חדש על המדף

 

"צוף" משיקה לרגל ראש השנה מוצר דבש מהפכני: ממרח צוף אורגני – ממרח דבש, שומשום וצוף קוקוס
ממרח צוף טעים להפליא ובריא, ללא תוספת סוכר. מכיל שומשום אורגני, צוף פרחי קוקוס ודבש אורגני, עשיר בחלבון, סידן, ברזל וסיבים תזונתיים • הממרח ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל - מהווה את התחליף המושלם לממרחים על בסיס סוכר!
מותג מוצרי הדבש האורגניים "צוף" משיק לרגל ראש השנה ממרח חדש ומהפכני בסדרת מוצרי הדבש האורגניים של החברה: ממרח צוף אורגני. ממרח מתוק, טעים להפליא ובריא, ללא תוספת סוכר. הממרח עשוי משומשום אורגני, צוף פרחי קוקוס אורגניים ודבש אורגני. ממרח צוף עשיר בחלבון - מכיל 17 גרם חלבון ל 100 גרם - עשיר בברזל, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים מייצבים ומתחלבים.
"ממרח צוף" עשוי מדבש אורגני הנחשב למזון בריאות. טעמו של הממרח מתוק להפליא וזאת על אף שתכולת הסוכרים בו נמוכה. השילוב בין צוף פרחי הקוקוס (סוכר קוקוס) לדבש יוצר טעם נפלא, בעל ארומה קרמלית נפלאה. השומשום האורגני עשיר בחלבון באופן נדיב ואין בו כולסטרול. סוכר הקוקוס בממרח עשיר בוויטמינים ומסייע בתפקוד הלב. הוא עשיר בוויטמין B האחראי על משק האנרגיה ותפקוד מערכת העצבים, בחומצות אמינו שהן אבן הבניין של החלבונים השונים, במינרלים כמו אשלגן, מגנזיום, ברזל ואבץ. הערך הגליקמי של סוכר הקוקוס ושל דבש הינו נמוך ולכן בממרח מתוק – זה המתוק הבריא ביותר בנמצא!
לדברי טובי דיקמן, היזם ומנכ"ל "צוף", לדבש אורגני יש ערכים רבים מעבר לטעם המופלא שלו, לכן החלטנו על פיתוח מוצרים המבוססים על האיכויות שלו, כש"ממרח צוף" הוא הראשון בסדרה. "מתוך אחריות ואהבה לאוכל שאנו אוכלים אנו נוהגים לחקור את תוויות המזון שמגיע אל השולחן שלנו. כך גילינו שבממרחים המתוקים המצויים כמעט בכל בית יש יותר מ- 50% סוכר לבן, מעובד ולא מזין. רצינו עבור הילדים שלנו ממרח שהוא בריא, אורגני, טעים מאד ונגיש מבחינת המחיר. לאחר שנה של פיתוח ייצרנו את 'ממרח צוף', דרכו אנו מאמינים ניתן ליהנות ממה שיש לדבורים ולטבע להציע".
חברת "טרה מאטר נקטר בע"מ", בעלת מותג "צוף", הוקמה בשנת 2013 כמכוורת אורגנית. החברה שוכנת בגליל המערבי ועוסקת כיום בייצור, ייבוא ושיווק דבש אורגני מיובא ומקומי ומוצרים המבוססים על דבש אורגני. בנוסף לדבש האורגני המיובא מייצרת החברה דבש פסגות ישראלי הנחשב לדבש האיכותי, הטעים והקרוב ביותר לדבש אורגני בייצור ישראלי. את הדבש האורגני מייבאת החברה מהמגדלים האורגניים המובילים בעולם הנבחרים בקפידה ועומדים בתקנים האורגניים המחמירים ביותר, מתוך רצון לעמוד בדרישות הצריכה של הדבש האורגני בישראל ובסטנדרטים של ה- E.U וה- USDA.



כשר פרווה בהשגחת הרבנות.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-29 ₪ לאריזת 350 גרם.
להשיג בחנויות טבע פרטיות וברשתות טבע קסטל, זמורה, קסם הטבע, מאיה ועוד.


גרנות תחל לשווק פיטאיה תחת מותג "חקלאי גרנות"
קיבוץ מעברות, ממובילי גידול הפיטאיה בישראל, החל לשווק את הפרי בשיתוף פעולה עם "חקלאי גרנות" • שני זנים של פיטאיה ישווקו ללקוחות, וונוס ואפולו, בעלי קליפה סגלגלה וצהובה, כשתוכן הפרי עסיסי והוא משופע בזרעים קטנים ושחורים, מכיל ויטמין C, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון רבים.


פרי חדש מצטרף לשיווק הפירות והירקות של "חקלאי גרנות": פיטאיה. ההתארגנות החקלאית החדשה, אשר החלה לשווק לפני כשנה תוצרת חקלאית ישירות לסופרים, מוסיפה לסל התוצרת החקלאית שני זנים של פיטאיה, וונוס ואפולו, אשר ישווקו לרשתות השיווק המובילות, לשווקים הפרטיים ולחנויות המתמחות בפתיחת עונת הפיטאיה בתחילת ספטמבר. לדברי תמיר בושניצקי, מנהל חקלאי גרנות שוק מקומי, "לאחר החדרה מוצלחת של אבוקדו, פירות הדר, משמשים, שזיפים, אפרסקים, נקטרינות ודובדבנים, אנו שמחים לצרף גם את הפיטאיה, המגיעה אלינו מקיבוץ מעברות, אחד מהקיבוצים הבעלים בארגון גרנות, לשיווק על ידי חקלאי גרנות".


הפיטאיה, הנקראת גם פרי הדרקון, היא קקטוס חסר קוצים הצומח לגובה של עד ששה מטרים. קליפת הפרי אדומה, ורודה-סגולה או צהובה, וממנה מסתעפים עלעלים המזכירים ארטישוק. תוכן הפרי עסיסי, בצבע לבן או סגלגל, והוא משופע בזרעים קטנים ושחורים. הפרי מכיל ויטמין C, סיבים תזונתיים ונוגדי חימצון רבים. הפרי מתוק, מעט חמצמץ, בעל צבע סמוק כשל סלק, ומכיל מיץ רב. בישראל מגדלים 3 זני פיטאיה במישור החוף, בנגב ובערבה.
את הפיטאיה ניתן להשיג בין בחודשים ספטמבר לינואר ברשתות המזון ברחבי הארץ.



סדרת הסמוזי האורגנית של חברת "ביו איטליה"
חברת "רוצים את הטבע" החלה לשווק סדרת סמוזי אורגנית של פירות וירקות ב-6 טעמים, מתוצרת החברה האיטלקית "ביו איטליה", המתמחה במזון אורגני. הסמוזי (מחיות) עשויים מפירות וירקות אורגניים בלבד, אשר גודלו ללא חומרי הדברה והנדסה גנטית, והם אינם מכילים תוספות של סוכר, חומרים מלאכותיים וחומרים משמרים.
הסדרה מוצעת ב-6 טעמים נהדרים, בהם שילובים של פירות וירקות אמיתיים: תפוחי עץ (70%) ואוכמניות (30%) ; גזר (60%), משמש (25%) ודלעת (15%) ; תפוחי עץ (70%), קיווי (20%) ותרד (10%) ; תפוחי עץ (70%), תות שדה (20%) ובננה (10%) ; תפוח עץ (60%), אגס (30%) וברוקולי (10%) ; שזיף (100% שזיף).
המוצרים מכילים רק 100% פרי וירק. השילובים המיוחדים מאפשרים גם לאלה שאינם אוהבים ירקות ליהנות מיתרונותיהם, שכן הם משולבים בטעמי הפירות.
האריזה האישית לחיצה ומאפשרת לצרוך פירות וירקות בזמינות ובנוחות בכל מקום. אפשר להצטייד במגוון טעמים לבית ספר או לגן, לטיול ולפארק השעשועים. האריזה מכילה פקק בטיחותי הנסגר בהברגה ומאפשר סגירה חוזרת.
יש לאחסן במקום קריר. אחרי הפתיחה יש לאחסן במקרר. יש לצרוך עד יומיים לאחר הפתיחה.


מחיר: 5.90 – 6.90 ש"ח לאריזה במשקל 120 גרם (למעט סמוזי תפוחי עץ, אגס וברוקולי שהוא במשקל 100 גרם).
כשר בהשגחת בית דין צדק דק"ק לונדון והמדינה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע וחנויות פרטיות ברחבי הארץ.


