מה חדש?

 
מותג מזון הבריאות GREENY השיק קמח כוסמת 100%

מותג מזון הבריאות האורגני GREENY השיק מוצר חדש: קמח כוסמת 100%, נטול גלוטן - שכן הכוסמת אינה דגן. מסיבה זו, הקמח מתאים לכל מי שנמנע מגלוטן.
הקמח, מתוצרת חברת "אלפא ג'י אייץ'" האוסטרית, מופק מטחינה של זרעי כוסמת קלויים. הקמח מכיל 100% כוסמת טבעית, ללא צבעי מאכל או חומרי טעם וריח.

הכוסמת היא צמח עשבוני חד-שנתי ממשפחת הארכוביתיים, שזרעיו משמשים לאכילה מזה כ-8,000 כבר אלפי שנים. מקור הצמח במזרח אסיה.

קמח הכוסמת מכיל חלבון (9.8 גרם חלבון ל-100 גרם), פחמימות (71 גרם ל-100 גרם), סיבים תזונתיים (3.7 גרם ל-100 גרם) וויטמינים שונים.
ברחבי העולם השימוש בקמח הכוסמת מוכר: ביפן למשל, מכינים ממנו איטריות סובה. בצרפת הקמח מכונה "בלה נואר" (קמח שחור) - ומכינים ממנו קרפים כהים, באירלנד - אופים מהקמח לחם כהה במיוחד, וברוסיה מכינים ממנו בליני ודייסה.

הקמח בעל צבע חום עמוק וטעם אגוזי. מי שמעדיף טעם נייטרלי יותר של קמח, מומלץ שיערבבו עם קמחים אחרים. הקמח טעים מאוד בשילוב שוקולד ופירות והוא מתאים להכנת קרפים, מאפינס, פנקייקים, פשטידות, קרקרים ולחמים.


כשר בהשגחת ועד הכשרות אוקראינה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 10 שקל לאריזה במשקל 500 גרם. הקמח מוצע במבצע 1+1 עד סוף חודש יוני.
להשיג ברשתות מזון, בהן: יוחננוף, מחסני מזון, רשת שקדיה, לגעת באוכל, נקודת טבע ובחנויות הטבע המובחרות.


הצעה למתכון: פשטידת ירקות במחבת, עם קמח כוסמת
באדיבות: ליטל מאיה דנון, מנחה של סדנאות תזונה

מצרכים:
1 תפוח אדמה בינוני, מגורד וסחוט
1 קישוא בינוני, מגורד וסחוט
1 בצל גדול, מגורד וסחוט
כוס גדולה עם עשבי תיבול קצוצים (כוסברה, פטרוזיליה, שמיר)
2 כפות קמח כוסמת
3 - 4 ביצים 
1 כף שטוחה מלח
1/2 כפית אבקת אפייה
1 כף טחינה
1 כוס גבינה מגורדת שאוהבים (בולגרית, עיזים, מוצרלה, תום)
2 כפות שמן אגוזי מלך מזוכך


אופן ההכנה:
מערבבים את כל המצרכים בקערה.
מחממים מחבת וכשהיא חמה, מוסיפים את השמן ואז את תוכן הקערה.
מטגנים למשך 5- 7 דקות על אש בינונית, כשהמחבת מכוסה. בודקים מדי פעם. כשצד אחד מזהיב-משחים – מניחים צלחת גדולה על המחבת והופכים את המחבת. מחזירים את המחבת לאש ומחליקים פנימה את הפשטידה למחבת ומטגנים את הצד השני שעוד לא טוגן.
ממשיכים לטגן עוד 3 דקות.

• מומלץ להגיש עם עם סלסת עגבניות, מתובלת במלח ובכפית של שמן אגוזי מלך בכבישה קרה.


תערובת תבלינים להכנת "דג עם רוזמרין" ו"תערובת פיצה" - לתיבול הרוטב לפיצה ביתית של חברת "נווה תבלין"

חברת "נווה התבלין", המתמחה בייצור ושיווק תבלינים ותערובות תיבול מיוחדות, מציעה לכבוד חג השבועות תערובות תבלינים להכנת מטעמים לחג: תערובת תבלינים מיוחדת להכנת "דג עם רוזמרין" – חגיגה לאוהבי הרוזמרין, ו"תערובת לפיצה" - הכוללת מבחר תבלינים להכנת רוטב עגבניות לפיצה ביתית. התבלינים ללא מנוסודיום גלוטמט, ללא צבעי מאכל וללא חומר משמר.

• תערובת "דג עם רוזמרין" כוללת פפריקה מתוקה, מלח, כמון, כורכום, שום, רוזמרין ושמן קנולה.
• תערובת "פיצה" כוללת זעתר, אורגנו, סוכר, כורכום, מלח, פפריקה מתוקה, אבקת שום, כמון, כוסברה ובזיליקום.

תערובת "דג עם רוזמרין" מתאימה לתיבול דג שלם, סטייק דג או פילה, להכנה בתנור, במחבת, במולטי שף, בגריל או על האש.

תערובת "פיצה" מתאימה לתיבול רוטב עגבניות המיועד לפיצה, טוסט, פשטידות ועוד. אפשר גם לפזר ישירות מעל הגבינה או הרוטב.


כשרות: בהשגחת בד"ץ בית יוסף.

מחיר: 10 שקל למשקל של 100 גרם.

להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות.



פילה דג עם רוזמרין

חומרים:
6 נתחים של פילה דג במשקל 100 גרם כל אחד או 3 במשקל 200 גרם כל אחד
6 כפות מיץ לימון
3- 4 כפות שמן זית
1.5 – 2 כפות תערובת "דג עם רוזמרין"


אופן ההכנה:
• לחמם תנור ל-200 מעלות בתוכנית רגילה (קו עליון וקו תחתון)
• להבריש את נתחי הדג במיץ הלימון (אין צורך להשרות)
• לערבב בקערית את שמן הזית ותערובת "דג עם רוזמרין"
• להניח בתבנית תנור נייר אלומיניום ועליו נייר אפייה. להניח את נתחי הדג כשהצד של העור כלפי מטה. להבריש את הנתחים בתערובת התיבול
• לצלות בתנור 10- 13 דקות (תלוי בעובי הנתח)

** אפשר לצלות במחבת מתאימה (למשל מולטי שף), כ-3 דקות מכל צד (תלוי בעובי הנתח)


מתכון להכנת רוטב לפיצה

חומרים (לפיצה בגודל בינוני):

1 קופסה של עגבניות מרוסקות
1 כף רכז עגבניות
1 בצל בינוני, קצוץ
2 שיני שום קצוצות
4 כפות שמן זית
3 כפות יין אדום חצי יבש
1 כף תערובת תיבול לפיצה
** גבינת מוצרלה


אופן ההכנה:
• לטגן את הבצל בשמן. אחרי כדקה וחצי להוסיף את השום. אחרי עוד דקה להוסיף את כל שאר החומרים - למעט הגבינה.
• לבשל על אש בינונית נמוכה כ-25 דקות.
• ברוטב אפשר להשתמש להכנת פיצה, טוסט, פשטידה, לזניה, פסטה ועוד.
• אפשר גם לפזר את תערובת התיבול ישירות מעל הגבינה או הרוטב ולחמם עוד כמה דקות בתנור.
** אפשר לפזר מהתערובת ישירות על מאכל, תבשיל, פיצה או טוסט, עם או בלי גבינה צהובה.


מותג מזון הבריאות "אביב ירוק" משיק את "הסדרה הטבעונית": קבבונים, בורגרים ושווארמה מהצומח

מותג מזון הבריאות "אביב ירוק" משיק את "הסדרה הטבעונית": בורגר סלק טבעוני, בורגר ירקות טבעוני עם קישואים, קבבונים טבעוניים מהצומח ושווארמה טבעונית. 4 אופציות טבעוניות וטעימות להכנה קלה בתנור הביתי, בטוסטר אובן, על האש או במחבת.

