פסטיבל Life in color בשיתוף המותג "כיף" הישראלי




אחי חגג יום הולדת לפני כמה ימים ואחת ממתנות יום ההולדת שהענקתי לו היו זוג כרטיסים לפסטיבל הצבע שמתקיים לראשונה בישראל.

מי מכם שלא מכירים: מדובר באחד הפסטיבלים הקוליים המתקיימים ברחבי העולם. פסטיבל Life In Color או בשמו המקוצר LIC החל את דרכו במיאמי בשנת 2006 ומתקיים זו השנה התשיעית. Life In Color נוסד על ידי ארבעה סטודנטים בפלורידה שבילו במסיבה באחד מבתי האחווה של אוניברסיטת מיאמי וראו את הסטודנטים והסטודנטיות מגיעים עם חולצות לבנות ומשליכים צבעים אחד על השני במהלך המסיבה. שם , במסיבה בבית האחווה נולד הרעיון לייסד ליין של מסיבות צבע מטורפות שמשלבות לצד מוסיקה מצוינת פעילות אינטראקטיבית  - הפעלת קהל ועוד.


ארה״ב, ארגנטינה, קוסטה ריקה, מקסיקו, איביזה, קנדה, הונדורס, הונג קונג... 40 מדינות ו-110 ערים מסביב לעולם כבר עברו את החוויה המטורפת הזו, ועכשיו תורנו. 

אחרי 9 שנים, LIFE IN COLOR, מסיבת הצבע הגדולה בעולם, מבית היוצר של Tommorowland, נוחתת בפעם הראשונה בישראל!


את התודה אנחנו חייבים לארבעה סטודנטים אמריקאים, סבסטיאן סולאנו, פול קמפבל, לוקאש טרץ 'ופטריק טרץ', שהתחילו להריץ את הרעיון בשנת 2006 בקמפוסים בפלורידה. מה שהתחיל בתור אירוע קטן במכללה, הפך ליותר מ-200 מסיבות בשנה, בארה"ב ובעולם. להיות ב-LIFE IN COLOR זה להיכנס לטירוף החושים האולטימטיבי, זה לא להיות רק במסיבה, זו חוויה אינטראקטיבית שמשלבת ומחברת בין הקהל לבין המוסיקה באמצעות הצבע שמותז לאורך חלקי המסיבה דרך תותחי צבע מיוחדים שפותחו בדיוק למטרה זו. זה לצד הופעות של הדיג'ייז הטובים בעולם, מיצגים אוויריים, שחקנים על קביים, נערות גומי ומופעי אש... כולם יחד מובילים לפצצה מטורפת של צבע, מוסיקה ואנרגיות מחשמלות!



קבוצת SFX - החברה הגדולה בעולם לפסטיבלים ובעלת מותגי הפסטיבלים הגדולים מודיעה על כניסה לשוק הישראלי.  יצוין כי זו הפעם הראשונה בה קבוצת מותגי-על בינלאומית בסדר גודל שכזה מביעה אמון בשוק המופעים בישראל. הפסטיבל הראשון שמגיע לישראל ושיערך בהפקת זאן מוסיקה מקבוצת זאפה יהיה  "Life In Color " – פסטיבל הצבע הגדול בעולם שיתקיים בפארק נחל חדרה ב- 27 באוגוסט 2015 .

בפסטיבל Life In Color, שיתקיים בתאריך 27.8.2015 בפארק נחל חדרה, יתארחו -DJs מובילים מהעולם: Nicky Romero   Borgore  DVBBS.
לאורך שעות הפסטיבל נורים מתוך תותחי צבע מיוחדים מטחי צבע מדהימים אל הקהל אשר מעצימים את החוויה לגבהים שטרם הכרתם.
כיף, נותן החסות הראשי של הפסטיבל הינו  מותג הטיפוח המועדף בקרב הצעירים, עם שלל מוצרי טיפוח מפנקים הפונים לקהל צעיר וטרנדי.

מותג הטיפוח המוביל לצעירים "כיף" הוא נותן החסות הראשית לפסטיבל הצבע הגדול בעולם Life In Color"" אשר יתקיים ב- 27 באוגוסט בפארק נחל חדרה.


במסגרת שיתוף הפעולה בין מותג "כיף" והפסטיבל גם אתם יכולים לקבל זוג כרטיסים לפסטיבל! בעצם, שישה מכם יכולים לקבל זוג כרטיסים לפסטיבל בכל יום!


איך?
"קונים 2 יחידות שמפו / תחליב "כיף" ויכולים לזכות בזוג כרטיסים לפסטיבל LIFE IN COLOR".
ההשתתפות לגילאי 18+ .



אופן ההשתתפות:
קונים 2 יחידות שמפו / תחליב "כיף" ,  מתקשרים לטלאול    03-9411444 ועונים על 3 שאלות בנושא מוצרי "כיף".
בכל יום,  6 המשתתפים אשר יענו בצורה המהירה והמעניינת ביותר, יזכו בזוג כרטיסים לפסטיבל  LIFE IN COLOR,  פסטיבל הצבע הגדול בעולם.
המבצע בתוקף החל מ 30.7.2015 – ועד 20.8.2015
המבצע יתקיים בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ
* השתתפות לגילאי 18+, לא כולל בייבי כיף, בכפוף לתקנון ולתנאיה של מעניקת הפרס, ט.ל.ח




אתר הפסטיבל                              
יוטיוב
כרטיסים