חדש על המדף



צילומים: עמית שטראוס, יעל האן, טל אזולאי, אייל גרניט, סטודיו אוסם, מיכאל כץ, sell360, יח"צ

סטודיו "אהבה קטנה" מציע מטריות נוחות לילדים - עם שם ואיור מקסים לבחירה
כדי שהגשם לא יתפוס את הילדים בהפתעה: סטודיו "אהבה קטנה" מציע מטריות נוחות לילדים - עם שם ואיור מקסים לבחירה. הסטודיו מתמחה בעיצוב וייצור מתנות אישיות ואוהבות, שכיף לתת וכיף גם לקבל!
המטריות מוצעות בצבע לבן, עם הדפסה איכותית ועמידה למים. במגוון דגמי האיורים: גלידריה, חד קרן, חלל, משחק מכוניות, חברים ביעד, אוהל טיפי, אהבה קטנה, במבי עם חברים ועוד.
 

 
 
המטרייה איכותית ובטוחה לשימוש עבור ילדים. הידית עשויה מעץ, והשפיצים מוגנים מסביב. קוטר: 53 ס"מ. מחיר: 39 ש"ח.
סטודיו "אהבה קטנה" מציע מבחר מתנות מיוחדות עם אמירה אישית, בתחומים שונים: מטבח, בית ספר, ילדים, עיצוב הבית, מארזי לידה ועוד. כל הפריטים מיוצרים רק לאחר הזמנתם.
את המטריות אפשר לרכוש באתר הסטודיו https://ahavaktana.co.il, ולקבל במשלוח ישיר לבית. אפשר גם לפנק מישהו אהוב ולשמחו במשלוח ישיר לביתו.
***
"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות הסטודיו 10 נשים, מרביתן אימהות.
ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים ובו הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים
 

סוגת מרחיבה את סדרת "תבשיל אישי"
לאור הצלחת סדרת "תבשיל אישי", חברת סוגת מרחיבה אותה עם שתי מנות חדשות ובריאות יותר להכנה ברגע, אשר משלבות לראשונה בתבשיל אטריות מחיטה מלאה, בשני טעמים אהובים- בטעם ירקות ובטעם עוף.
סדרת "תבשיל אישי", אשר זכתה להצלחה מאז השקתה מלפני שנה, מציעה לראשונה לצרכנים המחפשים מוצרים טעימים של אוכל מוכן ברגע ולא מוכנים להתפשר על בריאות ואיכות, טעמים חדשים עם אטריות מחיטה מלאה הנחשבות מזינות יותר. לסדרה, הכוללת שלושה תבשילי נודלס בטעמים פיקנטי, נודלס בטעם ירקות ונודלס בטעם עוף, מצטרפות שתי מנות חדשות המכילות אטריות קצרות ונוחות לאכילה בטעמים אהובים של ירקות ועוף. בנוסף, המנות החדשות הינן פרווה ומתאימות לצמחונים.
 

 
 
הסדרה מהווה פתרון קל וטעים לארוחה מהירה ונוחה במיוחד לשימוש בכל מקום – בעבודה, בלימודים או בדרכים. לאריזה מצורפת כפית-מזלג הממוקמת בצידה החיצוני, כך שאין צורך לצטרהכניס את היד לתוך האריזה, ללכלך את האוכל ולהתלכלך מהתיבול. המכסה המצורף מאפשר סגירה קלה של האריזה לאחר מזיגת המים החמים, במקום להניח צלחת או כלי אחר כדי לאטום טוב יותר את סגיר האלומיניום. המכסה משמש גם לאחסון התבשיל המוכן לאחר הפתיחה.
אריזות "תבשיל אישי" שוקלות 65 גרם, הן בעלות כשרות פרווה של בד"צ - בית יוסף וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ.
 
