חדש על המדף







יצרנית המשחקים הישראלית "תילתן" מציעה משחקי "דומינו משולשים"

יצרנית המשחקים הישראלית "תילתן" (משנת 1995), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק משחקי חשיבה, מתמטיקה וגאומטריה מקוריים לילדים, מציעה משחקי "דומינו משולשים" – המסייעים לרכוש מיומנויות מתמטיות בדרך של משחק והנאה!
המשחקים, מסדרת "מתמטי-קל", כוללים שני משחקים: "דומינו משולשים עד 12" ו-"דומינו משולשים עד 20". המשחקים מכילים אריחי דומינו משולשים (במקום המלבניים המוכרים), כך שהם מאפשרים משחק רב כיווני.
משחקי הדומינו פותחו במטרה להנגיש ולקרב חשבון בסיסי לכל ילד וילדה, ללא חשש או רתיעה. התאמת המשולשים זה לזה נעשית בשלושה כיוונים ובכמה דרכים: התאמת המספר לכמות הפריטים, התאמת מספר לפתרון תרגיל, חיבור או חיסור סך הנקודות שעל גבי הקוביות המאוירות שבמשולשים, התאמת כמות הפריטים לפתרון התרגיל, ועוד.
המשחקים מעודדים תרגול של פעולות חשבון מגוונות (עד 12, או עד 20), זריזות מחשבה, ראייה חזותית ומרחבית, מהירות תגובה, זריזות ידיים ויכולות מוטוריות. אפשר לשחק בדומינו בכמה רמות. כל משחק מיועד לקבוצת גיל צעירה שונה.
המשחקים מוצעים באריזה נוחה וקומפקטית, המתאימה גם לטיולים, לפיקניקים ולמפגש משפחתי או חברי עם ילדים. כמו כל דומינו, גם דומינו משולשים הם משחקים חברתיים ותחרותיים.


בכל משחק: 30 משולשי דומינו העשויים מקרטון עבה וקשיח, בגודל נוח לאחיזה.
מתאים ל-4-1 שחקנים, מגיל 4 שנים (דומינו משולשים עד 12) ומגיל 6 שנים (דומינו משולשים עד 20).

מחיר: 35 ש"ח.

להשיג באתר תילתן - https://www.tiltan.com ולקבל במשלוח הביתה. אפשר גם להפתיע בן משפחה או חבר, ולשלוח ישירות לביתו.
חברת "תילתן – ערכות למידה" (משנת 1995), מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק משחקי חשיבה ועזרי למידה לילדים בתחומי המתמטיקה, הגאומטריה, המדעים ועוד. המשחקים פותחו במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים למידה תוך כדי התנסות ומשחק מהנים. המשחקים זוכים להצלחה בישראל, גרמניה, שווייץ ועוד, והם נרכשים בידי גורמי חינוך שונים.

סדרת הסמוזי האורגנית של חברת "ביו איטליה" - זכתה בתואר "מוצר השנה" לשנת 2020
ששת טעמי הפירות והירקות האורגניים הם ללא תוספת סוכר, חומרים משמרים או חומרים מלאכותיים
סדרת הסמוזי האורגנית של חברת "ביו איטליה" זכתה בתואר "מוצר השנה" לשנת 2020, בקטגוריית מחיות פרי וירק. הסדרה כוללת מחיות של פירות וירקות שגודלו ללא חומרי הדברה והנדסה גנטית, והם אינם מכילים תוספות של סוכר, חומרים מלאכותיים או חומרים משמרים. הסדרה מיובאת מאיטליה בידי חברת "רוצים את הטבע".
סקר "מוצר השנה", שנערך בקרב 2000 צרכנים בישראל, העניק לסדרה את התואר "פרס החדשנות", בקטגוריית מחיות פרי וירק.
הסדרה כוללת 6 טעמי סמוזי של פירות וירקות אמיתיים, בשילובים מגוונים:
• תפוחי עץ (70%) ואוכמניות (30%)
• גזר (60%), משמש (25%) ודלעת (15%)
• תפוחי עץ (70%), קיווי (20%) ותרד (10%)
• תפוחי עץ (70%), תות שדה (20%) ובננה (10%)
• תפוח עץ (60%), אגס (30%) וברוקולי (10%)
• שזיף (100%)
המוצרים מכילים רק 100% פרי וירק והשילוב ביניהם מאפשר, גם למי שלא אוהב ירקות - ליהנות מיתרונותיהם. האריזה האישית הלחיצה מזמינה לצרוך פירות וירקות בנוחות, בכל מקום. לאריזה פקק בטיחותי מוברג, לסגירה חוזרת.
לאחסן במקום קריר. אחרי הפתיחה לאחסן במקרר. יש לצרוך עד יומיים לאחר הפתיחה.
מחיר: 5.90 – 6.90 ש"ח לאריזה במשקל 120 גרם (* סמוזי תפוחי עץ, אגס וברוקולי, במשקל 100 גרם).
כשר בהשגחת בית דין צדק דק"ק לונדון והמדינה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע וחנויות פרטיות ברחבי הארץ ובאתרים שלהם.
** פרסי "מוצר השנה" מוענקים בישראל זו השנה ה-15 ובעולם, מזה 31 שנים. המוצרים נבחרים בידי מדגם של צרכנים, המחווה דעתו על מוצרים ושירותים לפי מידת החדשנות והאטרקטיביות שלהם, כמו גם מידת שביעות הרצון מהשימוש בהם. מי שקיבל את הציון המשוקלל הגבוה בכל קטגוריה, מוכתר בתואר מוצר השנה בתחומו.