המוצרים מבוססים על פתיתי סויה, קטניות (עדשים, שעועית מש), אורז מלא, שבבי בצל, ירקות (גזר, קישואים וסלק – בהתאם למוצר) ותבלינים. המוצרים לא מכילים רכיבים מן החי, חומרים משמרים וצבעי מאכל.


רועי הללי, מנכ"ל ובעלים של חברת "רוצים את הטבע", המשווקת את המותג "אביב ירוק", ציין כי סדרת המוצרים החדשה מאפשרת ליהנות מארוחה טעימה ומזינה בסגנון "מזון מהיר", המבוססת על רכיבים איכותיים מהצומח. המוצרים מתאימים לטבעונים, לצמחונים ולכל מי שמעוניין ליהנות מחוויה של ארוחה "על האש" - ללא בשר.

אופן ההכנה: את מוצרי הסדרה מומלץ להפשיר טרם השימוש, ולצלות בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות. ניתן להכינם גם במחבת, בטוסטר אובן ובמנגל, ולהגישם עם סלטים וממרחים שאוהבים, בתוך לחמנייה או פיתה, או עם תוספת חמה.


המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות הראשית מגדל העמק ובד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחירים: שווארמה וקבבונים: 21.90 שקל, בורגר סלק ובורגר ירקות: 19.90 שקל. לאריזה במשקל של 400 גרם. לרגל ההשקה המוצרים יוצעו בהנחות מיוחדות בתקופה הקרובה.
להשיג בכל רשתות וחנויות הטבע המובחרות ברחבי הארץ.


חברת "ליב" תחל לשווק סדרת פירות יער אורגניים מוקפאים ואדממה אורגני מוקפא
הסדרה כוללת ארבעה מוצרים חדשים של 100% פרי אורגני ללא הנדסה גנטית בהם פטל שחור אורגני, פטל אדום אורגני, תות שדה אורגני ותערובת פירות יער אורגניים. בנוסף משיקה החברה אדממה אורגני – 100% פולי סויה אורגניים • המוצרים ישווקו באריזות 300 גרם תחת מותג "ליב" ויימכרו לראשונה ברשת ניצת הדובדבן
חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני ומוצרים ללא לקטוז וללא גלוטן, נכנסת לראשונה בישראל לפעילות בתחום פירות היער המוקפאים. החברה משיקה סדרה חדשה של מוצרי פירות יער אורגניים מוקפאים, אשר אינם מהונדסים גנטית ומכילים סיבים תזונתיים. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים חדשים: פטל שחור אורגני מוקפא, פטל אדום אורגני מוקפא, תות שדה ותערובת פירות יער אורגנים מוקפאים. המוצרים מכילים -100% פרי אורגני ישווקו באריזות 300 גרם. בנוסף, תשיק החברה אדממה אורגני מוקפא – 100% פולי סויה אורגניים באריזת 400 גרם. המוצרים תחת מותג "ליב" ישווקו לראשונה ברשת ניצת הדובדבן.
לדברי נאוה רוזנפלד, דיאטנית קלינית (באבוקדו'ס – חברה לקידום בריאות) ויועצת מקצועית לחברת ליב, למוצרים אורגנים נודעת חשיבות בגידולים חקלאיים, בעיקר של פירות וירקות. "תהליך הגידול האורגני, אשר מוגבל בשימוש בכימיקלים, מסייע להשגת מוצר איכותי יותר ומיטיב עם השמירה על איכות הסביבה.
בנוסף, הקפאת המוצרים שומרת על ערכו התזונתי של הפרי. הליך ההקפאה 'עוצר את הזמן' ומאפשר שמירה על תכונות הפרי הטרי לזמן ממושך. בפירות מעודנים כגון פירות יער, אשר רגישים לכל שינוי קל של אקלים, ישנה חשיבות רבה להקפאת המוצר. ההקפאה מאפשרת ליהנות מהפירות ויתרונותיהם התזונתיים לאורך השנה כולה, ובכל מקום".
לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת "ליב": "אנו פועלים באופן מעמיק בשוק האורגני והטבעי ומדובר בהתפתחות טבעית בפעילותינו. סדרת פירות היער המוקפאת של ליב היא היחידה בישראל אשר נושאת תקן אורגני. פירות יער הינם פירות עונתיים ואינם זמינים בכל חודשי השנה. ביקשנו באמצעות הסדרה החדשה לתת מענה מבלי הצורך להתחשב בעונתיות, כך שניתן ליהנות מהפירות בכל עת, עם יתרונותיהם התזונתיים המובהקים".


