TOUS משיקה "סיפור ליום האהבה"




מי לא מכיר את הדובון החמוד של TOUS?
הוא מסתכל עלי בכל פעם שאני הולכת לקניונים.
הוא מסתכל עלי ואני מסתכלת עליו ואז דרכנו נפרדות בעצב רב.

כשרוני ביתי רצתה לעשות עגילים לא מיד הסכמתי.
אבל אחרי תקופה הבנתי שכמו שתמיד אני משקיעה בילדים יותר מבעצמי, כך אוכל לממש עליה את השאיפות שלי ל-TOUS בבית, ולא רחק היום בו חוררו אוזניה ולאחר חודש היא קיבלה את הדובונים המתוקים האלו (לי, אגב, אין חורים באזניים ולכן אני לא יכולה להנות מהעגילים):



לדיאנה, חברה שלי, יש שווים יותר, תראו:



ולטליה מההממת יש שרשרת שאני מבטיחה לעצמי שיום אחד תהיה לי כזו גם!



יש לי בהחלט לאן לשאוף ;-)



הדובי המקסים הוא מותג מתוק מתוק והוא מופיע על שלל מוצרים שיקיים.

תיקים:






ארנקים (שימו לב להטבעת סימן הדובון)



משקפי שמש:





ובשמים:



והיום נחשפתי לעוד תכשיטים מקסימים באירוע השקת קולקציית "סיפור ליום האהבה".



לכבוד יום האהבה TOUS חושפת כיצד סיפור האהבה הנוגה בין מיס הובדיי ומיסטר צ'יטי ממשיך.
הספין-אוף של הסיפור הראשון יעלה בחודש פברואר 2015.
לאחר ההשקה המוצלחת של הסרטון הראשון של מותג האופנה,  TOUS תנצל את חג האהבה ותציע פרק חדש החושף כיצד סיפור האהבה המיוחד בין סטודנטית באוניברסיטה והפרופסור שלה ממשיך.



הסט החדש נוצר על-ידי המנהל החדש, ויקטור קארי (Puente Aéreo), במטרה לשמור על רציפות חזותית ואותה אסתטיקה קולנועית המשמשת בקמפיין להשקת הקונספט. הסיפור הראשון הסתיים בצורה דו-משמעית, כשהדמויות הראשיות התרחקו אחד מהשנייה בריקוד. אוהדים רבים של המותג תהו: האם הם נפרדו? האם הם ייפגשו שוב?



החלק השני משאיר שוב את הסוף הפתוח לפרשנותו של הצופה ומשחזר את הטון של הסרטים הרומנטיים בקולנוע הקלאסי, עם וויל צ'יטי החביב ככוכב.



הקמפיינים הגרפיים פותחו על ידי צלם האופנה דניאל ריירה, והם לוכדים את הרגע המדויק שבו האיש המוביל מצהיר על אהבתו באמצעות תכשיט שעוצב במיוחד ליום האהבה.



בקולקציית חג האהבה שלה, TOUS מציעה תכשיטים עם הודעה במסווה של לבבות זעירים הנושאים את המילה "אהבה".
היא גם מביאה אווירה רומנטית לאקססוריז שלה עם תיק וארנק כדי לעזור לחגוג את היום המיוחד הזה, כמו כן מציעה- טבעות מכסף, זהב ,וורמייל בשילוב אבני חן ויהלומים המוצעים לקהל הרחב במגוון ווריאציות: טבעות, שרשראות שילוב תליונים, צמידים מסוגננים ועוד.
הקמפיין הבינלאומי יושק בכל המדינות בהן קיים המותג.



באירוע ניתן היה לראות את מור סילבר היפייפיה, הפרזנטורית החדשה של TOUS בישראל:




אודות TOUS
המותג הספרדי  TOUS נוסד בשנת 1920 כמותג חדשני לעיצוב תכשיטים יוקרתיים בגימור גבוה וסימן ההיכר שלו הוא הדובי המפורסם המעוצב ביהלומים, זהב או כסף. מוצרי החברה כוללים תכשיטים, תיקים, משקפי שמש ובשמים. מוצרי החברה זוכים להצלחה רבה ברחבי העולם בקרב חובבי איכות וסטייל. לרשת TOUS  למעלה מ- 400 חנויות ברחבי העולם כגון מקסיקו, טוקיו כולל בוטיק מהודר בשדרה החמישית בניו יורק, ומהיום גם בישראל.
התכשיטים של TOUS מקוריים, עשויים מחומרים ייחודיים, תכשיטים ליום ולערב, ובעיצובים מודרניים ואופנתיים. החברה המשפחתית שעומדת מאחורי המותג, יצרה סגנון חיים עולמי בזכות קולקציות התכשיטים, האביזרים השעונים והבשמים. היום החברה הספרדית הממוקמת בברצלונה מיוצגת ב-45 מדינות.