מותג נעלי האופנה הבריטי Clarks מציג את קולקציית נעלי הנשים לסתיו חורף 2014-15

 


C&J Clark Limited, החברה המחזיקה בבעלותה את מותג Clarks, היא חברת הנעלה פרטית שהוקמה על-ידי משפחת קלארק בסטריט, סומרסט שבבריטניה ב-1825.




היום עדיין יושבת החברה בסטריט ומעצבת, מפתחת ומוכרת מגוון רחב של נעליים ואקססוריז לגברים, נשים וילדים.
מותג Clarks ידוע בעולם כולו הודות לאיכות המשולבת בסגנון ונוחות. קבוצת Clarks המשיכה והרחיבה את הצלחתה כחברת נעליים מובילה בבריטניה וצמחה לחברה בינלאומית עם מחזור מכירות של 1.5 מיליארד ליש"ט המפעילה חנויות קמעוניות, סיטונאיות, חנויות בתוך חנויות וערוצי מכירה מקוונים ביותר מ-100 שווקים ברחבי העולם.

כיום, מותג Clarks הינו עסק הפועל בכל רחבי העולם, מייצר ומשווק יותר מ-55 מיליון זוגות בשנה, וממשיך לצמוח עם 1,000 חנויות ו- 13,000 עובדים בכל קצוות תבל. Clarks היא חברה מובילה ופורצת דרך באימוץ טכנולוגיות חדשות. בין היתר, Clarks הייתה החברה הראשונה בבריטניה שהשתמשה במדפסת תלת-ממדית. הלוגו העולמי המפורסם של Clarks, דמוי כתב יד, הושק בשנות ה-30 של המאה הקודמת. מגפי המדבר האיקוניים והמקוריים עוצבו ב-1949 על-ידי נתן קלארק.

קולקציית הנשים החדשה של Clarks מעוצבת בפיוז'ן בלתי מורגש של שני עולמות.
מחד, עיצוב חדשני השואב השראתו ממסלולי התצוגות והטרנדים הבולטים באופנת הרחוב.
מאידך, המסורת הבריטית והאייקונית של המותג לאורך השנים. התוצאה, קולקציה אחידה וחדשנית, מנותקת מזמן או מרחב, קורצת בפרפראזות לתקופות שונות לאורך ההיסטוריה.
כמכלול, קולקציה דומיננטית העומדת בפני עצמה ונעה קדימה.
זוגות הנעליים בקולקציה מאפשרות ביטוי עצמי מובהק ובולט, לכל סגנון לבוש בעונה הקרה ולכל אירוע, החל מנעלי עקב עדינות ועד למגף גס, לאירוע ערב או לעבודה ובדגש על נוחיות ויציבה.

כיצרני נעליים מאז 1825, השם Clarks מייצג ביצוע קפדני ואיכותי, סגנון בריטי נינוח וחדשנות.

בקולקציית סתיו-חורף -152014 בולטים האלמנטים המאפיינים והמניעים את המותג מיום היווסדו המקבלים ליטוש עדכני, לצד דגמים אייקוניים וקלאסיים מארכיוני Clarks שקיבלו פרשנות חדשה ברוח הזמן.



קולקציית נעלי הנשים של Clarks מחולקת ל-3 קבוצות קולקציה בולטות:


מגפיים

אוסף מגובש של מגפי נשים על זמניים ונטולי מקום או מרחב. הדגמים הבולטים הם מגפוני Movie Retro בתמהיל טרנדי של סגנון אופנוענים ובוקרים בעיטור תיפורים וקווילט מארכיוני Clarks, בעלי גימור יפהפה בעור איטלקי ומראה וינטג'.
בקולקציה ניתן להשיג מגפי נשים גבוהות עד הברך במראה מגפי רכיבה מסורתיות עם רצועות המתלפפות מסביב ואבזמים בולטים בשילוב מספר גוונים לפוליש עדכני וכן מגפונים צבאיים עם סוליות טרקטור בגוונים חורפיים חדשניים ירקרק ובורדו בדגש על התיפורים למראה קז'ואל השאוב מעולם הדנים.



מגפון בעל שני רוכסנים אשר בעזרתם ניתן לכוון את גובה הקיפול:





 




נעליים שטוחות

בעונה הקרובה, הושם דגש על מעמדן של נעלי היומיום השטוחות כטרנד בולט שהחל בעונות הקודמות ומתעצם בעונה הקרה. בין הדגמים הבולטים בקבוצה זו, דגם Busby Jazz, נעליים פורמליות למחצה, נסגרות ברצועה ובאבזם מובלט מעוטרות בחירורים באיזור החרטום בסגנון נעלי הברוז' עשויות מעור מבהיק ויפהפה עם סוליה כבדה ומחורצת – השילוב המושלם של חייטות גברית ונשיות. דגם נוסף בקולקציית הנעליים השטוחות הוא דגם Humble Oak, נעלי האוקספורד הקלאסיות מוצגות בחירורים עדכניים ועם חרטום וינטג' משופשף בגווני קאמל ושחור.