כשר פרווה בהשגחת הבד"צ חוג חתם סופר ובאישור הרבנות הראשית בישראל.
מחיר השקה: פירות יער אורגניים מוקפאים 19.90 שקל לאריזת 300 גרם;
אדממה אורגני מוקפא 9.90 שקל לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשת ניצת הדובדבן ובחנויות הטבע הפרטיות.


סדרת ממרחים טבעוניים חדשה בסגנון גבינת שמנת למותג "משומשו"
גבינות טבעוניות רכות בסגנון גבינת שמנת בטעמים טבעי, זיתים ושום שמיר, על בסיס רכיבי קוקוס ועם 9% שומן בלבד ובסגנון קלאסי עם 25% שומן • סדרת הממרחים החדשה ללא חומר משמר, ללא סויה ושומן טראנס, מכילים סידן וללא חלב תושק ברשתות המזון לקראת שבועות
סדרת מוצרים חדשה של המותג הטבעוני "משומשו" בקטגוריית תחליפי החלב הצומחת בישראל ובקטגוריית המוצרים הטבעוניים מגיעה אל המדפים לקראת שבועות. המותג, המצוי בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת "הדר פוד", משיק סדרת ממרחים טבעונית בסגנון גבינות שמנת, הכוללת בשלב הראשון ארבעה מוצרים חדשים: ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד וממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. כל המוצרים מכילים סידן ברמה גבוה, ללא חומר משמר וללא אלרגנים. הסדרה החדשה תצטרף אל מוצרי המותג שעיקרם גבינות צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה וכן גבינות מלוחות טבעוניות בטעמים שונים.
סדרת הממרחים החדשה טעימה להפליא, מצוינת לשימוש בכריכים, קינוחים ולהעשרת רטבים. ממרח בטעם טבעי על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משמשו בטעם טבעי בסגנון גבינת שמנת עם 9% שומן על בסיס רכיבי קוקוס. מצוין למטבלים, למריחה בכריכים ולשימוש בקינוחים. ממרח בסגנון קלאסי על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משמשו בסגנון קלאסי על בסיס רכיבי קוקוס, במרקם עשיר של גבינת שמנת, עם 25% שומן. מתאים למריחה בכריכים, מטבלים, שימוש בקינוחים ולהקרמת רטבים ומרקים. ממרח עם זיתים על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו במרקם עשיר של גבינת שמנת, עם 9% שומן ובתוספת חתיכות זיתים ירוקים. מתאים למריחה בכריכים, כמטבל ולהעשרת רטבים. ממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו עם 9% שומן, בסגנון גבינת שמנת ובתוספת שום ושמיר, מצוין למריחה בכריכים, כמטבל ולהעשרת רטבים.


מוצרי "משומשו" מיוצרים במפעל החדש של החברה בקיבוץ גן-שמואל. כל המוצרים הינם ללא סויה, גלוטן, לקטוז וללא אלרגנים אחרים. בעתיד צפוי המפעל והמותג "משומשו" להתרחב לייצור מוצרים טבעוניים נוספים.
סדרת הממרחים החדשה תשווק ברשתות המזון ברחבי הארץ ובחנויות הטבע.
כשר בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 16.90 שקל לאריזת 200 גרם.


סדרת G-FREE ללא גלוטן עם פסטות חדשות עם מרכיבים יחודיים -עדשים אדומים, אפונה, סויה ותרד
שוק הפסטות מתחמם לקראת חג השבועות, במקביל לשוק מוצרי החלב המסורתי. חברת גורי מוסיפה 4 מוצרים חדשים לסל המוצרים נטולי הגלוטן תחת המותג G FREE ומרחיבה את האפשרויות הקולינאריות בכיוון המטבח האיטלקי והסיני בפסטה איכותית ללא גלוטן, המתאימה גם לטבעונים, שתשמח לקבל עליה כל רוטב עשיר:
פנה על בסיס קמח עדשים אדומות ללא גלוטן 250 ג'
פנה על בסיס קמח אפונה ללא גלוטן 250 ג'
אטריות סויה שחורות ללא גלוטן 200 ג'
פטוצ'יני סויה ותרד ללא גלוטן 200 ג'
מחיר מומלץ לצרכן: 10:90-11:90 שקל
המוצרים מיועדים לרגישים לגלוטן ולכל המעוניין לשמור על תזונה בריאה והם מיועדים גם לטבעונים. בחברת גורי מציינים שהמוצרים החדשים הם גם מקור מעולה לחלבון וסיבים תזונתיים. בפנה על בסיס קמח עדשים אדומות ובפנה אפונה יש 26 ג' חלבון במאה גרם ובאטריות הסויה יש 7.2 ג' סיבים תזונתיים.


הפסטות החדשות מצטרפות לשאר הפסטות ללא גלוטן של המותג G FREE : פוזילי, פנה, ספגטי, דפי לזניה על בסיס קמח תירס ואורז, איטריות ביצים טליאוליני , טלייאלטה או פאפרדלה ללא גלוטן. ניוקי תרד, תפוח אדמה או עגבניות , רביולי במילויים שונים וכמובן למגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן מבית המותג GFREE הכולל לחמים, לחמניות, פיתות, עוגיות, דגני בוקר, חטיפי דגנים, פסטות, פיצות, תערובות להכנת מאפים, פנקייק, עוגות ועוד.
מוצרים נוספים שמתאים לחג השבועות מבית GFREE כוללים את מגוון הפסטות, פיצה מרגריטה, בסיס לפיצה וקמח תופח, שמאפשרים לצרכנים ללא גלוטן ליהנות מארוחת חג עם המון טעם, בלי גלוטן!



סוכריות סקיטלס מוותרות על הקשת למען חודש הגאווה:מהדורה בלעדית ומוגבלת בצבע מפתיע במיוחד

כחלק ממהלך גלובאלי של מותג סקיטלס לתמיכה בקהילה הגאה, חברת מרס ישראל נרתמת לחודש הגאווה בתל אביב ברוח ערכי האחדות וקבלת האחר.
סוכריות סקיטלס, הידועות בטעמי הפירות ובצבעוניות החצופה שלהן, יפתיעו במהדורה מוגבלת שתכלול לוק חדש לגמרי. המהפך המעניין יסיר את הגוונים הבועטים של הסקיטלס, ויהפוך אותן ללבנות לחלוטין!
בנוסף לסוכריות עצמן, גם האריזה והלוגו של סקיטלס יזכו לשינוי לצבע הלבן - והכל במטרה לחזק את המסר שישנה רק קשת צבעים אחת הראויה לעמוד במרכז הבמה - והיא קשת דגל הגאווה.
"סקיטלס לבן" יימכר במהדורה מוגבלת ובלעדית ברשת "סופר יודה" בלבד. חלונות הראווה של הרשת יקושטו באווירת סקיטלס והמוכרנים בחנויות ילבשו את החולצות הממותגות של "סקיטלס לבן" כדי להפיץ את רוח השיוויון.


