חדש על המדף- יולי 2018


 פריכיות כוסמת עם טף ופריכיות כוסמת עם קינואה

מותג מזון הבריאות "אביב ירוק" מציע שני סוגים של פריכיות מיוחדות: פריכיות כוסמת עם טף ופריכיות כוסמת עם קינואה.

הפריכיות מיוצרות בטכנולוגיה מיוחדת המשפרת את טעם הכוסמת, תוך שמירה על ערכיה התזונתיים. הפריכיות מיוצרות ללא תוספת מלח, ומוצעות בשילובים של קינואה או טף. המוצרים לא מכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל.

הנטורופת עקיבא זנבר מציין שהפריכיות עשירות בערכים תזונתיים. הכוסמת עשירה בחלבון, בסיבים תזונתיים, בוויטמינים מקבוצה B ובמינרלים כגון סלניום, אבץ, אשלגן, סידן וברזל, ובנוגד חמצון חשוב בשם רוטין. לכוסמת אינדקס גליקמי נמוך התורם לתחושת שובע לזמן רב. מאחר שהיא אינה דגן, היא לא מכילה גלוטן.
לטף, דגן אתיופי מיוחד הנחשב למזון על, ערכים בריאותיים רבים. הוא עשיר בחלבון מלא, בברזל, מגנזיום, בסידן, בוויטמינים, והוא קל לעיכול. אף על פי שהוא דגן, הוא לא מכיל גלוטן. לקינואה, השייכת למשפחת הסלקיים, ערך תזונתי גבוה והיא עשירה בחלבון מלא, בסיבים תזונתיים, בזרחן, בברזל ובמגנזיום.

את הפריכיות הפריכות מומלץ לאכול עם גבינה, קוטג', טחינה, אבוקדו, חומוס, גבינה צהובה, ירקות שונים, טונה, ביצה קשה, קונפיטורה ועוד.


הפריכיות מוצעות באריזה של 135 גרם. בכל אריזה 5 אריזות קטנות ואטומות, לשמירה על הטריות.
המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות מגידו.
מחיר: 11.90–12.90 שקל לאריזה במשקל של 135 גרם.
להשיג ברשתות שופרסל-גרין, ניצת הדובדבן , טבע קסטל , אניס, יוחננוף ובחנויות הטבע המובחרות. 


שקשוקה קלאסית – רוטב עגבניות בשלות, פלפלים קלויים ונגיעות שמן זית מבית Nany
רוטב עגבניות משובח במתכון מיוחד, עשוי מחומרים טבעיים בלבד, רק משמן זית, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא חומרי טעם מלאכותיים, מתאים לשקשוקה, לפסטות ולכל תבשילי עגבניות
חברת Nany, המתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים, משיקה רוטב מהפכני בתחום רוטבי הפרמיום: שקשוקה קלאסית. רוטב מעגבניות בשלות, פלפלים קלויים ונגיעות שמן זית. רוטב עשיר וטעים להפליא, עשוי מחומרי הגלם המשובחים ביותר, במתכון ייחודי של Nany והעומד בראשה, השף נדב חג'ג'.
שקשוקה קלאסית של Nany מרכיבים טבעיים בלבד, עשוי משמן זית, משווק בבקבוק מעוצב של 250 מ"ל ובכשרות מהודרת. הרוטב מתאים לשימוש בשקשוקה, רטבים לפסטה וכל תבשילי עגבניות אחרים. הרוטב Vegan Friendly, אינו מכיל רכיבים מהחי ומתאים לטבעונים וניתן להשיגו במאפיות מובחרות, מעדניות וחנויות טבע.
חברת Nany היא עסק חברתי המעניק עזרה לקהילה. במפעל המתפקד כמשפחה חמה מועסקים בעלי מוגבלויות, נוער במצבי סיכון, לצד פנסיונרים המעוניינים להשתלב בשוק העבודה. החברה נוסדה בשנת 2012 ומתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים. בסל המוצרים ניתן למצוא מיונז טבעוני ללא ביצים, ממרחים, רטבים וכל זה ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל, שומנים מזיקים וחומרי טעם מלאכותיים, שנמכרים ביותר מ- 200 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ ודרך אתר האינטרנט של החברה. בין מוצרי החברה ממרחים בהם ממרח ארטישוק ומחית כמהין, לימון כבוש, קציפת ארטישוק ופסטו, איולי צ'יפוטלה, קרם פלפלים קלויים, פלפל צ'ומה ועוד.


כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19 שקללאריזת 250 מ"ל.
להשיג בחנויות המתמחות והמובחרות וכן באתר החברה: http://www.nany.co.il/



עפר שטינבך, נכדו של מייסד "מאפיות פת" בחיפה, חזר לשורשים: פתח לאחרונה את "פת שטינבך – מאפייה חשמלית", מאפיית בוטיק של לחמי מחמצת מקוריים!

עפר שטינבך, נכדו של אבא פת, מייסד "מאפיות פת" שפעלו בחיפה בשנים 1922 - 1953, חזר לשורשים ופתח לאחרונה בעיר מאפיית בוטיק יפהפייה: "פת שטינבך – מאפייה חשמלית", בה הוא אופה מגוון עשיר של לחמי מחמצת מקוריים ומיוחדים, ללא שמרים וחומרים תעשייתיים. הלחמים נאפים בעיקר מקמחים מלאים ומשובחים בטחינה גסה, תוך שימוש במחמצות שאור מחיטה, כוסמין או שיפון. שטינבך, שפיתח את המתכונים, גם העניק לכל לחם שם מיוחד משלו.


בין הלחמים: לחם "טוטם" – לחם ייחודי שנאפה בתבנית טרקוטה גלילית, ומיוצר מתערובת של קמחים מלאים מחיטה, כוסמין ושיבולת שועל, בתוספת אגוזי קשיו, גרעיני דלעת, חמנייה ופרג.
"שועלי": לחם מקמח חיטה מלא, עשיר בתוספות של שיבולת שועל גסה, אגוזי קשיו, לוז, מלך, גרעיני חמניות ודלעת ועגבנייה מיובשת.
"חריף מטריף": לחם מקמח חיטה מלא, בתוספת פלפל חריף טרי.
"דון צימוקי": לחמנייה מקמח מלא עם אגוזי מלך וצימוקים.
"ביצי כוסמין": לחמניות מקמח כוסמין מלא גס ומחמצת כוסמין, בציפוי אגוזים, גרעינים וזרעונים.
"בזיליקה": כיכר מחמצת אפויה בתבנית טרקוטה גלילית, עשויה מ- 100% קמח מלא גס בתוספת עלי בזיליקום טריים, עגבניות מיובשות וצנובר.
"מרקי": כיכר קערת מרק עשויה מ-100% קמח גס, בעלת דופן עבה.
"חום בכפר": לחם מקמח מלא בתוספת נדיבה של שוקולד מריר.
לחם "אמר": עשוי מקמח "אמר" מלא 100% (זן חיטה קדום) ומחמצת כוסמין.
במאפייה תמצאו גם את "מלך ארגמן", "לוזNמור", "שוף שיפון", "הכל לציפור", "מקלות הכוסמין של חני" ועוד.
שטינבך, 49, בעל תואר באדריכלות, תמיד אהב לבשל וכנצר לדורות של אופים, נמשך גם לאפייה. לחמי מחמצת החל לאפות לפני 11 שנים ולאחר ששב לחיפה, עיר הולדתו וקצב ההזמנות גבר, החליט לפתוח מאפייה אמיתית.
"לחמיי עשויים אך ורק מקמחים מלאים ומשובחים בטחינה גסה (של הגרעין בשלמותו), מים, מלח ים אטלנטי ומחמצת שאור, ואין בהם שמרים או חומר תעשייתי כלשהו. כל לחם נעשה בעבודה יד, וכל בצק מקבל יחס אישי הכולל התפחה איטית במשך 24 – 48 שעות ולאחר מכן אפייה בתנור אבן. כמו פעם", הוא מסביר.


