חדש על המדף - ספטמבר 2018

 
תירוש כרמל בהזמנה אישית עם תמונה של האהובים עלינו
לקראת חגי תשרי 'תירוש כרמל המקורי' המיוצר מ100% ענבים המעטר כל שולחן חג ומלווה אותנו ברגעים הכי מרגשים ושמחים עם המשפחות והאהובים עלינו, מהילדות "היין של הילדים" ועד הבגרות כמיץ ענבים טבעי בטעם המוכר ואהוב, יוצא עם מתנת חג ייחודית לראש השנה: תירוש כרמל מקורי בהזמנה אישית עם תווית אישית של תמונת האהובים עלינו והקדשה אישית וזאת בהמשך לטרנד הפרסונליזציה בשיווק אשר הפך בשנים האחרונות למאוד מדויק ואישי וזאת באמצעות היכולת הטכנולוגית להתאים את המסר השיווקי להעדפות האישיות של הלקוחות. הפעילות הייחודית מתחברת לערך הליבה של מותג יקבי כרמל "לחיי רגעים של שמחה משותפים" תחת המסר "100% ענבים, 100% שמחה" במטרה להביא את הזיכרונות המשותפים והמרגשים לשולחן החג.
רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "לקראת חגי תשרי 2018, אנו שמחים להציע את תירוש כרמל המקורי בעיצוב אישי על מנת להעביר את רגעי השמחה המשותפים והאישיים הקיימים בכל בית בישראל ולהעניק מתנה מרגשת וייחודית שתלווה את ארוחות החג"
כיצד מזמינים? נכנסים לאתר ייעודי לפעילות בכתובת: https://tirosh.aprint.co.il/ , בוחרים תמונה שמחה ומרגשת, עורכים אותה על גבי בקבוק התירוש הנבחר, ולסיום בוחרים את אפשרות השילוח: דואר שליחים עד הבית בתוספת תשלום או איסוף עצמי מאחת מנקודות האיסוף בתפוצה ארצית.. הפעילות תסתיים ב- 31/10/18. 
תירוש כרמל, התירוש המקורי המיוצר על ידי יקבי כרמל ביסס את מעמדו כתירוש המקורי והנמכר ביותר בישראל. תירוש כרמל המקורי הינו הטעם המוכר והאהוב על כולנו והוא אורח רצוי וקבוע כמעט בכל בית ישראלי המשמש לקידוש והבדלה או סתם לצריכה אישית של מיץ ענבים טבעי. התירוש הוא מיץ ענבים טהור, טבעי ומרענן המיוצר מ-100% ענבים מכרמים הפזורים ברחבי מדינת ישראל הענבים המשמשים בהכנת המיץ הינם ענבי יין איכותיים, הנבצרים בכרמים של יקבי כרמל, שמצויים כל הזמן בפיקוח היקב. התירוש מיוצר ללא סוכר, ללא תוספת מים, ללא חומרים משמרים או תוספות צבע אחרות, ולא נעשה מרכז פרי, אלא מהפרי הטרי עצמו.


מחיר מומלץ לצרכן עבור "תירוש כרמל המקורי" בתווית אישית דרך ממשק דיגיטלי בלבד – 19.90 שקל (באיסוף עצמי לא כולל דמי משלוח)
מחיר מומלץ לצרכן עבור תירוש כרמל המקורי 15.90 שקל
להשיג ברשתות השיווק

