Nespresso ישראל יוצאת בשירות חדש ללקוחות האונליין: BOXIT לסופי שבוע


חברת Nespresso, החברה המובילה בתחום הקפה והקפסולות יוצאת בשירות חדש ומהפכני ללקוחותיה במסגרתו ניתן יהיה להזמין קפה באתר לקראת סופהשבוע ולקבל משלוח ביום שישי בנקודת חלוקה של BOXIT ברחבי הארץ. במסגרת השירות יוכל הלקוח להשאיר את שקית הקפסולות המשומשות באחד התאים של BOXIT, ומשם הן יישלחו למיחזור.

שיטת ההפצה של קפסולות נספרסו עד כה הינה באמצעות חברות שליחים, תוך התחייבות למסירת המשלוח לבית הלקוח תוך 24-48 שעות. מכיוון ששירות המשלוחים לא עובד בישראל בסוף השבוע, מצאה נספרסו פתרון באמצעות שירות BOXIT, כך שללא עלות ניתן יהיה לקבל את הקפה גם במהלך סוף השבוע.

רוני אלגביש, סמנכ"ל סחר אלקטרוני ודיגיטל בנספרסו ישראל: " אנו שמחים להציע ללקוחותינו חוויית שירות מהפכנית לבחירתם, לחסוך להם זמן יקר ולתת מענה מהיר גם בימי סופשהשבוע."



השירות החדש של Nespresso יוצא לדרך בימים אלה , במסגרתו כל מי שיזמין קפה החל מיום רביעי בערב ועד חמישי ב- 22.00 בלילה, יוכל לאסוף את המשלוח האישי, במהלך סופהשבוע, בלוקר BOXIT הקרוב לביתו.

השרות יוצע באמצעות כ-50 נקודות חלוקה של BOXIT ברחבי הארץ מדן ועד אילת. בנוסף, כחלק מאסטרטגיית הקיימות של נספרסו והרצון לעודד מיחזור - ניתן יהיה להשאיר גם בלוקר שקית קפסולות משומשות לאיסוף.

*השירות ללא עלות בהזמנת 10 שרוולי קפה.