חדש על המדף

 

 

 

 

 

 

צילומים: אסף אמברם, סטודיו זבנג ב.בר, סטודיו אוסם, יח"צ


"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה טרייה מצוננת חדשה מסוג בוסיאטה

חברת פסטה ריקו, החברה המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית ומשווקת מוצרי המזון מאיטליה בהם רטבים, קמחים, אורז ועוגיות, משיקה לרגל יום הפסטה הבינלאומי, סדרת מוצרים חדשה של פסטה מצוננת טרייה מסוג בוסיאטה, פסטה פרמיום קצרה מ-100% חיטת דורום. סדרת המוצרים החדשה כוללת פסטה טרייה בשלושה טעמים: בוסיאטה קלאסי, בוסיאטה תרד ובוסיאטה סלק. סדרת הפסטה הטרייה של פסטה ריקו תשווק לרשתות המזון ברחבי הארץ באמצעות חברת "תנובה" ותלווה במבצעי השקה מיוחדים. 
 

 
 
סדרת הפסטה הטרייה החדשה של "פסטה ריקו", בוסיאטה הנה פסטה פרמיום, נגיסה וטעימה להפליא ברמה עולמית של פסטה איטלקית, עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. הפסטה עשויה מ-100% קמח חיטת דורום איכותי, עם אחוז גבוה של חלבון בקמח. הפסטה הטרייה אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, היא משביעה ואיכותית, קלה ומהירה להכנה בזמינות ושימושיות ישירות מהמקרר.
פסטה בוסיאטה היא סוג פסטה מסורתית במקור ממחוז טראפני ואופיינית מאוד לאזור קלבריה וסיציליה. שמה של הפסטה לקוח מהמונח בוסו, מחט סריגה בה השתמשו בטראפני לסריגת צמר עבה וכותנה. הבוסיאטה מיוצרת במקור באמצעות מקל עליו הפסטה הטרייה מגולגלת ומעוצבת ליצירת צורתה הספירלית האופיינית והייחודית של הבוסיאטה. פסטה בוסיאטה יותר "בשרית" ונגיסה, שומרת על צורתה ומשתלבת מעולה במנות בשריות כמו בולונז, פסטו, סלט פסטה קר ועוד. 
 
סדרת הבוסיאטה כוללת פסטה טרייה ב-3 טעמים:
בוסיאטה קלאסי
פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב רוזה, פסטו, שמנת פטריות וכו'. 
 



בוסיאטה תרד
פסטה מצוננת טרייה מקמח חיטת דורום איכותית עם תרד, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב בולונז, פסטו, שמנת וגם עם רטבי עגבניות וכו'. 




בוסיאטה סלק
פסטה מצוננת טרייה מקמח חיטת דורום איכותית עם סלק, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב שמנת, בסלט פסטה קר וכו'. 
 



לדברי שי אלון, מנכ"ל חברת פסטה ריקו, "כמו במפעלי הפסטה המובילים באיטליה ובעולם, אנו מקפידים בפסטה ריקו להשתמש בראש מתכת מחורר עשוי ברונזה, שדרכו עובר בצק הפסטה ומקבל את צורתו הסופית. תודות למעבר בפתחי ראש הברונזה המיוחד, נוצרים זיזים קטנטנים מכל צידי הפסטה, והם מעניקים לה שטח פנים גדול ומחוספס יותר. רק פסטה שיוצרה בשיטת BRONZE DIE סופגת היטב את הרוטב בתהליך הבישול ומתאימה התאמה מושלמת למנות שף ולבישול עילי וביתי".
חברת "פסטה ריקו" מתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית הנושאת את תו האיכות BRONZE DIE, רטבים, קמחים, אורז ועוגיות. פסטה ריקו ידועה בטעם הפסטה המשובח והמיוחד שלה, הטריות, הקמח העשיר בחלבונים והמרקם המעולה, שהפכו אותה לפסטה פרמיום הנמכרת במסעדות שף, במעדניות ובבתי אב בכל רחבי הארץ. בנוסף מייצרת החברה עבור השוק המוסדי והפרטי מגוון רחב של פסטות טריות, כדורי פיצה, רוטבי עגבניות וקינוחים בהם פנקוטה, ועוד.
 