SelecteD ו-Private Collection
לקראת ראש השנה, יקבי כרמל, היקב האהוב והוותיק בישראל, מציעים יינות איכותיים במחירים שווים לכל כיס לשולחן החג ומשיקים מהדורות חגיגיות של הסדרות Private Collection ו- SelecteD: מהדורת וינטאג' לסדרת SelecteD הכוללת סלקטד קברנה סוביניון 2017 וסלקטד אמרלד ריזלינג 2017 המעוצבים בתווית וינטג' מקורית, ומארז טעימות Private Collection הכולל שלושה יינות מוקטנים, קברנה סוביניון, שיראז ומרלו, אשר זכו במדליות זהב בתחרות Best Value, כי למה לבחור רק יין אחד, אם אפשר לטעום מגוון יינות ולחלוק חוויית טעימה ורגעי שמחה משותפים עם המשפחה והחברים.
רן אסא מנהל שיווק יקבי כרמל אמר היום: " המגמה הבולטת בענף היין בשנים האחרונות הינה מעבר לצריכת יינות איכותיים במחירים נגישים, למעשה למעלה מ- 90% ממכירות היין בישראל הינם במחירים של עד 40 ₪ לבקבוק ובחנויות המתמחות עד 50 ₪ לבקבוק. לקראת חגי תשרי יצאנו במהדורות חגיגיות של יינות איכותיים במחירים שווים לכל כיס לשולחן החג בסדרות המובילות שלנו SelecteD ו-Private Collection. לצדם, אנו מציעים כתמיד גם את יינות האיכות הנוספים שלנו הן ברשתות והן בחנויות המתמחות".
על הסדרות:
Private Collection
סדרת יינות עטורת שבחים בשל איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. הסדרה זוכת 3 מדליות זהב בתחרות Best Value 2018. כמו כן, סדרת Private Collection הינה הסדרה המובילה בקטגוריית המחיר שלה. היינות האדומים של סדרת Private Collection בעלי אופי מורכב, בוגר, ארומטי ומחוספס ונוכחות בולטת, היינות הלבנים בעלי חומציות גבוהה ותומכת, רעננים ומתאימים לשילוב עם ארוחות קלות או מנות פתיחה. .
לרגל חגי תשרי יקבי כרמל משיקים מארז במהדורה מוגבלת של שלישיית יינות מוקטנים בגודל של 375 מ"ל, קברנה סוביניון, שיראז ומרלו, על מנת שכולם יוכלו ליהנות ולטעום בשולחן החג את הטעמים המגוונים והמנצחים של סדרת היינות המובילה במחיר שווה לכל כיס.
מחיר המארז 55 שקל
ניתן להשיג בחנויות היין המתמחות.
SelecteD
סדרת היינות האיכותית, ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יינות מובילה בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות נגישים וארומטיים בעלי אופי צעיר, פירותיי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת SelecteD  המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות צריכה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח. יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, שכיף לשתות אותם, "יינות לשתות ולא יינות לטעום".


לרגל חגי תשרי משיקים יקבי כרמל מהדורה מוגבלת של Selected בעיצוב וינטג' כהצדעה לסדרה המובילה והכי ישראלית שמלווה משפחות רבות מזה שנים רבות בחגים ובאינספור רגעים מרגשים ושמחים. המהדורה הכוללת את היינות הנבחרים בסדרה: סלקטד קברנה סוביניון 2017 וסלקטד אמרלד ריזלינג 2017.
מחיר לבקבוק 24.90 שקל
ניתן להשיג ברשת שופרסל עד גמר המלאי

לכבוד חגי תשרי, משיקה "תבואות" - "חומץ רימונים אורגני"
מתאים לתיבול סלטים, למרינדות לבשר, עוף ודגים, קוקטיילים ועוד.
לכבוד חגי תשרי, משיקה חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, חומץ רימונים אורגני, מיובא מספרד.
חומץ הרימונים אינו מסונן והוא מכיל רכיבי פרי. בשל תכולת הפלבונואידים (נוגדי חמצון) – צבעו בורדו-יין. לחומץ דרגת חומציות 5% והוא מתאים במיוחד לתיבול סלטים, לקוקטיילים, להכנת מרינדות לבשר, עוף ודגים ועוד.
טעמו של החומץ ייחודי: הוא פחות חמוץ מחומץ בלסמי, ויש לו סיומת עם גוון פירותי מתקתק. בשל טעמו המיוחד, הוא מתאים גם לתיבול סלטי פירות ואף לפירות צרובים בגריל. משתלב באופן קלאסי עם שמן זית, מלח ים אטלנטי ופלפל שחור גרוס.
שימוש בחומץ רימונים נפוץ ברחבי המזרח התיכון, בצפון אפריקה ובמדינות בדרום מזרח אסיה ובמרכזה, כמו איראן, אפגניסטן, קוריאה ועוד. ברפואה הטבעית והמסורתית מייחסים לו יכולות לסייע לספיגה מיטבית של מזון, סידן, ויטמינים ומינרלים, תמיכה במערכות העיכול והדם ועוד.
כל מי שנוהג להשתמש בחומץ תפוחים, יכול להחליף אותו בחומץ רימונים, באותה הכמות; גם מי שמקפיד לשתות חומץ מעורבב במים מדי יום (מצוין גם בתוספת דבש, מייפל או סילאן). יש שנוהגים להקפיא את החומץ במגשיות קרח, ולהוסיף קובייה למשקאות קרים, לשמנת חמוצה או ליוגורט.
כדי לייצר ליטר אחד של חומץ רימונים, נדרשת כמות של כ-4 ק"ג של רימונים.

