חדש על המדף


 



פיצהבורגר מבית דומינוס פיצה
הפיצהבורגר תוצע על הבצק הקלאסי של דומינו'ס ובצק הכוסמין. מלבד גבינת המוצרלה תיהנו מ- תוספת של 150 גרם בשר המבורגר טחון איכותי, חמוצים, בצל, עגבניות ואפילו נגיעות שומשום על הקשה של הלחמניה...סליחה הפיצה, ומעל הכל רוטב המבורגר מיוחד ברוח אלף האיים, שנוצר משילוב הרטבים שהולכים הכי טוב עם המבורגר קלאסי.
להשלמת החוויה, הפיצהבורגר תגיע גם בארוחת בורגר קלאסית עם מנת צ'יפס משפחתי ומתובלת מתפוחי אדמה פריכים, קטשופ HEINZ וכמובן בקבוק קולה משפחתי של 1.5 ליטר. לחובבי הצמחונות שגם רוצים להנות יישמר המתכון המקורי עם שינוי אחד והוא שבמקום הבשר המבורגר המפורק יקבלו תחליף בשר איכותי המכיל חלבון אפונה, חלבון סויה, קמח חומוס, טפיוקה ובצל שיוצרים מרקם וטעם מדוייקים לחוויה הבשרית.

במסגרת ההשקה תוצע הפיצה במספר מבצעים:
• ארוחת פיצהבורגר הכוללת משפחתית פיצהבורגר + מנת צ'יפס משפחתי + בקבוק שתיה 1.5 ליטר ב- 99.9 ש"ח.
• משפחתית פיצהבורגר + משפחתית קלאסית ב-66 ₪ כל אחת.
• משפחתית פיצהבורגר ב- 49.9 ₪ בלבד, על כל קניה של ארוחת פיצהבורגר הכוללת משפחתית פיצהבורגר, צ'יפס משפחתי ובקבוק 1.5 ליטר של קוקה קולה.
עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה בישראל: "רשת דומינו'ס פיצה עוקבת ומקבלת השראה מהטרנדים המובילים בעולם הקולינריה, במטרה לחדש ולהציע מגוון אפשרויות וטעמים לקהל לקוחותינו. "הפיצהבורגר" הינו הצלחה עולמית של הרשת, ואנו גאים להשיקה בישראל לאחר לאחר תהליך פיתוח ארוך והתאמה לטעמים הישראליים. "הפיצהבורגר" מאפשרת לנו לפנות לקהלים חדשים עם פיצה טעימה שכל כולה הומאז' ווראיציה ייחודית לאוהבי ההמבורגרים. מהיום הלקוחות יכולים להתעלם מהדילמה של פיצה או המבורגר ובהזמנה אחת להנות מכל העולמות ביחד".


ויטמינצ'יק מופחת סוכר
אסם משיקה סדרה חדשה תחת המותג ויטמינצ'יק, ויטמינצ'יק עם 50% פחות סוכר לכל כוס משקה מוכן (ביחס למתכון הקיים), ובתוספת מתיקות של רכז פרי המונק. ויטמינצ'יק 50% פחות סוכר יגיע בסדרה חדשה בטעמי פטל, ענבים ותפוח, בדומה לשלושת הטעמים המובילים של ויטמינצ'יק הקיים. השקת ויטמינצ'יק 50% פחות סוכר היא צעד נוסף במימוש התחייבותה של אסם לשיפור הערכים התזונתיים של מוצרי החברה.תוצאת תמונה עבור ויטמינצ'יק עם 50% פחות סוכר


ויטמינצ'יק 50% פחות סוכר יוצא לשוק בתום תקופה ארוכה שבה פעל צוות החברה להביא לצרכן מוצר עם פחות סוכר, מתוק וטעים וללא שימוש בממתיקים מלאכותיים. האתגר העיקרי היה להפחית את כמות הסוכר תוך שמירה גם על המתיקות וגם על הצבע, שמגיע ממקור טבעי. אסם הצליחה להפחית את כמות הסוכר על ידי שימוש ברכז פרי, פרי המונק. פרי המונק (הנזיר) גדל ברובו בסין, וידוע גם בשם "לו האן גואו". הפרי מתוק מאוד למרות שכמות הסוכר בו אינה גבוהה, וזאת בזכות מרכיב נוסף בעל מתיקות גבוהה שמצוי באופן טבעי בפרי.  בזכות מתיקותו העזה  שמוספת לויטמינצ'יק 50% פחות סוכר מתאפשרת המתיקות נפלאה במשקה המוכן למרות רמת הסוכר המופחתת.
ויטמינצ'יק 50% פחות סוכר משווק בבקבוק חדש של חצי ליטר. בזכות ריכוז הסירופ הגבוה, ניתן להכין עם ויטמינצ'יק 50% פחות סוכר, 40 כוסות משקה מוכן, בדיוק כמו בויטמינצ'יק הקיים בבקבוק 1 ליטר. כדי להכין כוס מיץ עם 50% פחות סוכר מומלץ למזוג סירופ בהתאם להוראות ההכנה שעל הבקבוק.
כדי להכין משקה ויטמינצ'יק 50% פחות סוכר יש לערבב רבע כוס סירופ עם 4 כוסות מים קרים.
ויטמינצ'יק  50% פחות סוכר בטעמי פטל ותפוח – בכשרות בד"ץ ורבנות עפולה .
ויטמינצ'יק 50% פחות סוכר בטעם ענבים בכשרות רבנות עפולה .
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.