כשרות: מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 9.90 – 14.90 ₪ לאריזת 300 גרם
להשיג ברשתות שופרסל, יוחננוף, חצי חינם, סופר סופר, סטופ מרקט, פרש מרקט, טיב טעם, יינות ביתן, ויקטורי, ובמגוון חנויות ומכולות בפריסה ארצית.



דגני הבוקר של נסטלה משיקים את סיני מיניס צ'ורוס

סיני מיניס, מותג דגני הבוקר האהוב על ילדים בישראל, מרחיב את מגוון דגני הבוקר ומשיק לראשונה את סיני מיניס צ'ורוס, דגני בוקר פריכים בטעם קינמון בצורת צ'ורוס. המוצר החדש מתווסף למשפחת דגני הבוקר האהובים בישראל המשלבים בין טעם נפלא וערכים תזונתיים טובים.

סיני מיניס צ'ורוס הושק כבר בפורטוגל, ספרד ואוסטרליה והפך למוצר מוביל ואהוב. מסקר שערכנו בישראל עולה כי כ-90% מהישראלים אוהבים צ'ורוס ומחפשים אחר הקינוח האהוב.

סיני מיניס צ'ורוס, דגני בוקר פריכים בטעם קינמון משובח העשויים מחיטה מלאה, עשירים בברזל, ומהווים מקור לוויטמינים. סיני מיניס צ'ורוס מגיעים בצורה ייחודית של צ'ורוס קטן, פריך וקראנצ'י, מתאימים לאכילה עם או בלי חלב, כארוחת בוקר או כנשנוש בין הארוחות.

נחום זיימן, מנהל חטיבת דגני הבוקר והקפה באסם-נסטלה: "בדגני הבוקר של נסטלה אנו מחפשים אחר חידושים ועוקבים אחר הטרנדים החמים בעולם מתוך ידיעה כי קהל הצרכנים הישראלי מחפש את הריגושים והדברים החדשים ביותר. דגני הבוקר סיני מיניס צ'ורוס מציעים טעם קינמון נפלא לפתוח איתו את הבוקר ומשלבים ערכים תזונתיים טובים אשר יאפשרו לכל בני המשפחה לאכול דגני בוקר המכילים יותר מ-90% חיטה מלאה כחלק מארוחת בוקר טובה ומאוזנת. סיני מיניס צ'ורוס זכה במבחני טעימה לציוני גבוהים מאוד ואנו מקווים שיתקבל באהבה על ידי הצרכנים."




כשרות בית דין לונדון, רבנות ראשית לישראל, פרווה
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.



אסם-נסטלה משיקה בייגלה בטעם חדש ומפתיע: בייגלה בטעם ביסלי גריל


אסם-נסטלה יוצרת לראשונה שילוב מנצח בין בייגלה "שטוחים" לבין הטעם האייקוני והאהוב של ביסלי גריל, ומשיקה מהדורה מיוחדת: בייגלה "שטוחים" שומשום בטעם ביסלי גריל. המהדורה החדשה תעלה על המדפים החל מחודש אוקטובר 2021 ונועדה לרגש ולהפתיע את צרכני הבייגלה אשר מחפשים טעמים מרגשים, מיוחדים ועוצמתיים.
בהשקת הטעם החדש, מבצעת אסם-נסטלה חיבור ראשון מסוגו בין מדף הבייגלה לבין מדף החטיפים עם המותג המוביל ביסלי. אריזת המהדורה בולטת ושונה מאוד מנראות שאר אריזות בייגלה אסם האדומות, האריזה ממחישה את "פיצוץ" הטעמים שמאוד מאפיין את ביסלי ואת המוצר החדש.
בזכות הטעם ה"חטיפי" של בייגלה בטעם ביסלי גריל, אסם נסטלה צפויה להגדיל את קהל היעד של בייגלה ולפנות לקהלים נוספים, חדשים וצעירים יותר, אשר מחפשים ואוהבים טעמים עוצמתיים, מתובלים וכיפיים.