 

לחומץ כשרות מהדרין פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף והרבנות הראשית לישראל.
מחיר: 25.90 שקל לבקבוק של 500 מ"ל.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il

הצעה למתכון:
סלט חגיגי וגדול של חסה ותפוח עץ ירוק, עם חומץ רימונים, שמן זית ומייפל
חומרים:
1 חסה עגולה + 1 חסה ערבית, שטופות ומנוערות היטב מעודפי מים, חתוכות לפיסות בינוניות
2 – 1 תפוחי עץ ירוקים, פרוסים דק עם הקליפה, וללא הליבה

רוטב:
1/2 - 1 כף חרדל
1/2 – 3/4 כוס שמן זית איכותי (תלוי בגודל הסלט)
2-1 כפות רוטב מייפל (תלוי במידת המתיקות שרוצים)
2-1 כפיות של חומץ רימונים
מעט מלח

אופן ההכנה:
לערבב את החסות והתפוחים בקערה נאה.
לשים את חומרי הרוטב בצנצנת עם מכסה, ולנער היטב. לפזר על הסלט ולתקן תיבול.

אפשרות: לפני ההגשה לפזר מעל לסלט חופן של אגוזי מלך, קלויים ומושחמים מעט במחבת נון-סטיק.

"הטחנות הגדולות של א"י" - "קמח חלה"
לכבוד חגי תשרי, השיקה טחנת הקמח הוותיקה "הטחנות הגדולות של א"י" בחיפה, "קמח חלה" – קמח חיטה לבן מועשר, ללא צורך בניפוי, המתאים במיוחד לאפיית חלות ומאפים בעלי נפח גבוה. הקמח החדש נארז סמוך לטחינתו ולאחר ניפויו באריזה מבוקרת המונעת התפתחות חרקים. האריזה המיוחדת חוסכת זמן וטרחה הכרוכים בניפוי הקמח.
קמח חלה מיוצר מתערובת של 5 סוגי חיטה מובחרים, באיכות גבוהה, והוא מועשר בגלוטן ובלתת שעורה, התורמים לקבלת מאפים אווריריים ובעלי נפח גבוה. הגלוטן הוא חלבון המצוי בגרעין החיטה אשר במגע עם מים בזמן עיבודו, תורם לגמישותו של הבצק ויוצר מעין רשת חזקה ואלסטית המייצבת את הבצק. הרשת מאפשרת להחזיק בגזים החודרים לבצק בעת הלישה, ובכך היא מעניקה ללחם נפח וגובה יפים.
בנוסף לגלוטן, מועשר קמח החלה גם בלתת שעורה – גרעין דגן שעבר תהליכי הנבטה וקלייה. בזמן הנביטה נוצרים בגרעין אנזימים (עמילאז) שאחראים על פירוק העמילן והפיכתו ל"מזון" זמין לשמרים. הוספת לתת השעורה מייעלת את פעילות השמרים ומקצרת במידה ניכרת את פרק הזמן הנדרש להתפחת הבצק. הקמח מתאים במיוחד לאפיית חלות, לחמים, לחמניות, בצקי שמרים ולכל בצק הדורש נפח מאפה גבוה.