חברת "ליב" מרעננת את מוצרי הטופו ומעבירה את הייצור למשק ויילר
חברת המזון האורגני משיקה טופו חדש באריזת חיסכון חדשנית, המחלקת את הטופו לשתי יחידות נפרדות, לשמירת הטריות • רנאל ליימן מנכ"ל "ליב": "בשנה האחרונה עשינו רבות לשיפור מוצרי הטופו שלנו, הן בהעברת הייצור למשק ויילר שהינו יצרן הטופו המוביל בישראל והן בפיתוח אריזה המותאמת לצריכה המוגברת הנרשמת לטופו בשוק הישראלי"
חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן, עוברת לייצור כלל מוצרי הטופו של החברה, למשק ויילר, הנחשב ליצרן הטופו המוביל בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה משיקה ליב מוצרי טופו חדשים, במתכונים משופרים ובאריזות חדשות. החברה תחל לשווק טופו טבעי וטופו אורגני באריזת חיסכון חדשנית של 500 גרם, עם פטנט ייחודי הכולל חלוקה לשתי יחידות שנארזות בנפרד ומאפשרות שימוש נוח ושמירה על טריות כל קובייה בנפרד. בנוסף, מצרפת ליב לסדרה טופו מסוג חדש - טופו טבעי רך, המתאים במיוחד להכנת ממרחים וקינוחים כמו גם בישול ברטבים ומרקים בשל האווריריות הגבוהה שלו המסייעת לספיחת טעמים.

חברת "אחוה" משיקה חלוה חדשה: חלוה ללא תוספת סוכר בטעם אספרסו
חלוה המכילה 55% שומשום, עשירה בחלבון ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. טעם האספרסו בחלוה יוצר שילוב טעמים טעים להפליא, במיוחד לחובבי טעמי הקפה • החלוה החדשה תימכר במגשית מיוחדת במשקל 400 גרם ובמחיר שווה לכל נפש
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר חדש בסדרת החלוה המובילה והנמכרת ביותר בישראל: חלוה ללא תוספת סוכר בטעם אספרסו. החלוה החדשה מכילה 13 גרם פרוטאין ל-100 גרם, מכילה סידן ובעלת לא פחות מ-55% שומשום, הרכיב העיקרי במוצר. החלוה ללא תוספת סוכר, ללא רכיבים מהחי ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. טעמה העשיר של החלוה הינו אספרסו, המעניק לה ארומה ייחודית וטעימה להפליא. החלוה החדשה תימכר ברשתות המזון במגשית ארוזה במשקל 400 גרם. מומלץ לאכול קר, לאחסן במקרר לפני השימוש.
לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגיתM.Sc , טחינה ושומשום נחשבים למאכלים מאד בריאים המגיעים אלינו כמעט ללא התערבות, ישר מהשדה. הטחינה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות, בעלת טעם עשיר ומרקם ממכר. הפיכתה של הטחינה הבריאה לחלוה, מספקת הנאה מתוקה ושומרת על היתרונות התזונתיים שבטחינה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", סדרת החלוה של אחוה נחשבת לנמכרת ביותר בישראל והיא מובילה את השוק שנים ארוכות. "אנו שמחים להוסיף טעם נוסף לסדרה, חלוה בטעם אספרסו וללא תוספת סוכר, תענוג אמיתי לחובבי הקפה והחלוה בכלל".


כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 11 – 13 ₪ לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.



מותג מזון הבריאות "אביב ירוק" משיק אריזה חסכונית של אבקת אפייה – ללא אלומיניום וללא גלוטן
מותג מזון הבריאות "אביב ירוק" משיק אבקת אפייה - ללא אלומיניום וללא גלוטן, באריזה חסכונית במשקל 600 גרם.
האריזה מתאימה לחובבי אפייה, ושימושית במיוחד בתקופות כמו חגים הבאים עלינו לטובה, בה אופים ומארחים הרבה (אריזה סטנדרטית של אבקת אפייה מכילה 10 גרם בלבד). המוצר מיוצר בתנאי ייצור נאותים GMP.
אבקת האפייה, המשמשת להתפחת בצק, מכילה סודה לשתייה, עמילן ומלחי חומצה. יש הרואים באבקת האפייה את פריצת הדרך העיקרית באפייה המודרנית.
אבקת האפייה החדשה מצטרפת לסודה לשתייה האיכותית של "אביב ירוק", ללא אלומיניום וללא גלוטן, המשווקת גם היא בימים אלה באריזת חיסכון של 600 גרם.