המהדורה המוגבלת של "סקיטלס לבן" יימכר ב"סופר יודה" במהלך החודשים מאי-יוני בנוסף לשיתוף פעולה ייזום עם ארגון הלהט"ב "זותי" אשר יתבטא במשאית משותפת בתהלוכת מצעד הגאווה שיתקיים ב 14 ביוני.
ממרס ישראל נמסר: "כדי לתת במה לקשת החשובה באמת של צבעי הגאווה, אנו מוותרים על צבעוניות הקשת אשר מזוהה עם המותג. אנחנו מאמינים במסר של אחדות, ללא כל הבדל דת, צבע, מין ומגדר - ובהתאם לכך יצרנו סקיטלס לבנות ששונות בטעמן וזהות בצבען הלבן. אנו נתרום חלק מהכנסות הפרויקט לארגון הנוער הגאה 'איגי' ונמשיך להוביל מסר לגיוון, קבלה, חופש וכיף".


לקראת אירועי הגאווה: ד"ר פישר גאה להציג ALCO-GEL במהדורה מיוחדת עם מתלה מדליק לתיק בעיצובי דגל הגאווה

ד"ר פישר משיקה מהדורה מיוחדת לקראת אירועי הגאווה, אלכו-ג'ל בבקבוק אישי ובעיצוב דגל הגאווה - עם מתלה סיליקון קל ונוח לתלייה על תיק, עגלה, חגורה או בכל מקום אחר, לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי.
סדרת אלכוג'ל בקבוקים אישיים מהווה פתרון קל, יעיל ונוח לשימוש מחוץ לבית כאשר אין בסביבה מים וסבון. מחקרים הראו כי ישנם מרבצי חיידקים על גבי כפתורי מעלית, ידיות של דלתות, משענות ידיים של מדרגות נעות, עגלות סופר ועוד.
אלכו-ג'ל מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים, נבדק במעבדה מוסמכת ונמצא יעיל במיוחד לחיטוי: קוטל 99.99% מהחיידקים שנבדקו. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול (70%) לניקוי יסודי, בנוסף משמשת הסדרה רופאים, אחיות וסגל רפואי במרפאות ובבתי החולים.
• Sensitive- מותאם לעור רגיש
• מכיל פרו- ויטמין B5, אלוורה, וקמומילה לשמירה על לחות העור
• מתאים לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית
• מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים
* למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש בקלות בבקבוק אלכו- ג'ל 500 מ"ל או בקבוק 100 מ"ל.


מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקל
ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.


חברת 'גורי' יוצאת עם 'ספירה גרין' - מכשיר אידוי להרחקת יתושים על בסיס שמנים אתריים טבעיים המוכחים כמרחיקי יתושים

עם תחילת הקיץ המלחמה ביתושים ובעקיצות מסלימה, למאבק מצטרף מכשיר חדש של חברת 'גורי' המוציאה לראשונה בישראל מוצר חשמלי להרחקת יתושים על בסיס שמנים אתריים טבעיים , הבטוח לשימוש בחדרי ילדים ותינוקות.
"ספירה גרין" הוא מכשיר אידוי להרחקת יתושים על בסיס שמנים אתריים טבעיים המוכחים כמרחיקי יתושים ומאפשרים לילה שקט ללא יתושים. תערובת של שמני גרניום, לבנדר, אקליפטוס וציטרונלה יעניקו לכם 45 לילות של לילות שקטים.
מוצרי 'ספרה גרין' נחשבים לידידותיים לתינוקות וילדים.
בקבוק המילוי מתאים לשימוש עד 45 לילות (לפי 8 שעות שימוש ביום).
• תכולה: 22.5 מ"ל
• מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 שקל
• מילוי נוסף בודד – 17.90 שקל