עינת מוסקוביץ, מנהלת תחום החטיפים באסם – נסטלה: "הצרכן הישראלי אוהב גיוון וחדשנות, הוא מקבל בפתיחות מוצרים וטעמים חדשים, והטעם החדש הוא מהדורה ייחודית ומרגשת לבייגלה שטוחים הפופולארי. אסם נסטלה מוכיחה לאורך השנים כי חדשנות רלוונטית בקטגוריית הבייגלה מביאה לצמיחה. החל מההשקה הגדולה של שטוחים שהביאה חדשנות אמיתית לקטגוריה ושינתה את מיקומה של אסם על מפת המתחרים של קטגוריית הבייגלה, וגם בהשקות מאוחרות יותר כמו סדרת בייגלה כפיות.
 

 
 
בייגלה שטוחים שומשום בטעם ביסלי גריל באריזת 300 גרם: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית יוקנעם.
ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק.



אסם-נסטלה משיקה קרמוגית במילוי בייגלה

בגלידות, קינוחים ואפילו בבמבה, טרנד קרם הבייגלה המלוח כובש את הצרכנים בזכות הטעם הנהדר והשילוב המושלם בין מתוק ומלוח. הצרכנים מתרגשים משילוב הטעמים המוצלח ומקבלים בהתלהבות גדולה מוצרים חדשים המשלבים את הטעם האהוב.

הצרכן הישראלי ממשיך לחפש חידושים וריגושים על המדף, ובאסם-נסטלה זיהו את הטרנד הכי חם של שנת 2021 ואת חיבת הצרכנים לשילוב של מתוק-מלוח ופיתחו טעם חדש נוסף לסדרת העוגיות המפנקות קרמוגית: קרמוגית במילוי קרם בייגלה הוא השילוב המושלם בין עוגייה מתוקה ומפנקת לבין קרם בייגלה מלוח וטעים במיוחד. הפינוק המושלם ליד הקפה או כנשנוש שבא משהו מתוק וטעים.

המהדורה החדשה של קרמוגית במילוי בייגלה מצטרפת לטעמים הקיימים: קרמוגית בטעם שוקו, קרמוגית במילוי בטעם אגוזים, קרמוגית חלבה וקרמוגית קרמל מלוח שהושק גם הוא לאחרונה.
המילוי החדש נמצא כמועדף במיוחד במבחני טעם בקרב צרכנים וזכה לציוני טעימה גבוהים.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "קרמוגית היא אחת מסדרות המוצרים המצליחות בקטגוריית העוגיות. דווקא בימים אלה, הצרכנים מחכים ומצפים למוצרים חדשים מהמותגים האהובים עליהם. הצרכן הישראלי מתחבר לטרנדים העולמיים במיוחד בתחומי האוכל והמתוקים. השנה החולפת הראתה כי טרנד הבייגלה המלוח כבש את הישראלים וגרם להם להתאהב בטעם הקרם המשלב בין מתוק ומלוח.
במבחני קונספט שקיימנו עלתה התלהבות אדירה בקרב צרכנים מהרעיון ולאחר תהליך פיתוח ממושך, אנחנו שמחים להשיק את קרמוגית בייגלה מלוח, עוגייה פריכה וטעימה הממולאת בקרם המכיל בייגלה מלוח, הפינוק המושלם"





כשרות: בד"ץ העדה החרדית
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.



פתיבר קרמל של אסם עושה קאמבק וחוזר למדף

לאור בקשות חוזרות ונשנות של צרכנים, אסם-נסטלה מחזירה את פתיבר קרמל האהוב שמצטרף לסדרת פתיבר אסם המצליחה
פתיבר אסם הוא מותג הביסקוויטים המוביל בישראל עם כ- 70% נתח שוק, ואהוב ביותר בקרב הצרכנים הישראלים. כיום יש תחת הסדרה- הביסקוויט הקלאסי והשוקו.
כעת, אסם-נסטלה החליטה להשיב למדפים את ביסקוויט פתיבר קרמל, ביסקוויט פריך ונהדר לעוגת ביסקוויטים משודרגת או כנשנוש בין הארוחות.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות חטיבת המאפה באסם-נסטלה:
"כולנו גדלנו על פתיבר אסם והוא אחד מהמוצרים המיתולוגים והאהובים בקרב הקהל הישראלי שמאז ומעולם נהנה ליצור איתו קינוחים ועוגות טעימים או סתם כנשנוש לצד התה.
בתקופת הקורונה ראינו עלייה משמעותית בביקוש לפתיבר בעקבות טרנד האפייה הביתית שהתחזק. צרכנים, יותר מתמיד, מחפשים פתרונות יצירתיים אשר ישדרגו את הקינוחים הביתיים שלהם.
לאור בקשות חוזרות ונשנות, החלטנו להחזיר למדפים את פתיבר קרמל, אחד הטעמים האהובים ביותר של פתיבר. המוצר נהדר להכנת קינוחים ועוגות בטעמים נפלאים וייחודיים".
 

 

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
כשרות: בד"צ העדה החרדית.



עיגוליות אננס - ערגליות קטנטנות ועגולות במילוי אננס

לאחר ההצלחה הגדולה של עיגוליות במילוי תות, אסם-נסטלה משיקה מהדורה מיוחדת בניחוח טרופי
של עיגוליות במילוי אננס.

מותג ערגליות הוא אחד המותגים המובילים והאהובים בקטגוריית העוגיות. כולנו גדלנו עליהם והן מלוות אותנו, בין אם כנשנוש קטן ליד הקפה, לאירוח של חברים או בטיולים משפחתיים.
ההשקה המוצלחת של העיגוליות - עיגולי ערגליות קטנטנות וטעימות המציעות חווית אכילה חדשה כיפית ומרגשת, העניקה לצרכנים עוגייה חדשה וטעימה מהמותג האהוב עליהם. כעת, משיקה אסם-נסטלה עיגוליות במילוי טרופי שישראלים מאוד אוהבים- עיגוליות במילוי אננס. מדובר בחוויית אכילה חדשה, כיפית ומרגשת של העוגייה האהובה, לאכילה בביס אחד קטנטן בכל רגע שמתחשק משהו מתוק וטעים, במילוי אננס מתקתק.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "סוף הקיץ מגיע ואיתו התשוקה של הצרכנים למשהו מרענן וטעים. הרעיון לעיגוליות אננס עלה מהצרכנים שדירגו את מילוי האננס כמילוי המבוקש ביותר
אשר מזכיר חוויה טרופית כיפית וטעימה. הצורה החדשה של הערגליות מעניקה לצרכן חוויה חדשנית ומעניינת הן בצורה והן בטעם ואנו בטוחים שעיגוליות אננס יתקבלו בברכה ובהתרגשות בדומה לעיגוליות תות.
אנו נמשיך להתאים את עצמנו לביקושים ולטרנדים החדשים בארץ ובעולם ולהביא לצרכן הישראלי את הבשורות הכי חדשות".
 

 

כשרות: בד"ץ העדה החרדית
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.



עוגיות פינגרס נימוחות ומקלונים מלוחים ופריכים ללא גלוטן של יצרנית העוגיות "פרנקל'ס"


המוצרים כוללים את "פינגרס" – עוגיות מתוקות ונימוחות שילדים אוהבים, ואת סדרת "מקלונש" - מקלות מלוחים ופריכים. המוצרים הם פרווה, נהדרים להגשה כקינוח או כנשנוש ליד הקפה, לאירוח בסוכה, בסיום ארוחה חלבית או בשרית ועוד. 
 
חברת "פרנקל'ס" הוותיקה (משנת 1990), המתמחה בעוגיות ומאפים ללא גלוטן, חרטה על דגלה את הרצון לפנק ולשמח את כל בני המשפחה והחברים, כך שיוכלו ליהנות מאותם מוצרים - מבלי שמישהו ירגיש שונה!
המוצרים מיוצרים תחת תנאי ייצור קפדניים, במפעל נקי מקמחים ומגלוטן עפ"י מתכונים ייחודיים, ללא תוספות של חומרים משמרים או צבעי מאכל. 
 

 

♦ "פינגרס": עוגיות מתוקות נהדרות, נמסות בפה, אהובות על ילדים. מכילות בין השאר עמילן טפיוקה, סוכר וביצים. האריזה כוללת 2 אריזות פנימיות, לשמירת הטריות. משקל אריזה: 260 גרם. מחיר: 12.90 – 16.90 ש"ח.
♦ סדרת "מקלונש": מקלונים אפויים, מלוחים ופריכים. מכילים בין השאר עמילן טפיוקה, עמילן תפוח אדמה ותבלינים. בסדרה: "מקלונש מלוח" ו"מקלונש עם בצל". נהדרים להגשה לצד חומוס, סלסה, טחינה, גבינות ועוד. משקל אריזה: 200 גרם. מחיר: 12.90 – 16.90 ש"ח.

כשרות: פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים/רבנות נחל שורק.
להשיג באתר החברה https://frenkls.co.il
ובחנויות:
ירושלים: שערי רווחה ,גלולס, מקור הטבע.
נתניה: גולוטן.
הוד השרון: הפי גלוטי.
חדרה: הפי גלוטי.
בי ברק: מוצרים ללא גלוטן
נס ציונה: פינוקיצ'ן
מודיעין: טנג'וי




מגבוני Huggies Baby Spa באריזה חדשה ומשודרגת

Huggies, מותג החיתולים והמגבונים המוביל בישראל, מבית קימברלי קלארק, משיק באריזה חדשה ומשודרגת את מגבוני הפרימיום Huggies Baby Spa. האריזה החדשה מעוצבת בצבע לבן וכוללת מארז של 4 חבילות מגבונים שמגיעות עם מדבקת סגיר חדשה ומשופרת, המדבקה החדשה שומרת יותר על רמת הלחות במגבונים ובכך מאפשרת חווית שימוש טובה יותר.
מגבוני Huggies Baby Spa בתוספת תחליב וויטמין E, מזינים את העור ומעשירים אותו בלחות וויטמינים, נחשבים למוצר הפרימיום המוביל של Huggies ומועדפים בקרב צרכנים רבים, הודות לכך שהם שומרים על עורו העדין והרגיש של התינוק ומשאירים אותו רך ונעים, מרגיעים את העור ומגנים עליו מפני התייבשות. המגבונים בניחוח עדין ואהוב והם בטוחים לשימוש מהיום הראשון.

הפורמולה הייחודית מותאמת ל-pH הטבעי של העור, אינה מכילה אלכוהול, פרבנים ו-SLS כמו כן, המגבונים היפואלרגניים ונבדקו דרמטולוגית בבדיקות מעבדה קפדניות של קימברלי קלארק.

Huggies ממשיך לחדש ולשפר את מוצריו ולהציע את הטוב ביותר לעור התינוק. השקת Baby Spa באריזה החדשה היא חלק מהשקה מחודשת של כל קטגוריית מגבוני Huggies, שיעלו למדפים במהלך החודשים הקרובים.




ברישיון משרד הבריאות
תכולה: בכל מארז – 4 חבילות עם 56 מגבונים בחבילה
המחיר המומלץ נותר ללא שינוי. המחיר לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי בלבד
להשיג ברשתות השיווק הפארם



מארז סנו פרש מכשיר אוטומטי לבישום אוויר בניחוח מלון בוטיק


סנו משיקה מכשיר אוטומטי חדש לבישום הבית בניחוח מלון בוטיק באריזה מהודרת של מכשיר ומילוי.
סנו פרש בניחוח 'מלון בוטיק' מעניק ניחוח יוקרתי ונעים לביתכם שנשאר לאורך זמן. אריזת סנו פרש מלון בוטיק משלבת מכשיר אוטומטי מעוצב ואלגנטי, המתאים לבישום מגוון רחב של חדרים וחללים, ומיכל מילוי בניחוח מושלם, בהשראת מלונות בוטיק יוקרתיים.
שימוש במכשיר האוטומטי משדרג את החלל, באמצעות הפצה קבועה של ניחוח, מדי 9 דקות, או 18 דקות או 36 דקות, לבחירת המשתמש (הגדרה פשוטה ע"י לחצן).
הניחוח החדש "מלון בוטיק" מצטרף למשפחת הניחוחות הקסומים: כותנה מלטפת, סופט באלאנס, פלורל הרמוני, בלו אייר, מאסק ווניל קוקוס. 
 

• מכשיר אוטומטי בתוספת מיכל מילוי 250 מ"ל ובטריות
• מחיר: 39.90-46 שקלים (לפי אתר פרייסס)

להשיג ברשתות השיווק