מוצרי ניובורן חדשים בחברת פיליפס אוונט AVENT




אני לא יכולה להתעלם מהתרומה הגדולה שתרמו מוצרי אוונט לתחילת האמהות שלי.
בבית היולדות בקושי הצלחתי להניק את רוני והצוות שם היה עמוס באמהות אחרות כך שלא קיבלתי תשומת לב. אז עוד לא הכרתי את כל נושא יועצות ההנקה הפרטיות ודיי לא ידעתי מה לעשות.
חזרנו הביתה והייתי כולי בלחץ.
חבר של אבא שלי קפץ לביקור, שמע שיש בעיה ומיד שלח את אריאל לסופרפארם לקנות משאבת הנקה ידנית של אוונט.
אותה המשאבה ליוותה אותנו חודשים (ואיפשרה לאריאל להאכיל גם הוא את רוני), ובהמשך גם שימשה אותנו אחרי שעידו נולד.
היום אני מאמינה שכבר הייתי הולכת ליועצת הנקה ומתעקשת על הנקה ישירה, אבל אז- זו פשוט היתה הצלה!





כך גם לגבי המוצצים.
בהתחלה, עם רוני, סירבתי לתת מוצץ.
מישהי הכניסה לי לראש שתינוקות עם מוצץ בפה הם תינוקות שנראים מטופשים ואני לא רציתי תינוקת שנראית מטופשת....

אחרי שבועיים נשברתי.
שלפתי מוצץ אוונט שקיבלנו בערכה ליולדת מבית החולים ושקט שרר בבית.... אריאל ואני פתאום יכולנו לשוחח!

את רוני המוצצים ליוו מגיל שבועיים ועד גיל שלוש וחצי (עד שבועיים לפני שעידו נולד).



ואת עידו ליוה המוצץ מן הרגע בו חזרנו הביתה מבית היולדות.



כנ"ל גם הבקבוקים המצויינים.
לאורך אלבומי הילדים אוונט מככבים.


חברת אוונט קיימת 30 שנים וממשיכה לחדש כל הזמן ומשקיעה המון בקטגוריית הניובורן.
התרחבות ההשקעה בקטגוריית הניובורן באה לידי ביטוי במספר השקות של מוצרים חדשים שהוצגו השנה.
לפני מספר חודשים השיקה פיליפס אוונט את בקבוק אוונט נטורל מזכוכית, שמיועד לתינוקות בני יומם.
הבקבוק מאפשר להורים ליהנות מכל היתרונות של פטמת נטורל, המדמה את פטמת האם הטבעית באופן הקרוב ביותר גם עם בקבוק זכוכית בדרגת ניקיון רפואית. הזכוכית היא חומר אידיאלי לשימוש עם חלב אם מכיוון שניתן לסטריליזציה קפדנית יותר, להקפאה, לניקוי במדיח כלים ועוד.

מוצר נוסף שמושק בימים אלה, הוא מוצץ ניובורן המיועד לתינוקות מגיל לידה ועד גיל חודשיים (0-2 חודשים). המוצץ בעל פטמה אורתודנטית דו כיוונית זהה למוצצי אוונט בגדלים האחרים, אך הוא קטן ממדים וקל משקל, על מנת שגם תינוק בן יומו יצליח להחזיקו בפיו ללא קושי.



קטגוריית ניובורן מציעה מבחר עשיר של מוצרים לפעוט ולאם. מבין המוצרים: מוצצי ניובורן החדשים; סדרת בקבוקי נטורל במגוון גדלים וצבעים, כולל בקבוק זכוכית בגודל 120 מ"ל לתינוקות רכים, משאבת הנקה חשמלית וידנית; מוצרים תומכים הנקה, כגון- רפידות הנקה חד פעמיות ורב פעמיות, מגיני פטמות מסיליקון, רפידות ג'ל קרות/חמות לסיוע עם גודש וכאבים בעת ההנקה ועוד; עזרים לטיפול ברך הנולד- סטריליזטור חשמלי וסטריליזטור למיקרוגל, מחמם בקבוקים, מוניטור לתינוק.