חידושים נהדרים לשיער שלנו מבית שוורצקופף






חידושים רבים ומרגשים מבית שוורצקופף!


FIBREPLEX

הבהרה וצביעה עלולות לגרום לנזק לשיער ולהשאירו יבש ושביר. נזק זה הנו כעת נחלת העבר הודות להשקה המהפכנית של השנה- ערכתFIBREPLEX ("פייברפלקס") החדשה של "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל.

ערכת "פייברפלקס" הינה ערכת הגנה על השיער, המחזקת את השיער מפני נזקי צבעי שיער ומפחיתה את שבירת השיער בעד 94%1 בשלושה שלבים פשוטים. הערכה קלה מאוד לשימוש! ניתן להשתמש בערכתFIBREPLEX בכל סלון לעיצוב שיער כדי להגן על מבנה השיער במהלך ההבהרה, ההרמה והצביעה. התוצאה? הפחתת שבירת השיער ללא כל מאמץ נוסף תוך שמירת איכות הצביעה.

FIBREPLEX: מהפכה לכל חובבי הצבע

התהליך הכימי הכרוך בצביעת השיער עלול לגרום לנזק ארוך טווח ולשבירת השיער. אולם מעצבי השיער יכולים כעת לנשום לרווחה ולהעניק ללקוחותיהם את האומץ לנסות צבע שיער חדש ללא חשש. ערכתFIBREPLEX החדשנית של "שוורצקופף פרופשיונל" הזמינה בסלונים לעיצוב שיער, מחזקת ומזינה את השיער, מחזקת את קשרי השערה, וכן מגנה על השיער מפני שבירה במהלך תהליך ההבהרה, הרמה או צביעת שיער.


שלושה שלבים פשוטים:

שלב 1- מגביר קשרים בסיב השערה:
ראשית, ערבבו אתFIBREPLEX N°1 BOND BOOSTER ('מגביר קשרי סיב השערה') עם קרם הצבע והתחליב המפתח. אין זה משנה כלל אם הנכם מבצעים הרמה, הבהרה או צביעה של השיער. הצבע מתחיל לפעול על ידי פתיחת שכבת הקוטיקולה של השיער כך שצבע החמצון והפיגמנטים של הצבע יוכלו לחדור לתוך השיער. בשלב זה, הערכה מעניקה הגנה וחיזוק לסיבי השיער בתהליך הצביעה. השיער נראה מיד חזק ובריא יותר לאחר הצביעה - עם פחות שבירת שיער גם בשלב מוקדם זה.

"מגביר קשרי סיב השערה" הינו תוסף אשר:
ניתן להוסיף לתהליך הבהרה, הרמה או צביעת שיער
נקשר לסיבי השערה על מנת לחזק את הקשרים המבניים
מפחית למינימום שבירת שיער


שלב 2- נעילת קשרי סיב השערה:
לאחר שטיפת עודפי צבע השיער, עסו את השיער עם FIBREPLEX N°2 BOND SEALER (מסכת טיפול אינטנסיבית הנועלת את חיזוק קשרי סיב השערה) לתוך השיער והשאירו למשך 5-10 דקות, לטיפול הזנה ואז שטפו את השיער. הטיפול הופך את השיער לחלק יותר ומייצב את הקשרים הכימיים שנוצרו בשלב 1.

פעולות מסכת טיפול אינטנסיבי הנועל את קשרי סיב השערה מסייעת ל-
ייצוב חיזוק הקשרים משלב 1
נעילת שטח פני השיער עבור חוזק לאורך זמן ולשיער רך ומבריק


שלב 3: שמירה על קשרי השערה:
השימוש בערכתFIBREPLEX אינו מסתיים בסלון לעיצוב שיער. השלב השלישי בערכת FIBREPLEX הוא שימוש שתוכנן במיוחד לטיפול המשך בבית. מסכתFIBREPLEX N°3 BOND MAINTAINER מבטיחה תוצאהעמידה לאורך זמן, ומבנה שיער חזק המוגן מפני נזקים חדשים, בעיקר מפני נזקי חום. צריך להשתמש בתכשיר פעמיים בשבוע על שיער לח שנחפף זה עתה. פשוט השאירו את התכשיר על השיער למשך 2-3 דקות ואז שטפו היטב. פעולה זו מבטיחה שהשיער יישאר בריא למראה ומוזן היטב עד לצביעת השיער הבאה - מהשורשים ועד לקצוות.

