חדש על המדף ומתכון חגיגי לכבוד ראש השנה

 

 

 

 

 


צילומים:יעל האן, אייל גרניט, שניר סופגי גואטה, sell360pro, יח"צ פרימור


"פרימור" משיקה מיץ סחוט טבעי חדש: מיץ תפוזים וגזר

מיץ תפוזים וגזר 100% סחוט וטבעי, ללא חומרים משמרים, ישווק בבקבוק אישי של 400 מ"ל ובבקבוק משפחתי של 1 ליטר • המיצים בעלי ערכים תזונתיים וסגולות בריאותיות של גזר טבעי ותפוזים
מוצר חדש ומפתיע מצטרף למדף המיצים הסחוטים: "פרימור", מותג המיצים הטבעיים הסחוטים המוביל בישראל, משיקה מיץ תפוזים וגזר 100% סחוט טבעי! המיץ החדש הינו מיץ מצונן המבוסס על מיץ תפוזים סחוט טבעי ומיץ גזר סחוט טבעי. המיץ ללא חומרים משמרים ונהנה מסגולות בריאותיות של גזר טבעי ותפוזים. המיץ החדש משווק בשני גדלים: בקבוק משפחתי של 1 ליטר וגם בבקבוק אישי 400 מ"ל. המיץ טעים ומאוזן בשילוב הטעמים המיוחד, שילוב מושלם של פרי וירק וכן טבע וטעם ומעניק תחושה של בית קפה אצלכם בבית.
פרימור הינה המותג המוביל בקטגוריית המיצים הסחוטים בישראל. מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי של פרימור נחשב למיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים. כעת מצטרף לסדרה מיץ מצונן חדש המבוסס על מיץ תפוזים סחוט טבעי ומיץ גזר סחוט טבעי.
 

 
 
לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור", "כמובילי קטגוריית המיצים הסחוטים והמצוננים החלטנו לגוון עם מוצר טעים במיוחד שמתכתב עם המגמות ההולכות וצומחות בעולם דוכני הסחיטה ובתי הקפה והחלטנו ולהשיק אותו גם במדפי הרשתות".
 
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7.20 – 9.60 ₪ לבקבוק אישי 400 מ"ל וכ-14.90 – 17.40 ₪ לבקבוק 1 ליטר.
כשרות הרבנות נחל שורק.
להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 

תבואות מציעה מבחר עצום של מוצרים איכותיים
 
 

 
דבש אורגני:
למנהג החג לשנה מתוקה לטבילת תפוח בדבש, וכמובן להמתקה והעשרה של מגוון מאכלים ותבשילים, משקאות, קינוחים, מאפים, עוגות, עוגיות ועוד. מצוין גם כמו שהוא, עם כפית... משקל 500 גרם. כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית.
 

 
 
אורז בסמטי אורגני:
להכנת מגוון מנות ותוספות
בטעמים שונים – לבן, עם טנזיה, רוטב קארי, קרם קוקוס, פפריקה ועגבניות, הרבה בצל מטוגן, ראס אל חנות, בהרט, גראם מסאלה ועוד. נהדר גם להכנת קינוחים כמו אורז בחלב או פודינג אורז. משקל 500 גרם. כשר פרווה בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.
 

 
 
צימוקים אורגניים:
להעשרת מנות עיקריות, תוספות, קינוחים, עוגות, עוגיות, סלטים (ירקות, פירות, פסטה קרה ועוד), מנות ראשונות ועוד. כמובן שנהדר גם כחטיף אנרגייה לבד, או עם אגוזים או בוטנים מלוחים. משקל 250 גרם. כשר פרווה בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.
להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע ובחנויות פרטיות.
 

 
 

"מעדני יחיעם" משיקה נקניקיות פרגיות
נקניקיות פרגיות של מעדני יחיעם מבשר עוף צעיר (פרגית), ללא גלוטן וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט • טעמן ומרקמן של הנקניקיות החדשות מעודן ומומלצות מאוד לארוחות ילדים, ישווקו באריזת 400 גרם
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת הנקניקיות שלה ומצרפת לסדרת המוצרים המובילה מוצר חדש: נקניקיות פרגיות. הנקניקיות החדשות מיוצרות מבשר עוף צעיר (פרגית) בתיבול ומרקם עדין. הן ללא גלוטן, ללא תוספת מונוסודיום גלוטומט ומכילות 12% חלבון ל-100 גרם. טעמן ומרקמן של הנקניקיות מעודן והן מומלצות מאוד לארוחות ילדים, לחימום במים, טיגון ומיקרו. נקניקיות פרגיות של יחיעם ישווקו באריזת 400 גרם וניתן להשיגן ברשתות המזון ברחבי הארץ.
 
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של חברת מעדני יחיעם, "תחום הנקניקיות נמצא בעלייה מתמדת, כשמוצרים חדשים מצטרפים לקטגוריה, במגוון מרקמים וטעמים. בחרנו להשיק נקניקיות מבשר פרגית, האהוב מאוד על הקהל הישראלי. הנקניקיות החדשות מיוצרות מבשר עוף צעיר ומובחר, הכוללים גם בשר שווארמה עוף".
 