ביסלי ואח של ביסלי עם סדרת טעמים מכל העולם
אסם, יצרנית החטיפים המובילה, ממשיכה לחדש ולרגש ומשיקה סדרות חטיפים  במהדורות מיוחדות שיחממו לכם את החורף: במבה ביס- כשמה כן היא, במבה קלאסית בגודל ביס, המיועדת לחובבי הבמבה בכל הגילים.
הבמבה החדשה תושק בשתי גרסאות של 60 ו-80 גרם, ותשמור על טעמה המוכר והאהוב. ביסלי ואח של ביסלי בחוויית טעמים מסביב לעולם: ביסלי Mexico טאקו לוקו, אח של ביסלי Japan ווסאבי קאוואי, ואח של ביסלי פאד תאי קוואסן בסגנון תאילנדי.
שלושת חברי המשפחה יושקו באריזת 60 גרם.
גלית מילוא, מנהלת תחום החטיפים באסם: "אסם הייתה ושואפת להיות תמיד, חברה שדואגת לחדש, להפתיע  ולגוון במוצריה.
המגמות הבולטות בקטגוריית החטיפים הן שילוב בין מרקמים וחוויות אכילה שונות, מפתיעות ומרגשות עם טעמים ממדינות שונות ברחבי העולם.

מותגי אסם המובילים בקטגוריית החטיפים ממשיכים לרגש ולחדש, עם מגוון שפונה לכולם ומעניק חוויה סנסורית מפנקת. כל המוצרים החדשים המושקים בחורף הקרוב עומדים בתקנות סימון המוצרים של משרד הבריאות".

 

 כשרויות:
במבה ביס- פרווה חמץ, בד"צ- העדה החרדית ירושלים, רבנות ראשית קריית גת
ביסלי ואח של ביסלי, אפרופו ים תיכוני- בד"צ- העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית שדרות
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.


Cellular Boost - סדרת אנטי אייג'ינג חדשה של ניוטרוג'ינה נלחמת בשחיקה התאית הגורמת להזדקנות העור
מותג הקוסמטיקה המוביל בארה"ב, ניוטרוג'ינה, יוצא בסדרת אנטי אייג'ינג חדשה שפועלת כדי לגרום לך להיראות צעירה בדיוק כפי שאת מרגישה
סדרת Cellular Boost הינה בעלת נוסחה ייחודית המרגיעה את הסימנים הגלויים של הזדקנות העור הנגרמים כתוצאה מ"שחיקה תאית". חשיפה לשמש, זיהום, לחץ ועייפות הם הגורמים העיקריים לשחיקה תאית, ומובילים בין היתר להופעת קמטים, איבוד גמישות העור וגוון עור לא אחיד.
הסדרה כוללת קרם יום עם מקדם הגנה SPF-20, קרם לילה לחידוש העור, קרם פנים אנטי אייג'ינג מרוכז במיוחד שפועל על תיקון קמטוטים והפחתת הקמטים העמוקים יותר ומעניק כיסוי רחב יותר לטיפוח עור בוגר והצערתו. וקרם עיניים לטיפול ומניעת תופעת ההזדקנות המוקדמת באזור העור הדק והרגיש סביב העיניים.
הרכיבים הפעילים בנוסחה כוללים:
  • Hexinol TM - רכיב המסייע להפחתת קמטים, מיצוק העור וצמצום הופעתם של כתמים כהים.
  • וויטמין C - העוזר לתקן גוון פנים לא אחיד ומפחית כתמים כהים.
  • רטינול - המרגיע סימנים גלויים של הזדקנות העור.
  • חומצה היאלורונית - העוזרת לשקם את מחסום ההגנה של העור, לוכדת לחות וממלאה קמטים.

הסדרה שפותחה בשיתוף דרמטולוגים, מבטיחה תוצאות נראות לעין בתוך 4 שבועות בלבד: הפחתת קמטים , שיפור בגוון העור וגמישותו , מראה עור צעיר ומתחדש הנשמר לאורך זמן רב יותר.
את הסדרה ניתן להשיג ברשתות השיווק ובסופר פארם.
מחיר מומלץ לצרכן: 125 שקלים למוצר.


החיתול החדש של המותג פמפרס

עד פי 2 יותר יבש** – פמפרס החדש עם מדליית הזהב כולל ליבה משודרגת, אשר סופגת כמות גדולה יותר של נוזלים – עד פי 2 יותר נוזלים בהשוואה לחיתול המתחרה המוביל, ע"פ בדיקת מעבדת SGS הגרמנית.

