השבוא על המדפים- מעשיר, טעים ונקי


תכתוב תרוויח- ספרו החדש של צפריר בשן
ספר חדש שרואר אור בימים אלה - תכתוב + תרוויח הוא מדריך לכתיבה נכונה ואפקטיבית של טקסט שיווקי, מאמר, פוסט בפייסבוק, אימייל לקולגה או דוח דירקטוריון.
בספר "תכתוב תרוויח" לומדים הקוראים,  צעד צעד, את עקרונות הכתיבה: מתחילתה ועד קצה העריכה, דרך הדברים שכדאי לכתוב ואלה שאסור, עם הרבה דוגמאות לאיך כן ולאיך ממש לא....
הדוגמאות הניתנות הן מעולמות הפייסבוק, אימייל ו- ואטסאפ.
הטקסטים כתובים בשפה קלילה ומתובלים בהמון הומור כשההטרה הסופית היא שהקוראים ויבינו לא רק מה כדאי לכתוב – אלא גם איך בדיוק לעשות את זה: מילה אחר מילה, משפט אחר משפט, פסקה אחר פסקה.

 

תכתוב תרוויח יעזור לכתוב יותר שיווקי, יותר אינפורמטיבי, יותר מניע לפעולה ובעיקר הרבה יותר טוב. והכי חשוב, כשממש אין לכם חשק, הוא יעזור לכם פשוט לכתוב.
צפריר בשן שימש בעבר עורך ובעל טור בעיתונים הארץ וגלובס וכיום הוא מרצה ומנחה סדנאות כתיבה, אסטרטג וכותב מקצועי.

לרכישה: https://www.effectivewriting.co.il


 קמיל Clean & Calm
ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קמיל אל סבון לידיים ומשיקה אל-סבון היגייני חדש Clean & Calm בצבע ירוק ובריח עדין ומרענן. האל-סבון החדש מועשר בויטמין E ובתמצית אלוורה המסייעים לניקוי יסודי ולהרגעת עור מגורה – למראה עור בריא, רך, גמיש וחלק יותר.
התכשיר החדש, בדומה לתכשירים הקיימים בסדרה, מוצע בבקבוק מלבני רחב ויציב, הינו חסכוני ונוח במיוחד, בתכולת 1 ליטר ובעל משאבה קלה ונוחה לשימוש. בשונה מהבקבוקים העגולים שנמצאים כיום בשוק, לבקבוק זה יש יתרון משמעותי – ניתן להצמיד אותו לקיר או לשיש ובכך תופס פחות מקום.
כמו שאר התכשירים בסדרת קמיל של ד"ר פישר, גם אל סבון Clean & Nourish עבר בהצלחה את מבדק סנסיטיב – נמצא כמותאם לעור רגיש ונבדק דרמטולוגית.
קמיל אל סבון לבן הינו המוצר רביעי בסדרת קמיל אל סבון לידיים, המציעה גם:
• קמיל אל סבון Clean & Fresh בצבע כחול לניקוי יסודי ולתחושת רעננות
אל סבון היגייני לידיים ולגוף, המועשר בתמצית לבנדר המסייעת לרענון והרגעת העור.
• קמיל אל סבון Clean & Moisture בצבע צהוב לניקוי יסודי ולהעשרה בלחות
אל סבון היגייני לידיים ולגוף, המועשר בחמאת שיאה המסייעת להעשרה בלחות.
• קמיל אל סבון Clean & Nourish, המוצע בצבעים ורוד ולבן לניקוי יסודי ולהזנת העור
אל סבון היגייני לידיים ולגוף, מועשר בוויטמין E ושמן זית מסיס המסייעים לניקוי עמוק ויסודי ולהזנת העור, מותיר אותו חלק ובמראה עור בריא.
כל מוצרי הסדרה מותאמים לרמת החומציות הטבעית של העור.
התכשירים בעלי קצף עשיר, מרקם נעים למגע וריח נפלא. 
 