קמח חלה באריזה מבוקרת, מצטרף לסדרת הקמחים ללא צורך בניפוי שהשיקה הטחנה, הכוללת: קמח חיטה לבן בהיר, קמח לחם לבן מועשר, קמח לחם מלא 100%, קמח כוסמין לבן, קמח כוסמין מלא 100% בטחינה דקה וקמח חיטה מלא 100%.
למוצרי החברה כשרות של הרבנות הראשית חיפה, וכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר אריזת קמח חלה ללא צורך בניפוי: 7 - 10 שקל(לאריזה של 1 ק"ג).
ניתן להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ, או להזמין במשלוח דרך אתר החברה. מידע על מיקום החנויות: בפייסבוק של הטחנות הגדולות או בטלפון 04-8672137.

"הטחנות הגדולות של א"י" מציעה מתכון לחלה מעולה לשבת ולחג
מתכון: ראסל זקס, המאפייה של ראסל, ירושלים
אפייה: 4 חלות במשקל 450 גרם כל אחת, תנור מחומם ל-180 מעלות, 40 דקות
חומרים:
1 ק״ג קמח חלה ללא צורך בניפוי מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
70 גרם (1/3 כוס) סוכר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
10 גרם (1 כף) שמרים יבשים
550 מ"ל (1/3+2 כוסות פחות 1 כף) מים
100 מ"ל (1/2 כוס) שמן קנולה
20 גרם (1 כף) מלח
1 ביצה + 1 כפית מים להברשה
שומשום / קצח / פרג (לא חובה)


אופן‭ ‬ההכנה:‭
מערבבים את כל חומרי הבצק מלבד המלח, בקערת מיקסר עם וו לישה, במהירות איטית במשך כדקה.
מוסיפים את המלח וממשיכים ללוש כ-5 דקות עד לקבלת בצק אחיד. מניחים בקערה משומנת קלות, מכסים בניילון נצמד ומתפיחים בטמפרטורת החדר עד להכפלת הנפח.
לשִׁים להוצאת האוויר מהבצק. מכניסים למקרר למשך לילה (לא חובה. אם אין אפשרות, ניתן להתפיח פעם שנייה במקום קריר). מוציאים שוב את האוויר מהבצק, מכסים בניילון נצמד ומניחים בטמפרטורת החדר להתפחה נוספת.
מחלקים את הבצק ל-4 חלקים שווים, ומחלקים כל רבע ל-3 חלקים שווים.
יוצרים 3 רצועות וקולעים צמה. מניחים בתבנית מרופדת בנייר אפייה. מברישים בביצה. מכסים בניילון נצמד ומניחים במקום חמים כ-30 דקות לתפיחה נוספת.
במהלך ההתפחה כשהביצה מתייבשת, מברישים שוב ומפזרים מעל שומשום, קצח או פרג. 
אופים כ-40 דקות בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות, עד לקבלת צבע זהוב יפה.

למידע ולמתכונים נוספים:


סודה לשתייה 100% טהורה, ללא אלומיניום
הסודה מיוצרת באיטליה בתאגיד "סולווה" – החברה שהמציאה שיטה שהפכה לתהליך התעשייתי הראשי בעולם לייצור סודה לשתייה