 נעלי עקב

קולקציית נעלי העקב של Clarks לעונה הקרובה מציעה מגוון רחב של דגמים בגובה בינוני ומאופיינת בכל התכונות ההכרחיות לנעל המושלמת. עור מוברש ויוקרתי, פלטפורמה או עקב צ'אנקי והרבה פרנזים ושימוש באריגים ייחודים ואותנטיים. בכך, קבוצה זו היא הקרובה ביותר לנעליים אשר הוצגו במסלולי התצוגות המובילות ברחבי העולם כפי שניתן לראות בדגם AZIZI ISOBEL דגם נעלי סירה על עקב פורמליות מכוסות בד טוויד אפור מבית האופנה האייקוני  Linton Tweeds בשיתוף פעולה ייחודי המציג את בד הטוויד ההיסטורי ששימש לז'קטים הקלאסיים של שאנל במלוא תפארתו על הדגם.

דגמים בולטים נוספים בקולקציה הם  Game Oval בהן עקבי הפלטפורמה מעניקים תחושת רטרו בעור בגוון מהגוני
ו-  Blue Mythנעלי אוקספורד על עקב צ'אנקי בשילוב שרוכים וחירורים בעור מבריק וסוליה מובלטת.




קולקציית הקפסולה בעיצובה של "מלכת ההדפסים" אורלה קיילי ממשיכה לעונה שניה בסתיו חורף 2014-15

שיתוף הפעולה בין מותג נעלי האופנה הבריטי Clarks ל"מלכת ההדפסים" וחביבת הסלבריטאים, המעצבת אורלה קיילי, אשר הוצג לראשונה בעונה הקודמת וצבר הצלחה מסחררת, ימשיך לעונה שנייה בסתיו חורף 2014-15.
קולקציית הקפסולה של אורלה קיילי מציעה שישה דגמים של נעלי נשים במהדורה מוגבלת.
מלאכת אומן קפדנית עומדת במרכז הקולקציה המפגינה לראווה גם את המוניטין של Clarks תוך שמירה על תשומת הלב של אורלה לפרטים ואהבתה להדפסים ובדים יקרים. הקולקציה המיוחדת מציגה את הפרשנות הנקייה והמודרנית של אורלה קיילי ואת אהבתה לעיצובי שנות ה-60 וה-70.

על דגמי הקולקציה:

קולקציית הקפסולה כוללת שישה דגמים במהדורה מוגבלת,דגם Dora, נעלי מוקסין עם עקב נמוך בגווני חרדל וצהוב וכפתורים עגולים חומים. Dotty, נעלי עקב בליטוש מד מן בסגנון סבנטיז מובהק בגווני בורדו ואדום עם עקב פלטפורמה בגובה בינוני. Dorothy, נעלי מארי-ג'יין על עקב בינוני, וגם את Daphne, Dilly ו-Dixie, דגמים יומיומיים יותר באמירתה הסגנונית של קיילי. פלטת צבעים בגוונים סתוויים עשירים וקלאסיים של בורגונדי, חרדל ואדום ובהצללות חזקות ובלתי צפויות, זוהי קולקציה שמעניקה רטרוספקטיבה חדשנית על תקופות הבוהמה ומספקת מענה לצורכי המלתחה של כל אישה מודרנית.

 

 

    

מיני-קולקציית LINTON TWEEDS בשילוב בד הטוויד ההיסטורי

הדגמים בקולקציה מצליחים לשמר ולהעניק פירוש עדכני ומחודש של המורשת הוותיקה של בדי הטוויד המפורסמים ביותר ברחבי העולם, לרבות הז'קטים ההיסטוריים של קוקו שאנל משנות ה-20 של המאה הקודמת. שיתוף הפעולה נוצר מתוך הרצון להבליט את ערך האיכות וההקפדה לצד החדשנות המניעים את מותג Clarks מיום היווסדותו.

 

LINTON TWEEDS הינו מותג טקסטיל בריטי מפורסם המייצר בדי טוויד איכותיים למעלה ממאה שנה לבתי האופנה הגדולים ביותר ברחבי העולם. בין אלו ניתן למצוא את בית האופנה המיתולוגי שאנל הידוע בחליפות הטוויד האייקוניות. בקולקציית סתיו חורף 2014-15 ניתן למצוא דגמים מרהיבים המשלבים בין העיצוב האופנתי והמוקפד של Clarks לבין האריגים הייחודים והאותנטיים של מורשת האופנה הבריטית של LINTON TWEEDS.



מאחר ו-Clarks מקפיד גם על איכות, את הריפוד החכם Clarks Plus ניתן למצוא בדגמים נבחרים של קולקציית הסתיו והחורף וליהנות מיציבה נוחה יותר, המאפשרת חלוקה מאוזנת יותר של משקל הגוף על כף הרגל והפחתה של זווית ההטיה קדימה בנעלי עקב.

לצד הנעליים היפייפיות תוכלו למצצוא בחנות מגון תיקים מרשים ביופיו







טווח מחירים:

300 – 1800 ש"ח

ניתן להשיג ברשת חנויות Clarks ונעלי נימרוד ברחבי הארץ.