עוד מתנות מטפחות לחג ולשנה החדשה





Careline / Make-Up Pro

מארז מקצועי לאיפור מלא של הפנים הכולל פלטת צלליות, סמקים, שימרים, פודרות  וגלוסים.
זהו שילוב מקצועי של גווני איפור לעיניים, ללחיים ולשפתיים המעניקים את המראה ה'נכון' לכל סגנון כל יום ובכל עונה.

קרליין משיקה פלטת צבעים מקצועית המאפשרת להשיג איפור מלא לכל תת-גוון עור, לכל סגנון לאיפור בוקר או ערב. שלל הצבעים בערכה המקצועית משתלבים  זה עם זה בסינרגטיות מושלמת, מאפשרים לכל מתאפרת להתאים בהרמוניה את סגנון האיפור  - טבעי, מעושן, נוצץ - החל מאיפור העיניים, הדגשת הלחיים ועד לגוון השפתיים. כל הצבעים בערכה מכילים פיגמנטים טהורים של צבע השומרים על הברק לשעות ארוכות. בסיס האיפור מורכב מפודרה עדינה הסופחת עודפי שומן ומונעת ברק. עם הערכה המקצועית ניתן ליצור אין-ספור שילובים ולהתאים לעונות השנה, או לגווני העור המשתנים בין השיזוף של הקיץ לחיוורון החורף.

הערכה המקצועית החדשה כוללת:

40 גוונים של צלליות לעיניים עם פגמנטים חזיקים ועמידים שאינם דוהים או נעלמים במהלך היום.

3 גווני שימר– מעניקים ברק לאזור בפנים, החל מגוון שזוף ועד לנצנוץ כסף עדין.

3 סמקים בגוונים המשתלבים עם צבע עור להדגשה טבעית.

2 פודרות לקיבוע המייק-אפ והאחדת גוון העור.

6 ליפ- גלוס לשפתיים במרקם נעים ולא דביק.

הערכה כוללת בנוסף מראה גדולה וחמש מברשות איפור מסוגים שונים.

מחיר: 120 ש"ח

 

את "קרליין פרו" ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.


מארז קרמה לאישה
מותג הטיפוח Crêma מציע  מארז מתנה חגיגי ומהודר בניחוח מאסק ובניחוח קלאסי.

המארזים של Crêma מגיעים בשתי סדרות: סדרת המאסק  בניחוח רך ומלטף לבישום עדין של העור והסדרה הקלאסית והאהובה, המעניקה לעור הגנה מלאה ולחות מרבית.

כל מארז כולל את תחליב הרחצה של Crêma מכיל את הקומפלקס הייחודי  Nutrivit Complex TM המעניק הזנה אפקטיבית לעור. התחליב עשיר בויטמינים ומינרלים החודרים אל העור, מזינים אותו לעומק ושומרים על הלחות והגמישות שלו. שימוש יומי בתחליב מעניק לעור מגע רך וקטיפתי למראה בריא.

קרם הגוף של Crêma, קרם הגוף הנמכר ביותר בישראל, בבקבוק משאבה, שמכיל את רכיב הלחות הייחודי  Cell Repair המזרז את פעילות התחדשות התאים  ושומר על לחות וגמישות העור לאורך כל היום. לקרם הגוף נוסחה ייחודית הנספגת במהירות.  קרם ידיים מזין לעור רגיל של Crêma, קרם עדין לטיפוח ושמירה על רכות עור הידיים. מכיל פרו ויטמין B5 המעניק לחות ומגן מפני יובש, פגעי מזג האוויר וחומרי ניקוי. נספג בקלות, מעניק רכות, גמישות ותחושה קטיפתית לעור הידיים. מבושם בניחוח עדין. דאודורנט ספריי אנטי פרספירנט של Crêma  מנטרל ריחות וזיעה עד 24 שעות. מכיל ויטמין E  להרגעה וטיפוח העור ומעניק תחושת רעננות לאורך כל היום. כל מוצרי חברת Crèma   לא נוסו על בעלי חיים.

באתר שופרסל און ליין ניתן להשיג את המארז  במחיר: 49.90 ש"ח


 



להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות מובחרות.



ELIZABETH ARDEN ALWAYS RED
הבושם החדש מבית אליזבת ארדן

אליזבת ארדן מציגה בושם חדש Elizabeth Arden ALWAYS RED  בושם החוגג תפיסת עולם ניו  יורקית מובהקת... תעזי....תחיי באומץ, תדליקי את העיר, תקבעי את החוקים של עצמך. הכול. כל הזמן.  בושם שנוצר בהשראת אישה בטוחה ובולטת...בעלת נוכחות  המאירה את העיר. אישה מנהיגה.
הבושם:
פרחוניות אוריינטלית עכשווית.
"רצינו לבטא את הצבע האדום כאביזר נועז ויפהפה אשר תמיד לוכד את העין", אומר הבשם  קלמנט גווארי שיצר את הבושם. "ההשראה ליצירת הבושם Elizabeth Arden ALWAYS RED נבעה מרצון ליצור ניחוח אדום נועז, המשקף את האישה של ALWAYS RED   ומקרין את האיכויות הנועזות והחושניות".



הניחוח היוקרתי נפתח עם תפוז אדום תוסס, שזיף אדום מפואר ופסיפלורה. שלב אחר שלב, לב הבושם  מורכב מיסמין סמבק, פרזיה ורודה וורד קטיפתי המבטאים נשיות ותשוקה.
הניחוח מתקבע עם בסיס ענברי ועשיר. דגש עמוק ומזמין של פרלינים, עץ מהגוני וענבר אדום מסמלים ביטחון מפתה וחושניות, שם נרדף לצבע אדום ולאישה של Elizabeth Arden ALWAYS RED.

תו עליון: שזיף אדום, תפוז אדום, פסיפלורה
תו הלב: יסמין סמבאק, עלי ורדים, פרזיה ורודה
תו הבסיס: עץ מהגוני, ענבר אדום, פרלינים
האריזה:
הבקבוק מושך תשומת לב עם משחק של גוונים זוהרים מאדום לשחור. הפקק בצורת אבן חן יקרה משלים את העיצוב המודרני.

מחיר לצרכן: 299 ש"ח, גודל: 100  מ"ל



ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.



מארז טיפוח אקווה אפקט מבית ניוואה

המארז מכיל:
קרם לחות  50 מ"ל
ג'ל ניקוי  150 מ"ל
מי פנים 200 מ"ל

99 ש"ח




להשיג ברשתות הפארם.

חג שמח ושנה טובה!