מותג מזון הבריאות "אביב ירוק" משיק סודה לשתייה, 100% טהורה, ללא אלומיניום או חומרים מונעי התגיישות. הסודה לשתייה מיוצרת בתאגיד הבין-לאומי "סולווה" ((SOLVAY, שמייסדה, הכימאי ארנסט סולווה, פיתח תהליך תעשייתי יעיל להפקת סודה לשתייה בשנת 1864. כשלושת רבעי מכמות הסודה לשתייה בעולם מופקת ב"תהליך סולווה", שהפך לתהליך התעשייתי העיקרי בתחום. התאגיד עצמו ממשיך לייצר סודה לשתייה עד היום, כבר 154 שנים.
הסודה לשתייה של "סולווה" נושאת תקן ISO 22000 לניהול מערכות בטיחות מזון. בנוסף להצהרת היצרן שהמוצר נקי לחלוטין מאלומיניום, המוצר נבדק גם במעבדת בקטוכם בארץ. תוצאות הבדיקה מראות שהוא נקי מאלומיניום ושהוא יכול להתאים לנמנעים מגלוטן, שכן הוא נקי גם מתוספות עמילניות שונות.
סודה לשתייה (סודיום ביקרבונט (היא סוג של מלח נפוץ, המוכר לכולנו כאבקה גבישית לבנה ודקה המשמשת לאפייה ולבישול.
באפייה, משמשת הסודה לשתייה כחומר מתפיח. מאחר שהיא מתחילה לפעול מיד כשהיא באה במגע עם חומר חומצי כלשהו (דבש, שוקולד, קקאו, יוגורט, שמנת רגילה, מיצי פירות ועוד), יש להוסיפה לבצק סמוך ככל האפשר לזמן האפייה. השימוש בסודה לשתייה להתפחה החל כנראה כבר אצל האינדיאנים בצפון אמריקה, אשר נהגו להוסיף לבצק אפר עצים מהמדורה (מכיל אשלגן ביקרבונט), והחומצה הושגה באמצעות שימוש בחלב חמוץ, למשל.
בבישול, משמשת הסודה לשתייה לנטרול חומציות, כמו למשל של עגבניות ברוטב על בסיס עגבניות, או של חומציות הדבש בעוגת דבש. הסודה גם משמשת לריכוך בשר ולקיצור זמן הבישול של קטניות יבשות, כמו גם לריכוכן ולהפחתה של תופעות הלוואי שלהן. באריזות מזון מסומנת הסודה לשתייה בסימן 500E.
בנוסף לכל אלו, משמשת הסודה לשתייה גם כחומר ניקוי, ובכך היא מקטינה את הצורך בשימוש בחומרים מזיקים. אפשר להשתמש בה לניקוי כלי מטבח, כלים סניטריים וכתמים על מגוון סוגי משטחים, לנטרול ריחות רעים, להברקת כלי כסף ועוד. 


המוצר כשר בהשגחת הרבנות הראשית נחל שורק.
מחיר: כ-16 שקל לאריזה במשקל 200 גרם.
להשיג בחנויות הטבע המובחרות.  

מותג לחמי הבריאות "מונבטים" השיק מארזי "מיקסים" המשלבים מגוון טעמים

בנוסף, הושק עיצוב חדש למותג עם אמירת CLEAN LABEL
מותג לחמי הבריאות "מונבטים" השיק שני מארזים של "מיקסים", המכילים מגוון סוגים של טעמים. בכל מארז 4 טעמים שונים ובסה"כ – 8 טעמים העשויים משילובים שונים של חומרי הגלם - קטניות, כוסמת, קינואה, דוחן, ירקות ופירות.
בנוסף, הושק עיצוב חדש לכל האריזות, עם אמירת CLEAN LABEL שמשמעותה – המזון מבוסס על טהרת הרכיבים הטבעיים והבריאים בלבד, אשר מצוינים במלואם ובבהירות על גבי האריזה.

שרון אייזיק-גרינפלד, סמנכ"לית שיווק ומכירות ב"מונבטים", ציינה שהמיקסים החדשים מאפשרים לכל אחד להתרשם ממגוון טעמי "מונבטים", ולבחור את החביבים עליו. "האריזות החדשות מעוצבות בקו נקי: כל אריזה מוצעת בגוון צבע אחר, בהשראת חומרי הגלם המרכיבים את המונבט. קונספט ה'קלין לייבל' ממחיש את ערכינו: אמינות, בריאות ושקיפות. הצרכן יכול לבחור את המוצרים באופן מושכל, בהתחשב בחומרי הגלם והערכים התזונתיים המצוינים באופן ברור על גבי האריזות, ללא 'הפתעות' ומונחים לא ברורים", אמרה.
"מונבטים" הם מוצר חדשני מהצומח העשוי משילובים שונים של חומרי גלם, בהם: קינואה, כוסמת, דוחן, עדשים בצבעים שונים, שעועית מש, בננה, גזר, דלעת, תאנים, בטטה, סלק, תמר ותפוח עץ. בסדרה מגוון של 14 טעמים. כל המרכיבים טהורים, ללא רכיבים מהחי, גלוטן, תוספות כמו קמח, סוכר, ממתיקים, שמנים, שמרים, חומרי טעם וריח או חומרים משמרים. 


