קסידי בוטיק -קולקציית קיץ 2015‎



קולקציית קיץ קסידי 2015 מזמינה אותך למחוזות הדמיון שילוב ייחודי ונשי של צורות ומוטיבים ותערובות של השראה וחומר.
השראה בניחוח של חופשת ריזורט זוהרת מסביב לעולם
גילוי מסורות ויצירת עולמות חדשים, שילוב השפעות ממדינות שונות , כשהמזרח הרחוק פוגש את המזרח התיכון,. מושפעת מערי נופש בים התיכון ובפרט מהמקום בו אנו חיים המאופיין באור, שמש, ים, קצב ותרבות מודרנית עכשווית, תוך חיבור לעשייה מסורתית, מורשת ושורשים.



 הקולקציה  מחוברת לישראליות ולא מפנה עורף למקום ממנו צמחה, עם זאת העיצובים הגזרות והצלליות בקולקציית האביב קיץ הן תולדה של מחקר של חתכים ופרופורציות ליצירת צללית מחמיאה. עם כבוד לנוחות ולמורשת האופנה. הקפדה על כללים, חומרים וחיבורים תוך כדי שיחה עם עולם חסר חוקים שכולו ביטוי אישי.


לבוש שכולו חופש
הטרנד הבולט והמשמעותי ביותר שילווה אותנו בקיץ הקרוב, .פריטים ייחודיים שעברו צביעה ביחידה בעבודת יד מוסיפים נופח אותנטי לקולקציה,  מראה בויפרד, מעיל טרנץ', מכנסיים לוזים, ג'קט ללא שרוולים לצד אלמנטים חוזרים דוגמת כיסים גדולים, מחשופי V עמוקים, חגורות קשירה.מכנסי ד"גמח מבדי כותנה קלילים, גוונים טבעיים בדים טבעיים,מבחר רחב של שמלות קלילות  , חולצות נשפכות בצביעת טאי דאי , מינימאליזם חדש ששומר על קווים גיאומטרים, אבל מוסיף רכות נשית עם בדים שקופים.          
הצבעוניות הנעימה הכוללת  בסיס חזק של צבעי אבן, זית וחאקי מלווים, צהוב בהיר, תכלת ואדום .שימוש בצבע האדום על גווניו השונים. דפוסים כהים שיוצרים מראה עשיר. הצהרה אוטנטית וצבעים לא צפויים




ECO LOGIC קחי את עוצמת הפרחים שלך
מראה ספורטיבי -אטלטיק שיק: מקבל תפנית בבדים שקופים מעושנים, בצללים של ירוק ולבן. , צניעות ומודרניות במראה ספורט מודרני ושיקי, אלמנטים הלקוחים מעולם הספורט עם גימורים של ריב בג'קטים שילוב של בדי רשת דראי פיט .
 צבעוניות של זכוכית מעושנת, ירוק מינראלי, פסים והבזקים של מתכת באים לידי ביטוי של דפוסים על מכנסיים, אמוניות ,ועל חולצות אובר סייז  בדיטילים כגון: רוכסנים כפתורי מתכת וניטים .
המוטו הוא קיץ רענן חייב קצת פרחים -הדפסים ריאליסטים של פריחה ועלים ירוקים טריים רעם טרופי, הכוח הפרחוני, צבעים של קיץ חמים מאוד מקבלים כיוון חדש של בורדו. אושר עילאי בוטני.



 טופים מתוקים עם דפוסי עם פרחים טרופיים, מכנסיים פרחוניים , ואלמנטים פשוטים של לבלוב פרחים בשמלה מודפסת אולאובר. ויוצרים מיש מש של FREE STYLE . באים לידי ביטוי ומתעוררים לחיים על בדי סאטן עם ליקרה ,שיפון מודפס.ובדי ויסקוזה.