Any Movie. Anytime. Anywhere Muvix חוויית קולנוע



צילומים: קשת זאבי, שחף הבר

מאז ומתמיד הבילוי האולטימטיבי עבור אריאל ועבורי הוא יציאה למסעדה וצפייה בסרט.
אנחנו לא אנשים של קריוקי, פאבים ואולמות ריקוד. אנחנו אוהבים את השקט, הביחד בשקט, הטעמים והאיכות.

ולפעמים, כשאנחנו אוכלים לפני הבילוי בבית הקולנוע אנחנו מוצאים את עצמנו בלחץ- להספיק להגיע לסרט בזמן!
ובסרט- לשבת ליד אנשים זרים שמניחים את הזרוע שלהם על משענת הצד שלי, או לשמוע אותם מפטפטים, מתלחששים, בולסים פופקורן- לפעמים זה יכול להטריף אותי....
האידיאל הוא אולמות קטנים, אישיים יותר, עם אפשרות להסעדה אין האוס. ואכן, ישנם כאלו בארץ אבל המחיר שלהם יקר בטירוף לדעתי. זו לא הוצאה שכל אחד יכול להרשות לעצמו, מה גם שהאוכל לא תמיד באיכות הגבוהה ביותר שיש.

ובנוסף לכל זה, אשתף ואגיד שיש לנו מרמרת קלה בבית (לא אגיד מצד מי אלא רק ארמוז שזו לא אני) על זה שאנחנו לא מספיקים לראות את כל הסרטים הטובים בבית הקולנוע ולראות אותם בבית על המסך הקטן "זה לא אותו הדבר".



אז לכל המרמורים, ההטרפות, התקציב והלחץ להספיק הכל יש פתרון מעולה - מתחם Muvix.
מדובר בחדרי אירוח אינטימיים (למספר משתנה של אנשים), מעוצבים באופן יפייפה, נוחים ונעימים ובעלי מסך גדול.
מזמינים מראש כרטיסים בעלות של 20 ש"ח לכרטיס (כרגע בתקופת ההרצה) וניתן לצפות בסרט עם האהובים עלינו, בלי להתערבב עם אנשים זרים, לאכול לפני ותוך כדי הסרט ממגוון מנות נהדרות המוצעות על ידי בית העסק, להנות מסאונד נהדר- הישר לאוזניים (הסבר עוד מעט) וללא הפרעות של כרסומים ולחשושים ו.... לצפות גם בסרטים שכבר ירדו ממסכי בתי קולנוע אחרים!




המתחם כולל 14 חדרי הקרנה פתוחים, בגדלים שונים המצוידים במסכים בגדלים מגוונים, החל מחדר לזוג ועד לחדר ל-14 אנשים, ואף מציע חדר עם שתי מיטות זוגיות או חדר משפחתי עם מספר מסכים. מושבים נוחים מאוד והתחושה היא כאילו אתם יושבים בסלון אינטימי.


במקום בר ומטבח המספקים תפריט עשיר הכולל מזון ומשקאות מגוונים, לרבות משקאות אלכוהוליים. בכל חדר, נהנים הצופים מחוויית צפייה איכותית בתוכן, בשפה ובמועד אותו בחרו, ומאוכל ושתייה אותם ניתן להזמין ישירות דרך האפליקציה, אשר מוגשים למקום מושבם, ללא הפרעה לצופים בחדרים אחרים. התפריט כולל פיצות, פוקאצ'ות, כריכים, פלטת גבינות, אנטיפסטי, ומגוון נשנושים דוגמת נאצ'וס, פיצוחים, פופקורן, גלידות ועוד, כאשר כל המנות מיוצרות במקום. הבר במתחם מגיש מגוון של משקאות קלים וקוקטיילים ייחודיים. כמו כן, המקום מציע מגוון דילים הכוללים כניסה, מזון ושתייה במחירים ובגדלים שונים.  






לפני ההגעה למקום, יש להוריד את אפליקציית Muvix, באמצעותה שומעים את הסאונד באיכות פנטסטית באמצעות אוזניות בשפה שבחר הלקוח, בסנכרון מושלם. האפליקציה מאפשרת גם להזמין אוכל ושתייה במהלך הסרט, להזמין כרטיסים, ולהזמין חברים להשתתף בצפייה.
אתעכב פה ואומר שהאוזניות שמספקים במתחם ממש מעולות ושכדאי להצטייד בסמרטפון איכותי שידע לנצל את האיכות של האוזניות האלו.



להורים שביננו - מדובר בפתרון מעולה לבילוי יום הולדת של ילדים הבוחרים לעשות את זה בקולנוע עם החברים שלהם.
אין את הפחד שהם ישבו ליד זרים חשודים ואין את הצורך בלרוץ איתם לפני או אחרי למתחם המזון בו הם יאכלו מזון לא איכותי ויתפזרו לכל עבר.