חדש על המדף


צילומים: טל אזולאי, לירן אגסי יח"צ
 
 NATUREZA -מחית אורגנית קפואה של אסאי - פרי העל מהאמאזונס

הפרי המיוחד, המתאים להכנת שייקים, מיצים, גלידות וקינוחים, עשיר באומגה 3, 6 ו-9, ויטמינים, מינרלים ונוגדי חימצון

נזכרים בגעגועים בטיול לדרום אמריקה ובטעם המופלא של השייקים מפרי האסאי? טיול לברזיל אנחנו לא יכולים לארגן אבל לשחזר את הטעם – בהחלט! חברת "רוצים את הטבע" מציגה את NATUREZA - מחית אורגנית קפואה של אסאי, הישר מברזיל – להכנת שייקים, מיצים, גלידות וקינוחים בריאים ומלאים בטעם ובערכים תזונתיים. Para saúde!

האסאי הוא עץ דקל טרופי הצומח בדרום ובמרכז אמריקה. פריו סגול ובשל ערכיו התזונתיים הגבוהים הוא נחשב לפרי-על. בין השאר הפרי עשיר בנוגדי חימצון, סיבים תזונתיים, חומצות אמינו, אומגה 3, 6 ו-9, ויטמינים ,C A ומקבוצה B, מינרלים כסידן, ברזל, זרחן ואבץ ועוד.

מחית הפרי האקזוטי מצליחה לשמר את טעמו המיוחד וזו עוד סיבה לכך שהמחית נחטפת מהמדפים!

יש לשמור בהקפאה עד לשימוש. אין להקפיא לאחר שהפשיר.
כשר בהשגחת בית דין הכשרות BDK סאו פאולו ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר: 10.90 – 11.90 ש"ח לאריזה במשקל 100 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע.


חברת "רוצים את הטבע" מציעה מתכון: שייק אסאי בננה

חומרים:
50 מ"ל מיץ תפוחי עץ
1 מחית אסאי קפואה של "נטורזה" – שבורה לחתיכות
1/2 בננה קפואה וחתוכה
2 תמרים מגולענים או 1 כף סילאן
4 - 5 קוביות כתושות של קרח
1 כפית חמאת שקדים

אופן ההכנה:
לטחון בבלנדר את המצרכים לפי הסדר, בעוצמה נמוכה, עד שמתקבל מרקם אחיד.
לצקת לקערה ולפזר מעל פרוסות טריות של בננה.
אפשר להוסיף גלידה, יוגורט, חתיכות פרי, גרנולה ועוד.



 פריכיות כוסמת - עם ספירולינה או עם כורכום

חגיגה אמיתית לאוהבי הפריכיות – וכן, יש רבים כאלה – מותג "ניליפוד מזונות על טבעיים" מציג טעמים מיוחדים של פריכיות: "פריכיות כוסמת עם ספירולינה" ו"פריכיות כוסמת עם כורכום". הפריכיות, המיוצרות בישראל בחברת "זנבר", הן פרי פיתוחו של ד"ר עקיבא זנבר והן ללא מלח, חומרים משמרים, חומרים מלאכותיים, צבעי מאכל, שמן או ממתיקים מלאכותיים. רק כוסמת (98%) וכורכום או ספירולינה (2%)!

הפריכיות מיוצרות בטכנולוגיה מיוחדת המשמרת את הערכים התזונתיים של רכיביה (כוסמת וכורכום או כוסמת ואצה). בכל מארז 5 אריזות אטומות, שבכל אחת מהן 4 פריכיות. פריכיות כוסמת מכילות כ-65% יותר חלבון מפריכיות אורז.

הפריכיות פריכות וטעימות, ואפשר לאכול אותן עם גבינה לבנה, קוטג', טחינה, גבינה צהובה, גבינה מלוחה, אבוקדו, חומוס, פסטרמה, ירקות שונים, טונה, ביצה קשה, חמאה, קונפיטורה ועוד.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות מגידו.
מחיר: 13 ש"ח לאריזה במשקל של 130 גרם.
להשיג ברמי לוי, יוחננוף, ניצת הדובדבן ובחנויות הטבע.


