מתנות לחג האביב חלק ד'- מתנה ממך לעצמך- סדרת MUD PHYTO COLLECTION של 417-



יש מתנות, שרק אננו יכולות לקנות לעצמנו. אף אחד אחר לא יבין את הצורך שלנו בהן, ואם יבין ויקנה- זה סתם יעליב. כי יש דברים שרק אנחנו קונות לעצמנו!
אחד מהדברים האלו הוא גם פינוק וגם שדרוג לגוף- מוצרי 417- המיועדים למיצוק ופיסול הגוף.

מדובר בסדרת MUD PHYTO COLLECTION  המכילה פורמולציה מתקדמת אשר פותחה ונבדקה קלינית במעבדות באירופה ומבטיחה הפחתה של עד 20% בעובי השומן,  בשימוש של פעמיים ביום במשך חודשיים.

הסדרה מבוססת על רכיבים טבעיים, ביניהם מינרלים, בוץ ומלחים מים המלח, תערובות שמנים איכותיים וויטמינים, הידועים בהשפעתם על מיצוק העור בכל רחבי העולם, ולא בכדי מגיעה תיירות רחבת היקף לים המלח בכל שנה להינות ממה הטבע העניק לנו.




הסדרה מכילה שלשה מוצרים:
פילינג גוף, תחליב גוף ותרסיס גוף

הסדרה מבוססת על פורמולציה מתקדמת ועשירה של רכיבים טבעיים, ביניהם: שילוב של מינרלים טבעיים, בוץ ומלחים מים המלח, הידועים בתכונות ובהשפעה שלהם על מיצוק העור, תערובות של שמנים מסוגים שונים, בשילוב נוגדי חמצון וויטמינים A, B, E, F ועוד.

סדרת MUD PHYTO COLLECTION של -417, פותחה בשיתוף של צוות כימאים בינלאומי, אשר בחר את הפורמולות המתקדמות ביותר, כחלק מהבטחת החברה לייצר מוצרים שמעניקים אושר ותוצאות מידיות "לפיסול הגוף".

במחקרים קליניים שערכה החברה, על משתמשים שהתנסו בסדרת המוצרים במשך תקופה של חודשיים, בשימוש של פעמיים ביום, נמצא כי:
81.5% מהנבדקים – העידו כי העור מרגיש יותר חלק.
66.7% מהנבדקים – העידו כי העור יותר מוצק.
70.4% מהנבדקים – העידו כי אפקט "קליפת התפוז orange peel" פחת.

בבדיקה הקלינית נמצא כי שימוש במוצרי הסדרה מביא לתוצאות מוכחות של הצרת היקפים באזור הירכיים ואזור ברכיים:
* עד 55 מיליליטר ירידה בנפח השומן, אחרי חודש של שימוש*.
* עד 250 מיליליטר ירידה בנפח השומן, לאחר 2 חודשים של שימוש*.
משמע, הפחתה של עד 20% בעובי השומן באזור הירכיים והברכיים לאחר טיפול דו-יומי רציף, במשך כחודשיים, תלוי בנפח השומן ההתחלתי.

מוצרי הסדרה:

Firming MUD Body Foaming Scrub - פילינג גוף מקציף למיצוק העור

פילינג גוף טבעי המבוסס על בוץ ים המלח ומינרלים מים המלח, הידועים בתכונות ובהשפעה שלהם על מיצוק העור והידוקו. הנוסחה הייחודית משאירה את העור רך וחלק בעת הכנת העור לטיפול צלוליט, וממקסמת את השפעת שאר מוצרי הסדרה על הגוף.

הפילינג החדשני ממצק את העור ומשאיר אותו רך וחלק, הודות לפורמולציה מתקדמת המכילה מינרליים טבעיים, בוץ ומלחים מים המלח, תערובת שמנים מסוג חמניות, שמנים אתריים של שקדים, ארגאן, זרעי ענבים, שמן שומשום, בשילוב קומפלקס ויטמינים A, B, E, F.



מחיר- 39.90 דולר ל- 330 גרם.

Intense MUD Phyto Body Firming Lotion - תחליב גוף 'פיטו' אינטנסיבי למיצוק הגוף, הנלחם באפקט "קליפת התפוז"

תחליב גוף אינטנסיבי למיצוק הגוף, המבוסס על הפטנט PHYTOLESSTM אשר נבדק קלינית והוכיח תוצאות של מיצוק העוד באזור הירכיים והברכיים לאחר תקופה של חודשיים, בשימוש של פעמיים ביום.

התחליב החדשני ממצק את העור, מזין אותו ומעשיר אותו בלחות באמצעות קומפלקס של מינרלים וויטמינים המסייעים להידוק העור ומעניקים מגע משיי וחלק. הפורמולה מכילה שילוב של מינרלים טבעיים, בוץ ומלח מים המלח, הידועים בתכונות ובהשפעה שלהם על מיצוק העור, תה ירוק, קמומיל, תערובת שמנים מסוג חוחובה, נר הלילה, מנטה, זית, חמאת קקאו המסייעת להזנת העור וריכוכו, בשילוב נוגדי חמצון כמו ויטמינים A, B, E, F.



מחיר- 48.90 דולר ל- 250 מ"ל.

Intense MUD Phyto Body Spray - תרסיס גוף 'פיטו' אינטנסיבי למיצוק הגוף

תרסיס גוף אינטנסיבי למיצוק הגוף המבוסס על הפטנט PHYTOLESSTM אשר נבדק קלינית והוכיח תוצאות של מיצוק העוד באזור הירכיים והברכיים, לאחר תקופה של חודשיים, בשימוש של פעמיים ביום.

התרסיס החדשני ממצק את העור, מזין אותו ומעשיר אותו בלחות הודות לפורמולה ייחודית המסייעת לעור להיות מהודק וחלק יותר: שילוב של מינרלים טבעיים, בוץ ומלח מים המלח, הידועים בתכונות ובהשפעה שלהם על מיצוק העור, אלוורה, קמומיל, תמצית מלפפון, תערובות שמנים מסוג למון גראס ונוגדי חמצון טבעיים כמו ויטמינים A, B, E, F.




מחיר-  45.90 דולר ל- 250 מ"ל.



להשיג בלעדית בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

משווק לדיוטי פרי ע"י חברת מרום אפ.ג'י.פי בע"מ