את המאפייה עיצב בניחוח נוסטלגי: על הקירות תמונות ופריטים היסטוריים של משפחת פת. על המדפים - ארגזי לחם ישנים מעץ ואמייל ומכונות ביתיות לפריסת לחם. הלחמים מוצגים באלגנטיות בארגזי לחם שבנה בעצמו.

הלחמים נמכרים בשקית נייר עם "חלון שקוף", שעליה מדבקה המפרטת את תכולת הלחם וערכיו התזונתיים. אפשר לקבל אותם שלמים או פרוסים (פריסה מתבצעת בו ברגע).
אפשר ליהנות במקום גם ממגוון כריכים משובחים – גם טבעוניים - ממבחר הלחמים ולחמניות המחמצת, מלאים בנדיבות בכל טוב. ויש גם מבחר של מיצים טבעיים מעולים. בפתח המאפייה שולחנות וכסאות בר, לישיבה נוחה באווירה נעימה.
את הלחמים אפשר לקנות במאפייה, הפתוחה בימים ראשון-חמישי בשעות 08:00-18:00 ובימי ששי - עד 14:00.
יש אפשרות להזמין משלוח דרך האתר. בשלב זה המשלוחים מתקיימים רק בחיפה.


מחירים לדוגמה:
לחמים -– "טוטם", "שועלי", "חריף מטריף", "בזיליקה", "חום בכפר" – 22 שקל
"אמר" – 28 שקל
"לוזNמור", "רק כוסמין" – 24 שקל
לחמניות "דון צימוקי", "ביצי כוסמין" – 6 שקל
"ה-חלה" (חלת מחמצת קלועה) – 25 שקל

המאפייה ממוקמת ברחוב דרך יפו 28, חיפה. פרטים והזמנות: בטלפון 04-6184881 .
האתר: https://www.patt-bakery.co.il

***
משפחת פת הייתה בעלת מאפיות ועסקה באפייה דורות רבים בפולין. בשנות ה- 20, עם עלייתה לארץ, הקימה בחיפה שתי מאפיות: בשכונת הדר ובשדרות ההסתדרות (המאפייה ברחוב ההסתדרות העסיקה מעל 40 עובדים), שפעלו בשנים 1922 - 1953. באותן שנים המשפחה הקימה גם את "קונדיטוריית פת" בירושלים, שהכילה סליק גדול בתקופת המחתרות.
"יום אחד אמי ואני הבטנו בתמונות ישנות. ביניהן, מצאתי תמונה של סבי עומד ליד האוטו-לחם שלו, ועל האוטו כתוב 'א. פת מאפיה חשמלית'. אימא סיפרה שסבא היה מאוד גאה במלוש (מיקסר) החשמלי שהיה לו כבר בשנות ה-20 של המאה הקודמת. התרגשתי והחלטתי לקרוא למאפיה שלי – 'מאפיה חשמלית'. את הקמחים המיוחדים אני מזמין מ'הטחנות הגדולות של א"י', אותה טחנת קמח ממנה קנה סבי!'", מספר עפר שטינבך.



חברת "מעדני יחיעם" משיקה מעדן בשר חדש בסדרת מעדני הגורמה:כתף בקר מעושן בציפוי פלפל
כתף בקר מפולפל מיוצר מנתח טבעי ושלם של כתף בקר המתובל ומעושן בהליך ייחודי המעניקים לו מרקם בשרי נימוח וטבעי • הנקניק החדש ישווק בסדרת "טעם של מעדניה" של יחיעם באריזת 150 גרם
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם, משיקה מעדן בשר חדש בסדרת מעדני הגורמה: כתף בקר מעושן בציפוי פלפל. הנקניק החדש יצטרף לסדרת "טעם של מעדניה" של יחיעם הכוללת נקניקי בוטיק בהם פרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ ועוד.
סדרת "טעם של מעדניה" של יחיעם כוללת נקניקי בוטיק המיוצרים מנתחי בשר בקר מובחר, בעלי טעם עשיר, ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין הנקניקים הזוכים להצלחה ישנם הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סלמי הרץ, סרוולד, פסטרמה של פעם, סדרת מוס כבד עוף וסדרת נקניקיות הגורמה וינר, קנאקרס וקרקובר. יחיעם דוגלת ב"גיור" של מעדני בשר הפופולאריים בעולם, תוך הנגשתם לשוק הישראלי והכשרתם. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", אנו שמחים לצרף נקניק חדש לסדרת "טעם של מעדנייה". כתף הבקר מיוצר מנתח טבעי ושלם של כתף בקר העובר תהליך תיבול ועישון ייחודי המעניקים לו מרקם בשרי נימוח וטבעי.


כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29.90 שקל לאריזת 150 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.


קולקציית קפסולות של קפה לנדוור

קפה לנדוור, יצרנית הקפה הוותיקה בישראל, נכנסת לשוק קפסולות הקפה עם קפסולות אלומיניום תואמות נספרסו. תהליך הפיתוח של הקפסולות ארך יותר משנתיים וכעת החברה משיקה קולקציית קפסולות ב-4 דרגות חוזק:
Balanced- דרגת חוזק 6: קליית אספרסו עדינה השומרת על הטעמים המקוריים של זני הקפה. התערובת משלבת זני ערביקה ורובסטה מובחרים לטעם מאוזן ונעים. מתאים לחובבי קפה עדין.
Ristretto- דרגת חוזק 8: תערובת המורכבת מ- 100% פולי ערביקה מובחרים מאפריקה ומרכז אמריקה. הפולים עוברים קלייה ארוכה המייצרת טעם מעודן וארומטי, עם גוף בינוני ומעט חומציות.
Classic- דרגת חוזק 9: קליית אספרסו מסורתית המשלבת זני ערביקה מדרום אמריקה יחד עם פולי רובסטה הודיים. גוף בינוני עם טעם מלא וקטיפתי.
Supremo- דרגת חוזק 10: תערובת המשלבת ערביקה מדרום אמריקה עם שני זני רובסטה להדגשת המרירות, קלייה ארוכה בטמפרטורה נמוכה לקבלת גוף מלא וטעם חזק במיוחד.

הקפסולות ימכרו בשלב הראשון בחנות הקפה של לנדוור ברמת החייל, בחנות האינטרנטית ובמספר סניפים נבחרים של רשת לנדוור (אבן גבירול ורמת החייל בתל אביב, גבעתיים, מוצארט חיפה, אושירה כפ"ס וחולון).
כל חבילת קפסולות מכילה 10 יחידות וכל קפסולה מכילה כ-5 גר' קפה אספרסו קלוי וטחון.
הקפסולות החדשות של לנדוור הן הראשונות מבין תואמות הנספרסו, אשר עשויות מאלומיניום זהה לקפסולות של נספרסו, המבטיח פעולה חלקה ושמירה מיטבית על הקפה. שאר קפסולות הקפה התואמות עשויות מפלסטיק שעשוי לפגום במכונה ואינו מבטיח שמירה על טריות הקפה.


אורי פדרמן, מנכ"ל קפה לנדוור מסר: "אנו שמחים וגאים להיכנס לאחד השווקים החשובים ביותר בענף הקפה וזאת לאחר הליך פיתוח ארוך ומורכב. היום אנו מביאים לשוק מוצר חדשני, עם בידול משמעותי מהמתחרים, יחד עם האיכות והמקצועיות הידועים של קפה לנדוור. בזכות הקפסולה שלנו, נוכל להנגיש את הקפה שלנו למאות אלפי צרכני קפסולות בישראל, שייהנו מקפסולות קפה איכותיות ביותר, שאינן פוגמות במכונה ושומרות על טריות הקפה לאורך זמן".

