חדש על המדף

 

 

 

 

 


  צילומים: רוני ברוק, יעל האן, סטודיו אוסם, סטודיו פררו, יחצ


בשורה לחולי קרוהן וקוליטיס: פטנט ישראלי חדש מקל משמעותית על תסמיני מחלות מעי דלקתיות
בישראל חיים כ- 50,000 חולים הסובלים ממחלות מעיים דלקתיות, ומטופלים בתרופות וסטרואידים. פיתוח חדש המבוסס על סידן קרבונט אמורפי משפר משמעותית את מצבם של החולים
לראשונה תוסף תזונה, פיתוח מדעי ישראלי חדשני מקל משמעותית על תסמיני מחלות מעי דלקתיות. מחלות מעי דלקתיות הן מחלות שבהן התאים של מערכת החיסון תוקפים תאים ורקמות במערכת העיכול וגורמים לנזק ברקמות בדופן המעי, כתוצאה מכך אנשים שלוקים במחלות הללו סובלים בין היתר משינויים ביציאות, כאבי בטן עזים ולפעמים חום גבוה. גם קוליטיס כיבית וגם קרוהן, הן מחלות שעד השנים האחרונות, הטיפול בהן היה מבוסס בעיקר על תרופות וסטרואידים, כאשר למעשה עדיין אין טיפול המרפא את המחלה.
 
ר' מתל אביב, סובלת מעל שני עשורים ממחלת הקרוהן "מעידה: קיבלתי את החיים שלי אחרי עשרים שנה". מספרת נטלה סוגים שונים של תרופות מאנטיביוטיקה ועד זריקות לקורטיזונים. "תמיד כאב לי, אני לא זוכרת יום ללא כאב, היו ימים עם גלים מטורפים של כאב והיו ימים שהיה כאב עמום. אני חיה עם קרוהן מעל 20 שנה, אני מכירה את זה ויודעת בדיוק איפה זה כואב אבל כבר ביומיים הראשונים לשימוש ב- pH Gastrilex משהו אצלי השתנה. אחרי שבוע נעלם הכאב, פסקו הדימומים וזה משהו שאני לא מכירה. אחרי שבועיים אמרתי לעצמי שאני אנסה לאכול דברים שלא העזתי לגעת בהם שנים כמו שניצל או חתיכת בשר, והכל עובד כמו חדש. לאחרונה עשיתי בדיקות דם והשוואתי אותם לבדיקות הקודמות וכל המדדים מצויינים, הדלקת ירדה ביותר מחצי בכלום זמן".
 

 
 
חברת אמורפיקל (שפיתחה את AMOR 18- תרופה בניסוי לחולי קורונה שזכתה להצלחה רבה בשיא המגיפה) משיקה בימים אלה את תוסף התזונה pH Gastrilex, תוסף תזונה חדש מבוסס סידן קרבונט אמורפי - פיתוח ישראלי שבמחקרים קליניים הוכח כי הוא מטפל בדלקות כרוניות וכאב.
 
יוסי בן, מייסד ומנכ"ל חברת אמורפיקל: "הגילוי הזה הוא דרמטי עבור כל מי שמתמודד עם מחלות דלקתיות, ובפרט עם מחלות מעיים דלקתיות. המוצר שלנו יטפל במחלות אלו בצורה הטובה והבטוחה יותר. אנחנו לא עוצרים כאן, וממשיכים לעבוד במרץ על שיפור חייהם של אנשים המתמודדים עם מגוון מצבים רפואיים שונים ואפילו שיפור חייהם של ההולכים על ארבע."
 


משקה לימון אננס ולימון פסיפלורה במהדורה מוגבלת מבית פרימור
משקאות בטעמים טרופיים בבקבוקים אישיים המתאימים גם לקוקטיילים ושייקים • להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ
מה יותר מרענן ביום קיץ חם ממשקה לימונדה קר כקרח? משקה לימונדה קר כקרח בטעמים טרופיים! "פרימור", המותג המוביל בתחום המיצים הטבעיים הסחוטים, משיק לרגל הקיץ שני משקאות לימונדה בטעמים מרעננים במיוחד: משקה לימון אננס ומשקה לימון פסיפלורה. המשקאות החדשים מקוררים ומפוסטרים, ללא חומרים משמרים וישווקו בבקבוקים אישיים של 400 מ"ל, בטעמים מרעננים לימי הקיץ החמים. המשקאות מתאימים במיוחד לחיפוש אחר ריגוש בטעמים ומזכירים בטעמם חופשה במחוזות רחוקים וטרופיים בעולם.
הטעמים החדשים נפלאים בשתייה וגם בערבוב עם קוקטיילים ושייקים. אלה הצטרפו למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור" בפורמט אישי לדרך, הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיץ תפוחים טבעי ומשקה קל לימונענע.
לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור", "בשנה האחרונה אנו עדים בשוק המשקאות לביקוש הולך וגובר לטעמים חדשים ומיוחדים בפורמט בקבוק אישי לדרך. השתמשנו במומחיות שצברנו לאורך השנים והכנו משקה מתאים ביותר לקיץ הישראלי בשילוב טעמים מהעולם".
 