 

"משומשו" משיקה גבינה טבעונית חדשה: לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס
גבינת לאבנה מרכיבים צמחיים בעלת 9% שומן בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז וללא חומרים משמרים, מופחתת שומן ונתרן, ללא חשש מאלרגנים • הלאבנה הטבעונית החדשה נפלאה למריחה בכריכים, טוסטים ולארוחה קלה ומהנה בתוספת שמן זית וזעתר
מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו", משיק גבינה טבעונית חדשה בפיתוח ראשון מסוגו: לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס 9% שומן. הגבינה החדשה עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז, כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס והיא ללא חומרים משמרים. הלאבנה נהדרת לשימוש בכריכים, בטוסטים, לשילוב בארוחת בוקר, ערב או כארוחת ביניים, ללא חשש מאלרגניים. המלצת הגשה: לשים בצלחת, להוסיף שמן זית, לפזר קצת זעתר וליהנות.
לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס מצטרפת אל סדרת הממרחים הטבעונית בסגנון גבינות שמנת של "משומשו", הכוללת ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד, ובנוסף ממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. בנוסף משווקת משומשו צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז'ן טבעוני ועוד. כל המוצרים מכילים סידן ברמה גבוהה, ללא חומר משמר וללא אלרגנים. לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc,הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית, במיוחד עבור אלו שלא יכולים לצרוך מוצרי חלב והתקשו לספק לגופם את כמות הסידן היומית.
 

 
 
מוצרי "משומשו" מיוצרים במפעל החברה בקיבוץ גן-שמואל. החברה מייצרת גבינות טבעוניות ותחליפי בשר לשוק המוסדי והקמעונאי, כשכל המוצרים הינם ללא סויה, ללא גלוטן וללא לקטוז.
כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 16.90 ₪ לאריזות 200 גרם.
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.
 
 
 
"Neta רוקחות מהטבע" מציעה את "חוסן פלוס" לחיזוק הגוף
לחיזוק הגוף במיוחד בתקופה זו, לקראת הסתיו והחורף, מציעה חברת " Neta רוקחות מהטבע" את "חוסן פלוס" – הכולל 6 רכיבים צמחיים וטבעיים, המוכרים ברפואה הטבעית כמי שיכולים לסייע בחיזוק הגוף וחוסנו. החברה מתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא.
"אחד מתפקידיו העיקריים של גוף בריא וחסון הוא להגן על עצמו מפני זיהומים, רעלנים ומחלות. גוף כזה יתמודד עם משימותיו בייתר יעילות, ולכן חשוב לשמור עליו ולחזקו", מסבירה הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין. "'חוסן פלוס' (בתמצית או בכמוסות) עשוי מרכיבים צמחיים וטבעיים בלבד - סמבוק שחור, קצח, אסטרגלוס, עלי זית, לאפאצ'ו ואכינצאה, ללא כל חומרים משמרים", אמרה. התכשיר בעל תו תקן GMP.
ספירין ממליצה גם על תזונה עשירה בדגנים מלאים, פחמימות מורכבות וקטניות, פירות וירקות, זרעים ואגוזים. מומלץ גם להרבות בשתיית נוזלים, מים ותה צמחים (ג'ינג'ר, הל, קינמון, קמומיל), לבצע פעילות גופנית יומית בת 30 דקות ולהוסיף גם תרגילי נשימה והרפיה, דמיון מודרך או מדיטציה.
 

 
 
כשר למהדרין בהשגחת הרב רובין, ובהשגחת הרבנות בית שמש.
מחירים: אריזה של 60 כמוסות - 129 ש"ח; מארז תמצית חוסן פלוס הכולל 3 בקבוקים (50 מ"ל כל אחד) - 149 ש"ח. (ניתן להשיג את התמצית בבקבוקים של 50 ו-100 מ"ל).
להשיג בבתי טבע, בתי מרקחת ודרך האתר http://www.netapharm.co.il
 
 
 
"נפטון" מציגה את האריזות החדשות של סדרת "ציפוי לשניצל" - פירורי לחם ב-6 טעמים שונים
הטעמים: איטלקי, ים תיכוני, וינאי, פאנקו, שומשום ומוזהבים. בואו להתפנק עם מתכונים למקלות שניצל, ופטריות מצופות
מי לא אוהב שניצל? שיקום! חברת "נפטון" (1990) המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, מציגה את האריזות החדשות והנוחות של סדרת "ציפוי לשניצל" - פירורי לחם בטעמים שונים ובמגוון סגנונות. האריזות כוללות עיצוב חדש וזיפ לסגירה חוזרת ולאטימה טובה של התכולה. הציפויים מוצעים ב-6 סגנונות, כל סגנון בצבע אריזה שונה: קלאסי עם שומשום, איטלקי, ים תיכוני, וינאי, פאנקו ומוזהבים.
פירורי הלחם בסדרה מתאימים לתיבול והכנה של מגוון מנות ומאכלים טעימים ובהם עוף, בקר, הודו, דגים, ירקות, פשטידות, מאפים ועוד. הציפוי ללא מונוסודיום גלוטמט או חומרים משמרים.