מחיר מומלץ לצרכן: 19.5 שקל לשרוול המכיל 10 קפסולות.
כשרות: בד"צ העדה החרדית.
להשיג בחנות הקפה של לנדוור ברמת החייל ובאתר: https://www.landwer.co.il


השקה מחודשת לסדרת VINO מבית יקבי כרמל

סדרת VINO מצטרפת למשפחת הסדרות המובילות והאהובות של יקבי כרמל. סדרת יינות צעירים, המאופיינים בניחוחות פרי בולטים וטעם עשיר המספקים חווית יין נעימה ואלגנטית ומענה לכל חך ולכל כיס

סדרת היינות VINO נוצרה בהשראת המונח "וינו דה טאבולה", יין השולחן באיטלקית, או "יין הבית". בסדרת VINO יינות המותאמים לארוחות יום יומיות, צעירים, פירותיים וקלים לשתייה, בשל אחוז האלכוהול הנמוך יחסית למרבית היינות השולחניים. היינות נגישים בטעמם ובמחירם ומספקים בקלות רגעים של שמחה עם חווית שתיה קלילה, נעימה ואלגנטית. מתאים לשילוב בארוחות משפחתיות יומיומיות.
בסדרת VINO המחודשת בקבוקים חדשים, תוויות בעיצוב נקי ואלגנטי ובלנדים חדשים.

בסדרה שני יינות: בלנד אדום יבש ובלנד לבן חצי יבש, שחוזר למדפים לאחר תקופה ארוכה של היעדרות.
כרמל VINO לבן - יין לבן חצי יבש, מתיקות מאוזנת, נגיש וקל לשתייה. 10% אלכוהול.
כרמל VINO אדום - יין אדום יבש, המיוצר מענבים שנבצרו בהבשלה אופטימלית, נגיש, פירותי וקל לשתייה. עם 12.5% אלכוהול.

סדרת VINO מצטרפת למשפחת הסדרות המובילות של יקבי כרמל, הנותנות מענה לכל פלחי האוכלוסייה, לכל חך ולכל כיס ברמות מחיר שונות, החל מסדרת Selected, סדרת היינות המובילה בישראל, סדרת Private Collection האיכותית, הזוכה סדרתית בתחרויות Best Value והסדרה האזורית הקלאסית המייצגת את מיטב אזורי הכרמים של ישראל.


מחיר מומלץ 19.90 שקל
ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות




חדש "מבן& ג'ריס" בסדרת הגלידות ללא חלב "חצי אפוי פינט באטר":

גלידה ללא חלב- חצי אפוי פינט באטר המיוצרת על בסיס חלב שקדים, 100% טבעית בטעם שוקולד עם חתיכות פאדג' וגלידת חמאת בוטנים עם בצק עוגיות חמאת בוטנים.

חב' "בן & ג'ריס" , החברה המזוהה בענף גלידות הפרימיום עם גלידות שמנת איכותיות ממשיכה להוביל ולחדש בעקבות ההצלחה המסחררת של סדרת הגלידות האיכותיות ללא חלב.
טעם חדש בסדרת הגלידות ללא חלב המיוצרות על בסיס חלב שקדים, 100% רכיבים טבעיים "חצי אפוי פינט באטר" בטעם שוקולד עם חתיכות פאדג' וגלידת חמאת בוטנים עם בצק עוגיות חמאת בוטנים.
גלידת חצי אפוי פינט באטר מצטרפת ל-4 טעמים נוספים בסדרת הגלידות ללא חלב של חב' "בן& ג'ריס": צ'אנקי מאנקי, שוקולד פאדג' בראוניס, קפה קרמל פאדג' וחמאת בוטנים ועוגיות, - חווית בן & ג'ריס שלמה - הכל חוץ מהפרה.

