לכבוד תחילת שנת הלימודים: חמישה דברים שחייבים להיות בתיק של הילדים שלכם להתחלה בריאה וטובה:

 צילומים: יעל האן, סטודיו אוסם, יערה פרי,


כהורים, אנו מעוניינים לדאוג לילדינו כמה שרק אפשר, עם ההתרגשות והחזרה לבית הספר, דאגנו עבורכם לליסט קצר ובו חמשת הדברים החיוניים ביותר לפתיחת השנה בצורה מוצלחת, מבחינת תזונה, הגיינה, בטיחות, ועוד: 
 
אלכו-ג'ל במתלה לתיק
במיוחד לבית הספר - ד"ר פישר מציגים בקבוק (30 מ"ל) של אלכו-ג'ל המכיל 70% אלכוהול לניקוי מהיר ויסודי ללא צורך במים וסבון, כולל מתלה לתלייה על התיק בדמויות שילדים אוהבים. כך תוכלו להיות בטוחים שהילדים ישמרו על סטריליות ונקיון במיוחד בימי הקורונה. טווח מחירים של 19.90-29.90 שקלים, להשיג ברשתות הפארם. 
 

 
 
ויטמינצ'יק פרי
חדש מבית ויטמינצ'יק! מחיות פרי באריזת פאוץ' לילדים - הפאוצ'ים של ויטמינצ׳יק מעניקים את המענה המושלם לצרכי ההורים והילדים יחד: בחירה טובה ונכונה בתזונה המכילה פירות אמיתיים עם סימון ברור של כמות הפרי בכל מוצר. וכן, ברמת נוחות השימוש כאשר ניתן לקחת את הפאוצ'ים לגינה, לטיול, ובעיקר לבית הספר כארוחת ביניים מזינה וטעימה. מכילים פירות בלבד וויטמין C.
הפאוצ'ים של ויטמינצ'יק פרי מגיעים באריזת 110 גרם, ומכילים מגוון פירות שילדים אוהבים במיוחד, ללא חומרי טעם וריח, מכיל סוכר מהפרי בלבד, ללא חומרים משמרים ומגיעים במגוון טעמים: אגס תפוח ופירות יער, פתוח בננה ותות, סלט פירות ועוד. מחיר ליחידה: 5.90 שקלים, להשיג ברשתות השיווק. 
 


 
 
כונן אחסון
מאפשר לאחסן בתוכו את כל הקבצים הקשורים בלימודים. פשוט לחלק לתיקיות את כל השיעורים ולשמור על סדר, מבלי לאבד עבודת הגשה או חומר חדש שלומדים. כונן האחסון החדש WD My Passport SSD –מהיר, נוח וקל משקל. מחירו החל מ-389 ₪ לנפח 500GB. לרכישה ברשתות השיווק השונות ואצל המשווקים המורשים. 
 

 
 
שעון קידי ווטש KidiWatch
שעון חכם לילדים עם סים מובנה, מתחבר לאפליקציית KIDIWATCH במכשיר הטלפון של ההורה לביצוע הגדרות וקבלת התראות מהמכשיר. כך תוכלו לדעת מה קורה עם הילדים שלכם בכל עת ואם הם יצטרכו אתכם תוכלו להיות איתם בקשר. השעון מותאם לילדים וניתן לתכנות ע"י ההורה. 
טווח מחירים 94-379 שקלים ניתן להשיג ברשתות האלקטרוניקה או להזמין מחו"ל במחירים נמוכים יותר. 
 
מסיכת כותנה מותאמת לילדים
מומלץ לתת לילדים מסיכה בריאה ומותאמת, וכן שתהיה מעוצבת בצורה ייחודית כדי שלא יתבלבלו עם ילדים אחרים. לעיתים הילדים מורידים את המסכה בשעות האוכל או המשחק, ולאחר מכן מתבלבלים עם המסיכות הגנריות של ילדים אחרים. אם ניתן לילדים מסיכה ייחודית נוכל להיות בטוחים שהם משתמשים רק בה. יערה פרי מעצבת מסכות פנים דו שכבתיות מכותנה מותאמות לילדים בשלושה גדלים, גומי שניתן להקטין ולהגדיל, נושמות ונוחות במיוחד, וכן קלאצ׳ דמוי עור בגדלים שונים שניתן לשים בו אלכוג׳ל, מסיכות, מגבונים וכל דבר ששומר על הגיינה בבית הספר – עלות הקלאץ' 80 שקלים. עלות מסיכה 25 שקלים. ניתן לרכוש דרך האינסטגרם של יערה: Yaaraperrey_yp@




לחיי שנה בריאה ומוצלחת!