לקיץ אסטטי ונעים



 לייף body spray - ספריי גוף מבשם להגנה מפני השמש

לייף, מותג הבית של הסופרפארם משלב בין סדרת body spray לבין סדרת מקדמי ההגנה ומשיק body spray מבושם להגנה מפני השמש.
הספריי החדש בעל מקדם הגנה SPF15, היפואלרגני, עמיד במים ומועשר בוויטמין E ובאלוורה.
ייחודיות המוצר באה לידי ביטוי בשני הניחוחות האהובים שנלקחו מתוך סדרת הבודי ספריי: ריח המאסק וריח היפ הופ המאופיין בניחוח פרשי מרענן והוא פונה לפלח אוכלוסייה צעיר שתוכל להגן על עצמה לאורך כל שעות היום ולהפיץ ריח נעים.

מוצרי Life להגנה מפני השמש הם היפואלרגניים, בעלי מסנני קרינת UVB ו- UVA (למעלה מ-90% בהתאם לתקן האוסטרלי) וכוללים ויטמין E, הנוגד רדיקלים חופשיים ומגן על העור, עשירים בפרו ויטמין B5 המעניק לחות לאורך זמן ובעלי עמידות גבוהה בחשיפה לשמש ובמגע עם מים.

מעולה לעוסקים בספורט באויר הפתוח הרוצים הן לשמור על עורם והן להמשיך ולהריח טוב למרות הפעילות הגופנית והחום הכבד.
 


מכיל: 100מ"ל
מחיר: 59.99 ש"ח

סולגאר משיקה מוצר חדש: 'כמוסות תמצית עלי מרווה'

הכמוסות מיועדות לסייע להפחתת גלי חום והזעת יתר.

הזעת יתר מקומית, הינה מחלה שכיחה יחסית, המופיעה אצל 1%-3% מכלל האוכלוסייה. כ-300 אלף ישראלים סובלים מהזעת יתר. ההזעה מתבטאת בהפרשה מוגברת של זיעה באזורים מסוימים שכיחים כמו: בית השחי וכפות הידיים והרגליים.

ההפרעה נובעת ככל הנראה מתגובת יתר של המוח למתח חיצוני המביאה להפרשת זיעה ועלולה לגרום למבוכה וחוסר נעימות. חולים עם הזעת יתר בכפות הידיים, מתלוננים על הימנעות מלחיצות יד, או אחיזה במסמכים חשובים.

על רקע הקיץ הישראלי, החם והלח, וכחלק מליין המוצרים החדש של מוצרי Wellness- לטיפוח בריאות, גוף-נפש שלמה, משיקה סולגאר בימים אלו מוצר חדש "כמוסות תמצית עלי מרווה"- המסייע להפחתת גלי חום והזעה מוגברת בגוף, בכפות הידיים וברגליים.

לצמח המרווה הרפואית, יתרונות בריאותיים רבים ומגוונים, לכל מי שמעוניין בבריאות גופנית ונפשית טובה. בזכות תכונותיה המייבשות, המרווה טובה במיוחד להפחתת גלי חום והזעת יתר. אך לכל מי שרוצה להעמיק בסגולותיה הרפואיות של המרווה, כדאי לדעת כי היא טובה גם לכאבי בטן, גזים ונפיחויות, מניעת זיהומים ודלקות, חיזוק מערכת הנשימה,  שיפור מצב הרוח, שיפור הזיכרון והחשיבה, הפחתת עייפות ומניעת דלקות בעור.

 


מחיר מומלץ לצרכן :  86.4  ש"ח ל-60 כמוסות צמחיות

ניתן  להשיג ללא מרשם, ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים