שבוע אופנת עונת הרחצה בקניון עזריאלי בת"א SUMMER FASHION 2015




השנה, בפעם הראשונה, מתקיים שבוע אופנת עונת הרחצה בקניון עזריאלי בת"א.



האירוע נפתח בהשקה מקסימה על גג הבניין ועם תצוגת אופנה מקסימה של בגדי הים ממיטב המותגים.






בין המותגים והקולקציות המשתתפים בתצוגה ובחגיגות המבצעים:
קסטרו, אינטימה, הוניגמן, רנואר,Twentyfourseven, קרייזי ליין, TNT, סלינס לרשת סטורי, פוראבר 21, ליה לונדון, אמריקן איגל ועוד...



בשבוע האופנה ינתנו מבצעים רבים והטבות יפות לקהל לקוחות הקניון.
לדוגמה: כל הרוכש בסכום של 300 שקלים ומעלה בחנויות הקניון יקבל בגד ים או משקפי שמש מתנת "טופ 10" .




חגיגות הקיץ יכללו מתחמי קיץ מיוחדים כמו מתחם פינוקים, בו יוכלו הלקוחות לעצור את השופינג וליהנות מפינוק של טיפוח שיער, איפור או מריחת לק במחירים סמליים.
כמו כן יוקם מתחם פופ-אפ של מעצבי אופנה נבחרים, מייצגי אופנת קיץ ייחודיים, לאונג' מפנק בו יוגשו שתייה קלה, קפה יינות וכיבוד קל.



בנוסף תוצג ברחבי הקניון תערוכת אומנות על שמלות של המעצב רפאל מימון, אומן רב תחומי בוגר מכון אבני לאמנות. עבודותיו הוצגו בארץ ובעולם, בין יצירותיו המפורסמות פסל של דוד בן גוריון "רגלים על הקרקע". עבודותיו עוסקות בצריכה היומיומית מאז ועד היום, והשפעתה על בני האדם".



ה.שטרן מעניקה חסות לתצוגת האופנה ותציג את קולקציית CARD GAMES  הייחודית שעוצבה בהשראת העולם המרתק של משחקי הקלפים, שהעניקו השראה ליצירת קולקציית תכשיטים המקרינים זוהר יופי, כוח ומסתורין הנשענת על ציורים שנעשו בגב קלפי המשחק.התכשיטים בקולקציה עשויים זהב אצילי 18 קראט בגימור מוברש עם אלמנטים עדינים בצורות עלים וטיפות קטנות, משובצים יהלומי קוניאק בהירים.


אודות קניון עזריאלי:
קניון עזריאלי תל אביב הוקם ב-1998, מצוי בליבו של מרכז העסקים הגדול והמוביל במדינת ישראל, בשלושת המגדלים הידועים המרובע העגול והמשולש הפרוסים על פני 150 אלף מ"ר, פועלות מיטב הפירמות הישראליות והבינלאומיות ועובדים שם כ- 10,000 עובדים.  קניון עזריאלי ת"א נחשב לקניון הדגל של קבוצת קניוני עזריאלי. בקניון פועלים כ- 200 עסקים במגוון חנויות מובילות, כמו גם מסעדות ובתי קפה על שטח של כ-35 אלף מטר רבוע וחניון גדול במיוחד עם 3,500 מקומות חניה.
מיקומו האטרקטיבי של קניון עזריאלי - דרכי הגישה אליו, החיבור לרכבת ישראל, שפע מקומות החנייה הופכים אותו לקניון של המדינה ומדי יום מגיעים לקניון מעל 50 אלף מבקרים מכל קצוות הארץ. קניון עזריאלי מציע מגוון רחב מאוד של מוצרים לצד שירותים רבים ומגוונים, כגון: תחנת מוניות, תחנת משטרה, בית כנסת, שרותי תיירות ותרמילאות ועוד. ב-17 השנים האחרונות  מאז פתיחתו של הקניון, הוא מהווה סמל אופנתי וממנו מגיעה בשורת האופנה של ת"א, בקניון פועלים מיטב רשתות האופנה מהארץ ומהעולם שבחרו לפתוח בו את חנויות הדגל שלהם דוגמת: GAP, FOREVER 21 , HM,  pull&bear ועוד רבים אחרים.