 
 
כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14 ₪ לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

"משני" משיקה סלט חדשני באיכות פרמיום: ממרח לימון
סלט ממרח הלימון מיוצר מלימונים טריים ועל פי מתכון בלעדי של "משני". הממרח מתאים לשימוש בתבשילי דגים, בשר ועוף ובמיוחד לסנדוויץ' טוניסאי וכריכים • ממרח הלימון משווק באריזת 300 גרם וניתן להשיגו בסניפי רשת משני וברשתות המזון.
 
הרכיב שאף סנדוויץ' טוניסאי לא יהיה שלם בלעדיו. הוא יהפוך כל כריך, כל קדירת דגים או בשר לבישול גורמה. ממרח הלימון של חברת "משני" נחשב במשך שנים לסוד כמוס בתעשיית המזון. אין מסעדה או דוכן המוכרים סנדוויץ' טוניסאי שלא מכירים אותו, הטעם הביתי והמיוחד שלו קנו לו קהל מעריצים נאמן. כעת לראשונה, משיקה חברת "משני" את ממרח הלימון כסלט פרמיום, שיימכר באריזת 300 גרם בחנויות הרשת וברשתות המזון.
ממרח הלימון של "משני" עשוי מלימונים טריים ועל פי מתכון בלעדי של החברה הנשמר בקפידה לאורך השנים. הממרח בטעם נפלא עשיר ונוסטלגי של לימון, מתאים לשימוש בכריכים, במיוחד בסנדוויץ' טוניסאי, ויעשיר כל תבשיל דגים, בשר ועוף וירקות. ממרח הלימון מצטרף לליין סלטי משני הכולל מבחר ענק של סלטים ביתיים באיכות פרמיום בהם חומוס משני, טחינה ירוקה, מטבוחה חריפה, פטריות חמות, סלט ביצים, זיתים מרוקאיים ועוד.
 
לדברי דני כדורי, מנכ"ל חברת משני, "ממרח הלימון נמצא בשימוש שלנו לאורך שנים ארוכות והוא רכיב חשוב בחלק מהמתכונים הבלעדיים של משני מבית אבא. לאור הביקוש, שהגיע בעיקר ממסעדות ודוכני סנדוויץ' תוניסאי, החלטנו לתת לו את הבמה ולהשיק אותו כסלט נפרד בליין סלטי הפרמיום שלנו, להנאת קהל הלקוחות".
 
חברת "משני" נחשבת ליצרנית סלטי הפרמיום המובילה בישראל. החברה מפעילה 4 חנויות מפעל - בראשון לציון, רחובות, מודיעין וחולון.החברה מעסיקה עובדים מכל המגזרים ומשווקת מעל ל- 120 סוגי סלטים לרשתות השיווק, בתי מלון, חברות קייטרינג ומסעדות, וכן מייצאת לשוק היהודי באירופה.
 

 
 
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 ₪ – 14.90 ₪ לאריזת 300 גרם.
כשר מהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף.
להשיג בחנויות המפעל של משני וברשתות המזון ברחבי הארץ.

 

"אחוה" והשף עומר מילר מגישים מתכון חגיגי ומיוחד לראש השנה: סינייה בקר עם סלסה ירוקה וטחינה
חברת "אחוה", יצרנית הטחינה והחלוה המובילה בישראל, מגישה לרגל ראש השנה, בשיתוף עם השף עומר מילר, מתכון חגיגי ו"טעים אש" לסינייה בקר עם בשר טחון, תפוחי אדמה, עגבניות וטחינה, המוגשים לצד סלסת ירוקים מהירת הכנה. המתכון קל להכנה, יכול לשמש כמנה העיקרית בארוחת החג וכתוספת, להנאת כל המשפחה.
שנה טובה וחג טובה!
 

 
 
מצרכים (לכ-6 מנות):
1 ק"ג בשר בקר טחון
10 תפוחי אדמה בייבי
5 בצלי פנינה
2 כפות שמן זית
3 עגבניות
1 כפית פלפל שחור
1 כפית מלח
לסלסה:
2 כוסות כוסברה
1 שום פנינה
1 פלפל חריף
2 כפות שמן זית
1 לימון סחוט למיץ
1/2 כפית מלח
1/2 כפית פלפל
 
לציפוי:
1/4 כוס טחינה גולמית
3 כפות מים
 
אופן ההכנה:
1. במים רותחים מבשלים את תפוחי האדמה. לאחר הבישול חותכים את תפוחי האדמה לחצי.
2. מחממים מחבת פאייה גדולה. חותכים את הבצלים לפרוסות, שמים מעט שמן על המחבת החמה ומוסיפים את הבצלים ותפוחי האדמה המבושלים וצולים על אש גבוהה עד לקבלת צריבה יפה (אפשר להניח על גריל).
3. מוסיפים למחבת את הבשר הטחון. פורסים עגבניות ומוסיפים אותן מלמעלה, הן יגירו את נוזליהן על הבשר ותפוחי האדמה. מתבלים בפלפל ומלח.
4. מכינים את הסלסה: במעבד מזון שמים כוסברה, שום פנינה, פלפל חריף וטוחנים. מוסיפים מלח, פלפל, מיץ לימון ומעט שמן זית וטוחנים.
5. מכינים את הטחינה בעזרת מעט מים ומטרפה ידנית. מוספים את הטחינה למחבת הסיניה מעל שכבת הבשר והעגבניות ומזלפים מעט שמן זית.
6. מכניסים את המחבת לטאבון או לתנור למשך כ – 20 דקות.
7. מגישים את הסינייה לצד הסלסה ונהנים.