BILLABONG עם חנות פופ אפ חדשה ומהממת!


 



כשחושבים על גלישת גלים המחשבה נודדת לאוסטרליה והוואי- מעצמות גלישת הגלים הגדולות בעולם, אבל אם תחשבו על זה היטב, תגלו שישראל לא נופלת משאר המדינות בכל הקשור לספורט הימי הזה. אמנם לימדו אותנו בגן שבשנה יש 4 עונות: אביב, קיץ, סתיו וחורף, אבל בפועל, במדינת ישראל, רוב השנה קיץ, וגם כשיש מעט חורף- יש בו המון ימים שמשיים בהם תמצאו גולשי גלים רבים בים.

אם אתם לא מכירים את סצנת הגלישה, קחו יום חופשי או צאו בבוקר מהמשרד ולכו מעט על שפת הים, כל ים. תופתעו לגלות המוני גולשים וגולשות, צעירים, צעירות וצעירים בנפשם שגולשים בשיא הכיף על הגלים הנהדרים שיש לנו.
מדובר בספורט של ממש שיצא לו מוניטין מאוד קולי ולא בכדי. יש בו ים, שמש, גלים וספורטאים יפים וחטובים.
מאחר ומדובר בספורט רטוב ועם חשיפה גבוהה לשמש, חובה ביגוד מתאים. כזה שלא מתבלה מהר, שמגן מפני קרינת השמש ושיכול להחזיק הכל במקום. אף גולשת לא רוצה שיברח לה ציץ תוך כדי גלישה...

במיוחד עבור הסיבות שמניתי למעלה, הוקמה חברת Billabong באוסטרלייה. על מנת לספק לגולשים את הציוד והביגוד המתאים ביותר עבורם.




לצד הפונקציונאליות של הקולקציות הן פשוט מהממות!


לצאת עם בגדי הים של בילבונג לחוף כבר מעלה את הטמפרטורות.


בילבונג הוקמה בגולד קוסט של אוסטרליה בשנת 1973 ונוצרה למען מטרה פשוטה ביותר: לספק לגולשי הגלים את הביגוד הפונקציונאלי והאיכותי ביותר.

תרבות הגלישה ובילבונג הינם היסודות של תרבות דינאמית לביטוי עצמי ולאותן נפשות קריאטיביות ומלאות רוח נעורים . המיקוד והערכים של בילבונג היו ונשארו בפוקוס על עשייה והתפתחות – הן במוצרים, בתוכן ובעיקר באורח החיים של מי שחייו סובבים סביב הבורד והים.


ועכשיו, בילבונג פותחת את חנות הפופ-אפ ביקיני הראשונה בישראל במקום הכי מתאים- בנמל תל אביב, מול הים, באווירת גלישה אוסטרלית אמיתית! 
החנות תיפתח בין ה- 17-20.5.18 לסוף שבוע ארוך וחד פעמי. בפופ אפ יוצעו למכירה עשרות דגמים במהדורה מוגבלת ובלעדית, לצד דגמים נבחרים מהמשך העונה שעדיין לא נמצאים על המדפים בחנויות הרשת.


באביב קיץ 2018 הרשת מוציאה מדי חודש קולקציה במהדורה מוגבלת. כל קולקציה שונה מקודמתה ומתאפיינת בקונספט ייחודי, עם סיפור, תוכן, עיצוב וגוונים משלה. קולקציית בגדי הים לנשים של בילבונג לחודש מאי אשר תיחשף לראשונה בפופ אפ, נקראת Surf Beat והיא מתאימה לימי הקיץ החיים בהם השמש נהיית חמה יותר והמוזיקה חזקה יותר.

הקולקציה לחודש מאי 2018 מתאפיינת בצבעוניות חזקה עם השפעות אפרו- קריביות יחד עם ווייב קליפורניה במיקס של הדפסים וצבעי איים קריביים, בגזרות נועזות, נשיות ומחמיאות. שילוב ויזואלי שאי אפשר להתעלם ממנו. ניתן למצוא בקולקציה בגדי ים עם דפוסי פסים בצבעים קלאסיים של שחור לבן או בצבעוניות נועזת, בגזרת ביקיני או שלם, בגדי ים עם דפוסי פרחים ועוד.


בילבונג הוקמה בגולד קוסט של אוסטרליה בשנת 1973 ונוצרה במטרה לספק לגולשי הגלים את הביגוד הפונקציונאלי והאיכותי ביותר.

טווח מחירי הקולקציה: 189.90 - 399.90
כתובת: מבנה 17-18 בנמל תל אביב

שעות פתיחה:  יום חמישי 17.5.18 10.00-22.30
שישי,18.5.18 10.00-17.00
שבת 19.5.18 10.00-22.30
ראשון, 20.5.18, בין 10.00-22.30