמירת רמת הלחות בעור הפנים. לאחר השימוש העור רענן, זוהר, עם תחושת רוגע ונוחות, רך וגמיש. מומלץ למרוח על עור נקי בכל בוקר.


My Payot Nuit
קרם לילה על בסיס תמציות מפירות העל גוג'י ואסאי, מזין ומחזק את העור, מתקן את האפידרמיס ומעניק הגנה מקיפה לעור הפנים. מתאים לכל סוגי העור. קרם הלילה מגיעה בצנצנת זכוכית נוחה לשימוש והוא בכל מרקם קרמי חלק ועדין. מכיל תמצית ביפידוס פעילה המגנה ומחזקת את המערכת החיסונית, ושמן אגוזי לוז המשפר את לכידות התאים נגד רפיון העור ומזין את האפידרמיס. מומלץ למרוח בכל ערב לפני השינה על עור נקי, בתנועות עדינות כלפי מעלה עד לספיגה.

My Payot Fluid
תחליב לחות ליום על בסיס תמציות מפירות העל גו'גי ואסאי, מעודד זוהר ובעל הגנה מקיפה לעור הפנים. תחליב הלחות מתאים לעור מעורב עד שמן, ומגיע בשפופרת נוחה לשימוש ובעל מרקם ג'ל קליל. מוסיף לחות לאפידרמיס, מעורר ומשפר את גוון העור, מותיר את העור במראה נטול ברק.
תחליב הלחות מכיל את פירות העל גוג'י - התורמת לחיזוק המערכת החיסונית, מגנה מפני רדיקלים חופשיים וממריצה אנרגיה בתאי העור, ופרי האסאי – העשיר במינרלים חיוניים ופוליפנולים, התורמים להמרצת מחזור הדם לעידוד הזוהר בעור. תמצית ביפידוס להגנה וחיזוק המערכת החיסונית. כמו כן מכיל תמצית טפיוקה הסופחת עודפי הסבום ותורמת למראה מאט.
מומלץ לשימוש יום יומי בבוקר על עור נקי.

My Payot Regard
קרם עיניים על בסיס תמציות מפירות העל גוג'י ואסאי, מעודד זוהר, מפחית נפיחות וכהות ומגן על העור העדין סביב העיניים. קרם העיניים מתאים לכל סוגי העור, לשימוש פעמיים ביום בוקר וערב על עור נקי, לעסות בעזרת כדוריות המתכת המובנות באריזה ולהספיג סופית בטפיחות בעזרת האצבעות. בעל מרקם קרמי פנינתי עדין. מעניק הגנה אינטנסיבית, מפחית נפיחות וכהות סביב העיניים ומאיר את העור העדין באזור העיניים. קרם העיניים מכיל את תמצית פירות העל גוג'י - התורמת לחיזוק המערכת החיסונית, מגנה מפני רדיקליים חופשיים וממריצה אנרגיה בתאי העור, ופרי האסאי – העשיר במינרלים חיוניים ופוליפנולים, התורמים להמרצת מחזור הדם לעידוד הזוהר בעור. תמצית ביפידוס להגנה וחיזוק המערכת החיסונית. כמו כן מכיל תמצית קמומיל להרגעה וטיפול בכהויות העור.


My Payot Masque
מסיכת לחות, הגנה וזוהר אינטנסיבי על בסיס תמציות מפירות העל גוג'י ואסאי. מתאימה לכל סוגי העור ובעלת מרקם ג'ל מרענן. המסיכה מעניקה הגנה וזוהר תוך 10 דקות ומחייה את עור הפנים. מותירה לאחר השימוש עור חלק וזוהר יותר, עור רענן ומלא לחות ומוסיפה חיוניות וחיות לעור הפנים.
מסיכת לחות הגנה וזוהר מכילה את תמצית פירות העל גוג'י - התורמת לחיזוק המערכת החיסונית, מגנה מפני רדיקליים חופשיים וממריצה אנרגיה בתאי העור, ופרי האסאי – העשיר במינרלים חיוניים ופוליפנולים, התורמים להמרצת מחזור הדם לעידוד הזוהר בעור. תמצית ביפידוס להגנה וחיזוק המערכת החיסונית. כמו כן מכילה ביוסכריד היוצר מעטה על העור לאגירת הלחות מתחתיו.
מומלץ להשתמש עד פעמיים בשבוע, יש להספיג כמות נדיבה על עור הפנים והצוואר, להמתין כ 10 דקות ולהסיר בעזרת מי הפנים של פאיו ולהשלים בקרם לחות המתאים לסוג העור.


על המחיר המומלץ לצכן של מוצרי סדרת MY PAYOT:
My Payot Tonique מי פנים 195 ש"ח ל- 200 מ"ל (מחיר מבצע 55 ש"ח)
My Payot Jour קרם יום 275 ש"ח ל- 50 מ"ל (מחיר מבצע 99 ש"ח)
My Payot Nuit קרם לילה 275 ש"ח ל- 50 מ"ל (מחיר מבצע 99 ש"ח)
My Payot Fluid תחליב לחות 243ש"ח  ל- 50 מ"ל (מחיר מבצע 99 ש"ח)
My Payot Regard קרם ג'ל עיניים 223 ש"ח ל- 15 מ"ל (מחיר מבצע 79 ש"ח)
My Payot Masque מסיכת זוהר לחות והגנה 223 ש"ח ל- 50 מ"ל (מחיר מבצע 55 ש"ח)

ניתן להשיג בנקודות המכירה של PAYOT ברשת הסופר-פארם