HUBLOT מציגה שעון יוקרה שעוצב בהשראת חגיגות 70 שנה לעצמאותה של מדינת ישראל

נדיר שחברה בינלאומית ידועה ומובילה בתחומה תערוך מחווה כל כך מרגשת, יפה וציונית, כמו מותג שעוני היוקרה הובלו (HUBLOT), אשר הודיע השבוע כי החברה תעצב שעון מחווה למדינת ישראל, לרגל חגיגות 70 שנה לעצמאותה.

חברת השעונים השוויצרית משיקה ברחבי העולם וגם בישראל, שעון במהדורה מוגבלת, הכוללת 70 שעונים בלבד, המשלב מספר אלמנטים מובהקים המציינים את חגיגות 70 שנה למדינת ישראל, כגון: לוח השעון עוצב באותיות עבריות המחליפות בגאווה את המספרים, הלוח מתחיל ב "יב" המסמל את השעה 12. כל אות הולכת לפי הספרה הגימטרית שלה, דהיינו א=1, ב=2 וכן הלאה, כמו כן מגן דוד מתנוסס בגאווה במרכז השעון שעוצב בגוון הכחול - הצבע הרשמי של דגל ישראל.

בנוסף, גב השעון הינו יצירה בפני עצמה, אשר עוצב על ידי אמנים, ומעוטר במגן דוד גדול ומאחוריו נמצא המספר 70, המציין את יום העצמאות ה- 70 של מדינת ישראל. בצד השמאלי ניתן לראות את שנת הכרזת מדנית ישראל ובצד הימני את השנה הנוכחית, המראה את כברת הדרך שמדינת ישראל עברה. כמו כן בצדדים חרוטים ענפי הזית כסמל לשלום ובתחתית גב השעון הכיתוב העוצמתי "עם ישראל חי".

השעון מגיע עם קופסא יוקרתית של המותג HUBLOT, המגיעה עם חלון זכוכית קטן המציץ לתוך הקופסא עם הדפסה של העיטור המצוי על גב השעון. כל שעון מבין 70 השעונים ממוספר עם ספרה סידורית, כמקובל ביצירות אמנות מקורית.

השעון עשוי מחומר טיטניום, בעל מנגנון אוטומטי עם תאריכון בשעה 3, מגיע עם רצועת עור בחלקו העליון וגומי חלקו הפנימי.



דודו פולטורק מבעלי קבוצת רולטיים, המייבאת את המותג הובלו לישראל מסר: "חברת הובלו עשתה מחווה מאוד גדולה וחשובה למדינת ישראל המציינת 70 שנה להקמתה. אין ספק כי זוהי סגירת מעגל, כשבשוויץ הרצל חזה את מדינת היהודים ועכשיו חברת שעונים שוויצרית בעלת מוניטין עולמי עושה מחווה גדולה מאוד לעם בישראל ומעניקה מהדורה מיוחדת של שעון יוקרתי בינלאומי לרגל חגיגות הקמת המדינה".


מחיר השעון לצרכן בישראל: 42,770 ש"ח.


הובלו הינו מותג שעוני יוקרה בינלאומי, המיוצר בשוויץ. שעוני הובלו ידועים בכל העולם בעיצובם הייחודי וטיב חומרי הגלם ממנו הם עשויים. המותג מקיים שיתופי פעולה רבים, בעיקרם בתחום הספורט, כך ישמשו השנה שעוני הובלו כנותני החסות ומודדי הזמן הרשמיים של פיפא 2018 במשחקי המונדיאל. בנוסף המותג משתף פעולה עם המתאגרף הבלתי מנוצח פלויד מיוות'ר. שת"פים נוספים חדשים שניתן לראות העונה גם כן הם עם: קבוצת הכדורגל האיטלקית יובנטוס, יצרנית מכוניות המרוץ והספורט פרארי איתם יושקו שעונים חדשים.



ניתן להשיג את השעון בכל רשת אימפרס כמו כן בחנות השעונים אסטרל בנתניה.