רשת מגנוליה מציגה קולקציית תכשיטים "לוכדי החלומות" ואת קולקציית התכשיטים בשילוב מוטיב הנוצה.


באופנת החורף הנוכחית אנחנו רואים את חזרתו של בד הסווייד החום, את הפרנזים וחיתוכי הלייזר.
הגל החמים הזה המאופיין בסטייל האינדיאני, לצד הברקות השימר הפופולאריות באיפור הטרנדי כיום, משתלבים היטב עם התכשיטים החדשים של רשת מגנוליה.

בקולקציית התכשיטים החדשה תוכלו למצוא תכשיטים משולבי תליוני נוצות ו- לוכדי חלומות המתכתבים באופן נהדר עם המגמות השולטות כיום בעולם האופנה.
מסתבר שעולם האופנה הופך את הנוצה מטאץ' מינורי למרכז הסיפור, בין אם על ידי שילובי אקססוריז נוצתיים ובין אם ברמיזה של הדפס על פרטי לבוש שונים.

נוצות נחשבו מאז ומתמיד אלמנט המבטא יופי ועדינות.  בעוד שבעולם הטבע הזכר בדרך כלל הוא בעל הנוצות היפות אשר נועדו להרשים ולמשוך את הנקבה, בעולם האופנה הנוצות מסמלות רוך ונשיות אין קץ.

מגנוליה מציגה קולקציה ייחודית, רכה ונשית. בקולקציה ניתן למצוא עגילים שונים, שרשראות עם תליוני נוצה, טבעות וצמידים.  העדינות של הנוצה לקבלת מראה נוצץ ויוקרתי.

טווחי המחירים: 122-244 ש"ח


"לוכד החולמות" מופיע לאחרונה בשווקי האופנה הבינלאומית, הן בביגוד והן בתכשיטים.

המקור של הסמל הוא מתקופת השבטים האינדיאנים, שם נפוצה אגדה על אשת עכביש שטיפלה בילדים ובאנשים על האדמה. כשהשבטים התפזרו לכל קצוות אמריקה, לאשת העכביש נהיה קשה להגיע לילדים ,לכן האימהות והסבתות טוו קורי עכביש קסומים לילדים מחישוקי עץ וחוטים. לפי האגדה, לוכדי החלומות סיננו את החלומות הרעים ונתנו רק למחשבות טובות להיכנס לראשי הילדים.

במגנוליה תוכלו למצוא את תכשיטי "לוכדי החלומות "הן בכסף והן בציפוי זהב ,בשילובי אבנים שונות, התכשיטים כוללים גם נוצות, התורמים למראה האסתטי המתקבל שלהם. תכשיטים מהסוג הזה נמצאים בנקודת פתיחה מרשימה עקב הצורה היפה של הלוכד והסקרנות שהוא מעורר.


טווחי המחירים: 119-346 ש"ח

אודות רשת מגנוליה
לרשת כיום כ-160 סניפים ברחבי העולם, מתוכם כ- 70 מחוץ לישראל, עם נוכחות באירופה, קנדה ואוסטרליה. את התכשיטים של מגנוליה מעצבים 25 מעצבי תכשיטים מוכשרים, ומידי שנה מגייסת הרשת מעצבים צעירים, אשר עומדים בסטנדרטים הגבוהים של מגנוליה – הן מבחינה עיצובית, והן מבחינת האיכות הביצועית. כל התכשיטים במגנוליה עשויים כסף סטרלינג 925, ו/או בשילוב אבני חן, גולדפילד ועוד, התכשיטים עוברים אישור מכון התקנים, ומגובים בתעודת אחריות לשנה. המטרה היא להציע תכשיט איכותי, אופנתי וייחודי.
בכל זמן נתון מוצגים בסניפים יותר מ-3000 עיצובים שונים, ומידי חודש מגיעים לסניפים כ-500 תכשיטים חדשים. הקו המנחה של מגנוליה הוא לאפשר לכל אישה, בכל גיל ועם כל טעם וסגנון, למצוא תכשיט איכותי במחיר סביר לכל כיס.

רשימת סניפי מגנוליה ברחבי הארץ:
אור עקיבא קניון אורות אילת קניון מול הים, ביג אילת, מלכת שבא  אשדוד קניון לב אשדוד, קניון סימול ,אשדוד סיטי אשקלון קניון גירון באר יעקב אסף סנטר באר שבע קניון הנגב, ביג באר שבע, גרנד באר שבע בני דרור דרורים בת ים קניון בת ים  גבעתיים קניון גבעתיים גלילות סינמה סיטי דימונה קניון פרץ סנטר הוד השרון קניון הוד השרון, קניון שרונים חדרה קניון לב חדרה חולון קניון חולון חיפה גרנד קניון ,קניון חיפה, סינמול טבריה ביג פאשיין יהוד קניון סביונים ירושלים  קניון מלחה, תחנה מרכזית חדשה, קניון ממילא, קניון הדר, מבשרת ציון קניון הראל , מעלה אדומים קניון אדומים , פסגת זאב קניון הפסגה כפר סבא מרכז ,G קניון ערים כרמיאל חוצות כרמיאל, ביג כרמיאל מודיעין קניון מודיעין נהריה קניון הצפון נס ציונה קניותר נצרת קניון לב העיר נתניה קניון השרון, ביג פולג , עיר ימים עכו עזריאלי עכו  ערד קניון ערד פתח תקווה הקניון הגדול, קניון סירקין קרית אונו קניון קרית אונו קרית אתא עזריאלי קרית אתא קרית ביאליק קריון ראשל"צ קניון הבאר, קניון רוטשילד קניון הזהב קניון שער ראשון, סינמה סיטי קרית גת קניון לב העיר רחובות קניון רחובות רמת גן מרום סנטר קניון איילון רעננה רננים תל אביב קניון עזריאלי, דיזינגוף סנטר ,מרכז וייצמן, קניון רמת אביב.