טעמי סדרת "ציפוי לשניצל":
וינאי: פירורי לחם, פפריקה מתוקה, שום, בצל, עשבי תיבול (כוסברה ועוד), תבלינים, מלח. 400 גרם. אריזה בצבע תכול
ים תיכוני:פירורי לחם, עשבי תיבול (כוסברה, בזיליקום ועוד), שום, פפריקה מתוקה, כורכום, תבלינים, מלח. 400 גרם. אריזה בצבע אדום
איטלקי: פירורי לחם, פפריקה מתוקה, מלח, שום, תבלינים, עשבי תיבול (פטרוזיליה ועוד). 400 גרם. אריזה בצבע ירוק
קלאסי בתוספת שומשום: פירורי לחם, שומשום, פפריקה מתוקה, מלח, פלפל שחור, שום, תבלינים, עשבי תיבול. 400 גרם. אריזה בצבע צהוב
פאנקו: פירורי לחם גדולים ואווריריים, סוכר ומלח. 260 גרם. אריזה בצבע לילך
מוזהבים: פירורי לחם מוזהבים ומלח. 400 גרם. אריזה בצבע סגול
 

 
 
כשרות פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע.
מחיר: 7.90 – 10.90 ש"ח (לאריזות במשקל 400 גרם, למעט הפאנקו שהוא במשקל של 260 גרם).
להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.
 

אסם מביאה את טרנד ה "מתוק-מלוח" אל העוגיות המפנקות עם קרמוגית קרמל-מלוח
הצרכן הישראלי גילה והתאהב בטרנד שילובי הטעמים מלוח-מתוק ובמיוחד בטעם הקרמל המלוח –
בין אם בגלידות, בחטיפי שוקולד וממתקים למיניהם, הצרכנים מתרגשים משילוב הטעמים המוצלח ומקבלים בהתלהבות גדולה מוצרים חדשים המשלבים את הטעם האהוב.
באסם זיהו את חיבת הצרכנים אל הקרמל המלוח ופיתחו טעם חדש תחת סדרת העוגיות המפנקות "קרמוגית"- קרמוגית במילוי קרמל מלוח: השילוב המושלם בין עוגייה מפנקת וטעימה לבין מילוי מתוק-מלוח טעים במיוחד.
המהדורה החדשה של עוגיית הקרמוגית מצטרפת לטעמים הקיימים: קרמוגית בטעם שוקו, קרמוגית במילוי בטעם אגוזים וקרמוגית חלבה. המילוי החדש קרמל מלוח נבחר לאחר שנמצא כמועדף במיוחד במבחני טעם בקרב צרכנים וזכה לציוני טעימה גבוהים.
לדברי ליאור עזרי, מנהל השיווק של חטיבת המאפה באסם-נסטלה: "השקת קרמוגית קרמל מלוח היא עוד נדבך בהשקעה ובפוקוס שאנחנו שמים על סגמנט העוגיות המפנקות מתוך הצורך לתת לצרכנים את הפינוק הקטן ברגעים שהם הכי צריכים אותו במהלך היום. מותג "קרמוגית" של אסם אהוב ומבוקש והוא חלק מעולם הפינוק שצומח משמעותית בשנים האחרונות . הצרכן הישראלי חשוף מאוד למוצרים בארץ ובעולם, הוא מתנסה ומתאהב בטעמים חדשים ומשם עולה הציפייה מאסם לגוון ולרגש עם מוצרים מיוחדים.
 

 
 
קרמוגית היא פתרון נפלא לאירוח, לנשנוש או כקינוח טעים בסיום הארוחה.
כשרות: בד"ץ העדה החרדית
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.