בכל אחת מאריזות המיקסים משולבים 4 טעמים: מיקס אחד מכיל קינואה + כוסמת + בטטה; כוסמת + תמר + תפוח עץ; קינואה + כוסמת + סלק; כוסמת + תאנים מיובשות + דלעת. במיקס השני טעמים של עדשים כתומות + סלק; עדשים צהובות + בטטה; כוסמת + בננה + עדשים כתומות + גזר; עדשים ירוקות + שעועית מש + דוחן.
המוצרים משווקים קפואים. אין צורך בהפשרה מוקדמת (אורך חיי מדף במקפיא – 18 חודשים). לפני הגשה יש לחמם לפי ההוראות. מומלץ לאכול בשילוב שמן זית או שמן קוקוס, או ממרח כמו טחינה, חומוס, גבינה, אבוקדו, פסטו, ממרח עגבניות, לבנה, קוטג' ועוד ומבחר ירקות. באתר החברה מוצע מגוון מתכונים נהדר לשילוב "מונבטים" בכל ארוחה.
המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית אור עקיבא.


מחיר: כ-28 שקל לאריזה המכילה 4 יחידות של מונבטים, במשקל של 440-320 גרם (בהתאם לסוג המוצר).
להשיג ברשת שופרסל במתחמי גרין, ובבתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. כמו כן אפשר להזמין משלוח בחנות האון-ליין באתר החברה.
לפרטים: https://munbatim.com

מאפיית הבריאות לכלבים Pomeri משיקה ליין חטיפי בריאות טבעיים
חטיפי הבריאות מיוצרים מרכיבים טבעיים בלבד, מבוססים על סופר-פוד , מועשרים בסיבים תזונתיים, ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים שהופכים אותם לתוספי תזונה בהם אפשר לפנק את הכלבים על בסיס יומיומי.

העלייה המשמעותית שנרשמה בשנים האחרונות במודעות לחשיבות שבצריכה מזון בריא וכפועל יוצא גם לגידול בהיצע של מזונות בריאים ברשתות השיווק, הובילה ליצירת ביקוש גם בקרב בעלי חיות מחמד למזון טבעי עבור ההולכים על ארבע. אלא שמסתבר שבארץ, ענף זה נמצא עדיין בחיתוליו וקיים מבחר דל מאוד של מזונות וחטיפים טבעיים לחיות מחמד.

במאפיית הבריאות לכלבים Pomeri החליטו להרים את הכפפה. לאחר שחברו לרשת מרפאות ווטרינריות, ועקבו אחר מחקרים של מומחי תזונה לכלבים מרחבי העולם, פיתחו ב-Pomeri חטיפים בריאים ועשירים בוויטמינים עבור כלבים.

בימים מושקת סדרת חטיפי בריאות טבעיים לכלבים של Pomeri המוצעים למכירה במאות מרפאות וטרינריות ובחנויות מובחרות למוצרים לחיות מחמד ברחבי הארץ. החטיפים הם 100% טבעיים, אינם מכילים חומרים משמרים או צבעי מאכל מלאכותיים, משולבים בהם מרכיבים של סופר-פוד שהופכים אותם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים המאפשרים כלבים ליהנות מתוספי תזונה טעימים על בסיס קבוע. ליין החטיפים כולל את הטעמים והשילובים הבאים:

חטיף כורכום, שמן קוקוס, אצות, רוזמרין:
רכיבים: קמח שיפון, קמח כוסמין מלא, שמן קוקוס, כורכום, אצות, רוזמרין, סיבים תזונתיים, שבבי דג בוניטו
מנקה רעלים, תורם לתפקוד הכבד, מחזק את המערכת החיסונית, משפר את העור ומקנה מראה מבריק לפרווה – דוחה פרעושים.

חטיף תפוח, שמן קוקוס, גזר, חמוציות: VEGAN
רכיבים: קמח כוסמין מלא, גזר, רסק תפוחים טבעי, שמן קוקוס, שיבולת שועל, נענע, פטרוזיליה, חמוציות, קינמון, סיבים תזונתיים.
מעניק ריחות נעימים בחלל הפה, תורם לבריאות השיניים, משפר את העור והפרווה ומסייע למערכת העצבים.