 חברת "טבע ירוק" מציגה שני טעמים נוספים בסדרת Ener Good

ממשיכים לשמור על הבריאות! חברת "טבע ירוק", המתמחה בייצור ושיווק מוצרי בריאות, מציגה שני טעמים נוספים בסדרתEner Good – מרובעי אנרגיה טבעיים וטעימים, המבוססים על פירות מיובשים וקוקוס.
חטיפי האנרגיה הנהדרים משווקים במארז משפחתי במשקל 300 גרם, המכיל 12 מרובעים. הסדרה כוללת כעת 4 טעמים, המבוססים אך ורק על רכיבים איכותיים מהצומח, ללא כל תוספות של סוכר, חומרים משמרים, צבעים מלאכותיים, רכיבים מן החי, קמחים או גלוטן.

מרובעי האנרגיה כוללים:
• מרובעי קוקוס עם דובדבן אמרנה וחמוציות, המכילים: קוקוס טחון (50%), דובדבן אמרנה מיובש, דובדבן אמרנה בסירופ (20%), חמוציות מיובשות (20%).
• מרובעי משמש וקוקוס עם חמוציות ואוכמניות, מכילים: משמש מיובש (38%), קוקוס טחון (35%), חמוציות מיובשות, אוכמניות מיובשות, סטיביה.




גם בימים אלה, בהם אנו נמצאים בבית לאור הדרישה לריחוק חברתי, אנו זקוקים לעיתים לאנרגיה זמינה ומהירה – ועדיף שהיא תגיע ממקורות טובים וטבעיים. המרובעים של Ener Good מספקים אותה באופן מיטבי, שכן הם משלבים סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים שונים ועוד. הם מצוינים כארוחת ביניים, לפני תרגילי ספורט ביתיים וכפינוק לצד כוס קפה או תה.
המרובעים הנוספים בסדרה כוללים מרובעי שוקולד, תמר, חרוב, קוקוס וקקאו, ומרובעי שוקולד, דובדבן, חמוציות וקוקוס. האריזה המשפחתית מאפשרת לכל אחד מבני הבית ליהנות ממרובע אנרגיה, טעים ובריא בכל עת. מומלץ לאחסן במקום קריר ויבש.
כשר: פרווה באישור המועצה הדתית בית שמש, מהדרין ובהשגחת הבד"ץ ירושלים של העדה החרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: 35 ש"ח לאריזה במשקל 300 גרם.
להשיג ברשתות וחנויות טבע ובאתרי קניות.



"תערובת לתיבול פלפל לימון", ותפוחי אדמה – ב"תערובת לתיבול פילדלפיה" של חברת נפטון


חברת "נפטון" (משנת 1980), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, מציעה ליהנות ממבחר תבלינים משובחים וכשרים לפסח להכנה של מנות טעימות, עסיסיות וחגיגיות. נפטון מציעה שני מתכונים נהדרים: פילטים של דג אמנון ב"תערובת לתיבול פלפל לימון", ותפוחי אדמה קריספיים ב"תערובת לתיבול פילדלפיה". המנות טעימות, מנחמות ומיוחדות, ומביאות את ניחוח העולם הגדול – לשולחן האוכל הביתי.




החברה מציעה מגוון רחב של תבלינים ותערובות תיבול מעולים, ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונוסודיום גלוטומט.
מחירים: 9.90 – 12.90 ש"ח (לאריזות במשקל 100 - 150 גרם).
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.


מתכון לתפוחי אדמה קריספיים ב"תערובת לתיבול פילדלפיה"

לאוהבי הטעם המתקתק-פיקנטי-חריף: "תערובת התיבול פילדלפיה" בעלת ניחוח ארומטי, טעמה מתקתק ופיקנטי בו זמנית. מקורה מניו אוליאנס ארה"ב והיא מכילה עשבי תיבול שונים (אורגנו, בזיליקום, טימין), פפריקה, גרגרי חרדל, זרעי כמון ו/או כוסברה, פלפל שחור ועוד. התבלין מתאים מאוד לתיבול כל סוגי הבשרים והעופות, דגים, תפוחי אדמה, אורז, מוקפצים, ירקות בתנור, פשטידות וגם לסלטים כמו סלט כרוב וסלק טרי.