 

 
מחיר מומלץ לצרכן: כ-8.90 שקל לבקבוק 400 מ"ל.
כשרות חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק.
להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 

סוכריות מהפכניות בתוספת ויטמינים מגיעות למדפים
Pick'a Fruit: סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים בטעם תות, תפוח, אפרסק ומנגו-פסיפלורה
לראשונה בישראל: סוכריות רכות המכילות כ-50% פרי, מועשרות בויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, בטא קרוטן, יוד וביוטין, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וחומרים משמרים • יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc: סוכריות הפרי הרכות החדשות Pick'a Fruit באות לתת מענה ממוקד לדרישת הצרכנים והמודעות הבריאותית העולה
חדשנות פורצת דרך בעולם הממתקים: לראשונה בישראל, סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים מגיעות למדפים. הסוכריות החדשות, פרי פיתוח יוצא דופן, יושקו בישראל תחת מותג Pick'a Fruit על ידי חברת אחדות ביח"ר לטחינה, חלוה וממתקים בע"מ. הסוכריות מכילות כ-50% פרי, מועשרות בויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, בטא קרוטן, יוד וביוטין, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים. בשלב הראשון יושקו סוכריות פרי רכות ב-4 טעמים: תות, תפוח, אפרסק ומנגו-פסיפלורהוהן ישווקו באריזת נוחות של 120 גרם עם סגירה חוזרת. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחדות", "מדובר באלטרנטיבה לממתקים סינטטיים וזרחניים עתירי סוכר, ממתק בעל יתרונות תזונתיים".
 
יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, יועצת מקצועית לחברת אחדות: "המודעות לתזונה בריאה ורכיבי תזונה איכותיים לא פוסחת גם עולם הממתקים. כיום ישנה דרישה ברורה בקרב הצרכנים לוודא שהמוצרים שהם קונים יכילו יותר רכיבים טבעיים, פחות תוספות מלאכותיות, וכל זה בלי לפגוע בחוויית הטעם וההנאה מהמוצר. סוכריות הפרי הרכות החדשות Pick'a Fruit באות לתת מענה ממוקד לדרישת הצרכנים והמודעות הבריאותית העולה. הסוכריות החדשות מכילות כ-50% פרי, הן ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. כמו כן, ניתנה הדעת בעת פיתוח הסוכריות על הגדלת הערך התזונתי של המוצר על ידי תוספת ויטמינים בהם ויטמינים של קומפלקס B, ויטמין E ובטא-קרוטן. חשוב לזכור שעדיין מדובר במוצר מעולם דברי המתיקה, אך האיכות שלו מאפשרת לשלבו בצורה נוחה בתפריט היומי כאשר רוצים משהו טעים ומפנק בלי להתפשר על הבריאות והאיכות".
 
 

 
כשר בהשגחת בד"צ בית יוסף והרבנות אריאל.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10-12 שקל לאריזת 120 גרם.
להשיג ברשתות המזון, המכולות והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.
 

ביסלי המבורגר וביסלי סטיקס בטעם גבינה
במיוחד בתקופת הקיץ והחופש הגדול בה רבים מבלים בשלל אירועים חברתיים, חופשות וטיולים, אסם-נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, משיקה שתי מהדורות מיוחדות של ביסלי המתאימות מאוד לקיץ ומתחברות למאכלים שכולם אוהבים: ביסלי המבורגר וביסלי סטיקס בטעם גבינה. שתי המהדורות מאופיינות בטעמים עוצמתיים, בצורות מיוחדות ובמרקם קראנצ'י במיוחד אשר עוצבו באריזות צבעוניות ובולטות על המדף.
ביסלי המבורגר וביסלי סטיקס הם בעלי טעמים עוצמתיים, צעירים, וכאלה שכולם אוהבים. ביסלי המבורגר הוא חטיף בעל צורת המבורגר במרקם קראנצ'י, פריך וכייפי לאכילה. ביסלי סטיקס בטעם גבינה, בצורת מקלות אצבעות גבינה שיוצרות קראנצ'יות עוצמתית ומספקת חווית אכילה מהנה במיוחד. שני המוצרים יהיו זמינים על המדפים החל מחודש אוגוסט במהדורה מוגבלת.
עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם: "ביסלי הוא אחד החטיפים הנמכרים והאהובים בישראל. אנו באסם-נסטלה קשובים לצרכנים, ולאור תוצאות מחקר שביצענו נמצא כי טעמי המבורגר וגבינה דורגו ככאלה שהיו רוצים לפגוש על המדפים תחת מותג ביסלי. שתי המהדורות מביאות לידי ביטוי טעמים נועזים, עוצמתיים ואהובים על קהל היעד של ביסלי – בני הנוער, ולכן החלטנו להביאן במיוחד בתקופת הקיץ בה רבים מבלים במגוון אירועים חברתיים, חופשות וטיולים".
 
 

 
ביסלי המבורגר וביסלי צ'יזי סטיקס באריזה 70 גרם: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית. ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.
 
 
 
אסם-נסטלה ממתיקה לנו את הראש השנה עם לחמית דבש ואגוזים
לחמית הינו מותג הקרקרים האהוב, המצליח והמפנק של אסם-נסטלה, היחיד בקטגוריית הקרקרים המכיל 100% דגנים מלאים וללא סימונים אדומים כלל, שילוב נהדר בין טעם נפלא לבין תזונה מאוזנת יותר.
במיוחד לקראת ראש השנה, החג בו כולנו נהנים מהדבש על כל צורותיו ומבקשים להמתיק את שנתנו, המותג לחמית משיק מהדורה מיוחדת: לחמית דבש בתוספת אגוזי לוז.
הקרקר החדש, בדומה ליתר מוצרי הסדרה, מכיל 100% דגנים מלאים, בטעם מתקתק ומפנק של דבש ואגוזי לוז משובחים.
בסיום תהליך ארוך במיוחד, אסם-נסטלה פיתחו מוצר ייחודי בטעם מתקתק ועשיר אך ללא סימון אדום של סוכר, אשר קיבל ציוני טעימה גבוהים מאוד בקרב צרכנים.
לדברי ליאור עזרי מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה :
"היום, יותר מתמיד, צרכנים מודעים לתזונה שלהם ומחפשים פתרונות טובים יותר אך עם זאת מצפים למוצרים מפנקים וטעימים.
לחמית הינו מותג קרקרים מוביל בקטגוריה אשר משלב בין תזונה טובה וטעם נהדר.
לקראת ראש השנה, תקופה בה עולה צריכת מוצרים המכילים דבש, אנחנו שמחים להשיק במהדורה מיוחדת את לחמית דבש בתוספת אגוזי לוז. הלחמית החדשה תמתיק לכם את הארוחה ותסייע לכם להמשיך ולהנות מתזונה מאוזנת בשילוב טעם נפלא"
לחמית דבש ואגוזים מצטרפת לסדרה המגוונת של מותג לחמית.
 
 

 
הסדרה כוללת מגוון סוגים וטעמים: לחמית כפרית, חיטה מלאה, חמישה דגנים, כוסמין, שיפון ואגוזים
כשרות: בד"צ העדה החרדית
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

 
 
קינדר נכנסת לראשונה בישראל לקטגוריית העוגיות ומשיקה את קינדר קארדס
קינדר, המותג המוביל בעולם השוקולד מקבוצת פררו, נכנס לראשונה בישראל לקטגוריית העוגיות ומשיק את קינדר קארדס – עוגייה בעלת שתי שכבות וופל פריכות, בשילוב שני קרמים רכים של חלב וקקאו, לחוויית אכילה מהנה. עוגיית קינדר קארדס דקה במיוחד ועשירה בקרם בעלת צורה ייחודית של קלף, ומכאן שמה. המוצר החדש יוצע לצרכן ברשתות השיווק החל מחודש אוגוסט 2022 במארז של 128 גרם הכולל 5 יחידות וגם כיחידה בודדת במשקל של 25.6 גרם. כאשר בכל יחידה ישנן שתי עוגיות של קינדר קארדס.
קטגוריית העוגיות הינה קטגוריה גדולה המגלגלת כמיליארד שקל בשנה בישראל. בממוצע ישראלים קונים 10 מוצרי עוגיות שונים בחודש. חברת פררו תמיד מחפשת דרכים חדשות לספק את הצרכים והרצונות של הצרכנים ולאחר שזיהתה את הפוטנציאל בקטגורית העוגיות, החליטה להשיק את קינדר קארדס, אשר הושק לראשונה באירופה בשנת 2018.
קינדר קארדס מביאה את הטעם הייחודי של קינדר אל עולם העוגיות, עם השילוב המוכר של קינדר - חלב וקקאו. העוגיה אינה נמסה ואינה מתפוררת, כך שנוח לאכול אותה בכל זמן ובכל מקום, גם מחוץ לבית - יתרון משמעותי בעולם הילדים, אבל כמובן גם בקרב מבוגרים. קינדר קארדס היא עוגיה קלילה ואוורירית, יש בה שילוב מרקמים – קריספית מבחוץ וקרם רך ועשיר מבפנים, עם חומרי גלם באיכות גבוהה ובמנה מדודה לילדים.
המותג קינדר מציע לצרכן הישראלי מגוון מוצרים ייחודים. בניהם קינדר בואנו (בקטגוריית חטיפי השוקולד), קינדר ג'וי, קינדר ביצת הפתעה, וקינדר ביצת הפתעה מקסי (ביצי-הפתעה), קינדר שוקולד (טבלאות/אצבעות שוקולד), קינדר דליס (עוגות אישיות), שוקו בונס (מיני שוקולד), קינדר קארדס (עוגיות) ועוד.
 
 

 
כשרות: כשר, חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, אפיית ישראל, בהשגחת OUD ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
 
 

עץ הזית משיק סדרת תרסיסי שמן זית כתית מעולה במגוון טעמים: צ'ילי, לימון ושום
"עץ הזית" משיק חדשנות בקטגוריית התרסיסים . שילוב של שמן זית כתית מעולה איכותי בטעמים מעודנים בתרסיס, שישדרגו כל מנה במטבח.
סדרת התרסיסים פותחה מתוך הכרות והבנת הצרכן הישראלי, אשר מחפש פתרונות נוחים וקלים לשדרוג מנות יומיומיות המככבות בכל מטבח בישראל.
הסדרה החדשה מיוצרת באיטליה ומציעה שלושה תרסיסי שמן זית כתית מעולה ואיכותי המכילים חומרי טעם וריח טבעיים ובטעמים שכל אחד אוהב. השימוש בתרסיסים מעניק למנה מלבד תיבול שמן זית גם טעמים עדינים ואהובים של צ'ילי, לימון ושום אשר מוסיפים תיבול לכל מנה.
התרסיסים נפלאים לתיבול מגוון מנות חמות וקרות כגון תיבול סלטים שונים, פסטות, ירקות בתנור, דגים ועוד מגוון תבשילים ומאפים.
תרסיסי שמן הזית של 'עץ הזית' מכילים 150 מ"ל ללא תוספת גז, בהשגחת בית יוסף, כשר פרווה. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
 

 
 
'עץ הזית' הינו מותג אהוד ביותר בקרב הצרכנים אשר מעניק ערך מוסף במוצריו, בכל הקטגוריות בהן הוא נמצא . מוצריו מהווים חלק בלתי נפרד מהטעמים והניחוחות של המטבח הישראלי מזה שנים רבות. מותג 'עץ הזית' מביא לצרכן הישראלי מגוון רחב של מוצרים בעלי תועלות בריאותיות, קולינאריות ופונקציונאליות, עליהן שמה החברה דגש רב.
 

דגני הבוקר של נסטלה משיקים את דגני פיטנס בטעם חדש: דגני בוקר בטעם שוקולד מריר ובננה
דגני פיטנס הם הדגנים האהובים בקטגורית דגני הבוקר בקרב מבוגרים. סדרת דגני פיטנס הפריכים בתוספת שיבולת שועל מלאה, מהווים מקור לוויטמינים מקבוצת B המסייעים לתהליך הפקת האנרגיה הנדרשת לגוף, ומספקים את הצורך באכילה מאוזנת.
כעת, על מנת להציע את הפתרונות הטובים ביותר לכל המשפחה המשלבים טעם נהדר וערכים תזונתיים טובים, סדרת דגני הבוקר של פיטנס מתרחבת עם מוצר חדש וקיצי במיוחד: פיטנס שוקולד מריר ובננה.
דגני פיטנס שוקולד מריר ובננה פותחו במיוחד עם מרכיבים ייחודיים, טעימים, ומכילים רק 115 קלוריות למנה. טעם הבננה הוא אחד הטעמים האהובים ברחבי העולם ושוקולד מריר הוא טעמם האידיאלי של המבוגרים בישראל ובעולם. השילוב המושלם של שניהם מגיע כעת בתוך דגני הבוקר של פיטנס ומתאים לכל ארוחת בוקר, ערב, וביניים, בכל וריאציה - עם חלב, עם יוגורט או לצד פרי קיץ מרענן.
גלית מילא, מנהלת חטיבת דגני הבוקר באסם-נסטלה:" אנחנו בחטיבת דגני הבוקר של נסטלה מביאים לצרכן את הטרנדים העולמיים החדשים ביותר, הן בטעמים והן במילויים מרגשים. טעם הבננה הוא אחד הטעמים האהובים והנחשקים ברחבי העולם, וטעם השוקולד המריר מאזן את המתיקות ומכיל טעם מענג. אנו בטוחים שהטעם החדש יתקבל באהבה ובסקרנות בקרב המבוגרים ובני הנוער גם יחד. ויתנו לו את ההזדמנות לשדרג את ארוחות הבוקר והיום בטעמים מרגשים וחדשניים".
 
 

 
כשרות סטאר די, רבנות הראשית לישראל, חלבי (לאוכלי אבקת חלב נוכרי)
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.
 
 
 
חוזרים לגן ולבי"ס עם ויטמינצ'יק פרי - פרי בצ'יק - מחיות פרי סמוצ'י לילדים
החזרה לגן ולבית הספר כבר מעבר לפינה, ואנחנו כהורים מעוניינים לדאוג לילדינו לתזונה הטובה ביותר, ללמד אותם לבחור את האופציה הנכונה ביותר עבורם ולהעניק להם את המזון לו הם זקוקים גם כשהם בבית הספר ובגנים.
הסמוצ'י של ויטמינצ׳יק פרי מעניק את המענה המושלם לצרכי ההורים והילדים יחד: בחירה טובה ונכונה בתזונה המכילה פירות אמיתיים עם סימון ברור של כמות הפרי בכל מוצר. וכן, ברמת נוחות השימוש כאשר ניתן לקחת את הסמוצ'י לגינה, לטיול, לחוג ואף לבית הספר כארוחת עשר מזינה וטעימה. כמו כן, מדובר בבחירה אהובה וטעימה עבור הילדים.
ויטמינצ'יק פרי מגיעים באריזת סמוצ'י 110 גרם, ומכילים מגוון פירות שילדים אוהבים במיוחד, ללא תוספת סוכר (מכיל סוכר מהפרי בלבד), ללא חומרים משמרים וללא חומרי טעם וריח, ב-5 טעמים: בננה תפוח, תפוח בננה ותות, סלט פירות, תפוח אגס בננה ואגס תפוח ופירות יער.

 

 
כשרות: חתם סופר פתח תקווה
ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק והפארם
 


"מעדני יחיעם" משיקה נקניק חדש בסדרת נקניקי הפרמיום: סלמי פרח
נקניק סלמי חצי יבש אפוי ומעושן בסגנון כפרי, ללא גלוטן, מכיל תערובת בשרים מובחרת ומתובל בתיבול עשיר מתערובת בשרים של הודו ובקר, מתובל בגרעיני פלפל שחור שלמים, נפלא לשימוש בכריכים, מאפים ותבשילים • הנקניק החדש מצטרף לסדרת נקניקי הפרמיום של מעדני יחיעם וישווק באריזת 200 גרם
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניק חדש בסדרת נקניקי הפרמיום: סלמי פרח. סלמי פרח הוא נקניק חצי יבש בסגנון כפרי, טחון בטחינה גסה ומתובל בתיבול עשיר. הנקניק מכיל תערובת בשרים מובחרת של בשר בקר והודו והוא מעושן בעץ בוק טבעי המעניק לו טעם וארומה מיוחדים. הוא ללא גלוטן, מכיל 19% חלבון ומשווק באריזת פרמיום של 200 גרם. הנקניק החדש מצטרף לסדרת נקניקי הפרמיום היוקרתית של מעדני יחיעם והוא מתאים לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים.
סדרת נקניקי הפרמיום של מעדני יחיעם כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין מוצרי הסדרה סלמי סרוולט, סלמי צרפתי, פרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, פסטרמה של פעם ועוד. עוד משווקת יחיעם סדרת נקניקים יבשים בהם סלמי מעושן, סלמי גלילי, קבנוס קלאסי, קבנוס פפרוני ועוד. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.
 