שמן הציטרונלה:
פתרון טבעי ויעיל נגד יתושים בזכות תכונתו הטבעית כדוחה יתושים טבעי, בעל ריח לימוני נעים. שמן הציטרונלה מתאים לשימוש בכל הגילאים והוא אף בטוח לשימוש בקרבת ילדים ותינוקות.
שמן גרניום הוא בעל תכונות רפואיות רבות ובולט בעיקר כשמן דוחה יתושים טבעי.
מידע על שוק מוצרי הרחקת היתושים:
על-פי נתוני סטורנקסט לשנת 2018, ניכר כי שוק תכשירי ההגנה מפני יתושים רשם זינוק של 19% והיקף המכירות ברשתות השיווק עומד על -22.7 מיליון.
הקטגוריה של ההגנה והרחקת יתושים היא עונתית, מכירות המוצרים תלויות בכמות היתושים באותה שנה ושנובע בין היתר מכמויות הגשם שירדו לקראת סוף החורף.
הקטגוריה מתחלקת לתת קטגוריות לפי שימוש הצרכן במוצר :מוצרים חשמליים לבית אשר כוללים מכשירים עם מילוי נוזלי (מהווה 43% מהשוק) ומכשירים עם מילוי טבליות,( מהווה 9% מהשוק) מוצרים לגוף אשר כוללים רול און ותרסיס (מהווה 48% מהשוק).
השחקנים הבולטים בשוק הם ספירה, סנו ורייד (מקור: סטורנקסט – מאי 19).
את מוצרי ספירה ניתן להשיג בכל הרשתות והחנויות המובילות ברחבי הארץ.


חברת התרופות "כצט" (CTS) מציגה את סדרת המוצרים לקראת הקיץ: "טפטפים בייבי-באזז"
חברת התרופות "כצט" (CTS), המציעה את קו המוצרים הרחב לפעוטות, מציגה לקראת תקופת הקיץ החמה מציגה את "טפטפים בייבי-באזז": סדרת מוצרים בעלת רכיבים ירוקים על בסיס שמן ציטרונלה, להגנה על הפעוט בבית ובחוץ, היחידה המותרת לשימוש כבר מגיל 3 חודשים.

הסדרה הייעודית מכילה תערובת ייחודית של שמנים טבעיים היפו-אלרגניים אשר נבדקו קלינית ומותאמים גם לעור רגיש, ללא פרבנים, ללא SLS, ללא חומרי הדברה ובעלת רכיבים ירוקים, דוגמת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון ושמן גרניום הידועים ביעילותם ומתאימים במיוחד לשהייה מחוץ לבית ובטבע. לכן, "בייבי באזז" הינה הסדרה היחידה בישראל המותאמת לפעוטות כבר מגיל 3 חודשים.

הסדרה כוללת ארבעה מוצרים:

1. "בייבי-באזז רול-און" - מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון ושמן גרניום. מועשר באלוורה, אלנטואין, ויטמין E ותמצית צמח הנים, להרגעת העור במקרים של אדמומיות ופריחה.
80 מ"ל.
2. "בייבי-באזז מגבונים" - מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב לימון ושמן גרניום. מועשרים באלוורה, אלנטואין, ויטמין E ותמצית צמח הנים, להרגעת העור במקרים של אדמומיות ופריחה.
20 מגבונים באריזה אישית.
3. "בייבי-באזז שמנים ארומטיים" לסביבת הפעוט, מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון, שמן גרניום ושמן פפרמינט הידוע ביעילותו ומתאים במיוחד לשהייה בבית ומחוצה לו, לטפטוף בסביבת הפעוט.
10 מ"ל.
4. "בייבי באזז אפטר-ג'ל" להרגעת העור במקרה של גירויים לאחר עקיצות יתושים וחרקים מעופפים אחרים. מכיל אלמטואין, תמצית צמח הקמומיל וציטרונלה.


מחיר מומלץ לצרכן : 19.90-32.90 שקל
להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם רופא.
סדרת "טפטפים" הינה "סדרת אחות" לסדרת "טיפטיפות" הוותיקה של "כצט" והיא נהנית מהידע הרב שצברה "כצט" בתחום המוצרים לפעוטות.