סנו סושי - שקיות אוכל מנייר מעוצבות עם מדבקות משמחות במתנה
סנו סושי משיקה שקיות אוכל מנייר, ארוכות במיוחד, לעטיפת כריכים גדולים.
שקיות הנייר של סנו סושי מגיעות בשני הדפסים מעוצבים וטרנדיים בתוספת מתנה- 70 מדבקות מעוצבות, צבעוניות ומשמחות לסגירה נוחה ולעיטוף חווייתי ומהנה.
בעידן הולך וגדל של התחשבות בסביבה מציעה סנו סושי שקיות נייר מתכלות השומרות על איכות הסביבה וכן מאושרות למגע במזון.
 

 
 
· 70 שקיות נייר באריזה + 70 מדבקות במתנה!
· ארוכות במיוחד, בגודל 18X27 ס"מ (בפתיחה מלאה)
· מחיר לאריזה: 9.90-11.90שקלים (לפי אתר פרייסס)
להשיג ברשתות השיווק
בקרו באתר סנו לטיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן.
למידע נוסף היכנסו לאתר www.sano.co.il


ממרח שומשום וקוקוס של חברת אחווה
ממרח שומשום וקוקוס של "אחוה" מכיל קוקוס וטחינה גולמית, מהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים ומתאים לטבעונים • הממרח ללא שומן דקלים או סויה ונפלא למריחה על לחם ולאפייה
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה ממרח חדש ומהפכני בסדרת ממרחי השומשום המתוקים מתוצרתה: ממרח שומשום וקוקוס. הממרח החדש מכיל 32% קוקוס ו-27% טחינה גולמית ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. הממרח ללא שומן דקלים או סויה, דל מאוד בנתרן, אינו מכיל צבעי מאכל ומתאים לטבעונים. ממרח שומשום וקוקוס טעים להפליא, בטעם עשיר ומרענן של קוקוס במתיקות מאוזנת, נפלא לשימוש למריחה על פרוסת לחם, בכריכים וכן לאפייה.

סדרת ממרחי השומשום של אחוה כוללת ארבעה ממרחים, בהם ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר, שזוכים להצלחה אדירה. הממרחים עשויים מטחינה מלאה, עשירים בסידן וברזל, ללא כולסטרול, דלים מאוד בנתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. כעת מצטרף לסדרה טעם חדש – ממרח שומשום וקוקוס.
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", "כחלק מהעלייה במודעות לאורח חיים בריאה ותזונה נכונה, הבנו כי הצרכן מבקש לצרוך ממרחים בריאים יותר, על פני ממרחים עתירי סוכר, המכילים שמן דקלים וסויה. לפני מספר שנים השקנו סדרת ממרחים מתוקים מבוססי טחינה גולמית, כשבכל פעם הצטרף טעם חדש לסדרה. טעם הקוקוס החדש הוא ייחודי, זוהי הפעם הראשונה שנעשה שימוש בקוקוס בצורה של ממרח עם טחינה גולמית והטעם המעולה שלו פשוט מנצח".
 
 

