חדש על המדף- פחות סוכר, פחות עבודה במטבח ופחות ריחות לא נעימים

 

 

 צילומים:סטודיו אוסם, קשת זאבי, יח"צ ניקול, יח"צ


אסם-נסטלה ממשיכה להפחית סוכר: קטשופ עם 56% פחות סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים

אסם-נסטלה ממשיכה במסע לשיפור תזונתי ומפחיתה את כמות הסוכר והנתרן בקטשופ. הקטשופ מופחת הסוכר יכיל מעתה 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, לעומת 50% בעבר וכמות הסוכר תעמוד על 9.9 גרם לעומת 12 גרם ל – 100 גרם. גם כמות הנתרן מופחתת בהדרגה ותעמוד על 395 מ"ג, ללא סימון מדבקה אדומה לנתרן. זהו הקטשופ היחיד על המדף שהגיע להפחתת סוכר כה משמעותית ללא ממתיקים מלאכותיים, תוך שמירה על הטעם. כבעבר, קטשופ אסם מופחת סוכר ונתרן עשוי אף הוא מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, וללא צבעי מאכל.

נפח המוצר ללא שינוי אל מול המוצר הקודם, ומשקלו החדש יעמוד על 690 גרם במקום 710 גרם בגרסה הקודמת. הסיבה לפער בגרם אל מול שמירה על אותו הנפח נובעת מהפחתת הסוכר שמשקלו הסגולי יותר גבוה ביחס לרכיבים האחרים במוצר.




מאסם-נסטלה נמסר כי: "מאז השקתו ב-2017 הקטשופ מופחת הסוכר של אסם גדל מידי שנה והגיע לנתח שווק נאה של כ- 11% מהקטגוריה. אנו מאמינים שהמשך הפחתה הדרגתית של סוכר ונתרן הוא המפתח לשינוי הרגלי הצריכה והקניית הרגלים של תזונה נכונה. מהשקת המוצר ועד היום הפחתנו 2.7 גרם סוכר נוספים כשכיום יש בו 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, ובעזרת מבחני טעימה ודיאלוג עם הצרכנים נמשיך במגמה זו."


הקטשופ בכשרות בד"צ.



עזרי הניקוי, הבישול והאפייה של ניקול שיסדרו לכם פסח נקי במינימום זמן ומאמץ
רובינו מנהלים חיים שגרתיים עמוסים של עבודה, חיי חברה וכמובן תיחזוק וניקוי הבית, בין אם יש לנו משפחה וילדים או בין אם אנחנו גרים עם שותפים ומגדלים חתול או כלב. בתוך השגרה הזו ובטח לפני פסח, אנחנו גם צריכים למצוא זמן לנקות את הבית ולסיים את כל המטלות עד ערב החג. איך עושים את במינימום זמן ומאמץ? שנת 2021 מזמנת לנו פתרונות חדשניים מניקול של מוצרי ניקיון, המסייעים לנקות את הבית מבלי להתאמץ יתר על המידה.

פסח הוא גם תקופה בה אנחנו לא רק משקיעים בניקיון אלא מבשלים ואופים יותר. גם כאן האידיאל הוא למצוא עזרי אפייה ובישול שיקצרו זמן יקר ובעיקר יקלו על העבודה במטבח.

משקיות אשפה ענקיות למטליות ניקוי למשטחים גדולים ועד לתבניות אפייה חזקות: ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון המוביל מבית קימברלי קלארק, מציג סדרה נרחבת של מוצרים לחג, שיהפכו את ניקיון פסח למשימה אפשרית ואפילו נעימה.

 מטליות לחות XL לניקוי משטחים גדולים
מטלית לחה לניקוי כללי הגדולה ב 50% ממטלית רגילה ומתאימה במיוחד לניקוי משטחים גדולים. מושלמת עבור ניקיונות החג, משום שהיא מנקה משטחים גדולים כמו ארונות, מדפים, תריסים וכו'. מגיעה בניחוח לימון מרענן.




ספוגית הקסם נירוסטה
מסירה לכלוך קשה ושומן שרוף מכלי נירוסטה בקלות וביעילות.




מטליות מיקרופייבר אנטיבקטריאליות לרצפה
מטלית גדולה ועבה לניקוי רצפה עם חור להכנסת המגב. המטלית עשויה מבד מיקרופייבר בעל כושר ספיגה גבוה עם תוסף אנטיבקטריאלי לניקוי וחיטוי המשמיד 99.9% מהחיידקים שבמטלית ומפחית ריחות רעים. 
 

 

כריות יפניות אנטיבקטריאליות
כריות יפניות לשטיפת כלים עם תוסף אנטיבקטריאלי שמשמיד 99.9% מהחיידקים שמצטברים במוצר, מונע את הפצתם ומפחית ריחות רעים. 
 

 

רדיד אלומיניום עבה וחזק במיוחד 20 מיקרון
רדיד אלומיניום עבה ועמיד במיוחד, המתאים לאפייה ולצלייה. הרדיד מושלם לכיסוי הכיריים בפסח ומתאים לשאר ההכנות לקראת החג כיוון שהוא עמיד וחזק יותר.
 

 

שקיות אשפה חזקות
חג הפסח והתקופה שלפניו, הם הזדמנות לעשות סדר בבית ולהעיף את כל מה שמיותר ותופס מקום. מכיוון שזהו הזמן שבו אנו זורקים כל מיני דברים לא רגילים שאגרנו במשך שנים בבית, יש צורך בשקיות אשפה עמידות וחזקות שיעמדו בכך ולא יקרעו. 
 

 

תבניות אפייה חזקות
מלבד חג הניקיון, פסח הוא גם חג בו הבישולים הופכים לפעילות המרכזית בבית. לניקול תבניות אפייה חזקות, איכותיות ועבות לשימוש ונשיאה בטוחה של מאכלים כבדים, המקלות גם על שטיפת הכלים ועוזרות לשמור על כשרות לפסח. התבניות מגיעות בארבעה גדלים: ענקית, גדולה, אינגליש קייק ועגולה.
 

 

*ניתן להשיג את מגוון מוצרי ניקול ברשתות השיווק והפארם


גאווה ישראלית - Moodify Pet מנטרל את ריחות לא נעימים
אם יש לכן חתול בבית ואתם/ן סובלים מהריח הרע מארגז החול שלו, תשמחו לגלות שהריח נעלם עם מוצר ייחודי, המצאה ישראלית פרי פיתוח של חברת מודיפיי בשיתוף מכון ויצמן
חברת מודיפיי Moodify היא חברת סטארט אפ ישראלית שעוסקת בפיצוח חוש הריח והבנת ההשפעה שלו על המוח האנושי. טכנולוגיות הריח המתקדמות של מודיפיי מפותחות בשיתוף פעולה עם מכון ויצמן, מחלקת חקר חוש הריח של המכון בהובלתו של פרופסור נועם סובל. המוצרים במודיפיי מתבססים על 15 שנות מחקר אקדמי של טובי המומחים של המכון. מעבדה זו נחשבת לאחת משלוש מעבדות חקר חוש הריח המובילות בעולם. בבסיס כל הפיתוחים של החברה יש אלגוריתם מורכב שמנבא את הקשר בין המבנה הכימי של המולקולה לבין תפיסת הריח שלה והתגובה שהמוח שלנו מייצר ב"קריאת" סיגנל הריח. 
 

 

במקביל למודיפיי PET החברה מפתחת שלוש טכנולוגיות חדשות:
1. מודיפיי בלו – תכשיר הרחה מרגיע המבוסס על מסרי ריח טבעיים אשר מסייעים בהתמודדות עם מצבי לחץ וחרדה. מודיפיי בלו מעביר מסר מרגיע לחץ למוח הקטן שאחראי על מנגנוני ויסות רגשי וגופני. המוצר אפקטיבי במצבי לחץ כגון: חרדת טיסות, עמידה מול קהל, חרדת בחינות ומסייע בקיצור זמן הירדמות. הממצא המדהים הוא שלראשונה ניתן לייצר תחושת הרגעה בשימוש חומרי ריח טבעיים שמקורם בגוף האדם, ללא התערבות כימיקלים, ומדובר במוצר היחידי בשוק שהוכח כיותר יעיל מאפקט פלסבו.

2. מודיפיי רד – תכשיר הרחה מעורר אשר משמש כתחליף טבעי לקפאין, רד בול ושאר מעוררים. בריכוז מסוים התכשיר אף מעיר משינה, ומשמש להצלת נהגים עייפים מתאונה, שכן התכשיר, במגע עם עצב הריח, יוצר תגובה מיידית מהירה וחזקה, הרבה יותר מגירויי ראייתי (הבזק אור) ושמיעתי. מתוך עבודה משותפת עם אחד מיצרני הרכב המובילים בעולם בתחום הבטיחות, אנו יודעים שבניגוד לגירויי ראייה ושמיעה שמגיעים ל-40% הצלחה בהערת נהגים, מודיפיי רד מעיר 100% מהנהגים 100% מהפעמים. מודיפיי פועלת בשיתוף פעולה עם אותו יצרן רכב על מנת שמודיפיי רד יותקן בכל הרכבים החל משנת 2024.

3. מודיפיי וויט - מאפשר נטרול ריחות בצורה יעילה על בסיס עקרון ה"ריח הלבן". בדומה לרעש לבן המתקבל מערבוב תדרים שונים באותה עוצמה, הריח הלבן הוא תוצר של ערבוב מולקולות ריח שונות בעוצמה זהה, המקנה תחושה של "אין ריח". מדובר בטכניקה חדשנית לנטרול ריחות ספציפיים תוך שימוש במעט מאד בישום לצורך נטרול הריח הרע. בניגוד למטהרי אויר אשר עובדים על עקרון ה"כיסוי" (כלומר משתמשים בריכוז גבוה של בושם על מנת "לכסות" על הריח הרע), מודיפיי וייט עובד על עקרון תפיסתי עם מעט מאד בישום ע"מ לנטרל את הריח הרע מאפשר רמת נעימות יותר גבוהה תוך שימוש בחומרים היפו-אלרגניים ידידותיים לסביבה. מודיפיי פט הינו מנטרל ריחות ייעודי שפותח כנגד הריח בארגז החול חתולים, ומנטרל רק את הריח הספציפי של הארגז, ולא של ריחות אחרים כמו דליפת גז.
המוצר מגיע בצורה של תליון חרס מצופה תמיסת ריח ייחודית, ומחליף את הצורך ברכישת חול יקר שהאפקטיביות שלו מוטלת בספק, ואת הצורך להוסיף לחול מיני תוספים הדורשים מגע עם חול החתולים.

 
היום יש בעולם למעלה מ-300 מליון בעלי חתולים, ובישראל כ-250,000, שרובם חיים בתוך הבית. הסיבה לריח היא משום ששתן החתול מכיל ריכוז גבוה של אמוניה וזו נספגת בחול. גם בניקוי תדיר של הארגז הריח נשאר, ואין כיום דרך אפקטיבית לנטרל את הריח הזה.

טל לנדמן, סמנכ"לית שיווק במודיפיי: "לפני מספר חודשים השקנו את המוצר בישראל, וכיום יש מעל ל-2,000 לקוחות שנהנים מהמוצר. היה לנו חשוב למכור בצורה ישירה ללקוח ולא דרך חנויות חיות כיוון שרצינו לקבל פידבק מהלקוח בצורה בלתי אמצעית. בתחילת בחנו שני ריחות וערכנו ניסוי רחב היקף עד שהגענו לפתרון הרצוי בריח לימוני עדין. הפידבק מהלקוחות מדהים, לקוחות מתקשרים לספר לנו שבזכות מודיפיי פט הם חזרו "לנשום" ולארח בבית. בין לקוחותינו לקוחות צעירים שגרים בדירות קטנות ולא מאווררות שהריח מהווה מטרד אמיתי. לקוח אחד סיפר שהוא כמעט נפרד מחברה שלו בגלל הריח בלתי נסבל, והמוצר פתח את הבעיה. בקרוב אנו משיקים את הפעילות באנגליה במהלך הרבעון הבא ועובדים על כניסה לארצות הברית. במקביל אנו בוחנים טכנולוגיות נוספות שייכנסו לשוק לקראת 2022."
מודיפיי פט מוצע למכירה כמנוי חודשי בעלות של 39 ₪ לחודש (ללא דמי ביטול וללא התחייבות), לחילופין כמארז בודד ב-79 ₪. את המוצא תולים ליד ארגז החתול בגובה האף האנושי.