מותג הטיפוח  BABY GLYSOMED משיק קרם החתלה

העור של תינוק בן יומו דק יותר מעור אדם בוגר פי 3-5 ותפקודי העור שבריריים ומוגבלים ונמצאים בתקופת התפתחות. עורו של התינוק אינו יכול עדיין להתמודד עם חשיפה להשפעות סביבתיות מזיקות ועל כן עלינו לעזור לו בכך. במיוחד עבור עור התינוק העדין פותחה את סדרת BABY GLYSOMED.
מוצרי BABY GLYSOMED נבדקו דרמטולוגית ואינם גורמים לאלרגיה או לגירוי.
קרם ההחתלה של BABY GLYSOMED הינו קרם עדין ומתאים לשימוש החל מיומו הראשון של התינוק. החומרים הפעילים המיוחדים בקרם כגון פנתנול, זינק אוקסיד יחד עם קמומיל ושמן חמניות הינם בעלי אפקט מרגיע ומונע גירויים. אופן פעולת הקרם מאפשר לחומרים הפעילים לבנות מחסום הגנה יעיל על העור באזור החיתול ועל ידי כך למנוע גירוי ואודם. מתאים לשימוש יום יומי.


מחיר: 56 שקל
*במהלך חודשי מאי יוני מבצע מיוחד 1+1

להשיג באתר https://www.glysomed.shop



מותג הטיפוח GLYSOMED משיק קרם גוף
קרם גוף - קרם גוף עשיר בשמנים בוטניים ומכיל קמומיל, חומצה לקטית, גליצרין, אלוורה, ויטמין E ופנתנול, בעל מרקם קליל, ריח מרענן המעניק לעור מראה אחיד ויפה.


מחיר:
לבקבוק 250 מ"ל 49 שקל
לבקבוק עם משאבה 500 מ"ל 79 שקל

להשיג באתר https://www.glysomed.shop
ואצל הקוסמטיקאיות המורשות ברחבי הארץ

Pure Essence: סדרת טיפוח חדשה לשיער יבש

קרליין גאה להשיק את סדרת "פיור אסנס" ((Pure Essence - סדרת טיפוח חדשה לשיער יבש עם שילוב ייחודי של מרכיבים מהטבע היוצרים מעטפת לחות משקמת לשיערך.
מוצרי הסדרה מבוססים על תמציות ושמנים מן הטבע, אשר הוכחו כיעילים בשמירה על בריאות השיער ובהשפעתן על עור הקרקפת – הבסיס ממנו צומח שיער בריא.
הסדרה לשיער יבש מבוססת על:
קרטין – קרטין ממקור טבעי הדומה במבנה המולקולרי לקרטין בשיער. בונה, מחליק וסוגר קשקשי שיער פגומים. מונע בריחת לחות טבעית, מעניק גמישות ורכות, ללא חשמל סטטי (Frizz Free), ליצירת שיער חלק ובריא ויותר, זוהר ומלא חיים.
שמן ארגן - עשיר בנוגדי חמצון, ויטמין E וחומצות אומגה חיוניות המזינות ומעשירות את השיער בלחות. השמן מונע פיצול בקצוות ואובדן לחות טבעית, עוטף בלחות וברק ושומר על מראה שיער מלא ובריא.



סדרת "פיור אסנס" היא סדרת טיפוח לשיער מהדור החדש:
• ללא סודיום לוראט סולפט ( (SLS
• ללא פארבנים
• ללא חומרי צבע
• לא נוסתה על בעלי חיים.

המוצרים בסדרה: שמפו 600 מ"ל, מרכך 600 מ"ל, מסכה 300 מ"ל



מחירים ותכולה:
שמפו Pure Essence : מחיר: 19.90 שקל, לתכולת: 600 מ"ל.
מרכך Pure Essence : מחיר: 19.90 שקל, לתכולת: 600 מ"ל.
מסכה Pure Essence : מחיר: 29.90 שקל, לתכולת: 300 מ"ל.

את סדרת Pure Essence מבית "קרליין" ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם