חדש על המדף


 

 

 

 


  צילומים: חברת רימיט, יעל האו, סטודיו אוסם, יחצ



Kit-Kat לוטוס - וופל פריך עם שכבה מפנקת של קרם ושברי עוגיות לוטוס
שוקולד הKit-Kat החדש מציע חוויה סנסורית חדשה ומפנקת במיוחד והטריף את העולם בזכות מוצר טעים במיוחד ושיתוף הפעולה המפתיע בין 2 המותגים האהובים.
לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות מאפה ושוקולד באסם-נסטלה:
מותג השוקולד Kit-Kat הוא מותג השוקולדים מהמובילים בעולם בזכות הטעם הנהדר שכולנו אוהבים. בשנתיים האחרונות תמכנו רבות במותג והבאנו את מיטב החדשנויות מהעולם, חדשנויות שריגשו מאוד את הצרכנים.
כעת אנחנו מתרגשים להביא את הבשורה הענקית שהושקה לאחרונה באירופה וארה"ב והצרכנים הישראלים חיכו לה– Kit Katלוטוס. המוצר החדש המשלב מרקמי שוקולד ועוגיית קרמל, מעניק לצרכן חוויה סנסורית חדשה ומיוחדת. הקיט קט החדש מעניק לחיך טוויסט מפתיע, להפסקה מתוקה ביום או בערב, לצד הקפה או אחרי ארוחה"
 

 
 
חברת remeat (רימיט) משיקה "נתחי עוף מהצומח": רצועות טבעוניות בטעם ובמרקם של עוף
חברת remeat )רימיט(, המתמחה בייצור תחליפי בשר מהצומח, משיקה "נתחי עוף מהצומח" - רצועות טבעוניות בטעם ובמרקם של עוף. הנתחים המזינים מתאימים לנמנעים מבשר, למפחיתנים ולשומרי כשרות, והם מהווים תחליף בשר איכותי, זמין ונוח לשימוש. את המוצר ניתן להשיג באתר החברה https://remeat.co.il/. נתחי העוף מהצומח הן חלק מסדרה של תחליפי בשר נהדרים שמציעה החברה, במגוון סוגים וטעמים.
המוצר מבוסס על חלבון סויה שאינו מהונדס גנטית, והוא ללא חומרים משמרים וללא כולסטרול. הנתחים נארזים באריזת ואקום בטכנולוגיה ייעודית המייתרת צורך בקירור (עד לפתיחה): המוצר נשמר בטמפרטורת החדר עד 12 חודשים והוא מהווה פתרון מצוין למטיילים בארץ ובחו"ל, המעוניינים לקחת איתם מזון שאינו מצריך קירור (לאחר הפתיחה ניתן לשמור בקירור עד 3 ימים ובהקפאה, עד 3 חודשים).
הנתחים מתאימים לכל מאכל או תבשיל שמכיל רצועות עוף: מוקפץ, סלט, מילוי ירקות או מאפים, מעורב מזרחי-ירושלמי, בתוך בגט ועוד. ההכנה קלה ומהירה: לטגן בצל וירקות שאוהבים עד להזהבה, לתבל בתבלינים או רטבים שאוהבים ולהוסיף את הנתחים לבישול/טיגון לעוד כמה דקות.
 
 

 
כשר פרווה בהשגחת הרבנות קריית מלאכי ובד"ץ העדה החרדית.
מחיר: 34.90 ש"ח לאריזה במשקל 500 גרם. בימים אלה המוצר מוצע במבצע : 7 אריזות ממוצרי רימיט ב-220 ש"ח בלבד, ומשלוח חינם עד הבית.
החברה מבצעת משלוחים לכל הארץ. אין מינימום להזמנה וזמן המשלוח עד 5 ימים.
פרטים והזמנות https://remeat.co.il
 
