Valentines day



צילומים: קשת זאבי


נכון, בשביל לחגוג אהבה ולהוקיר את האנשים היקרים לנו לא צריך תאריך מיוחד ומוכתב מראש. אבל בשביל לתבל עניינים ולהכניס מעט רומנטיקה לחיי השגרה, יש צורך בתזכורות קטנות במהלך השנה, כי אחרת, אנחנו עלולים לשקוע בחיי היומיום ולשכוח להעניק תשומת לב מיוחדת לאהובים עלינו. וחבל...

אותי לא מעניין מי היה ולנטיין הקדוש ומה הוא עשה על מנת ששמו יוזכר ויקושר עם נושא האהבה. אותי מעניין להנות ולכן לא השם הוא העניין אם כי הנושא עצמו- אהבה.

בן זוגי ואני חגגנו ממש לפני כמה ימים 15 שנות זוגיות והקרבה של תאריך החגיגה שלנו לחג האהבה יוצר קישור נחמד.
חוץ מלצאת למסעדה טובה ולבלות בהצגה מעולה (בקרוב הביקורת) תיבלתי את האוירה עם מעט מוצרים שהתקבלו אצלי לבדיקה במהלך התקופה האחרונה.

אז על מה אני ממליצה לקראת חג האהבה?
הנה הנבחרת המנצחת:




טיפוח לפני הבילוי הרומנטי:



 קרם רחצה מטפח מבית ניוואה
קרם רחצה של המותג הותיק והמוביל ניוואה.
הקרם מטפח מועשר ברכיבים נבחרים ובניחוח קרם ניוואה המקורי, לעור רך ונעים.

בקרם הרחצה פרו ויטמין ושמנים טיפוליים, המותירים את העור חלק ומועשר בלחות.





שמן גוף בניחוח רומנטי, מגע של וורוד מתוק וחושני מבית AHAVA
שילוב מעורר חושים של שמנים קלים ומזינים העוטפים את הגוף ברכות משיית,חיוניות וזוהר מכף רגל ועד ראש - והניחוח כ"כ טוב שאין מספיק סופרלטיביים לתת!
הריח מתוק, פירותי-פרחוני ומרומם נפש המשדר נשיות ורכות שלא ניתן לעמוד בפניו.
הניחוח החדש והמקורי של קקטוס ופלפל וורוד פשוט ממכר!

השמן היבש החדש מגיע באריזת תרסיס ובמרקם קליל, מזין וחושני. בהתזה קלילה מפנק את העור ומתמזג עימו באופן מושלם לשעות ארוכות.
שילוב השמנים בניחוח המקורי של קקטוס ופלפל וורוד מזין, מלחח ומחזק את החסם העורי, מעניק לעור זוהר ועוטף אותו ברכות  מבלי להותיר תחושה שמנונית על פני העור (מכאן ההגדרה  "שמן יבש").

הריח הנהדר מגיע מ:
קקטוס - צמח פרא מדברי המצמיח פרי עסיסי, עשיר בנוגדי חמצון המסתתר מתחת לשריון קוצים ומוסיף לניחוח ניצוץ מתוק של צמח מדברי עם רמז ארומטי.
פלפל וורוד (baies roses  בצרפתית) - מקורו בשיח גרגירי יער הגדל בעיקר בדרום אמריקה (ברזיל ופרו). למרות שפלפל נחשב תבלין, אין לפלפל הוורוד ניחוח מתובלן אלא פרחוני ומתוק . בעולם הבישום הוכתר הפלפל וורוד "כניחוח העתיד" הלוכד את רוח הזמן והתקופה.
תווי הריח משדרים שמחת חיים הרפתקנות, רומנטיקה והתרגשות . הוא טומן בחובו גווני ריח של ניגודים מרתקים , בדיוק כמו החיים עצמם.

השמן היבש מועשר ב:
שמן זרעי חוחובה – אחד מהשמנים הטבעיים המזינים ביותר עבור העור בשל הדמיון למבנה הליפידי בעור (סבום). ידוע ביכולותיו להעניק לעור רכות ולשמור על תכולת הלחות.
אצת דוניליאלה – מיקרו- אצה ייחודית הגדלה בים המלח בתנאי הישרדות קשים הגורמים לה לייצר עושר של ויטמינים ומינרלים חיוניים כמו בטא-קרוטן (ההופך בגוף לוויטמין A), חומצות אמינו ואומגה 3 ו-6. מרכיבים אלה,  בטיפוח העור, מונעים האטה בתהליכי ההזדקנות של התאים על ידי הגנה מפני נזקי הראדיקלים החופשיים.
שמני שומשום וויטמין E  - מזינים, נוגדי חמצון המונעים תהליכי הזדקנות מוקדמים בעור. מסייעים לחזק את החסם העורי  ומשיבים לעור את זוהרו הטבעי.

אחד המוצרים הטובים ביותר שהתנסיתי בהם לאחרונה!




מסכת הבהרה זוהרת  מבית HL
מסכת זהב ייחודית, המבהירה את העור ומעניקה לו מראה זוהר.

מסיכת הבהרה זוהרת של HL, מסיכה בעלת  הרכב  ייחודי המסייע  בהבהרת  כתמים, לקבלת גוון עור אחיד ובהיר במרקם קטיפתי וזוהר. מתאימה לכל סוגי העור ומעניקה לעור לחות והזנה, מכילה חומצה קוג'ית, תמציות צמחים, שמן גרניום ומינרלים.

