קצף – מוצרים טבעיים וטבעונים לטיפוח הגוף


 
צילומים: קשת זאבי, אשר בן דוד


את חברת קצף הקימה  עדי תמיר בשנת 2018 והיא מתמחה בתחום הרוקחות הטבעית. עדי מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים מפנקים, טבעיים וטבעוניים העשויים בעבודת יד. כל מוצרי חברת קצף בעלי תו טבעונות של ויגן פרינדלי ובעלי אישור משרד הבריאות.
בעבודתה, עדי מלקטת צמחים ושמנים ייחודיים מהטבע ואורזת אותם לבקבוקונים וסבונים מוצקים, כאשר לכל מוצר יש סיפור מעניין ומעשיר משלו. מוצרי הטיפוח של עדי מכילים חמאות ושמנים צמחיים טבעיים כגון חמאת השיאה המופלאה, שמן זית כתית אורגני וצמחי מרפא המרגיעים את העור. כל המוצרים מאפשרים למשתמשים בהם ליהנות מכל מה שהטבע מציע, לשדרג את חוויית הרחצה ושגרת הטיפוח וליהנות ממוצרים טבעיים עם טעם של עוד. 
ליין המוצרי של חברת קצף מיועד לכולם- נשים וגברים.


אני חובבת של מוצרי טיפוח לגוף הנעשים בחברות קטנות. בדר"כ הריחות והחומרים טבעיים יותר ומורגשת תשומת הלב בכל פריט ופריט. כך גם עם המוצרים של חברת קצף
קיבלתי מספר מוצרים להתנסות והתאהבתי! כל הריחות מצוינים, הספיגה בגוף נהדרת והייעוד עבורו נרקח המוצר- השיג את מטרתו! 
אלו המוצרים שקיבלתי והתנסיתי בהם:


פילינג גוף מקציף
פילינג הגוף מכיל חמאת שיאה וחמאת קקאו להזנה ותמציות קמומיל, לבנדר ותה ירוק הרגעה לחידוש העור.
הפילינג על בסיס גרגרי סוכר קנים, אשר אינם פוגעים במאזן המים בעור, ולכן (בשונה ממלח) אינו יוצר תחושת יובש בעור. את הפילינג שלנו מערבבים עם מעט מים ואז מתחיל הקסם: נוצר קצף של פילינג והוא נשטף בקלות עם תחושת רכות ולחות.
הפילינג מאוד עדין ובעל ריח טוב. הוא אינו שורט את הגוף בזכות המרקם העדין שלו ולא משאיר עור שומני מדי ותחושה לא נעימה. העור מרגיש רך ומלוחח יותר לאחר השימוש בפילינג.

גודל 250 גרם , 72 שקל.
ריחות:רוח ים | מאסק ורוד | קוקוס ליים

שפתון לחות
סדרת השפתונים מכילה שעווה צמחית וטבעונית בתוספת מפנקת של חמאת שיאה וחמאת קקאו אורגנית. המרקם הקרמי של השפתון שומר על לחות השפתיים ללא תחושת דביקות וללא צביעת השפתיים. השפתון אינו מכיל חומר משמר, ווזלין או חומרי נפט למיניהם והוא מתאים לשימוש גם אצל ילדים.
גם השפתון מאוד נוח ונעים לשימוש, הוא אינו נמרח באופן מוגזם  ומשאיר תחושה שמנונית לא נעימה, אלא מדויק במריחה וקליל על השפתיים.



גודל 5 גרם מחיר 19 שקל.
ריחות: תות/אבטיח/דובדבן/קוקוס/מנטה עדין/ענבים/שוקו-תפוז/לימונדה/בננה/קרמל/מסטיק/אפרסק

סבון מוצק שיבולת שועל
הסבון מכיל חמאת שיאה טבעית גולמית ומיץ אלוורה העוטפים את העור בבריאות ובלחות עשירה ומותירים אותו נקי ורענן  להתחלה נפלאה של היום ובוסט של אנרגיה רעננה.
התחושה על העור נעימה ולהריח עדין. לאחר המקלחת יש תחושה של נקיון ולחות מאוזנת. 
 
כ-110 גרם. מחיר 29 שקל
ריחות: בזיליקום ברגמוט/רוח ים/קברנה סובניון/גורמה שוקולד לבנדר/סוכריות גומי

  קרם גוף עם שמפניה
קרם גוף מועשר בלחות המבוסס על שמן זרעי ענבים. קרם קליל הנספג במהירות ומעשיר את הגוף, ללא תחושה שומנית. שילוב מופלא של תמצית תה ירוק, תמצית אלוורה, שמן זרעי ענבים וחלבון אורז, יוצר הזנה מופלאה לעור ותורם לחידוש, שיקום והזנת עורך.הקרם נספג מיד ולא משאיר את העור שמנוני. הריח- נעים ולא כבד.

 

מחיר: 66 ש"ח ל- 200 מ”ל בבקבוק עם משאבה

פילינג לידיים
הפילינג מכיל שמנים וחומרים טבעיים המעניקים לידיים עיסוי נעים המסיר תאי עור מתים ומאיץ יצירת תאים חדשים ומרעננים. לפילינג הקרמי הוספנו תה ירוק המכיל תכונות אנטי אייג’ינג ואגוזי מלך המסירים את העור היבש ביעילות ובעדינות. פשוט תענוג שלא נגמר.
כיף וכל מילה נוספת מיותרת!
 
מחיר: 54 ש"ח.למשך זמן מוגבל הפילינג יגיע בצנצנת של 150 גרם במקום שפורפרת של 100 גרם. המחיר – לא משתנה!
 
דאודורנט נושם
טבעי ואינו מכיל סודה לשתייה.
המבחן שלי לדאודורנטים הוא לעשות מקלחת, למרוח דאודורנט ולצאת לעבוד בגינה.
אם אני חוזרת הביתה והחולצה שלי לא מסריחה בבתי השחי- מדובר בדאודורנט טוב!
אז, החולצה לא הסריחה! אינספק שהדאודורנט מעולה והצליח היכן שרבים ומוכרים ממנו נכשלו.
מחיר: 49 ש"ח ל- 60 מ"ל.
ריחות: חולות אמבר, איים אבודים, תה פסיפלורה מנגו, מרווה מנטה, ארז אקליפטוס, לבנדר - עץ התה, ללא ריח

את כל המוצרים ניתן להשיג באתר החברה https://ketsef.co.il