 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

חדש מד"ר פישר: מדקס (Medex) אל-סבון אקטיבי יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים
ד"ר פישר משיקה את מדקס (Medex), אל-סבון אקטיבי, יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים. מדקס פותח במעבדות המחקר של ד"ר פישר,על מנת לתת מענה מהיר במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים. נבדק במעבדות מוסמכות חיצוניות המתמחות במיקרוביולוגיה ונמצא בעל יעילות מוכחת תוך 5 שניות כנגד החיידקים הנפוצים העיקריים.
מדקס מכיל קומפלקס רכיבים אקטיביים לניקוי יסודי, עדין ויעיל במיוחד לשמירה על היגיינת העור ובריאותו. כמו כן אינו מייבש את העור. מכיל מרכיבי לחות בשילוב ייחודי, מועשר בויטמין E ופרו ויטמין B5 לריכוך ושמירה על גמישות העור והלחות האידיאלית בעור. התכשיר נבדק דרמטולוגית ומותאם לעור רגיש.
מעבדה חיצונית ומוסמכת בדקה ומצאה: מדקס קוטל 99.99% מהחיידקים תוך 5 שניות:
· E. coli  - גורם נפוץ לדלקת בדרכי השתן, עלול לגרום להרעלת דם, דלקת ריאות ודלקת קרום המוח.
· Staphylococcus aureus – גורם לדלקת ריאות, דלקת בקרום הלב, נגעים בעור, עלול לגרום להרעלת דם והרעלות מזון.
· Pseudomonas aeruginosa – גורם לדלקת ריאות ועלול לגרום להרעלת דם. גורם עיקרי למחלות בבתי חולים.
· Streptococcus faecalis – גורם לדלקות בלב, במערכת השתן וכיס המרה.
· Enterobacter aerogenes – גורם לזיהומים בדרכי השתן ומהווה גורם לזיהומים שניוניים בבתי חולים
רחצת ידיים היא הפעולה החשובה והפשוטה ביותר על מנת להימנע מזיהומים ומחלות. על פי משרד הבריאות הישראלי, שטיפה תכופה של הידיים במים וסבון הינה האמצעי הטוב ביותר להפחתת מספר החיידקים והווירוסים על פני הידיים. בעקבות התפשטות מגפת הקורונה בכל העולם עלתה מאוד המודעות לחשיבות רחצת הידיים במים ובסבון כחלק מהמאבק בנגיף.
פעולה פשוטה שמצילה חיים: הידיים שלנו באות במשך כל היום במגע עם חפצים ומשטחים המזוהמים עם חיידקים אותם אנו עלולים להכניס לתוך הגוף שלנו כאשר אנו נוגעים עם הידיים בפנים, באף, בפה וכן הלאה. רחיצת הידיים במים וסבון וניגובם במגבת נקייה, מסירים את גורמי המחלות מהידיים. בנוסף לכך, הסבון גם הורג את החיידקים שנמצאים על הידיים אשר יכולים לגרום למחלה. מחקרים מראים כי הקפדה על רחיצת ידיים במים וסבון הפחיתה את שיעור מחלות המעיים והשלשולים ב-31% ומחלות בדרכי הנשימה ב-21%.




תכולה: 1 ליטר, מחיר 24.90 ₪, 500 מ"ל, מחיר 14.90 ₪
ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק


תבואות מציגה: פריקי ישראלי
"תבואות" מציעה ליהנות מ"חיטת פריקי" ישראלית, איכותית וטבעית עם הסימון הירוק – התורמת לשובע, לבריאות ולעיכול. הפריקי עשויה מ-100% חיטה שנקצרה ירוקה ונקלתה טרם הבשלתה, והיא מתאימה להכנת מגוון מאכלים ובהם סלטים, מרקים, קדירות ותוספות. חברת "תבואות" מתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים.
בשנים האחרונות גם העולם גילה את חיטת הפריקי המזרח תיכונית: מאחר והיא נקצרת טרם הבשלתה, היא מכילה יותר חלבונים, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים ממרבית הדגנים. בנוסף, הערך הגליקמי שלה נמוך והיא מכילה ערכים נמוכים של גלוטן.
לפריקי או פריקה, המוכרת אלפי שנים, שמות רבים: בתנ"ך למשל היא נקראית כרמל, קלוי או קלי: ... "ואם תקריב מנחת ביכורים לה' אביב קלוי באש גֶרֶש כרמל תקריב את מנחת ביכוריך ... ", ויקרא, ב' 14; כג' 14; מלכים ב', ד', 42 (השם כרמל מתייחס לפריקי, השם גֶרֶש כרמל מתייחס לפריקה גרוסה (גרש= גרס) והשם קלי, ככל הנראה מתייחס לכל גרעיני התבואה הקלויים).
היא שימשה כמזון לבני האדם לפני קציר החיטה הבשלה (היא נקצרת בחודשי האביב, כחודש וחצי לפני קציר החיטה שהבשילה), ואולי היה בה גם משום ערובה לכך שתהיה חיטה למאכל, במקרה של שרב כבד שיהרוס את היבול.
גרגרי החיטה הירוקים רכים ואכילים כמו שהם, אולם הרכות - שנובעת בין השאר מתכולת המים הגבוהה שבהם - גם גורמת להם להירקב מהר. הפיתרון, גם בעולם העתיק, היה ייבוש. אולם מאחר והגרגרים נרקבו עוד לפני שהצליחו לייבשם בשמש, קלו אותם בחום של אש. את הגרגרים היבשים והקלויים ניתן היה לשמור לאורך זמן ארוך יחסית. התהליך גם העניק לחיטה את הטעם המעושן המאפיין אותה.
 