 
בייגלה בטעם ביסלי גריל חוזר
אסם-נסטלה, יצרנית החטיפים הגדולה בישראל,מחזירה לקראת הקיץ את בייגלה "שטוחים" שומשום בטעם ביסלי גריל - השילוב המנצח בין בייגלה "שטוחים" לבין הטעם האייקוני והאהוב של ביסלי גריל. המהדורה חזרה למדפים לאחר שהתקבלו פניות רבות של צרכנים בבקשה להחזיר את המהדורה האהובה.
אריזת המוצר בולטת ושונה מאוד מנראות שאר אריזות בייגלה אסם האדומות, האריזה ממחישה את "פיצוץ" הטעמים שמאוד מאפיין את ביסלי ואת המוצר החדש.
בזכות הטעם ה"חטיפי" של בייגלה בטעם ביסלי גריל, אסם נסטלה צפויה להגדיל את קהל היעד של בייגלה ולפנות לקהלים נוספים, חדשים וצעירים יותר, אשר מחפשים ואוהבים טעמים עוצמתיים, מתובלים וכיפיים.
עינת מוסקוביץ, מנהלת תחום החטיפים באסם – נסטלה: "בעקבות הצלחת המהדורה המרגשת של בייגלה בטעם ביסלי גריל החלטנו באסם-נסטלה להחזיר אותה למדפים כמוצר קבוע. אסם נסטלה מוכיחה לאורך השנים כי חדשנות רלוונטית בקטגוריית הבייגלה מביאה לצמיחה. החל מההשקה הגדולה של שטוחים שהביאה חדשנות אמיתית לקטגוריה ושינתה את מיקומה של אסם על מפת המתחרים של קטגוריית הבייגלה, וגם בהשקות מאוחרות יותר כמו סדרת בייגלה כפיות.
 

 
 
בייגלה שטוחים שומשום בטעם ביסלי גריל באריזת 300 גרם:
כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית יוקנעם.
ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק.
 
 
אסם-נסטלה מחזירה למדפים את במבה אייס קפה
במיוחד לקיץ, אסם-נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, משיקה מחדש במהדורה מוגבלת את אחת המהדורות האהובות ומצליחות ביותר של במבה – במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה – שילוב ייחודי בין הקרם המתוק, לבין המלוח והפריך של הבמבה. את הבמבה במילוי קרם בטעם אייס קפה מומלץ להקפיא ולאכול אותה כשהיא קפואה לחווית אכילה טעימה ומרעננת במיוחד.
רבים מחפשים בתקופת הקיץ את המאכלים והמשקאות המרעננים שיקלו מעט על החום. אייס קפה הוא אחד המשקאות הכי פופולאריים בישראל והשילוב עם החטיף האהוב ביותר על הצרכן הישראלי הוא מתבקש. לכן מחזירה אסם-נסטלה את מהדורת במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה, אשר יצאה לראשונה בשנת 2018 למדפים.
במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה עוצבה באריזה צבעונית ובולטת על מדף החטיפים. נראות האריזה הותאמה למוצרים בסגמנט המילוי, עם נראות שמדגישה את הפודאפיליות של המוצר כאשר על האריזה אלמנטים המדגישים שמומלץ לאכול את המוצר קפוא.
עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות החטיפים באסם – נסטלה: "המטרה שלנו באסם-נסטלה היא תמיד להקשיב לצרכן ולהמשיך ולרגש כל פעם מחדש. קיבלנו פניות רבות של צרכנים שביקשו להחזיר את מהדורת במבה אייס קפה למדפים, ולכן החלטנו להחזיר בקיץ הזה את אחת המהדורות הכי אהובות של במבה. אנחנו שמחים להשיק פעם נוספת את המהדורה הזו כך שגם מי שלא הספיק לטעום אותה בפעם הקודמת, יוכל לעשות זאת הפעם.
 

 
 
כשרות: פרווה, בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית שדרות. נ
יתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.
 
