AM05 - מגבר אויר מבית דייסון DYSON



הקיץ בשיאו ובלילות קשה להרדם מרוב חום.יש מי שפותרים את הבעיה בעזרת מזגן ויש מי שקמים חולים בבוקר בגלל המזגן (גוף תפוס, אף מנוזל) ונאלצים למצוא פתרונות אחרים.
אחד הפתרונות הטובים המוצעים כיום הוא ה-AM05 של דייסון.
מדובר במגבר אויר, שלהבדיל ממאורר הפועל בסירקולציה של אויר הנזרק מלהבים מסתובבים, פה ישנה זרימת אויר חלקה, ללא שימוש בלהבים מסתובבים, שבאופן אישי מפחידים אותי מאוד כשילדות עם שיער ארוך עוברות לידם.


ל – AM05 טכנולוגיה ייחודית, Air Multiplier המקרינה חום או קור בכל חלל החדר ע"י הזרמת האוויר בקצב של 28 ליטר בשנייה. המכשיר פועל באמצעות 9 סנפירים אסימטריים השואבים אוויר פנימה. האוויר השאוב מואץ יוצר סילון טבעתי העובר על פני משטח דמוי כנף המנתב את כיוונו. אוויר מהסביבה נסחף לזרם ומגביר אותו. תהליך זה נקרא המרצת אוויר. שלא כמו במפזרי חום או מאווררים רגילים, אין כאן להבים החותכים את האוויר ולפיכך אין חבטות רוח, זרם האוויר חלק ורציף.

ל – AM05 מספר יתרונות.
ראשית, ניתן לבחור את טמפרטורת היעד בדיוק של עד מעלה אחת מ 0-38 מעלות באמצעות לוח מקשים המצוי על גבי המכשיר ובנוסף, בעזרת שלט רחוק .
המכשיר מגיע עם תרמוסטט ושומר על החדר בטמפרטורה שקבענו (כמו במזגן בדיוק!).
דבר נוסף שמאוד אהבתי במכשיר הוא שאין את בעיית ריח האבק השרוף כשמפעילים אותו על מצב חימום? מכירים את הבעייה הזו? כשיש טיפת אבק על המכשיר והוא מתחיל להתחמם ולהסריח את החדר?
כאמא לילדה אסמטית, לא משנה כמה אני מנקה מכשירים מאבק, עדיין ישנו הריח הזה שעולה מהמכשירים בתחילת התפעול, לאחר הקיץ הארוך, שמדאיג אותי. בכ"ז- מדובר בהתקפי חנק מסכני חיים.
פה, ב- AM05 של דייסון אני רגועה. המכשיר לא מגיע לטמפרטורת שריפת האבק.
לסיום, עוד מעלה אחת (תרתי משמע) שיש למכשיר- אם הוא נופל- הוא מפסיק לפעול!
כבעלת חתולות תזזיתיות בבית זו אחת הדאגות הגדולות- מה יקרה אם הן יפילו את ה....(השלם את החסר).
ככה נשברו לי לא מעט אגרטלים, מכשירי חשמל וגם נשרפו שפמי חתולות מנרות דולקים...
דאגה אחת פחות יש לי כשה-AM05 פועל והחתולות עוברות לידו- אם הוא יפול (מה שגם ככה קשה לו - מאחר ויש לו מרכז כובד שאמור למנוע ממנו ליפול)- הוא יפסיק לעבוד ולא יווצרו תקלות.
מעולה!
שיהיה לכולנו קיץ נעים ובטוח וחופשה נעימה!

להשיג בכל רשתות השיווק למוצרי חשמל, באינטרנט ובחנויות המובחרות. עם אחריות בבית הלקוח למשך שנתיים.