 
 
כשרות: פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל, ובעלזץ - הבד"צ מחזיקי הדת בא"י
מחיר: 14.90 ש"ח לאריזה במשקל 500 גרם.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il
** התוכן אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת יעוץ רפואי
 
סלט פריקי עם סלק, פרוסות שקד וצנוברים קלויים, כוסברה וגבינת פטה
מצרכים:
1 כוס פריקי של תבואות
2 כפות שמן זית
1 כף שמן צמחי (קנולה/חמניות)
1 כפית גדושה פפריקה מעושנת
1/2 כפית שום גבישי
1+1/3 כפיות מלח
1/3 כפית פלפל שחור
2 כוסות מים
1 כוס סלק מבושל, חתוך לקוביות
3/4 כוס גבינת פטה (או גבינה מלוחה), חתוכה לקוביות
1/4 כוס צנוברים ופרוסות שקד, קלויות קלות במחבת חם (ללא שמן)
חופן כוסברה קצוצה
רוטב לסלק:
2 כפות שמן זית
מלח גס
פלפל שחור גרוס
1 כף חומץ
 
אופן ההכנה:
¨ להכניס את הפריקי לקערה עם מים, לערבב מעט עם היד ולשפוך את כל מה שצף. לחזור על הפעולה 3 פעמים. לשטוף ולסנן. להעביר את הפריקי לקערה עם מים נקיים ולהשרות במים כ-20 דקות
¨ לחמם את 3 כפות השמן בסיר מתאים. להוסיף את הפריקי ולטגן אותו 1- 2 דקות. להוסיף את המים והתבלינים. לערבב ולהביא לרתיחה
¨ לכסות ולבשל על אש נמוכה 25 דקות. לכבות ולהשאיר את הסיר מכוסה עוד 10 דקות. להסיר את המכסה ולאוורר את הגרגרים. לצנן
¨ בינתיים, לערבב את הרוטב ולצקת על הסלק
הרכבת המנה: להניח פריקי בתחתית קערית הגשה מתאימה או כוס. לשים מעל סלק (ורוטב), גבינה וכוסברה. להניח מעל עוד שכבה של פריקי, סלק, גבינה וכוסברה. לפזר מעל פרוסות שקד וצנוברים קלויים.
אפשר כמובן להגיש גם כסלט בקערה מרכזית.






"פרימור" משיקה מיצים סחוטים חדשים: מיץ תפוחים מלא ומיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C
"פרימור", מותג המיצים הסחוטים הטבעיים הנמכר ביותר בישראל, משיקה מיצים מצוננים חדשים בבקבוקי 1 ליטר, בהם מיץ בתוספת ויטמין C, בהתאם למגמה עולמית המדווחת המצביעה על גידול חד בצריכת מזונות עשירים בויטמין C בעקבות הקורונה • 100% מיץ תפוחים מלא סחוט טבעי ומיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C, סחוט טבעי, בטעמים נפלאים והכי קרוב לפרי
חברת "גן שמואל מזון", יצרנית המיצים של מותג "פרימור", מרחיבה את מגוון המיצים המצוננים ומשיקה שני מיצים סחוטים טבעיים חדשים: 100% מיץ תפוחים סחוט טבעי ומיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C סחוט טבעי. המיצים החדשים נסחטים מפירות טבעיים, בטעם הקרוב ביותר לטבע, ישווקו בבקבוקי 1 ליטר וימכרו ברשתות המזון ברחבי הארץ.
על פי דיווח המגיע מסוכנויות הידיעות בפלורידה, לאחרונה חלה תופעה חדשה ומעניינת: זינוק משמעותי בצריכה של תפוזים ומיצי הדרים. מסתבר כי בפלורידה, כמו בהרבה מקומות בעולם, צרכנים רבים ממהרים לקנות כל מה שיספק להם ויטמין C, שעשוי לחזק את מערכת החיסון כשהוא נמצא בריכוזים גבוהים בגוף, במטרה להכין את הגוף להתמודדות טובה יותר עם נגיף הקורונה. במדינה הדרומית מדווחים על עלייה של עשרות אחוזים בדרישה לתפוזים ומיצים טבעיים, עלייה של 2.5 מיליון גלונים של מיץ בשבוע! על פי דיאטנים, כוס אחת של מיץ תפוזים סחוט מכילה כמות של ויטמין C העולה על ההמלצה היומית של רשויות הבריאות העולמיות למבוגרים. החשיבות העיקרית של ויטמין C לבריאות, היא היותו נוגד חמצון עוצמתי התורם להגנת הגוף.
שני המיצים החדשים מצטרפים למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור", הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר. לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת השוק המקומי של חברת גן שמואל מזון-פרימור, אחת מהקטגוריות העיקריות שצמחו השנה ובמיוחד מאז פרץ משבר הקורונה היא קטגוריית המיצים הסחוטים, אחת הסיבות לצמיחה היא, ככל הנראה, הרצון לחזק את הגוף. "כמובילי הקטגוריה אנחנו מאמינים בחדשנות מוצרית ובהבאת בשורה חדשה ומרעננת לצרכן, בטעמים מעוררי סקרנות המבוססים על העדפות צרכניות שנבדקו במבחני טעימה. הפעם בחרנו לחדש עם מיץ תפוחים מלא ועסיסי וכן עם מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C, בהתאם למגמה העולמית המצביעה על העדפה של צריכת מזונות העשירים בויטמין C.
"פרימור", המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, הוא מותג הבית של חברת גן שמואל מזון, הנמצאת בבעלות משותפת של הקיבוצים גן שמואל, גת, בית ניר והציבור. בנוסף למיצים סחוטים ומצוננים מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים וכן רכזי פירות לשוק המוסדי. מוצרי מותג פרימור מיוצרים בשני מפעלים קיבוציים שונים, קיבוץ גת וקיבוץ גן שמואל, המשווקים את תוצרתם לכל רחבי הארץ.
 

