DubiDo Factory - דובידו פקטורי

צילומים: קשת זאבי
 
אם יש משהו שהתחרטתי עליו כשהגעתי לדוכן של DUBIDO בקניון רמת אביב, זה שלא היהתה חנות כזו כשאני הייתי ילדה. אחר כך כשחזרתי הבייתה עם הדובון ארנבון המתוק שהכנתי, הבנתי שיש בי עוד חרטה- שלאט הבאתי איתי את מתבגרי הבית, שמסתבר שהיו מאוד שמחים לבוא איתי ולהכין לעצמם דובונים. כנראה שאהבת בובות פרווה מתוקות היא חסרת גיל.
DUBIDO  הוא מותג מקסים שנותן לילדים גישה אל "מאחורי הקלעים" של עולם הכנת הבובות. לא עוד קניית בובה מוכנה שלוקחים ממדף בחנות צעצועים, אלא בחירה אישית של הדמות, מילוי שלה באמצעות מכונת מילוי ייעודית, הענקת לב, הקלטה אישית וביגוד מתאים. מדובר בתהליך שלם של יצירת בובה שהופך את כל העניין לאישי הרבה יותר מסתם קניית בובה מוכנה.

התהליך בתמונות:

בחירת בובה:

לחיצה על דוושה ומילוי הבובה באקרילן רך:


הקלטה אישית עבור הבובה, שיושמע בלחיצה על הבובה:

הענקת לב ותעודת לידה לבובה:

הלבשת הבובה:

ולסיום, אריזת הבובה בתיק חמוד:

המותג יוטמע לראשונה בישראל באמצעות דוכן נודד בקניונים השונים ברחבי הארץ. הדוכן שנקרא גם "המפעל של דובידו" הותאם במיוחד לקהל הישראלי, ישתרע על פני כ-25 מ"ר בלב הקניון ויכלול מתחם יצירה מעוצב וקסום בעל 5 תחנות מרכזיות בהן הילדים יוכלו ליצור, להרכיב ולהתאים לעצמם את הדובי שלהם.

חמשת התחנות המרכזיות בדוכן הנודד הינן:
השלב הראשון - בחירת המעטפת של הבובה, האם זה יהיה דובי או אולי חד קרן?
השלב השני - מילוי הבובה עד לרמת הרכות הרצויה באמצעות חיבור של המעטפת ל"מכונת עננים" גדולה. הילד לוקח חלק פעיל בתהליך וכל עוד הוא לוחץ על דוושה, הבובה ממשיכה להתמלא.
השלב השלישי - הפחת רוח חיים בבובה. בתהליך מרגש וקסום הילד מאניש את הבובה וטומן בתוכה לב.
השלב הרביעי - כולל בחירת לבוש ואקססוריז לבובה )האם היא בלרינה או אולי ג’ודוקא?

בשלב החמישי והאחרון - הילד רושם את הבובה במרשם האוכלוסין של הדובים, מעניק לה שם ומצהיר שהוא הבעלים שלה.
בסיום התהליך הילד מקבל בתיק גב את תעודת הלידה ואת הבובה.
• טווח המחירים לבובה – 99 - 149 שקל.


המותג DUBIDO FACTORY נוסד על ידי היזמים השותפים - מארין פולק (30) ועודד יבור (39) אשר עזבו את עבודתם כשכירים בכירים בעולם הקוסמטיקה לטובת הקמת העסק החדש והגשמת החלום.
מארין ועודד היזמים מסבירים כי "השאיפה היא לייצר עבור הילדים והוריהם חוויה עוצמתית המשלבת יצירתיות ורגש שאינם ניתנים להחלפה, תוך חשיפתם ל"אחורי הקלעים" של יצירת חברים טובים וחדשים בדמות הבובות המפעילות את עולם החושים והדמיון. המפעל (הדוכן) של DUBIDO FACTORY ינדוד בין הקניונים השונים ברחבי הארץ על מנת להעניק חוויה ייחודית לקהלים השונים ובמקומות שונים" .
במהלך 2019 הדוכן יתארח בכל פעם למשך 1-2 חודשים בקניונים בכל רחבי הארץ והתכנון הוא להתרחב ולהשיק דוכנים נוספים בקניונים מהצפון ועד הדרום.

חנות דגל עתידה להיפתח ב 2020 ומיקום אסטרטגי נבחן בימים אלו.