אבי זינגר מנכ"ל חב' "בן& ג'ריס" מציין, שבשנים האחרונות חל גידול במספר האנשים הנמנעים מחלב ומוצרי חלב, הן בשל עליית המודעות לתזונה הטבעונית והן בשל רגישויות למוצרי לקטוז, אלרגיות לחלב ועוד, אך יחד עם זאת הצרכנים אינם מוכנים להתפשר על איכות וטעם. סדרת הגלידות החדשה ללא חלב תיתן מענה לקהל זה, שכן מדובר בגלידות איכותיות עם תוספות עשירות וטעם ייחודי.
"הגלידות ללא חלב זכו להצלחה מסחררת בישראל, מדובר בגלידות הנושאות את תו האישור של ארגון VEGAN.ORG העולמי" מוסיף זינגר.


כל הגלידות של בן& ג'ריס הן FAIRTRDE (סחר הוגן) שמשמעו הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור הן מבחינת שכר הגון והן מבחינת תנאים סוציאלים.
המחיר לגלידת "חצי אפוי פינט באטר" כ- 30 שקל לפיינט, ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המפעל שלבן & ג'ריס.




חברת גילרו יצרנית מותג "עלמה" משיקה גביעי גלידה לשימוש ביתי בעיצוב חדש: גביעי טילון
גביעי הגלידריה של "עלמה" משווקים לכל מותגי הגלידה המובילים בישראל בהם גלידות נסטלה, יוניליוור, שטראוס, בן אנד ג'ריס, ריו, פלדמן, אייסברג ועוד, יימכרו באריזה משפחתית לשימוש ביתי • גביעי הגלידה בטעם נפלא, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי
חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, יצרנית ומשווקת מותג "עלמה", משיקה גביעי גלידה מיוחדים לשימוש ביתי בעיצוב חדש: גביעי טילון במארז 24 יחידות. גביע טילון מיוצר בהליך יציקה מיוחד ובתוכו טבעת מיוחדת שפותחה על מנת לשמור על חוזקו ויציבותו בזמן השימוש. הגביע מיוצר ללא סוכר וערכו הקלורי נמוך מאוד, כ- 2 קלוריות בלבד לגביע. גביעי הטילון מצטרפים לסדרת גביעי הגלידה של עלמה הכוללים גביעי גלידריה (מארז 12 יחידות) וגביעי אמריקה (מארז 24 יחידות).
גביעי הגלידה של "עלמה" נחשבים לגביעים האיכותיים והמשובחים ביותר המשווקים לכל מותגי הגלידה המובילים בישראל בהם מפעלי הגלידה נסטלה, יוניליוור, שטראוס, בן אנד ג'ריס, ריו, פלדמן וגלידריות מובילות. גביעי הגלידריה משווקים באריזה משפחתית עם שלוש אריזות פנימיות לשמירת הטריות, עשויים מחומרי גלם משובחים, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, המתאימים לטבעונים. הגביעים נפלאים לשימוש באירוח וכקינוח בתוספת גלידה להנאת המשפחה בימי הקיץ החמים.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.


מחיר מומלץ לצרכן: כ-כ- 6.90 שקל לאריזת גביעי טילון (24 יחידות).
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.