פעולת המסכה לשימוש ביתי השומרת על קשרי השיער-
עוזרת לשמור על איכות שיער משופרת
מסייעת להגן מפני נזק מכני.

מחיר מומלץ לצרכן של המסכת לשמירה על קשרי השערה- 70 ש"ח


השילוב הפשוט של ערכתFIBREPLEX בתהליך צביעת השיער הרגיל הופך את השימוש בה בסלון לעיצוב שיער לפשוט מאוד - ללא כל צורך בשלבים נוספים בתהליך הצביעה.
תוצאות הצביעה לא ישתנו על אף השימוש בתכשיר FIBREPLEX N°1 BOND BOOSTER, והתכשיר לא יפגע בכיסוי או ברמת ההבהרה המצופה.
הודות לטכנולוגייתFiber Bond כל קצוות שיער תהיה חזקה ואטומה עםFIBREPLEX .
הטיפול מותיר את שכבת הקוטיקולה של השיער חלקה ומבריקה. זהו הטיפול המושלם לכל הלקוחות שרוצים באופן תדיר לנסות משהו חדש, ללא כל חשש לשבירת השיער.



להלן ראיון מומחה עם מתיאס שווינסברג, מומחה מו"פ בשוורצקופף פרופשיונל על טכנולוגייתFIBREPLEX :

1. כיצד ערכת FIBREPLEX משנה את צביעת השיער?
ערכתFIBREPLEX פועלת להגנה על השיער מפני הנזק שנגרם בתהליך הצביעה. בשימוש בערכה על שיער טבעי שטרם נצבע בעבר (שיער בתולי)- הוא יישאר חזק, ושבירת השיער פוחתת בעד 94%1. בנוסף, שיער שכבר נצבע בעבר יהיה מוגן על ידיFIBREPLEX ויהיה רך וחלק יותר לאחר הצביעה. אי לכך, שינויי צבע קיצוניים מצבעים כהים לבהירים, יהיו פחות מזיקים לשיער מבעבר. לפיכך, כל הלקוחות שנוהגים לשנות בקביעות את צבע שיערם ואוהבים להתנסות בצבעי שיער שונים, יאהבו במיוחד את FIBREPLEX וירצו להגן על שיערם עם ערכת המוצרים החדשה.

2. מה בדרך כלל קורה בתהליך צביעת השיער? מדוע שיער נשבר?
החומר האלקאלי בצבעי שיער כימיים פותח את השיער. לכן, החומר המחמצן חודר לתוך השערה ושובר את הפיגמנטים של צבע השיער הטבעי (מלנין). הפיגמנטים של הצבע החדש נוצרים בתוך מבנה השערה. כיוון שקיים תמיד נזק מחמצון הן לשיער עצמו והן לשכבת הקוטיקולה החיצונית של סיב השערה שאף פעם לא נסגרת לחלוטין לאחר הצביעה, שיער בלתי מוגן הופך לרגיש ופגיע יותר לשבירת שיער ופחות גמיש משיער בתולי.

3. כיצד ערכת FIBREPLEX מגנה על השיער?
ערכת FIBREPLEX כוללת את טכנולוגייתFiber Bond . טכנולוגיה זו מגנה על סיב השערה מפני שבירה ונזק במהלך טיפול צביעת שיער ומגנה על סיבי הקראטין כאשר החומר המחמצן פועל, ואוטמת את משטח השיער עם שכבת מגן. פעולה זו מסייעת למניעת שבירת השיער ומותירה את השיער הרבה יותר רך וחלק. טכנולוגיה זו מתאפשרת על ידי שלושת הטיפולים של ערכתFIBREPLEX , הפועלים יחד באופן משולב להזנת המעטפת החיצונית של השערה תוך הגנת השיער מפני נזק פנימי.