מצרכים:
12 תפוחי אדמה בינוניים, שטופים (עם הקליפה)
3 כפות תבלין פילדלפיה של נפטון
1.5 כפיות פפריקה מתוקה של נפטון
1/2 כפית מלח
1/2 כפית פלפל שחור טחון של נפטון
2/3 כוס שמן זית
2 כפות מיונז איכותי
מי שאוהב יותר חריף: יוסיף 1/2 -1 כפית פפריקה חריפה של נפטון

אופן ההכנה:
• לבשל את תפוחי האדמה במים רותחים ומומלחים עד שהם כמעט עשויים (בערך 10 דקות מרגע שהמים רותחים). על תפוחי האדמה להיות רכים אך לא רכים מדי. לסנן ולצנן מעט
• לחתוך את תפוחי האדמה לרבעים או לטריזים
• לערבב את כל התבלינים, השמן והמיונז, ולשים בתבנית תנור
• להוסיף את תפוחי האדמה ולערבב בעדינות
• לחמם תנור מראש, ל-250 מעלות
• לשים את התבנית בתנור, להנמיך את האש ל-220 מעלות ולצלות את תפוחי האדמה כ-25 דקות, עד שהם קריספיים


מתכון לפילה אמנון בתנור, בתיבול תערובת לתיבול פלפל לימון


לאוהבי טעם החמוץ-חריף: "תערובת לתיבול פלפל לימון" אופיינית לדרום אפריקה, והיא מתאימה למגוון מנות – החל בבשרים, עופות ודגים, וכלה בתוספות וסלטים.


מצרכים:
8 נתחי פילה אמנון
7 כפות מיץ לימון טרי
1/2 + 1 כפית מלח
3 – 4 כפות שמן זית
2 כפיות פלפל-לימון של נפטון
1/2 כפית שום גבישי של נפטון
1 כפית תבלין של פטרוזיליה מיובשת של נפטון
1 כפית של כוסברה מיובשת של נפטון

אופן ההכנה:
• להשרות את נתחי הדג במיץ לימון ו-1/2 כפית מלח
• לערבב: שמן זית, תבלינים וכפית מלח
• להבריש בנדיבות כל פילה בתערובת, ולהניח בתבנית מרופדת בנייר אפייה ומרוססת בשמן, כשהעור כלפי מטה. להניח מעל נייר אפייה, כך שיכסה את הפילטים באופן רופף
• לחמם תנור מראש ל-180 מעלות. לצלות את הפילטים כ-13 דקות. להסיר את נייר האפייה ולצלות עוד 1- 2 דקות. אם יש צורך, לצלות עוד מספר דקות





"נפטון" משיקה מטחנה מהודרת של "תערובת לתיבול סטייק מונטריאול", לתיבול סטייק, תוספות, עוף ודגים

 חברת "נפטון" משיקה מטחנה מהודרת של "תערובת לתיבול סטייק מונטריאול" - יפה, נוחה ושימושית. התערובת הפיקנטית, המתאימה לתיבול סטייק, מתאימה גם לתיבול מנות נהדרות נוספות במנגל, בפלנצ'ה (מחבת פסים) או בגריל של התנור – כמו דגים, פרגיות, חזה עוף או תפוחי אדמה, והיא גם מצוינת לתיבול אורז, נודלס, איטריות ועוד.



התערובת מכילה, בין השאר, פלפל שחור, מלח גס, שום גבישי ובצל יבש, והיא ללא מונוסודיום גלוטמט או חומרים משמרים.
איך להכין סטייק עסיסי וטעים?
• מומלץ לקנות סטייק איכותי טרי (למשל, אנטריקוט או שייטל), בעובי של 1.5 ס"מ. על הסטייק להיות בטמפרטורת החדר (או צונן. לא קר מהמקרר, שכן אז הבשר יגיר נוזלים רבים ויתכווץ)
• לנגב במגבת נייר, ואז להבריש בשמן זית איכותי. לעסות ב"תערובת לתיבול סטייק מונטריאול" של נפטון
• להניח על רשת מנגל לוהטת או על מחבת פסים (פלנצ'ה) לוהטת ולשמוע פססססס... לצלות מכל צד 3 – 4 דקות (תלוי בגודל ועובי הנתח) ולהפוך לצד השני
• לחכות כמה דקות לפני שאוכלים. תיהנו!

החברה מציעה מגוון רחב של תבלינים ותערובות תיבול מעולים, ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונוסודיום גלוטומט.

כשר: בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע ובד"ץ בית יוסף.

מחיר: 11.90 – 13.90 ש"ח (למטחנה במשקל 65 גרם).

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות ובאתרים שלהם.


.
***

"נפטון" מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, ממרחים, רטבים, תערובות תיבול מיוחדות, מטחנות וציפויים לשניצל, המכילים תבלינים איכותיים, ללא תוספות של חומרים משמרים, מונוסודיום גלוטמט וחומרים מלאכותיים. הדור הרביעי למייסד החברה, שעלה מהודו ב-1980, פועל בשוק המקצועי והקמעונאי ומספק מוצרים לחברות מזון ותבלינים, קייטרינג, מסעדות, בתי קפה, רשתות מובילות ועוד.