מרס ישראל משיקה מהדורה מוגבלת של M&M במילוי קרמל

מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים בטעם חדש- טעם קרמל. הטעם החדש מצטרף לטעמים המוכרים והאהובים של M&M- שוקולד חלב, בוטנים, חמאת בוטנים וקריספי.
למגוון הרחב של טעמי M&M מצטרף כעת M&M קרמל המורכב ממילוי קרמל עשיר, מסביבו שוקולד חלב, עטוף בציפוי הקראנצ'י והצבעוני המוכר, תוך שילוב 2 מרקמים שונים. החטיף החדש יציע תענוג ממשי לאוכליו תוך העלאת תחושות פינוק והתרפקות. השקתM &M בטעם קרמל בישראל תהיה במהדורה מוגבלת כאשר מימוש הפוטנציאל שקיים בו יהווה בסיס להכנסת הקרמל למגוון הטעמים הקבועים של המותג.
M&M קרמל הושק בשנה האחרונה בארה"ב, התקבל באהדה רבה ונחשב למוצר החדש המוצלח ביותר של המותג באותה שנה.
קטגוריית הקרמל בעולם נמצאת בשנים האחרונות במגמת צמיחה של 10% בתחום המזון כאשר קרמל הינו הטעם השלישי בגודלו במוצרי השוקולד. חברת מרס מזהה את מגמת הגדילה של קטגוריית השוקולד ועונה על הביקוש הצרכני הטמון בו לחדשנות של מוצרי קרמל במותגיה.
מחברת מרס ישראל נמסר כי "החלטנו להביא לארץ את טעם הקרמל של השוקולדים והחטיפים האהובים בהתאם למגמות העולמיות בתחום השוקולד, לפיהם הקרמל רושם גידול מרשים. חברת מרס ישראל שמה לה כמטרה לחדש ולהציע מוצרים חדשים התואמים למגמות הצרכניות בישראל ובעולם.


האריזות של M&M קרמל מוצעות במשקל 40 גרם ויימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 4 שקל.
ניתן להשיג ברשתות השיווק.



אחווה משיקה סירופ בטעם ענבים, בטעם אננס ובטעם פטל מועשר בוויטמינים מקבוצה B ובחומצה פולית

לאחר שכבשה את שוק הטחינה, החלוה ומוצרי המאפה, משיקה חברת אחוה סדרת מוצרים תחת קטגוריה חדשה: סדרת סירופ בתוספת ויטמינים. הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים חדשים: סירופ בטעם ענבים, סירופ בטעם אננס וסירופ בטעם פטל. הסירופים מועשרים בוויטמינים מקבוצת B ובחומצה פולית, ללא צבעי מאכל ובכשרות הבד"ץ.
זוהי אינה הפעם הראשונה שאחוה משווקת סירופ לשתייה. בעבר שיווקה החברה בקבוקי סירופ בגודל 4 ליטרים בלבד בשמונה טעמים, בעיקר למגזר החרדי ולשוק המוסדי. לאור הדרישה הגוברת לסירופים איכותיים במחירים מוזלים, החליטה החברה להשיק בקבוקי 1 ליטר, בטעמים מיוחדים ומועשרים בוויטמינים. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, גם בהיבט המחיר מבקשת החברה להביא בשורה. "אנו לא מאמינים במחיר יקר במשך עשרה חודשים ובמחיר מבצע למשך חודשיים, המחיר יהיה מחיר מבצע קבוע במשך כל השנה. הסירופים ישווקו בבקבוק מעוצב ובאיור צבעוני, להשלמת חווית השימוש".
חברת "אחוה" נחשבת לחברה המובילה בשוק הטחינה והחלוה בישראל. החברה מפעילה שני מפעלי מזון באריאל, האחד לייצור טחינה וחלוה והשני לייצור דברי מאפה, עוגות ועוגיות. לפי סטורנקסט, מותג הטחינה של אחוה עומד בראש מותגי הטחינה הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2017. המפעל בבעלות פרטית של יעקב מלאך, מעסיק כ- 300 עובדים ומייצא את תוצרתו למדינות רבות ברחבי העולם.


מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 – 9.90 שקל לבקבוק 1 ליטר.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.


 DUCK ג'ל לניקוי האסלה בתוספת אקונומיקה מקציפה השומרת על האסלה מנצנצת ומבריקה

חברת אס. סי ג'ונסון המייבאת ומשווקת בישראל את מוצרי דאק, משיקה בישראל מוצר חדשני, מסדרת הדגל של המותג הבינלאומי DUCK (דאק) עם פורמולה מתקדמת בתוספת אקונומיקה מקציפה בשני ניחוחות מוכרים ואהובים של דאק – ניחוח לבנדר וניחוח ים, שיצטרף לעוד כ-18 מוצרי דאק המוצעים כיום.

