לקראת שנת הלימודים- מנקים את הראשים מכינים!





אני מבקשת, מתחננת- אנחנו עשרה ימים לפני תחילת שנת הלימודים- בואו ותעזרו למגר את מכת הכינים!
תעשו לילדים טיפול ראשון היום וטיפול שני ביום שלפני תחילת שנת הלימודים והשנה של כולנו תהיה נעימה הרבה יותר!


אני ממליצה על משמיד הכינים Resultz שיוצא במארז מיוחד לקראת החזרה ללימודים:
גם תכשיר נוסף במתנה וגם עט הפתעות עם דמויות הילדים האהובות



ריזאלטס ,(Resultz) משמיד כינים ומסלק ביצי כינים עם אפקטיביות של 96%, משיק מארז מבצע לקראת החזרה ללימודים עם מתנה מדליקה במיוחד.
לתכשיר "ריזאלטס 150 מ"ל ספריי" במחיר 110 ש"ח יצורפו מתנות בשווי אותו המחיר:
תכשיר נוסף של "ריזאלטס 100 מ"ל" ולצדו עט הפתעות עם אור ובועות סבון, מעוצב בדגמים שונים של דמויות ילדים אהובות - הלו קיטי, מיני מאוס, ספידי מקווין וסמי הכבאי.

את המארז ניתן להשיג בבתי המרקחת הפרטיים הנבחרים וברשתות הפארם עד גמר המלאי.

*****
ריזאלטס (Resultz) משמיד כינים ומסלק ביצי כינים: הינו טיפול ייחודי אשר הוכח מדעית כיעיל בהשמדת כינים ובסילוק ביצי כינים באופן מוחלט ועמיד. התכשיר מציג יעילות גבוהה של עד 96%, המוכחת במחקרים קליניים. פעולתו הפיזיקאלית של ריזאלטס גורמת לכינים להתייבש ולמות וכך נותר רק להסירן מן הראש, יחד עם הביצים אשר נותרו. התכשיר ידידותי ונעים למשתמש ולסביבה, מותיר את השיער מטופח ונעים למגע, קל לסירוק ואינו מכיל חומרי הדברה. התמיסה מכילה Cyclomethicone, ו- Isopropyl Myristatel, אשר אינם מזיקים לעור ולעיניים, ומצויים בשימוש רחב במוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה רבים. משך הטיפול באמצעות התמיסה הוא כ-10 דקות בלבד. מיועד לשימוש מבוגרים וילדים מגיל שנתיים. ערכת ריזאלטס מכילה: תמיסה + מסרק כינים איכותי. מוצע ב-4 גדלים: 100 מ"ל, 150 מ"ל ספריי, 200 מ"ל ומארז חסכון משפחתי 200 מ"ל + 100 מ"ל.