כשר בהשגחת הרבנות האזורית כפר פינס מנשה, וכשרות הרב לנדא לימות השנה.
מחיר: 19.90 ש"ח לאריזה במשקל 600 גרם.
להשיג בכל רשתות וחנויות הטבע המובחרות ברחבי הארץ.


סנו מדיק משיקה ג'ל ניקוי ידיים עם 70% אלכוהול לשמירה מקסימלית על ניקיון והיגיינת הידיים
סנו מדיק משיקה ג'ל ניקוי ידיים חדש ואפקטיבי במיוחד המכיל 70% אלכוהול לשמירה על ניקיון והיגיינת הידיים. הג'ל החדש קיים במגוון ניחוחות לשימוש יומיומי בבית ומחוצה לו
סנו מדיק משיקה ג'ל ניקוי לידיים עם 70% אלכוהול, לניקוי יסודי והיגיינה מקסימלית של הידיים. הג'ל החדש מגיע במגוון גדלים וניחוחות ומתאים לשימוש יומיומי ונוח בבית ומחוצה לו.
מותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים ללא צורך במים וסבון.
בחיי היומיום אנו מוקפים בחיידקים רבים, שטיפת הידיים חשובה והכרחית בבית, בעבודה וברחוב על מנת לשמור על היגיינה מקסימלית ומניעת העברת חיידקים. ג'ל ניקוי הידיים של סנו מדיק מעניק את הפתרון המושלם ללא צורך בשטיפה במים וסבון.
חשיבות שטיפת הידיים הכרחית במיוחד לפני אכילה, לאחר מגע עם בעלי חיים, ביקור בשירותים, ביקור בסופרמרקט, ביקור בגן השעשועים, ביקור בקופת החולים ועוד. היגיינה היא האמצעי הראשון למניעת הדבקה והעברת מחלות של מיליוני החיידקים המצויים באוויר ובידיים.
שימוש קבוע במוצרי ג'ל הניקוי של סנו מדיק מעניק פתרון אפקטיבי, יעיל וקל לשמירה על היגיינה יומיומית.


בין מוצרי הסדרה:
• ג'ל בתוספת אלוורה בניחוח ליים (300 מ"ל), מחיר: 30.90 ₪
• ג'ל בתוספת אלוורה בניחוח ליים (100 מ"ל), מחיר: 9.90₪
• ג'ל בתוספת ויטמין E ו- C בניחוח פרחוני עדין (100 מ"ל), מחיר: 9.90 ₪
• ג'ל בתוספת ויטמין A ו- E בניחוח בריזה מרענן (100 מ"ל), מחיר: 9.90 ₪
• ג'ל אלוורה (29 מ"ל) בשילוב מתלה סיליקון נוח במגוון עיצובים: זברה, כדורסל, קטנוע, קואלה וגלידה, מחיר: 12.90 ₪


Neta מציגה את "גסטוכל" – לסיוע בהתמודדות עם אי נוחות במערכת העיכול
אי נוחות במערכת העיכול, כמו תחושת נפיחות, כאבי בטן, צרבות, בחילות, גיהוקים, ריפלוקס ועוד, היא בעיה שמטרידה רבים על בסיס כמעט יום-יומי. בעיות במערכת העיכול יכולות להיגרם ממגוון סיבות, בהן - תזונה לקויה, חוסר בפעילות גופנית, לחץ ומתח מתמשכים, מחלות מעיים, טפילים במערכת העיכול ועוד. שמירה על בריאות מערכת העיכול מסייעת לחיזוק הגוף ולמיצוי המיטבי של הרכיבים שבמזון, מציינת הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין.

חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציעה תכשיר צמחי ייחודי – "גסטוכל", העשוי לסייע בהתמודדות עם תופעות של אי נוחות במערכת העיכול. התכשיר, המוצע בכמוסות, מכיל חומרים טבעיים בלבד.