 
פופקו – פופקורן במבה חוזר למדפים
אסם-נסטלה, יצרנית החטיפים הגדולה בישראל, מחזירה לקראת הקיץ את פופקו – פופקורן במבה, חטיף פופקורן בציפוי בטעם המוכר והאהוב של במבה. השילוב בין הפופקורן שמתפצח בפה לציפוי העשיר בטעם במבה יוצר חטיף מתוק-מלוח וחווית אכילה מרגשת ומהנה במיוחד.
בשנים האחרונות סגמנט הפופקורן המוכן לאכילה הוא סגמנט צומח בארץ ובעולם עם מגוון רחב של מוצרי פופקורן בטעמים שונים. ב'אסם-נסטלה' זיהו את העלייה במגמה ומינפו אותה במטרה להשיק מוצרים חדשים בקטגוריה תחת מותג פופקו אסם, המותג המוביל בסגמנט. כעת, לאחר הצלחת המהדורה ולאחר שהתקבלו פניות רבות של צרכנים בבקשה להחזיר את המהדורה האהובה החליטו באסם-נסטלה להחזיר את המוצר למדפים.
עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה:"אסם-נסטלה שמה לעצמה מטרה לתת מענה לטרנדים חדשים, אחד מהם הוא בסגמנט הפופקורן שצובר תאוצה בישראל ובעולם. בעקבות הפופולאריות של מהדורת פופקו במבה החלטנו באסם-נסטלה להחזיר את המוצר האהוב למדפים. חזרתו של המוצר האהוב תיתן הזדמנות טובה גם לאלו שלא הספיקו לטעום את המוצר בפעם הקודמת.
 

 
 
פופקו פופקורן במבה 80 גרם.
כשר פרווה, בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית קרית גת.
 
 
חברת "אחוה" משיקה סדרת סירופ לשתייה: בטעם ענבים, אננס ופטל
סירופ לשתייה איכותי בבקבוק מעוצב המספיק לכ-70 כוסות משקה מוצע לצרכן במחיר מוזל משמעותית ביחס למוצרי הסירופ לשתייה שעל המדפים
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה סדרה חדשה של סירופ לשתייה. סדרת המוצרים כוללת סירופ לשתייה איכותי, מרוכז במיוחד, בשלושה טעמים: סירופ בטעם ענבים, בטעם אננס ובטעם פטל. הסירופים משווקים בבקבוקי 900 מ"ל בעיצוב חדש, כשמכל בקבוק משקה ניתן להכין 70 כוסות מיץ!
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו שמחים לחדש לצרכן סדרת מוצרים חדשה בתחום הסירופ לשתייה. לאחרונה עלו מחירי הסירופים בצורה ניכרת וביקשנו לתת מענה של מחיר זול במיוחד, למרות מס הסוכר הגבוה, כחלק ממדיניות המחירים של אחוה, לספק מוצרי איכות במחיר נוח ומשתלם".
חברת "אחוה" הנה יצרנית טחינה, חלוה ודברי מאפה. תשלובת המפעלים, הממוקמים באריאל, מעסיקים 235 עובדים, מכל הדתות והמגזרים. מפעלי אחוה מתפרסים על שטח של 18,000 מ"ר ומייצרים 4 טון טחינה גולמית מידי שעה. מוצרי החברה מופצים בהפצה עצמאית של המפעל לכל רשתות המזון בארץ ומוצריה מיוצאים גם למרבית מדינות העולם.
 

 
 
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12.90 – 14.90 שקל לבקבוק 900 מ"ל.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.
 
 
חטיף פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל וחטיף פיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל
אסם-נסטלה, יצרנית החטיפים הגדולה בישראל, מרחיבה את סדרת פיטנס מולטיגריין עם סדרת חטיפי פיטנס קטניות המכילה דגנים מלאים וקטניות. הסדרה כוללת שני מוצרים חדשים שיושקו כמוצר קבוע על מדפי החטיפים: חטיף פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל וחטיף פיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל. סדרת החטיפים החדשה עשירה בטעמים ייחודיים ועשירים ובעלי צורה ומרקם קראנצ'יים במיוחד.
סדרת פיטנס קטניות מצטרפת לסדרת פיטנס מולטיגריין שהושקה בשנת 2020 והתקבלה בהצלחה רבה על ידי הצרכנים על מדפי החטיפים. סדרת חטיפי פיטנס משויכת לזירת ה-better for you אשר מיועדת לצרכנים המקפידים על אורח חיים מאוזן ומחפשים חטיפים טעימים ומפנקים, העשויים מרכיבים איכותיים וטובים יותר תזונתית.
 


