תחרות ממציאים צעירים: זו ההזדמנות להמציא רעיון שיקל על לקויי שמיעה

 


תחרות בינלאומית, נושאת פרסים, קוראת לילדים להעלות מודעות לאובדן שמיעה וליצור המצאה שתשפר את איכות חייהם של לקויי שמיעה
כיום, חיים בעולם 466 מיליון אנשים הסובלים מלקות שמיעה, מתוכם כ-34 מיליון ילדים. ההערכה היא כי עד שנת 2050 1 מכל 10 יסבול מלקות שמיעה מסוימת. מד-אל, החברה המובילה בעולם לשתלי שבלול, השיקה השבוע תחרות בינלאומית בשם ideas4ears. התחרות מזמינה ילדים בגילאי 6-12 מרחבי העולם ליצור המצאה לשיפור איכות החיים של אנשים עם לקות שמיעה. 
 

 
 

הרעיונות להמצאות צריכים להיות בעלי ערך פוטנציאלי שיעזור לשפר את חייהם של אנשים עם לקות שמיעה בכל גיל. ניתן לשלוח רעיונות באמצעות קטעי וידיאו, ציור או תמונה של יצירה בתלת מימד. הגורם החשוב ביותר הוא ליצור השפעה על צעירים לחשוב בגדול ולפתח רעיונות שיסייעו לציבור לקויי השמיעה.

ההשראה לתחרות נבעה מסיפורו האישי של השופט הראשי של התחרות, ג'פרי בול, אשר סובל מלקות שמיעה בעצמו. בגיל צעיר במיוחד הוא המציא שתל מהפכני לאוזן התיכונה לטיפול בלקות השמיעה שלו. בבגרות, הוא החל לבנות מכשירים רבים שלא היו טובים מספיק וברגע שהמציא את השתל לאוזן התיכונה באוניברסיטת סטנפורד שמע אינספור סיבות מדוע ההמצאה היא לא טובה מספיק. דבר זה נתן לו את הכוח להמשיך ולהניע תהליכים ולהגיע לתוצאה מוצלחת של פיתוח שתל  VIBRANT SOUNDBRIDGE לאוזן התיכונה.

 

לפרטים נוספים:

 ideas4ears Website