מחיר מומלץ ליחידה: 14.90 שקלI תכולה: 1 ליטר
ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בבתי המרקחת ובחנויות המובחרות


סדרת קידס מולטי ויטמין

ילדים מטבעם רצים, משתוללים, יוצרים ומתלכלכים ולא תמיד מקפידים על היגיינת הגוף. במעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר המתמחות כבר למעלה מ-50 שנים בפיתוח מוצרים לתינוקות וילדים, מצאו פתרון להיגיינה מרבית עבור הילדים –
ד"ר פישר קידס מולטי ויטמין, סדרה חדשה ומקיפה של תכשירי רחצה לילדים, היחידה המועשרת בקומפלקס ויטמינים עשיר וחדשני, המותאם במיוחד לילדים - למראה עור בריא ולמראה שיער בריא ומלא חיים.
הסדרה החדשה מנקה ביסודיות את הלכלוך תוך הסרת שכבת החיידקים שהצטברו על העור והשיער במהלך הפעילות היום-יומית. הנוסחה הייחודית מועשרת בוויטמינים מסוג A, C ו-E, הידועים כאנטי-אוקסידנטים ומסייעים בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה ואקלים, למראה שיער ועור בריא. כמו כן, מכילה ויטמין 3B ופרו-ויטמין 5B, המסייעים בהענקת ברק, לחות, רכות וגמישות - למראה עור חיוני ובריא ולמראה שיער חזק ובריא.
התכשירים החדשים מגיעים בעיצובים מדליקים של חיות חמודות וצבעוניות אשר יהפכו את חווית הרחצה למהנה במיוחד והותאמו במיוחד לילדים כדי שייהנו באמבטיה. התכשירים בעלי ריח ייחודי, נעים ועדין אשר יפזרו ניחוחות רעננים בחדר האמבטיה - כי להיות נקי זה כיף, נעים ובריא!
תכשירי הסדרה נבדקו דרמטולוגית על מנת להבטיח את איכות התכשירים, בטיחותם והתאמתם לעורם של הילדים.
התכשירים בסדרה:
• שמפו ויטמינים: שמפו ללא דמעות למראה שיער בריא ומלא ברק, בעל נוסחה עדינה המותאמת במיוחד לשיערם של הילדים. מקל על הסירוק ומותיר את השיער נקי, רך וללא קשרים.
• אל סבון ויטמינים: סבון נוזלי עשיר ומפנק, מנקה ומזין את העור בעדינות ומעניק לו לחות ומגע רך ומלטף.
• שמפו + מרכך ויטמינים: גם שמפו וגם מרכך בתכשיר אחד, ללא דמעות. גם חוסך זמן, גם מקל על סירוק הקשרים וגם מותיר את השיער רך, מלא ברק, נעים למגע ונקי.
• מרכך ויטמינים: בעל נוסחה עדינה, ללא דמעות, המותאמת במיוחד לשיערם של הילדים, למראה שיער בריא ומלא ברק. מקל על הסירוק ומותיר את השיער נקי, רך וללא קשרים.
תכולה: 750 מ"ל. 

 
מחיר מומלץ לצרכן: 16.90 שקל. כעת במחירי מבצע השקה 11.90 שקל
להשיג ברשתות הפארם, השיווק, בתי המרקחת ובחנויות הנבחרות.


חומוס עם המון פטריות ובצל וחומוס עם המון טחינה וזעתר

לאור הצלחתה של סדרת "חומוס עם המון", צבר ממשיכה לגוון ומוסיפה שני טעמים חדשים שמשדרגים כל מנת חומוס והופכים כל ביס לחוויית טעם מרגשת, עשירה ומגוונת: חומוס עם המון פטריות ובצל; וחומוס עם המון טחינה וזעתר.
"חומוס עם המון" - סדרת מוצרים חדשה של צבר, אשר שמה דגש על נדיבות בתוספות האהובות שבמרכז המנה. חומוס עם המון מספקת תוספת בכמות כפולה, ומאפשרות הנאה משילוב הטעמים לאורך המנה כולה. הסדרה הושקה לפני מספר חודשים והביאה חדשנות קולינארית המספקת מנות חומוס מעניינות, עשירות בתוספות וטעמים מגוונים, המעניקים את חווית הניגוב המגוונת והטעימה ביותר.
ממחקר שערכה חברת TNS עבור צבר, עולה כי הישראלים אוהבים טחינה - 76% מהנשאלים נוהגים לקנות לביתם חומוס עם תוספת טחינה. הטחינה נחשבת במקומות רבים ל"סופר פוד" ישראלי, שהוא גם אותנטי ושורשי וגם טעים ובריא במיוחד. במקביל, האחוז הגבוה ביותר מהנשאלים (כ-17%) הצביעו בפה אחד, כי התוספת שהכי חסרה להם על המדפים היא פטריות.
לאור נתונים אלה, משיקים עתה בצבר חומוס עם המון טחינה וזעתר וכן חומוס עם המון פטריות ובצל – בתאבון. שני המוצרים החדשים מצטרפים אל הסדרה שהושקה בתחילת השנה, וכוללת:
• חומוס עם המון פלפלים חריפים
• חומוס עם המון חצילים פיקנטיים
• חומוס עם המון מטבוחה
• חומוס עם המון חריף
• חומוס עם המון טחינה וגרגירי חומוס