 
 
פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל ופיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל מכילים 119 קלוריות לשקית, עם דגנים מלאים כרכיב ראשון ומכילים קטניות.
עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות חטיפים באסם: "הצטרפותה של סדרת פיטנס קטניות למשפחת חטיפי פיטנס, פונה לצרכנים אשר מחפשים שילוב ואיזון בין חטיף טעים, כיפי וקראנצ'י ועם זאת שומרים על תזונה נבונה, מעט קלוריות ומחפשים להכניס דגנים מלאים לתפריט היומי שלהם. כמו כן, זיהינו כי הצרכנים כיום מעוניינים להעשיר את התפריט היומי שלהם בקטניות, ובפרט עדשים כתומות וחומוס אשר דורגו כרכיבי הקטניות שצרכנים הכי מעדיפים. לכן, אנו באסם-נסטלה מאמינים וצופים שסדרת חטיפי פיטנס תתקבל בהצלחה על ידי הצרכנים".
 

 
 
פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל ופיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל באריזות 25 גרם
כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית.
ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.
 
 
חדש מאסם: קרמוגית מיני'ס במילוי קרם בייגלה וקרם קרמל מלוח
מותג קרמוגית של אסם-נסטלה הוא מותג עוגיות אהוב ומצליח המשלב בין בצק פריך למילוי קרמי טעים ומפנק.
כעת, מרחיבה אסם את המותג למקומות חדשים ומשיקה את שני הטעמים האהובים של: בייגלה מלוח וקרמל מלוח, עכשיו בגרסה חדשה של קרמוגית מיני'ס: עוגייה קטנה מאוד וטעימה במיוחד המציעה חוויית אכילה חדשה וחטיפית.
בשנים האחרונות הקהל הישראלי הביע את אהבתו לטעמי הבייגלה והקרמל.
אסם-נסטלה זיהתה את הפוטנציאל והחליטה למנף את אהבת הישראלים לטעמים הללו ולשלב אותם בקרמוגית.
בשונה מאריזות הקרמוגית שנמכרו כיום בשוק, המוצרים החדשים יימכרו בשקית בדומה לחטיפים ובגודל קטן מאוד, מיני, לחוויית נשנוש מושלמת שלא תוכלו להפסיק.
לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "הצרכן הישראלי מאוד אוהב עוגיות ומחפש את הריגוש הבא בדמות טעמים, מרקמים וצורות חדשות. מותג קרמוגית הוא מותג אהוב ומצליח ומציג מגוון רחב של טעמים שהקהל הישראלי אוהב. בשנים האחרונות השקנו תחת המותג טעמים שונים ומרגשים כמו בייגלה מלוח, קרמל מלוח ובמבה מתוקה.
בפעם הראשונה, החדשנות לא מתמקדת במילוי חדש אלא בצורה חדשה: מיני עוגייה. שקדנו על תהליך פיתוח שיביא טוויסט לעוגייה שכולנו אוהבים וקרמוגית מיניס מציע בדיוק את זה- חווית אכילה חדשה, מרגשת ו"חטיפית" שמגיע בשקית ולא במגש. אין לנו ספק שהעוגייה הקטנה תהיה הדבר הגדול הבא."
 

 
 
המהדורה החדשה של קרמוגית מצטרפת לטעמים הקיימים: קרמוגית בטעם שוקו, אגוזים, חלבה, קרמל מלוח וקרם בייגלה.
כשרות: בד"ץ העדה החרדית
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.