לדברי ספירין, הכמוסות מכילות תערובת ייחודית של צמחים, המוכרים ברפואה הטבעית כבעלי יכולת להקל ולסייע בהתמודדות עם צרבות וחומציות יתר - באמצעות סיוע באיזון החומציות, הרגעת סימפטומים של כאבי בטן, נפיחות, בחילות ותסמונת המעי הרגיז, והן אף עשויות לסייע בשיקום הריריות במערכת העיכול. בין הצמחים: פילפנדולה/ספיראה, חוטמית רפואית/נטופית, אולמוס, בבונג/קמומיל, חלמית, פלנטגו/לחך ושוש קרח.

מומלץ גם להקפיד לאכול ארוחות קטנות במהלך היום - כל 3 שעות, להעדיף מנות קטנות של מזונות קלים לעיכול, להוסיף לארוחות סיבים (שיבולת שועל, סובין שיבולת שועל, פירות, ירקות), ולהימנע מאכילה בסמוך לשינה וממזונות יוצרי חומצה כמו עגבניות, חצילים, פירות הדר ומזון מטוגן ושומני. רצוי גם להימנע מעישון, אלכוהול, משקאות תוססים ומשקאות קפאין.


כשר למהדרין באישור בד"צ הרב רובין והרבנות הראשית בית שמש.
מחיר: כ-99 ש"ח לאריזה של 60 כמוסות.
להשיג: בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים.



משחקים חדשים לכבוד השנה החדשה, מבית "גאוני"
"גאוני" השיקה לראש השנה משחקים חדשים, שיספקו הנאה ושמחה בצד פיתוח של מוטוריקה עדינה, חשיבה מהירה, הבחנה, ריכוז ולוגיקה
יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, השיקה לראש השנה ולחגי תשרי משחקים חדשים, שיספקו לילדים שעות רבות של הנאה, לצד פיתוח מיומנויות של מוטוריקה עדינה, ריכוז, הבחנה, לוגיקה, חשיבה מהירה וראייה חזותית. הפתיעו ושמחו את הילדים עם משחקי קופסה איכותיים!


Fishing day - (יום דיג) – מי יצליח לדוג יותר דגים, צפרדעים ומגפיים? משחק חברתי מהיר ומבדר, המפתח מיומנויות של מוטוריקה עדינה, ריכוז והבחנה. במהלך המשחק על המשתתפים לשבת על שפת האגם המאוייר שבמשחק ולדוג דגים, צפרדעים ומגפיים. הדייג מתבצע בעזרת חכות עם טבעות, כאשר יש לתפוס את הפריטים באמצעות הטבעת. שימו לב! יש לדוג רק מה שנדרש בקלפי האתגר, לפני שתופסים ברווז הצהוב! הראשון שיצליח להשלים 5 קלפי אתגר– הוא המנצח. מי יוכתר כאלוף הדיג באגם?
קלפי האתגר מציגים 3 סוגי משימות: יש לדוג רק את הפריטים עם הצבע או הצורה המופיעים על גבי קלף האתגר ; אסור לדוג את הפריטים עם הצבע או הצורה המופיעים בקלף האתגר ; יש לדוג את הפריטים עם הצבע וגם עם הצורה המופיעים בקלף.

SHERLOCK EXPRESS (שרלוק אקספרס) – עזרו לשרלוק, הבלש המהולל, לפענח את הפשע ולחשוף את האשמים! משחק חברתי מהנה ומאתגר, המפתח מיומנויות של לוגיקה, חשיבה מהירה וראייה חזותית. כל 6 דמויות המשחק חשודות, עד שהוכחה חפותן. במשחק, עליכם להיעזר בתחכום בקלפי האליבי (רמזים) כדי לגלות מי האשם: האם זה מוריארטי – האויב המושבע של שרלוק, או השותף הסמוי של מוריארטי? רק אחד אשם!
אם הוכחה חפותם של 6 החשודים ע"י אליבי אחד לפחות, אז מוריארטי הוא האשם.
מאחר ושרלוק הוא בלש מעולה, מייד כשהוא מצליח במשימה וחושף פושע אחד, מגיעה משימה חדשה!
המשתתף הראשון שצבר 5 קלפי חשודים - הוא המנצח.

להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, סקאל דיוטי פרי וברשתות ובחנויות הצעצועים.
למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il