אפליקציית BACK ME APP

כשהייתי נערה והייתי נפגשת עם חברה עד שעת לילה מאוחרת, הייתי פוחדת לחזור הביתה לבד.
היא היתה מלווה אותי חצי דרך ואת החצי השני הייתי עושה בריצה, לפעמים בבוקר הייתי אוספת מהדרך את הדברים שנפלו לי בזמן הריצה.
פחדתי, כן. פחדתי ממי שעלול לצוץ באמצע הדרך.

היום ישנה אפליקציה שמלווה אותנו הביתה, ולא רק חצי דרך, אלא את כולה.

האפליקצייה פתוחה בשיתוך המותג אולוייז על מנת להגדיל את בטחון הנשים (וביננו, גם גברים יכולים להשתמש באפליקציה).

ממחקר שערכה חברת "אולווייז" נמצא כי חלק מהנשים מאריכות את מסלול ההליכה לטובת מסלול בו הן חשות בטוחות יותר, חלקן מחזיקות גאמצעי הגנה בתיק ו-2 מכל 3 נשים צעירות בישראל פשוט מתקשרות קבוע לקרובים/חברים שילוו אותן טלפונית עד לפתח ביתן.

אפליקציה ייחודית שפותחה על ידי המותג "אולוייז" בשם BACK ME APP מציעה דרך קלה ויישומית להשיב את תחושת הבטחון החסרה במצבים אלו: האפליקציה מאפשרת לך לבחור "מלאך שומר" (חברה/בן זוג/הורה) ולשתף איתו את הנתיב שלך.
המלאך יוכל לעקוב אחר המסלול מהנייד שלו, כל סטייה לא צפוייה או עיכוב במסלול שלך תופיע כהתראה אצלו והוא יעקוב וירטואלית אחריך.
בסיום המסלול ייקבל המלאך השומר הודעה ויוכל לומר לך לילה טוב.



להורדת האפליקציה לחצי כאן