Magimax




אני זוכרת את המג'ימיקס של סבתא של אמא שלי.
האמת היא שזו לא חוכמה. אני לא בדיוק יכולה לשכוח אותו, כי הוא היום אצל אמא שלי במטבח.
כן, כ"כ הרבה שנים הוא קיים ועדיין עובד!

לכן זו לא חכמה שחברת ניופאן, יבואנית מג'ימיקס בישראל, הגדילה את האחריות על המכשירים החדשים ל- 30 שנים. הם יודעים שהמכשירים מחזיקים מעמד הרבה הרבה יותר מ- 30 שנים....



ואם המכשיר הישן נושן שלנו כזה חזק, מה אפשר להגיד על המכשירים החדשים? המון!
המכשיר החדש כולל בתוכו שני מכשירים (גם מיקסר וגם מעבד מזון). המוצר החדש שנותן מענה למגוון משימות בישול אפייה, ישווק על ידי החברה בעיצוב היי -טקיסטי במגוון צבעים בהם שחור, נירוסטה, לבן, אדום, קרם, פיסטוק וורוד.

המכשיר החדש שיוצע על ידי החברה עם 30 שנות אחריות כולל מיקסר המגיע עם קערת נירוסטה בנפח של כ-5 ליטר ומיועדת לאפיה, וו לישה מנירוסטה, מקציף ביצים וקצפות מקצועי, מרית ומגיע לעוצמה של 1500W.


הקעריות יכולות להמעך תחת לחץ כבד ועדיין- לא ישברו.

מעבד המזון במכשיר כולל קערת פולי קרבונט גדולה בנפח 3.6 ליטר, מכסה עם פתח גדול לפריסת ירקות ופירות שלמים, מיני מיכל 1.2 עם סכין נירוסטה דו להבית להבים משוננים לקיצוץ דק של: פטרוזיליה, בצל, טחינת גרגירי חומוס והכנסת כמויות מזון קטנות (מוס, טונה וכו') ועוד שלל דסקיות, מרית, קופסא לאחסון האביזרים וחוברת מתכונים ענקית עם למעלה מ-65 מתכונים שונים.



מורן דאי מנהלת מחלקת השיווק של ניופאן מציינת כי "אנו יודעים שמדובר במוצר איכותי שייתן מענה רחב לכל צרכי בישול ואפייה ובטוחים בהצלחתו ובאמינותו. הודות לכך החלטנו בניופאן על מתן של 30 שנות אחריות למג'ימיקסר שישווק ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות. המג'ימיקס הומצא לראשונה בשנת 1963 בבורגונדי שבצרפת, והוא מעבד המזון היחיד שמשתמש בסכינים ודסקיות אמתיות וחדות של החברה הצרפתית. בשנות ה-70 היה הראשון להציג מנוע חשמלי וכיום כ-רבע מיליון מכשירים בעולם מידי חודש.