משקל: 375 גרם ליחידה; כשרות: בד"צ העדה החרדית, רבנות קריית גת.



 M&M's בטעמי שוקולד מריר וקרמל

חברת מרס ישראל, יבואנית חטיפי M&M's המצליחים והאהובים, משיקה מהדורה מוגבלת של חטיפי שוקולד לתקופת הקיץ. המהדורה המוגבלת מגיעה בטעמים מתוחכמים של קרמל ושוקולד מריר באריזות Sharing המותאמות לנשנוש משותף וחווייתי.
טעם הקרמל הטרנדי הושק כמהדורה מוגבלת בקיץ 2018 במארזי ה-40 גרם וזכה להצלחה רבה. השילוב של המרקם הייחודי של מילוי הקרמל הרך, עם הציפוי הקשיח של השוקולד יוצר חווית טעם מעוררת חושים, אשר משאירה טעם של עוד.
עוד טעם מפתיע שבוודאי יהפוך ללהיט בקרב קהל בוגר וחובב טעמי קקאו, הוא השוקולד המריר. המהדורה המיוחדת כוללת מילוי בטעם עשיר של שוקולד מריר אמיתי שמרכיב כ-70% מהחטיף וציפוי דרג'ה פריך וצבעוני.
המהדורות החדשות של M&M's יימכרו באריזות Sharing של 272.2-286.3 גרם, אותן ניתן לחלוק עם משפחה וחברים וכוללות פס לסגירה חוזרת ושמירה על טריות.
רוית קלוד, מנכ"לית מרס ישראל, מציינת כי האסטרטגיה הגלובלית של מותג M&M's, היא לחשוף מהדורות ייחודיות ומעודכנות לקהל המקומי בכל מדינה ולהציע טעמים המותאמים גם לקהלים חדשים.
מחיר מומלץ לצרכן: 22.9 שקל. להשיג רק ברשת שופרסל


Skittles במיקס של טעמי פירות קיציים
חברת מרס ישראל מרעננים את פורטפוליו המוצרים ומשיקה בימים אלה את מותג הסוכריות Skittles במהודרת Skittles Smoothies. הטעם החדש מהווה טוויסט מרענן לטעמי הליבה של Skittles עם טעמים מתוקים וחצופים המשלבים טעמי יוגורט ופירות קיץ.
Skittles Smoothies, שהינן סוכריות לעיסות בטעמי פירות, רכות ועסיסיות מבפנים, צבעוניות וקראנצ'יות מבחוץ, משלבות טעמי פירות קיץ ויוגורט: משמש, פטל, אננס, אוכמניות ובננה על מנת לייצר חוויה בלתי צפויה אך עם זאת מאוזנת, מתוקה ומעודנת.
הטעם החדש יוצע בשני הגדלים המוכרים: אריזת 38 גר' לצריכה אישית אשר תימכר במחיר מומלץ לצרכן של 2.9 ₪ ואריזה מוגדלת של 174 גר', אשר תימכר במחיר מומלץ לצרכן של 8.8 ₪.
מחברת מרס נמסר: "מותג Skittles ממשיך לחדש ולהביא לצרכן הישראלי טעמים מפתיעים אשר מצטרפים לפעילויות רחבות של המותג האהוב. צבעוניות המוצר והאריזה החדשה תורמים גם הם לחוויית הצרכן, המחפש ריגושים וחידושים".

 
להשיג ברשתות השיווק.