סופג עד פי 2 יותר מהר** – ליבת החיתול המשודרגת של פמפרס החדש עם מדליית הזהב סופגת את הנוזלים מהר יותר – עד פי 2 יותר מהר מהחיתול המתחרה המוביל ומאפשרת לעור התינוק להישאר יבש לאורך זמן.

עד 0% דליפות מהצד*** - אתם ודאי מכירים את זה...
75% מההורים בישראל חווים דליפות מהחיתול ו- 40%מההורים חווים דליפה מהחיתול לפחות פעם בשבוע! פמפרס החדש עם מדליית הזהב הוא החיתול היחיד בישראל אשר מגיע עם מגני צד כפולים, המספקים את ההגנה הטובה ביותר מפני דליפות.

בפיתוח וייצור החיתול החדש הושקעו למעלה מ- 3.5 מיליון ₪ לשנה.
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל: "אנחנו תמיד שואפים להביא לישראל את המוצרים הטובים והמתקדמים ביותר שלנו. הפעם צריך להתנסות בחיתול כדי להיווכח עד כמה מדובר בסטנדרט חדש, זהו החיתול הטוב בעולם. לא מספיק לנו שמעבדות מובחרות בגרמניה נותנות לנו את החותמת המחקרית המתקדמת ביותר; אני מציע החזר כספי מלא לכל הורה שמחתל את ילדו והחיתול לא יענה על ציפיותיו".

המרכז הישראלי לריהוט מציג: הטרנדים וצבעי חורף 2020 בריהוט הבית, לעיצוב חמים
הטרנדים בעיצוב הבית בחורף 2020 מזמנים חמימות וביתיות, כראוי למזג אוויר קר, בו הנטייה היא להתכנס ולהתכרבל.
לדברי נילי בוסאני, מנהלת קניוני "המרכז הישראלי לריהוט" בראשל"צ ובאשדוד, המונים כ-70 חנויות ריהוט מתחומי ארונות קיר, חדרי שינה, פינות אוכל, מערכות ישיבה, חדרי ילדים ועוד, השנה מושם דגש על חזרה לטבע, שתתבטא בצבעים, חומרים ומרקמים של ריהוט והלבשת הבית. "החזרה לטבע מבטאת את הרצון למקום שקט או לפינה שקטה, רגועה ונקייה מרעש - במובן הכי עמוק ורחב. הפינה השקטה בבית – ואין זה משנה אם הפינה היא "רק" פינה או שמה מדובר בחדר, סלון או אפילו בכל הבית – הפכה לאי של שפיות ורוגע".

אז מהם הצבעים, הטרנדים, החומרים והסגנונות בעיצוב הבית לחורף 2020?
צבעים
מצד אחד, צבעים פסטלים טבעיים ורגועים כמו גוונים של ירוק, ורוד עתיק וחום, ומצד שני, צבעים עזים בגוונים של סגול, חרדל, שחור וכחול בהיר בשילוב ובאיזון עם לבן, קפוצ'ינו וקרם. שילוב הצבעים יתבטא בצבעי ארונות, ספות, פינות ישיבה, כיסאות, שולחנות סלון, פינות אוכל, שטיחים, כריות ועוד.

חומרים, טקסטורות וסגנונות
חומרים מהטבע כמו עץ, סיבים שונים, במבוק, צמר, פשתן, כותנה ואבן ישתלבו בשמחה בעיצוב החדרים השונים, כשהם מקנים תחושה של חזרה לחיים פשוטים ורגועים יותר. קיימים סגנונות שונים שיעניקו לבית תחושה מזמינה ומחממת:
• ניחוח צרפתי: עיצוב אצילי המתאפיין בריהוט "כבד" ובשימוש רב בקטיפה ושטיחים, שיעניקו הידור חורפי מחמם.
• קו סקנדינבי: קו נקי ומסודר, אשר מציע ריהוט – ארונות, ספות, כיסאות וספות, כמו גם ריהוט משלים (שטיחים, כריות, שמיכות) – פרקטי, מזמין ונוח.
• אפריקה בסלון: כריות, שטיחים, וילונות, תמונות, ציורים ופסלים בהשראת הטבע הפראי באפריקה. אין כמו נופים בגווני חום אדמדם, וטקסטורה ומראה של פרוות (נמר, ברדלס, זברה), כדי להכניס לבית את חום הסוואנה.
• וואבי-סאבי: באווירה יפנית, החוגגת את היופי שבחוסר השלמות, בצורות ובעיצובים אורגניים הכוללים אלמנטים טבעיים ומאופקים, בדגש על עבודת יד.
• גיאומטריה: תבניות גרפיות פשוטות אך מעניינות בשטיחים, מצעים, כריות ואף רהיטים.
"המרכז הישראלי לריהוט":
סניף ראשון לציון: רח' משה לוי 10 , קומות ב' ו-ג'.
סניף אשדוד: רח' הבושם 7, מנרב סנטר, אזה"ת אשדוד.