Fitness משיקה: חטיף דגנים עם שקדים ודבש וחטיף דגנים קלאסי במתיקות מעודנת

Fitness, מותג דגני הבוקר של נסטלה, מתרחב עם שני טעמים חדשים בסדרת חטיפי הדגנים המתבססים על הטעמים המוצלחים של דגני הבוקר של Fitness: חטיף דגנים עם שקדים ודבש וחטיף דגנים קלאסי במתיקות מעודנת. בכך המותג ממשיך את מגמת החדשנות שהוביל בשנים האחרונות. סדרת מוצרי Fitness מהווה שילוב מנצח בין טעם מעולה לדגנים מלאים. חטיפי הדגנים מכילים דגנים מלאים כרכיב מרכזי וביניהם שיבולת שועל, וויטמינים מקבוצת B, המסייעים לתהליך הפקת האנרגיה בגוף. חטיפי הדגנים של Fitness מהווים פתרון נהדר לארוחה קלה או לפתרון בשעת אחרי הצהריים וקלים נשיאה לכל מקום.

בכל מאגדת ישנן שש אריזות אישיות, קלות לנשיאה, ארוזות בנפרד לשמירה על הטריות ועל גודל המנה. אריזה אישית של חטיף דגנים קלאסי במתיקות מעודנת מכילה 77 קלוריות וזו עם שקדים ודבש, הטעם הפופולרי בקטגוריית דגני הבוקר למבוגרים, מכילה 81 קלוריות לחטיף.


נחום זיימן, מנהל חטיבת הקפה ודגני הבוקר באסם-נסטלה, מסביר: "Fitness הינו אחד המותגים הצומחים בשנים האחרונות, עם השקת שני חטיפי הדגנים החדשים אנו ממשיכים את מגמת החדשנות והצמיחה של המותג. לאורך השנים אנו בתהליך מתמשך של שיפור המוצרים הכולל הוספת דגנים מלאים והפחתת סוכר. במוצרים הללו אין ממתיקים מלאכותיים והם עומדים בדרישות תקנת הסימון התזונתי, ולא יהיו מסומנים בסימונים אדומים, כך שהצרכן יכול ליהנות מהם בצורה מלאה ללא ייסורי מצפון. חטיפי הדגנים החדשים מהווים פתרון המשלב בין טעם נהדר לדגנים מלאים מבלי להתפשר על הטעם".


ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.
כשרות OU והרבנות הראשית לישראל




כוס מעבר לפעוטות ללא נזילות  ACTIVE CUP של המותג NUK

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה מציג את ACTIVE CUP, כוס מעבר לפעוטות ללא נזילות, אידאלית לנסיעות, ההופכת את המעבר מבקבוק הזנה לכוס שתיה, לקל ונוח.

מעבר משמעותי לכוס מעבר
המעבר של התינוק מבקבוק לכוס הינו מעבר משמעותי. זה מדהים מה תינוקות מספיקים ללמוד בשנה אחת. פעוטות בגיל זה מסוגלים לבצע יותר ויותר פעולות, הופכים לפעילים יותר ושותים יותר. השימוש בכוס רגילה, לעיתים מתסכל וההורים נאלצים לרוב להתמודד עם נזילות, שפיכות, החלפת בגדים שנרטבו ועוד.

כוס מעבר ללא נזילות
כוס המעבר ACTIVE CUP של NUK בנפח של 300 מ"ל, מתאימה במיוחד לפעוטות פעילים מגיל 12 חודשים והיא בעלת פיית סיליקון רכה, המקלה על מעבר לשתייה עצמאית. הכוס ללא נזילות, אידאלית לנסיעות ויציאות מחוץ לבית, גם הודות למכסה השקוף השומר על הפייה נקייה.
ACTIVE CUP מיוצרת בגרמניה, בטוחה לשימוש, ללא ביספנול A ועשויה מפוליפרופילן, עמיד במיוחד וקל משקל. לכוס תופסן שימושי המתחבר לבגדים או לתיק. היא בעלת עיצוב ארגונומי, המותאם לידי הילד. ניקוי קל ונוח של הכוס לשמירה על היגיינה מירבית, מתאפשר הודות לצוואר רחב במיוחד והיכולת לפרק ולהרכיב אותה בקלות.
ACTIVE CUP מוצעת בצבעים ובעיצובים מדליקים וגם בדמויות האהובות של דיסני: פו הדב וטיגר.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקלים.
ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, BE, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר NUK.

***

המותג NUK המתמחה בפיתוח מוצרי תינוקות עוסק כבר מעל 60 שנה במציאת פתרונות שיקלו על חייהם של ההורים ויתרמו להתפתחותם הבריאה של ילדיהם מהלידה ועד גן הילדים. מוצרי NUK הינם חלק מחיי היומיום של תינוקות, במעל ל-110 מדינות ברחבי העולם. אתר הייצור של כל המוצצים, בקבוקי ההזנה, הכוסות, בקבוקי המעבר והפטמות של NUK, נמצא בגרמניה ועומד בדרישות איכות גבוהות ביותר.
NUK הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.
ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.


סנו סושי - מפות ניילון שקופות נשלפות אחת-אחת וללא צורך בחיתוך

סנו משיקה את סנו סושי - מפות ניילון שקופות, עבות ואיכותיות הנשלפות אחת-אחת, ללא צורך בחיתוך, לפינוי וניקיון קל ומהיר של שולחנות ומשטחי עבודה ואירוח.

מפות הניילון השקופות של סנו סושי מגולגלות ונשלפות במהירות, עשויות ניילון עבה ואיכותי ומאפשרות הגנה ושמירה על הניקיון בסביבת העבודה.

לכל אריזה מצורפת מתנה - יחידת ראנר ניילון מעוצב לקבלת שולחן חגיגי ומהודר.

• באריזה 10 מפות בגודל 2.40 X 1.35 מטר

• מאושר לפסח ע"י הבד"ץ העדה החרדית ירושלים
• מחיר: 14.90-16.90 שקלים
להשיג בכל רשתות השיווק

סנו סושי - שקיות אשפה עם ידיות


סנו סושי משיקה שקיות אשפה אטומות, חזקות וגדולות במיוחד לפחים ענקיים עם ידיות לאחיזה וקשירה נוחה של השקית.

שקיות האשפה עם ידיות של סנו סושי עבות, עמידות וגדולות במיוחד בגודל 90X75 ס"מ*
מגיעות באריזה של 25 יחידות נשלפות ללא תלישה.

*רוחב שקית מקופלת 46 ס"מ ובפתיחה מלאה 75 ס"מ, גובה השקית כולל ידיות 90 ס"מ.

מחיר: 19.80- 21.90 שקלים
להשיג בכל רשתות השיווק


סדרת צלחות מעוטרות עשויות מקנה סוכר טבעי

סנו סושי משיקה סדרת צלחות עשויות קנה סוכר טבעי מעוטרות בעיצוב מיוחד ועדכני לאירוח אסתטי, יוקרתי ופשוט מושלם.

כלי האוכל מקנה הסוכר הטבעי מתכלים ושומרים על איכות הסביבה וכן מאושרים למגע במזון.

הסדרה כוללת, צלחות בגדלים שונים למנה עיקרית, ביניים וראשונה, מרקייה וסלטייה אובלית.

בכל אריזה בסדרת הצלחות מקנה סוכר טבעי של סנו סושי 25 יחידות.

הכלים מגיעים ב-5 גדלים שונים:
סט צלחות ענקיות XL
סט צלחות גדולות L
סט צלחות קטנות M
סט צלוחיות אובליות לסלטים
סט קעריות למרק או לקינוחים

• מאושר לפסח ע"י הבד"ץ העדה החרדית ירושלים
• מחיר: 16.90- 7.90 שקלים (בהתאם לגודל)

להשיג בכל רשתות השיווק
 
מסיר כתמים סנו אוקסיג'ן Power להסרת כתמים קשים במיוחד

הקיץ יראו הבגדים נקיים ביותר בזכות מסיר הכתמים העוצמתי סנו אוקסיג'ן Power המשווק, החל מהיום, גם באריזת 1.5 ק"ג.
אבקת סנו אוקסיג'ן Power מבוססת טכנולוגיה חדשנית, המשלבת מנגנונים שונים לטיפול מושלם בכל סוגי הכתמים ולהסרתם מכביסה לבנה וצבעונית בזכות שילוב מנצח ועוצמתי של חמצן פעיל, ממיסי שומנים ואנזימים.
חמצן פעיל - מסיר כתמים עקשים (עגבנייה, יין, סלק, גזר, דשא ועוד)
ממסי השומנים - לוכדים כתמים שמנוניים וממיסים אותם
אנזימים - פועלים לפירוק עמילנים וחלבונים דביקים וקשים להסרה (רטבי סלטים, מעדני חלב, גלידות, דייסות ועוד).
מסיר הכתמים סנו אוקסיג'ן Power - מתאים לכביסה לבנה וצבעונית, מחזיר את הברק לכביסה, אנטי בקטריאלי ומנצח כתמים קשים במיוחד. מתאים לשימוש כתוסף כביסה למכונת הכביסה, להשריה טרום כביסה במכונה (כשעה) או לטיפול נקודתי בכתמים לפני הכביסה.
 
מחיר – 25.90-29.90 (לפי אתר זאפ)
להשיג ברשתות השיווק


תמיד רצית מרצדס? לילד שלך זה אפשרי!

"מוטורס ממונעים" שוברת את השוק ומשיקה אתר ממונעים לילדים - מהיבואן לצרכן. לרגל ההשקה – הגרלת ג'יפ רנגלר בשווי 3,499 ש"ח!

תמיד רצית מרצדס? עכשיו לילד שלך – זה אפשרי! "מוטורס ממונעים" שוברת את השוק ומשיקה אתר ייעודי - מהיבואן לצרכן - של ממונעים לילדים.
לרגל השקת האתר https://motors-memunaim.co.il/ יוגרל ג'יפ רנגלרJeep Wrangler‏ - דגם 2020, הכולל מסך מולטימדיה, 2 מושבים ועוצמה של V24 - בשווי 3,499 ש"ח, וכל אחד יכול להשתתף!
האתר הוקם לאחר שבאתר האם המוביל "קליק טוי" (משנת 2015), המציע צעצועים ומוצרי פנאי במחירים אטרקטיביים – הופתעו ממספר הגולשים הרב שביקש לרכוש לילדיו ממונעים ובהם אופנועים, טרקטורונים, מכוניות פאר ומכוניות שטח.
"מדובר במוצרים מורכבים עם תקני בטיחות מחמירים, שנועדו לשמור על בטיחות הילד - ולנו יש ניסיון רב בתחום. עד כה, מכרנו את הממונעים לרשתות הצעצועים ולחנויות שונות ברחבי הארץ. מספר הפונים הגבוה בשילוב משבר הקורונה, הביאנו להחלטה להוזיל את פערי התיווך ב-60% ויותר, באמצעות הקמת אתר E-commerce הפונה ישירות ללקוח הקצה", אומר כפיר גבאי, מנכ"ל האתר ובעליה.

באתר מוצעים מאות ממונעים בקטגוריות שונות ובמחירים אטרקטיביים. לדוגמא:
• מרצדס V12 GLA-45 AMG - רק 599 ש"ח במקום 1,399 ש"ח
• תואם בוגאטי –V12 - רק 279 ש"ח במקום 999 ש"ח
• אופנוע V12 דגם T-MAX 2020 - רק 599 ש"ח במקום 1,200 ש"ח
• ג'יפ רנגלר V24 כולל מסך מוליטמדיה - רק 1,499 ש"ח במקום 3,499ש"ח

ואיך משתתפים בהגרלה? הכי פשוט וקל:
נכנסים לעמוד הפייסבוק "מוטורס ממונעים", משתפים את הפוסט, לוחצים לייק ו... זהו. אתם בהגרלה ויכולים לזכות בג'יפ יוקרתי, עם צמיגי גומי EVA לנסיעה שקטה ובטוחה, שלט חכם מקודד - הכולל כפתור בלימת חירום, 2 מושבים בריפוד עור, חגורת בטיחות ומסך מולטימדיה אמיתי לצפייה בסרטים - הנשלט מההגה. ההשתתפות בהגרלה היא עד 30.7.2020. הזוכה יוכרז ב-30.7.2020.

אתר "מוטורס ממונעים" https://motors-memunaim.co.il