חברת ביופט מרחיבה את מוצרי מותג הסופר פרמיוםURBAN CHOICE ומשיקה 14 מעדנים חדשים במגוון טעמים

 

 

 

 

 
 

קרדיט צילומים: ביופט



ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, מרחיבה את מוצרי המותג URBAN CHOICE - מזון הסופר פרימיום שנותן מענה לצרכים הייחודיים שיש לכלבים וחתולים החיים בעיר ומספק להם את תוחלת החיים המיטבית בקצב החיים המסחרר של העיר הגדולה.

 

חתול היא חיה בררנית ולכן חשוב לספק לה מבחר רחב של טעמים ומרקמים כדי שכל חתול יוכל למצוא את מה שמתאים לו, אורבן צ'ויס משיק 14 מעדנים חדשים לחתולים במגוון טעמים ומרקמים, עשירים בחלבון איכותי העשויים מחומרים טבעיים.

 

לחצו על התמונה להגדלה

  • סדרת ON TOP – נתחוני סלמון וטונה בג'לי עם טופינגים שונים: גוג'י ברי, פפאיה וגזר.
  • סדרת מוס – מעדנים בעלי מרקם חלק וקליל ,האהוב במיוחד על חתולים, בטעמי דגי אוקיינוס, עוף וכבד עוף ומוס לחתלתולים עם סלמון וטונה.
  • סדרת טונה דילייט – 7 מעדני המבוססים על נתחוני טונה בג'לי בסגנון טבעי או עם תוספות כמו לברק, אלוורה, דלעת, לוקוס ועוד.
  • מוצר חדש לסדרת הפילטס (נתחונים)– נתחוני סלמון בג'לי בסגנון טבעי בג'לי

 

לחצו על התמונה להגדלה

המעדנים מצטרפים ל-11 המעדנים שכבר קיימים בסדרות השונות: סדרת הפילטס (נתחונים), סדרת הפטה וסדרת קרניבור המגיעה במרקם "קצוץ" עם מגוון סוגי בשרים.

 

 

מחיר מומלץ לצרכן : 7 ש"ח
להשיג בחנויות המחמד המובחרות.

 

 

 

חברת ביופט בע"מ, מקבוצת מוצרי מעברות, הינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד. החברה, אשר נוסדה בשנת 1972 כחלוצה בתחום הייצור של מזון יבש לכלבים ולחתולים, בנתה עם השנים מוניטין בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על איכות, גם בארץ וגם בקרב החברות המובילות בעולם, אשר בחרו בה לייצג אותן בשוק חיות המחמד הישראלי. היום משווקת ביופט את מוצריה, הכוללים מזון יבש, לח וציוד לכ-500 חנויות מחמד בישראל, מרפאות ווטרינריות, אלפי מגדלים ולרשתות המזון הגדולות.