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "אנו שמחים להציע נקניק בסדרת מוצרי הפרמיום שלנו. נקניקי הפרמיום נמצאים בצמיחה מתמדת, כשהצרכן מבקש יותר מוצרי איכות, אניני טעם ומיוחדים. סלמי פרח הינו נקניק משובח ביותר שהקהל ייהנה ממנו מאוד".
 
 

 
כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 23.90 – 25.90 שקל לאריזת 200 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 
 

בייביסיטר משיק מהדורה מעוצבת של מגבונים בעיצוב נורדי
מועשרים באלוורה וקלנדולה לשמירה על עורו העדין של התינוק
בייביסיטר, מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, ממשיך להציע להורים מוצרים שמתאימים להחתלה, והפעם מגבונים עם המון שיק!.
בימים אלו משיק המותג מהדורה מעוצבת של מגבוני בייביסיטר בעיצוב נורדי מדליק וטרנדי שבוודאות יכניסו סטייל לשידת ההחתלה של הבייבי.
המגבונים היפואלרגנים, מכילים 96% מים מטוהרים ומועשרים בתמציות אלוורה וקלנדולה להרגעה ושמירה על עורו העדין של התינוק. המגבונים בטוחים לשימוש מהיום הראשון, ללא בישום, ללא אלכוהול ואינם מכילים SLS ופורמלדהיד.
מארז מגבוני בייביסיטר בעיצוב הנורדי ישווק במהדורה מוגבלת ויכלול 4 אריזות, כאשר כל אריזה מכילה 66 מגבונים.
 

 
 
מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקלים למארז.
ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות: מגה בעיר, יינות ביתן, חצי חינם, KSP, רמי לוי ועוד ובאתר בייביסיטר.
 
 
 
 
במיוחד לקיץ: אסם-נסטלה מחזירה למדפים את במבה אייס קפה
במיוחד לקיץ, אסם-נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, משיקה מחדש במהדורה מוגבלת את אחת המהדורות האהובות ומצליחות ביותר של במבה – במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה – שילוב ייחודי בין הקרם המתוק, לבין המלוח והפריך של הבמבה. את הבמבה במילוי קרם בטעם אייס קפה מומלץ להקפיא ולאכול אותה כשהיא קפואה לחוויית אכילה טעימה ומרעננת במיוחד.
רבים מחפשים בתקופת הקיץ את המאכלים והמשקאות המרעננים שיקלו מעט על החום. אייס קפה הוא אחד המשקאות הכי פופולאריים בישראל והשילוב עם החטיף האהוב ביותר על הצרכן הישראלי הוא מתבקש. לכן מחזירה אסם-נסטלה את מהדורת במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה, אשר יצאה לראשונה בשנת 2018 למדפים.
במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה עוצבה באריזה צבעונית ובולטת על מדף החטיפים. נראות האריזה הותאמה למוצרים בסגמנט המילוי, עם נראות שמדגישה את הפודאפיליות של המוצר כאשר על האריזה אלמנטים המדגישים שמומלץ לאכול את המוצר קפוא.
 
עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות החטיפים באסם – נסטלה: "המטרה שלנו באסם-נסטלה היא תמיד להקשיב לצרכן ולהמשיך ולרגש כל פעם מחדש. קיבלנו פניות רבות של צרכנים שביקשו להחזיר את מהדורת במבה אייס קפה למדפים, ולכן החלטנו להחזיר בקיץ הזה את אחת המהדורות הכי אהובות של במבה. אנחנו שמחים להשיק פעם נוספת את המהדורה הזו כך שגם מי שלא הספיק לטעום אותה בפעם הקודמת, יוכל לעשות זאת הפעם.
 
 

 
כשרות: פרווה, בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית שדרות. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.