4. כיצד בדיוק ערכת FIBREPLEX פועלת?
ראשית,FIBREPLEX N°1 BOND BOOSTER חיזוק קשרי סיב השערה מעורבב עם הצבע או ההבהרה. כמות קרם הצבע והתחליב המפתח הנה זהה לכמויות שהיה נעשה בהן שימוש ללאFIBREPLEX והצבע נמרח על השיער כרגיל. טכנולוגיית Fiber Bond מספקת חיזוק והגנה לקשר הכימי בתוך מבנה סיב השערה בתהליך זה. הוספתN°1 BOND BOOSTER לא תשפיע על זמן הפיתוח של צבע השיער ולא תשנה את תוצאות צביעת השיער. בשלב השני לאחר חפיפת השיער, נמרח N°2 BOND SEALER סילר נעילה על השיער כמסכה טיפולית. תכשיר טיפול ההמשך N°2 BOND SEALER מבטיח כי שטח השיער נאטם וכי הקשרים הכימיים שחוזקו בשלב 1 מיוצבים. תכשירN°3 BOND MAINTAINER הנו תכשיר הוספת לחות וטיפוח לשיער בין טיפולי צביעה, לשימוש בבית.

5. האם ערכתFIBREPLEX הנה מוצר בלעדי לסלונים לעיצוב שיער, או שניתן להשתמש בה גם בבית?
למעשה, השלב השלישי בערכתFIBREPLEX הוא טיפול המיועד לשימוש ביתי. תכשירN°3 BOND MAINTAINER מגן על השיער מפני נזק מכאני ומשמר את התוצאות של פעולת ערכת FIBREPLEX לאורך זמן. צריך להשתמש בתכשיר פעמיים בשבוע על שיער שנחפף זה עתה. פשוט השאירו את התכשיר על השיער למשך 2-3 דקות ואז שטפו היטב. כך ניתן להבטיח שיער בריא למראה וחזק עד לטיפול הצביעה הבא. ניתן לקנות את תכשיר N°3 BOND MAINTAINER בסלונים לעיצוב שיער של "שוורצקופף פרופשיונל".

6. האם ערכת FIBREPLEX מתאימה לכל סוגי השיער?
כן, ערכתFIBREPLEX ניתנת לשימוש על שיער לא צבוע וצבוע כאחד. אם נעשה שימוש בערכתFIBREPLEX במהלך טיפול הצביעה הראשון, השיער יהיה גמיש יותר ומוגן מפני שבירה מאשר ללא FIBREPLEX. לכן הטיפול בערכתFIBREPLEX אידיאלי ללקוחות שמעולם לא העיזו להתנסות בצביעת שיער קודם לכן. לקוחות שכבר התנסו בצביעת או הבהרת שיער יגלו כי ערכת FIBREPLEX מסייעת להגן על השיער מפני נזק נוסף תוך שמירת מבנה שיער חזק.

7. מהם היתרונות של FIBREPLEX לעומת מוצרים דומים אחרים?
בעת שימוש בערכת FIBREPLEX אין צורך לשנות את כמות קרם הצבע או את עוצמת התחליב המפתח (חמצן). למעשה, מעצבי שיער יכולים לפעול על פי תהליך צביעת השיער הרגיל שלהם; הם צריכים רק להוסיף N°1 BOND BOOSTER לתערובת הצביעה הרגילה שלהם. בשלב השני, תכשיר°2 BOND SEALER נמרח ישירות על השיער לאחר החפיפה - אין צורך לייבש קודם את השיער. לכן, מעצבי שיער אינם צריכים להוסיף עוד שלבים לתהליך העבודה שלהם בצביעת שיער.


למידע נוסף ותמונות הניתנות להדפסה נא לבקר באתר "שוורצקופף פרופשיונל" בכתובת http://www.schwarzkopfpro.com



BC Color Freeze !

לראשונה סדרת מוצרי טיפוח עם טכנולוגיית איזוןpH 4.5 חדשנית, אשר אוטמת את הקוטיקולה בצורה מדהימה ו"מקפיאה" את פיגמנט הצבע במבנה השיערה, להענקת עוצמת צבע מושלמת ודהיית צבע אפסית*


על צבעי שיער מקצועיים להיראות, במשך זמן רב ככל הניתן, כאילו הלקוחות יצאו זה עתה מסלון לעיצוב שיער. כדי לענות על אתגר זה ולהעניק לשיער צבע עשיר, ברק זוהר ומראה בריא, "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל, משיקה מחדש את סדרת BC Color Freeze עם פיתוח ייחודי של טכנולוגיית איזוןpH 4.5 החדשנית, לשמירה על צבע שיער עמיד יותר לאורך זמן. כאשר נעשה שימוש במוצרים אלו בשילוב עם צבעי שיערIGORA Royal , הצבע ייראה מושלם עד לביקור הבא בסלון לעיצוב השיער של "שוורצקופף פרופשיונל". התוצאות ברורות כשמש: דהיית שיער אפסית* בין הביקורים בסלון לעיצוב שיער** ותוצאות צביעה מרהיבות העמידות עד 12 חפיפות.

על ידי הוספת טכנולוגית איזוןpH 4.5 החדשה, מגוון מוצרים זה מציע כעת את הגנת השיער המקצועית הראשונה שמבטיחה עמידות אמיתית של צבעי השיער לאורך זמן.
לשיער צבוע, יש ערךpH אשר רחוק מאוד מהערך האופטימלי של pH 4.5.
מגוון מוצרי BC Color Freeze עם טכנולוגית איזוןpH 4.5 מעניק את הפתרון האולטימטיבי לאתגר זה.
במהלך צביעת השיער, מבנה השיער החיצוני והפנימי מתרופף, כך שהפיגמנטים של הצבע יכולים לחדור לתוך השיער, אולם הם אינם נאחזים היטב בשיער.

טכנולוגיית איזוןpH 4.5 המשולבת במגוון מוצרי BC Color Freeze מחזקת את מבנה השיער הפנימי על ידי הענקת רמת pH מיטבית לשיער - כך שהיא למעשה "מקפיאה" את הפיגמנטים של הצבע בתוך השיער. הדבר מתרחש לאחר הצביעה, ולאחר מכן בכל יום במסגרת שמירה על שגרת טיפוח השיער הרגילה.

זוהי הפעם הראשונה שנעשה שימוש בטכנולוגיה חדשנית זו במוצרי טיפוח השיער. טכנולוגיה זו "נועלת" את הצבע ומבטיחה בכך דהיית צבע אפסית* עד לביקור הבא בסלון לעיצוב שיער**. מגוון המוצרים שומר על צבע השיער למשך פרק זמן הארוך ב-40% ממוצרי המתחרים בשוק. לתוצאת צביעת שיער מושלמת ולשמירה על הצבע לאורך זמן, מומלץ לשלב את שירות צביעת השיער בצבעי IGORA Royal , עם מוצרי הטיפוח החדשים לשיער הצבוע- BC Color Freeze.


מומחי השיער של "שוורצקופף פרופשיונל" יכולים כעת להציע ללקוחותיהם אחד משלושה טיפולי הקפאת צבע בהתאמה אישית- שהינו ללא ספק השיא של חוויית הסלון לעיצוב שיער. לאחר הצביעה, הלקוחות יוכלו לבחור בין: טיפול מהיר, קצר אך אינטנסיבי בן 5 דקות; טיפול אינטנסיבי ארוך יותר בן 10 דקות; וטיפול יוקרתי בן 20 דקות.


סדרת מוצרי הטיפוח BC Color Freeze לטיפוח השיער בבית, המושקת יחד עם מוצר חדש וייחודי שהוא הגיבור החדש שלה- קרם BC Color Freeze CC , יבטיחו הגנה נוספת על צבע השיער. כך, מגוון המוצרים החדש הופך לשומר הראש המושלם לכל שיער מסופר וצבוע!



מגוון מוצרי BC Color Freeze החדש:

  • שמפו "קולור פריז" ללא גופרית (ללא סופלטים) לשיער צבוע- BC Color Freeze- Sulfate-Free Shampoo- שמפו עדין בטכנולוגיה נטולת גופרית לשיער צבוע. מנקה בעדינות את השיער והקרקפת. הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזןpH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית עבור נעילה מעולה של פיגמנטי הצבע. לצבע אינטנסיבי שנשמר לאורך זמן.
  • שמפו עשיר "קולור פריז" לשיער צבוע- BC Color Freeze Rich Sampoo- בנוסף לשמירת pH מיטבי, שמפו טיפוח מצוין זה מנקה בעדינות אך ביעילות את הקרקפת ושיער שנצבע פעמים רבות לתוספת ברק. הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזן pH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית עבור נעילה מעולה של פיגמנטי הצבע. לצבע אינטנסיבי שנשמר לאורך זמן.
  • שמפו "סילבר" קולור פריז לשיער אפור ומובהר- BC Color Freeze Silver Shampoo- מנקה ומגן על שיער מובהר או אפור מפני הצהבה. הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזן pH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית.
  • ספריי-קונדישנר "קולור פריז" לשיער צבוע- BC Color Freeze Spray Conditioner- מתיר קשרים בשיער צבוע ללא הכבדה, תוך הוספת ברק זוהר. הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזן pH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית עבור נעילה מעולה של פיגמנטי הצבע.
  • קונדישינר "קולור פריז" לשיער צבוע- BC Color Freeze Conditioner- מרכך שיער קרמי עשיר לשיער צבוע, לטיפוח יעיל והחייאת צבעי שיער דהויים. מתיר קשרים בשיער צבוע. הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזן pH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית עבור נעילה מעולה של פיגמנטי הצבע.
  • מסכת "קולור פריז"- BC Color Freeze Treatment - מסכה המשקמת באינטנסיביות שיער צבוע, לטיפוח עמוק של השיער. הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזן pH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית עבור נעילה מעולה של פיגמנטי הצבע. לצבע אינטנסיבי שנשמר לאורך זמן.
  • גיבור הסדרה: קרם CC "קולור פריז" לשיער צבוע-BC Color Freeze CC Cream - מוצר חדש זה הנו חובה לשוחרות יופי וטיפוח המשתמשות במחליקי שיער, שכן הוא מסיע להגן על השיער מפני חום ומשקם ומעצב שיער צבוע בעת ובעונה אחת.
  • הקרם מזין שיער צבוע ועוזר להגנה מפני חום תוך כדי שמירת הקפיציות הטבעית ורכות. הפורמולה עם טכנולוגיית שלמות תא השערה ומאזן pH 4.5 החדש מביאה את השיער לרמת ה- pH האופטימאלית עבור נעילה מעולה של פיגמנטי הצבע.
  • סרום לברק "קולור פריז" לשיער צבוע- BC Color Freeze Gloss Serum - מספק ברק דמוי ראי עמיד לאורך זמן, תוך הגנת השיער מפני דהיית צבע. הסרום מפחית את הקצוות המפוצלים וקרזול השיער ומחליק באופן נראה לעין את משטח השיער.

מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ, לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22




סדרת Gliss Hydra Miracle עם הידרה פפטידים לשיקום וחידוש רמת הלחות הטבעית של השיער

גליס – מומחה לטיפול ושיקום השיער מציג פריצת דרך חדשה הלוקחת את שיקום השיער צעד אחד קדימה, בהשקת סדרה חדשה לטיפוח ושיקום השיער: Gliss Hydra Miracle.

כולנו רוצים שיער בריא ונעים למגע כדרך קבע, אך נראה כי בעיית היובש בשיער לא מרפה מאתנו והשיער מאבד מהברק הטבעי שלו ומגעו מחוספס. סדרת Gliss Hydra Miracle החדשה בעלת פורמולה קלילה עם תמצית אלוורה והידרה פפטידים, נועדה לתת מענה לשיער יבש במיוחד הזקוק לטיפוח. חידוש רמת הלחות הטבעית של השיער, טיפול מפנק ומשקם עם 0% כוח כבידה לשיער רך, בריא וקליל.

פורמולה חדשנית המכילה הידרה-פפטידים החודרים לתוך סיב השערה בכדי לחדש את רמת הלחות הטבעית והאופטימלית של השיער ובכדי למנוע התייבשות. תמצית האלוורה, מחליקה את שטח פני השערה בכדי למנוע יובש ולקבלת שיער רך, בריא וזוהר.

טכנולוגיית הטיפוח של שוורצקופף מכילה קרטין נוזלי הבונה מחדש את סיב השערה על ידי שיקום אזורים פגומים מפנים ועל פני השטח.


סדרת המוצרים החדשה כוללת שמפו ומרכך, גודל 400 מ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן: 26.90 ש"ח

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.