הרפורמה בדואר ישראל מתחילה בקליק מהבית


מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד לא מחבבת את דואר ישראל.
לפני שש שנים בערך כתבתי עליהם פוסט זועם במיוחד ואם אני לא חייבת- אני לא מגיעה לסניף.

לאחרונה חלה רפורמה בדואר ישראל. לא האמנתי שיהיה שיפור בסניף במקום מגורי אבל נתתי לזה צ'אנס כשהציעו לי להתנסות בשירות ה-"תור בקליק" שמציע הרשות עכשיו.
מדובר בשירות המוצע באתר דואר ישראל | Israel Post Office המאפשר לבחור את הסניף הרצוי, היום והשעה ולקבוע תור.
כך מגיעים לסניף בשעה הרצויה ולא צריכים לחכות בתור של עשרות אנשים.
פעולת הזמנת התור היתה מאוד פשוטה אבל עדיין הייתי סקפטית בנוגע להצלחת התהליך.

להפתעתי- לא הייתי צריכה לחכות בתור. הגעתי בשעה היעודה וקיבלתי שירות כמעט מיד.

אין לי ספק- מישהו פה התחיל להתייעל!

אנחנו עדיין לא במקום אופטימלי אבל כולי תקווה שהסנונית הזו מבשרת את בוא הסתיו ...

שווה לנסות ולעשות את החיים קלים יותר.

http://www.israelpost.co.il/content.nsf/pages/zimun_tor?OpenDocument