חטיף אצות,סלק כורכום: GLUTEN FREE
רכיבים: קמח תירס, קמח טפיוקה, חמאת בוטנים טבעית, ביצים, סלק, כורכום, כלורופיל, עמילן צמחי, אצות, סיבים תזונתיים, שבבי דג בוניטו.
תורם לתפקוד הלב, מווסת את זרימת הדם, מנקה רעלים, מחזק את העצמות והשרירים ושומר על בריאות העיניים.

חטיף זרעי צ'יה, חרובים וחמאת בוטנים טבעית:
רכיבים: קמח כוסמין, זרעי צ'יה, חמאת בוטנים טבעית, חרובים, סיבים תזונתיים, שבבי דג בוניטו.
תורם לתפקוד המעיים ומערכת העיכול, מפחית את רמת הכולסטרול, משפר את בריאות המעי הגס ומייצב את רמת הסוכר בדם.
החטיפים נארזים על ידי אנשים עם מוגבלויות במרכז תעסוקה בית אקשטיין.

משקל אריזה: 100 גרם
טווח מחירים: 20-28 שקל. 


מאפיית Pomeri מכינה ומשווקת מדי יום ללקוחות רחבי הארץ ועל פי הזמנה אישית מאפים מיוחדים לכלבים, עוגות יום הולדת, דוג קאפקייקס, מאפים בחגים ועוד המון דברים בריאים שכלבים אוהבים. לפרטים נוספים על מוצרי Pomeri ולהזמנות: www.pomeri.co.il או בטלפון 073-3744437

איך נפנק את הילדים בחגי תשרי?
"טופ פליי ישראל" משיקה לכבוד החגים מגוון צעצועים חדשים ומיוחדים, שישמחו את כל הילדים.
"טופ פליי ישראל" השיקה מבחר של צעצועי מכוניות מרוץ, פעלולים וספורט חדשים ומיוחדים במותג MACHINA:
מכונית SPEED RACER – מכונית מרוץ מרהיבה בקנה מידה של 1:24. המכונית מופעלת באמצעות שלט, המאפשר נסיעה לכל הכיוונים ואף פתיחה של דלתות הרכב. המכונים מוצעת בצבעים – כתום, כחול ואדום. מחיר: 69 שקל.
סדרת מכוניות METALLICAR – מכוניות ספורט מרהיבות ב- 3 צבעים זוהרים ומבריקים – כחול, אדום וצהוב. המכוניות מוצעות בקנה מידה של 1:16 ומופעלות באמצעות שלט. מחיר: 89 שקל.
מכונית פעלולים ייחודית - TOMAHAWK, המופעלת באמצעות שלט. בנוסף לשליטה בנסיעתה לכל הכיוונים, היא גם מבצעת היפוכים וסיבובים של 360 מעלות. 3 שנות אחריות. מחיר: 169 שקל. 

להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

"מדגל" משווקת את סדרת הברזים "TAYA" - ברזי יוקרה איטלקיים למטבח ולחדר הרחצה

חברת "מדגל" מבית "פלסאון", המשווקת את מותג ברזי היוקרה MEDICI מאיטליה, מציעה לכבוד החגים לחדש את המטבח ואת חדר הרחצה עם ליין ברזים מעוצב ואלגנטי מסדרתTAYA" 1111".
סדרת ברזי "TAYA" מתאפיינת בקווי מתאר ארוכים, צרים ומעוגלים, המקנים לברז מראה עדין ואלגנטי. בין דגמי הברזים בסדרה: ברז למטבח עם פיה ארוכה, המסתובבת 360 מעלות; ברז עם פייה קצרה קבועה; סוללה לאמבטיה עם מתלה, צינור ומזלף; ברז עם פייה ואינטרפוץ אינטגראלי - היוצא מהקיר ולא מהכיור.
ברזי "מדיצ'י" משלבים טכנולוגיה עדכנית ביותר, איכות ייצור גבוהה ועיצובים מרהיבים, המתכתבים עם מגמות העיצוב העכשוויות. 


סדרת ברזי "TAYA" מוצעת בגימור כרום.
לברזים אחריות ל- 10 שנים.
מחירים: 936- 3100 שקל
ניתן להשיג בחנויות קרמיקה בפריסה ארצית.
לפרטים: www.madgal.co.il