מסכת הזהב, מתוך סדרת הבהרה המיועדת לעור בעל כתמים והיפר פיגמנטציה ופועלת למראה עור אחיד. הסדרה מבוססת על שילוב ייחודי של חומרים פעילים טבעיים הפועלים לעיכוב יצירת המלנין.




Color Matt מבית קרליין
 שפתון במרקם קרם הנמרח כמו גלוס ומעניק מראה מאט לגמרי בתוך שניות.
הפורמולה החדשנית מקבעת את הפיגמנטים החזקים למשך שעות ארוכות כך שניתן לשתות, לאכול, לדבר ולהתנשק ולשמור על שפתיים מלאות צבע!

השפתון מגיע באריזה נוחה לשימוש כמוגלוס עם ספוגית מריחה, מצטיין במרקם קטיפתי, נמרח בקלות ומתקבע במהירות. עשיר בפיגמנטים עזים המעניקים גימור מאט לשפתיים. עמיד לאורך שעות ואינו יוצר תחושת יובש.






למהלך הערב ולטיפוח הזוגיות


נר עיסוי מקולקציית Love me של ללין בשיתוף האמן קרטיס קוליג
הנר נראה תמים למראה אך לא כך.
לאחר הדלקת הנר השעווה נמסה והופכת לנוזל. או אז יש לכבות את הלהבה, להמתין מעט שהשעווה תתקרר ולא תהיה חמה מדי, לצקת את השמן (השעווה המומסת) אל כפות הידיים ומעסים את הפרטנר.
כיף!


נר העיסוי הינו חלק מקולקציית Love me:
Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש, משיקה שיתוף פעולה ייחודי עם האומן הניו יורקי קרטיס קוליג לכבוד הוולנטיינס  די ומשיקה סדרת מוצרים במהדורה מוגבלת.

קוליג ידוע בחתימת האהבה שלו Love Me, אשר הפכה אותו לאחד מהיוצרים המרתקים והמדוברים הפועלים כיום בעולם

Laline מארחת באהבה את האמן  הניו-יורקי Curtis Kuling שחתימת האהבה שלו הפכה אותו לאחד מהיוצרים המרתקים והמדוברים הפועלים כיום בעולם.

במפגש שבין אומנות לרחוב, Love Me- ההצהרה שמזוהה כמוטו של עבודותיו, היא כיום אייקון אורבני שמושך את המבט והלב- מוטבע על קירות או צובע רחובות מפאריס ועד טוקיו, מלוס אנג'לס עד ברלין.
מניפסט של שתי מילים- פשוט, ישיר ואמיתי שזוכה לבמה בתערוכות ברחבי העולם, על מותגי אופנה, לייף סטייל וספורט, חברות תקליטים, תכשיטים ו... Laline.
Love Me הינה סדרה מיוחדת במהדורה מוגבלת, המזכירה לכולנו שלהיות נאהבים זה קודם כל לאהוב את עצמנו.

סדרת Love Me של Laline מעוצבת בקונטרסט צבעי ורוד-פוקסיה ולבן, עם נגיעות זהב, והיא כוללת מבחר מוצרי טיפוח ואקססוריז אופנתיים, בינהם: קרם ידיים וקרם גוף, ג'ל רחצה, נר עיסוי ייחודי, תיקי קלאץ' אופנתיים ועוד.
ניחוח ה-Raspberry Vanilla, שנבחר להוביל את הסדרה, משלב בין נועזות הפטל לקלאסיות הוניל, והיא עטופה במגוון קופסאות ואריזות מתנה, בצירוף כרטיסים לברכה קטנה.



מפיץ ריח מבית SABON
SABON חיה את האהבה תמיד, ומעניקה ללקוחותיה מוצרי אהבה קסומים במהלך כל השנה. לכן יום האהבה הבינלאומי, הוולנטיינ'ס, הוא חגיגה כפולה עבורם.
בקבוק הזכוכית, מלבד היותו יפייפה ומעשיר את תפאורת החדר, מפיץ ריח מתקתק המזכיר ניחוח ממתק.
הריח קליל, נעים ומשרה אוירה נעימה.




הצעת בילוי


המחזמר רומאו ויוליה בהפקתו של מארק אלי אסוס עם צוות יוצרים ושחקנים מקומי.
נכתב והולחן על ידי ז'ראר פרסגורביק על פי מחזהו של וויליאם שיקספיר

תאריכים:  12.2.15-21.2.15
שעות: א' – ה, מוצ"ש: 20:30, יום ו': 21.30
כתובת: תיאטרון גשר, אולם נגה: שד' ירושלים 7-9,  יפו
בקרוב הסיקור המלא





ולפני סיום, עוד המלצה אחת קטנה שיכולה לשנות את כל הערב-

אקסדרין
להקלה על כאב המיגרנה.
אתם בטוח מכירים את הבדיחות אודות "כאב הראש" ההורס את הרומנטיקה.
מי שסובלים ממיגרנות יודעים כמה הבדיחות האלו לא מצחיקות וכמה הכאב מצמית.
באופן כללי, ובייחוד לערב רומנטי, אני ממליצה לשמור בהישג יד כמה כדורי אקסדרין.

בשבועות האחרונים נטלתי אותם פעמיים והמיגרנה עברה בתוך חצי שעה. מה שבדרך כלל קורה רק אחרי נטילת שני כדורים ממותג אחר ושינה ארוכה.




ולנטיין שמח!