אפנת חורף 2014-2015 של רשת HOODIES




בזמן מבצע צוק איתן, תקופה לא נעימה כלל, בבניין נחמד בראש העין, ילדים קפצו וחייכו כאילו בחוץ לא מהדהדות האזעקות.
הילדים שהו במרחב מוגן והצטלמו לקולקציית החורף הצבעונית והנעימה (כמו תמיד) של רשת HOODIES.



הבגדים הצבעוניים שובי לב וכך גם הגזרות החדשות המוכיחות שוב שניתן להתלבש "cool" ולהרגיש הכי נוח והכי חמים שאפשר!

קולקציית סתיו חורץ 2015 מצויידת בבדים חדשים. פוטרים. דפוסים ו-קז'ואל וישנו בה השילוב המנצח בין הקלאסי לטרנדים המובילים לנשים, גברים וילדים.

קולקציית הפוטרים לגמרי מככבת העונה.
הפוטרים בעלי גמישות ורכות מקסימאליים עם שלל דגמים וצבעים מובילים.

 

 

 

הקולקציה החדשה לעונת סתיו-חורף 14-15, מציעה הרשת מגוון רחב של גזרות וצבעים המושפעים מעולם האופנה הבינלאומי ומתורגמים לשפת ה-Basic. כמו כן, הקולקציה כוללת מבחר חדש של בדים וטקסטורות לקהל יעד רחב של נשים, גברים וילדים. הקולקציה מתאפיינת בצבעים החמים התואמים את עונת החורף לצד פלטת צבעים רחבה של פריטים רב עונתיים.

 

 

 

את קמפיין החורף של רשת HOODIES,  מובילה זו העונה השנייה, הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי, שלצדה מככב רד אורבך, סולן להקת RED BAND . רפאלי בחרה להתחבר לרשת בשל היותה רשת אופנתBasic  מובילה, שמתחברת לסגנון הלבוש האישי המועדף עליה. השילוב בין רד לרפאלי התגלה כאחד הדואטים המוצלחים שנראו עד כה, העדינות של בר והחוצפה של רד הם שילוב מוצלח אשר משקפים את אופי המותג.

  • הקבוצות המובילות את הקולקציה העונתית:
  • Denim – טרנד הדנים שליווה את קולקציית הקיץ, ממשיך ומתעצם בקולקציית החורף. הדגמים בקבוצה זאת בעלי מראה ג'ינס עם נוחות של פוטר, זאת בזכות טכנולוגיה של שזירת חוטי ג'ינס בבד ויצירת גווני צבע למתן מראה משופשף.
  • Military look – קבוצה הכוללת פריטים בצבעי זית בשילוב עם שטיפת "Dirty Wash", למתן מראה מחוספס. הפריטים משלבים אלמנטים של כותפות, צווארון וכפתורים כחלק מעיצוב הדגם.
  • Casual Luxe – הקבוצה כוללת דגמים המושפעים ישירות מהטרנדים העכשוויים, כאשר במגע עם הדגם ניתן להבחין שמדובר בפריט basic, נעים למגע ונוח ללבוש, כגון ה – Biker Cardigan המזכיר מעיל אופנוענים קלאסי מעור או דגם ה- Glam Rock Skinny המזכיר טייץ וויניל או עור.   
  • Over Size – קבוצה הכוללת מגוון של סריגים בשילובי תיפורים, רוכסנים ובמגוון צבעים. גזרת האוברסייז שמככבת כבר כמה עונות, ממשיכה איתנו גם העונה ומקבלת אינטרפרטציה חדשה גם בסריגים.
  • Basic – בקבוצה הזאת ניתן למצוא את הקפוצ'ונים והפוטרים האהובים בשלל צבעים. העונה גם דגמי ה- basic כוללים חידושים כגון שימוש בגזרת עטלף לדגם הקפוצ'ון הקלאסי ושילוב חוטי לורקס לקבלת מראה מהודר.  
  • הטכניקות להעצמת הדגמים והצבעוניות בקולקציה :
  • Dirty Wash - שטיפה שמעניקה לצבע גוונים רבים.
  • Snow Wash – שטיפת בד לקבלת מראה חלבי על הצבע הקיים.
  • Crumble – שטיפה ייחודית של הבד לקבלת מראה סדוק.
  •  Burnout - צריבת מרכיב הכותנה בבדי כותנה/פוליאסטר לקבלת מגע קטיפתי "מעונן".

 





טווח מחירי הקולקציה:
נשים וגברים: 199.9050-200 ש"ח
ילדים :50-130 ש"ח
אקססוריז והלבשה תחתונה: 30-60 ש"ח
כל קולקציית חורף – פריט שני ב50% הנחה (על הפריט הזול מביניהם. ללא כפל מבצעים, ט.ל.ח)
מגוון פוטרים מקולקציית ילדים – 3 פריטים ב 100 ש"ח (ללא כפל מבצעים, על הפריטים שבמבצע ט.ל.ח)

רשת HOODIES  הוקמה בשנת 2007 ומונה כיום 58 סניפים בפריסה ארצית.
ניתן ליהנות מחוויית קנייה גם בחנות האונליין  www.hoodies.co.il


HOODIES בפייסבוק