מוצר הניקוי דאק עם האקונומיקה המקציפה הופך את משימת ניקוי השירותים לקלה ויעילה יותר. אין צורך לשלב כמה חומרים כדי לקבל תחושת ניקיון מושלמת. מעכשיו הכל במוצר אחד! הפורמולה המשולבת במרקם ג'ל, מקציפה, מלבינה, שומרת על האסלה מנצנצת ומבריקה, מנטרלת ריחות, בעלת יכולת השמדה של 99.9% חיידקים ובקטריות, מנקה ומחטאת ביעילות ומותירה ניחוח בישום מרענן.


מחיר מומלץ לצרכן ממוצע: 12.90 שקל ליחידה.
את מגוון מוצרי "דאק" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.



סנו די! ג'ונגל
לרגל עונת טיולי הקיץ משיקה סנו את סנו די ג'ונגל, מגן אישי בתוספת 30% DEET להגנה מקסימלית מפני יתושים
חברת סנו משיקה לקיץ את סנו די! ג'ונגל, תכשיר המיועד להגנה אישית מרבית מפני יתושים, סנו די ג'ונגל פותח במיוחד לשימוש בארץ ובעולם. התכשיר מתאים לשימוש בבית ובחוץ, בטיולים בקמפינג, ובמקומות המצריכים הגנה מקסימאלית מפני יתושים.

סנו די! ג'ונגל מכיל 30% Deet, חומר פעיל, הידוע ביעילותו להגנה מפני יתושים, ומאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות. יעילותו של סנו די! ג'ונגל מוכחת למשך עד 8 שעות.


סנו די! ג'ונגל נבדק דרמטולוגית
סנו די! ג'ונגל – באריזת רול-און של 50 מ"ל.
להשיג ברשתות השיווק



סנו JET + ג'ל לניקוי אסלות בתוספת חומץ ומלח לימון
בניחוח לבנדר רענן

סנו משיקה מוצר נוסף בסדרת סנו JET+ המצליחה: ג'ל לניקוי אסלות בתוספת חומץ ומלח לימון. סנו ג'ט מנקה, קוטל 99.9% מהחיידקים, מסיר אבנית, מבריק את האסלות בקלות ובנוחות מרבית ומותיר ניחוח מרענן של לבנדר.
מסקר שערכו בחברת סנו, עולה כי כשליש מהצרכנים משתמשים בחומץ לניקיון הבית ובמלח לימון לניקוי כלים סניטריים. החומץ ידוע ביכולות ניקוי והברקה ומלח הלימון מסיר את האבנית בקלות.
סנו ג'ט ג'ל לניקוי אסלות, בתוספת חומץ ומלח לימון, הוא מוצר נוסף בסדרת סנו ג'ט המצליחה הכוללת מוצרים לניקוי כללי והברקה בתוספת חומץ ואבקת סודה.


סנו ג'ט ג'ל לניקוי אסלות בתוספת חומץ ומלח לימון – 750 מ"ל.
להשיג ברשתות השיווק




מגבוני סנובון לניקוי וחיטוי מושב האסלה
סנו משיקה את מגבוני סנובון - מגבונים לניקוי וחיטוי מושב האסלה, לשמירה על ההיגיינה בבית ומחוץ לבית. מגבוני סנובון אנטיבקטריאלים ומצטיינים בכושר חיטוי של 99.9% מהחיידקים (בהשוואה למגבונים רגילים שאינם מחטאים). המגבונים לניקוי וחיטוי מושב האסלה נבדקו דרמטולוגית ומכילים אלכוהול לייבוש מהיר של האסלה.
מעולים לחיטוי בבית אחר ילדים ה"מפספסים" את מושב האסלה או לשמירה יומיומית על היגיינה. ומחוץ לבית - מחטאים לפני שמתיישבים במשרד, בטיולים, בבית הספר ובמקומות ציבוריים.


מגבוני סנובון קלים ונוחים לנשיאה בתיק הודות לאריזת TO GO
20 מגבונים באריזה.
להשיג בכל רשתות השיווק