 
 
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13-15 ₪ לבקבוק 1 ליטר.
כשרות מהדרין של חוג חתם סופר פ"ת והרבנות קריית מלאכי.
להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ.

אבקת חלבון PURE WHEY HD ב-6 טעמים בננה, קפה, שוקולד, עוגיות, וניל ושוקולד-אגוזים
חברת Powertech Nutrition , המתמחה בתוספי תזונה לספורטאים, משיקה סדרה חדשה של אבקת חלבון מי גבינה PURE WHEY HD באריזות אישיות, היגייניות ונוחות לשימוש. הסדרה מוצעת ב-6 טעמים נהדרים: בננה, שוקולד, קפה, עוגיות, וניל והטעם החדש בחברה, שוקולד-אגוזים.
כל אריזה שוקלת 33 גרם ומכילה כ-25 גרם חלבון. המוצר אינו מכיל סוכר או אספרטיים (מכיל סוכרלוז) והוא נמס מייד: צריך רק להוסיף 250 מ"ל של נוזל (מים, חלב ועוד).
גם בתקופת משבר הקורונה מקפידים ספורטאים ומתאמנים להמשיך בשגרת האימונים. אליהם הצטרפו רבים שלפני כן לא ממש הקפידו על כושר, וכעת הם מוצאים בו דרך איכותית "לשחרר אנרגיות" ובה בעת, לתרום לבריאותם הגופנית והנפשית. אלה וגם אלה דואגים לצרוך חלבון בכמות גבוהה, כדי לספק לגוף את צורכיו.
בשוק קיימות אבקות שונות וכמעט כולן נמכרות במיכלים גדולים, כשכל מיכל בטעם בודד. האריזה האישית לעומת זאת מוצעת במגוון טעמים, היא מדויקת במינון, היגיינית ושומרת על הטריות והאיכות של האבקה – משום שאין צורך לפתוח בכל פעם את המיכל הגדול, ולקחת אבקה עם כוסית מדידה.
 
את האריזות האישיות ניתן להשיג במארזים של 20 או 60 אריזות אישיות בטעם אחד, או במארז של 60 אריזות המכיל 3 טעמים. יש לשמור במקום קריר ויבש.
 

 
 
כשר חלבי בהשגחת הרבנות האזורית ערבה תיכונה ובד"צ חוג חתם סופר.
מחיר: מארז עם 20 אריזות אישיות - 109 ש"ח; מארז עם 60 אריזות אישיות – 268 ש"ח.
להשיג ברשתותBe , סופר פארם, רמי לוי, טבע קסטל, בחנויות טבע ובבתי מרקחת.